Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
Locatelli niet gestart. Ondanks aantal aanvalspogingen peloton nog bij elkaar.quote:
2'30" voor. Zou dit kloppen? La Gazzetta is weer eens zo onduidelijkquote:26 MARCHI, Alessandro De
43 FRANK, Mathias
63 IZAGIRRE INSAUSTI, Ion
78 MAZZANTI, Luca
134 YTTING BAK, Lars
143 HERRADA LOPEZ, Jose
155 MAES, Nikolas
165 CLEMENT, Stef
198 BRANDLE, Matthias
208 BOARO, Manuele
214 LAGUTIN, Sergey
Zou een leuk groepje zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
2'30" voor. Zou dit kloppen? La Gazzetta is weer eens zo onduidelijk
Goed groepje in elk geval om het uit te zingen tot de finish, met ook genoeg namen die we kansrijk mogen achten voor de etappeoverwinning in dat geval. Mochten de favorieten niets doen (ik verwacht niet al te veel), dan krijgen we met deze groep alsnog een leuke finale te zien denk ik.quote:
say whutquote:
Gebeurd altijd al redelijk vaak. En dat er nog veel kanshebbers versterkt het enkel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef flyguy het volgende:
Ze laten het deze Giro wel vaak lopen zeg. Volgens mij hebben een hoop ploegen niet echt de wil om de moeite te doen voor een etappe.
Ik las ergens dat hij juist vandaag heel erg groot in zijn agenda had staan, maar heb hem niet langs zien komen in de ticker. Misschien gewoon niet goed genoeg? Hup Clement dan maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Keizer zal wel balen dat hij juist vandaag niet mee zit.
Als Clement de vorm heeft van die ene Dauphine etappe, zou het kunnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij juist vandaag heel erg groot in zijn agenda had staan, maar heb hem niet langs zien komen in de ticker. Misschien gewoon niet goed genoeg? Hup Clement dan maar
Ik denk dat De Marchi beter voor poker had moeten kiezen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef DeeBee het volgende:
Die DeMarchi, kilometers linkeballen en op je stuur gaan slaan...
Met een royal flush een ritzege down the drain.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat De Marchi beter voor poker had moeten kiezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |