Bij mij zat er deze week geen "previously on Mad Men" voor dus ik was ook een beetje in de war wat er nou precies aan de hand was. Hij moest kennelijk nog flink wat belastinggeld betalen aan hare Majesteit overseas en anders zou hij gedeporteerd worden. Alleen hoeveel is die $ 8000 vergeleken in euros nu, want kennelijk is het een enorm bedrag aangezien je een jaguar voor 6000 hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dus ik heb verder niet iets essentieels gemist?
Haha ja, ik zat ook al te rekenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bij mij zat er deze week geen "previously on Mad Men" voor dus ik was ook een beetje in de war wat er nou precies aan de hand was. Hij moest kennelijk nog flink wat belastinggeld betalen aan hare Majesteit overseas en anders zou hij gedeporteerd worden. Alleen hoeveel is die $ 8000 vergeleken in euros nu, want kennelijk is het een enorm bedrag aangezien je een jaguar voor 6000 hebt
Sorry voor de late reactie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:23 schreef Nihao het volgende:
[..]
Waarom vind je deze afleveringen er bovenuit steken?
De LSD-aflevering vond ik meesterlijk, maar de rest niet per se beter dan vorige seizoenen. Het karakter van Don is wat veranderd sinds hij met Megan is. De flashbacks, de angstaanvallen, de verschillende partners, ik mis dat een beetje.
Arm kun je d'r niet meer noemen.quote:
Dat weet je niet... als Sterling Cooper over een half jaar onder gaat staat ze met lege handenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Arm kun je d'r niet meer noemen.
Nee nog twee afleveringen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Rahl het volgende:
Peggy verandert steeds meer in Don heb ik het idee. Jammer dat ze weggaat.
Was dit de finale al trouwens?
Don en Megan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef Haunter het volgende:
Wow. Daar hadden de makers mij even goed te pakken bij die scene met Peggy en Don. Wat een episodeOok die hele ontwikkeling tussen Don en Jane is echt goed uitgewerkt.
Nee, Don en Joan (niet Jane). Die ongemakkelijke situatie bij het telefoontje van Jaguar in Sterling's kantoor, de bezoekjes van Don bij haar thuis (incl. de mindfuck qua tijd) en ook de barscene in de vorige aflevering.quote:
Dat was inderdaad heel mooi gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef Haunter het volgende:
Wow. Daar hadden de makers mij even goed te pakken bij die scene met Peggy en Don. Wat een episodeOok die hele ontwikkeling tussen Don en Joan is echt goed uitgewerkt.
Ja dat heb ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef EllaN het volgende:
Ik ben ook echt van Megan gaan houden. Ik vond haar begin dit seizoen verschrikkelijk, maar ze valt mij echt alleen maar mee.
Ik dacht dat het plan was dat er nog 2 seizoenen komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:55 schreef ems. het volgende:
Lane
Maar wel weer heerlijke aflevering. Sowieso wat een heerlijk seizoen. Technisch gezien is mad men niets meer dan een soap, maar alles eraan is zó goed gedaan dat ik dat eigenlijk geeneens merk.
Was er al bekend hoeveel seizoenen er zouden zijn trouwens? Wat mij betreft poepen ze er nog 20 uit namelijk
Klopt en dat maakt me eigenlijk ook geen reet uit. Ik vind het een geweldige soapquote:Op maandag 4 juni 2012 21:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je Mad Men een soap noemt, dan weet je het verschil niet tussen een soap en een drama-serie.
Vergeet het menstruatiebloed niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Haunter het volgende:
Wow.![]()
Allemaal behoorlijk expliciet in beeld trouwens.Zodra er een tepeltje te zien valt ligt heel Amerika op z'n gat, maar een lijk met een strop om z'n nek kon niet lang en gedetailleerd genoeg in beeld leek wel. Prachtig, die hypocrisie.
Ik zat echt 'no! no! no!' te roepen tegen het scherm.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die laatste blik van Don. Wat een einde![]()
![]()
Zou die ja of nee zeggen.
Ja, volgens mij is er ook al getekend seizoen 7. Maar 6 weet ik zeker.quote:
Inmiddels al iets bekend?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
bronquote:Mad Men creator Matthew Weiner really does love to keep everything about his series top secret as long as he can -- even the premiere date! Remember how last year, after a painfully long hiatus, we only had a rough, hazy idea of when the show would air again, and then AMC just sort of sprung promos for season 5 on us what seemed like a couple of months before? So far, the lead-up to season 6 has felt similar with the unofficial buzz being that our favorite swingin' '60s cast will be back on the air "sometime in spring 2013." Well, brace yourselves, fellow fans, because the Mad Men season 6 premiere may actually be here sooner than you think. At least if John Slattery's recent interview with TIME offers us a concrete clue.
When the silver fox who plays Roger Sterling answered a Q about being back to work on the Mad Men set, he spilled a bit more juicy detail about the premiere than the show's secretive creator and network has ...
In the early December interview, Slattery said:
I am, presently [working on Mad Men]. We’re right in the thick of it. Everything is great. We just started about a month ago, right back in the groove again. It'll be about the same time as last year [for the Season 6 premiere].
Whoohoo! So let's piece this together -- as we would a Mad Men plotline -- shall we? Back in mid-January 2012, AMC announced the March 25 premiere date for season 5. So, if what Slattery is saying is true, we may only have a couple more weeks of nail-biting until we get similar word on season six?! One can hope!
Konings!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
7 APRIL!!
http://www.latimes.com/en(...)30122,0,202295.story
It's toasted! (Staat echt nog steeds op het pakje)quote:Op donderdag 4 april 2013 17:30 schreef MrMolotov het volgende:
Eindelijk weer eens Mad Men.
Hopen op lekker veel affaires en toffe dingen op het werk.
Top serie!
Afgelopen keer trouwens nog een pakje Lucky Strike gepakt ipv mijn normale merk. Zippo erbij; nog net geen old fashioned bestelt haha
Klopt, maar waar ik me er meestal helemaal kapot aan erger als het traag gaat vind ik het hier echt heerlijk.Wat een sfeer creëren ze toch telkens weer zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef MrMolotov het volgende:
Tempo bij deze serie ligt toch wat lager dan je gewend bent.
Hier heb je eigenlijk wel gelijk in; dat is eigenlijk de hele allure van Mad Menquote:Op woensdag 10 april 2013 03:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar waar ik me er meestal helemaal kapot aan erger als het traag gaat vind ik het hier echt heerlijk.Wat een sfeer creëren ze toch telkens weer zeg.
Iets meer dan een beetje. Snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar krijgen.quote:
Pail Kinsey zat niet in deze epquote:Op woensdag 10 april 2013 15:38 schreef NoCigar het volgende:
Ik herkende ook niet iedereen weer. Ik vind de stijlovergang wel erg groot. En Paul Kinsey herkende ik ook niet, net als die man met die grote baard die met Peggy aan de telefoon zat, of was dat Paul Kinsey....?
Ik ben ook een paar dingen vergeten van het vorigew seizoen geloof ik, maar tot mijn geruststelling kwam ik erachter dat we dat vioolspelend meisje dat bij Betty logeerde nog niet gezien hadden.
Maar weer met plezier gekeken overigens.
Hadden we trouwens de moeder van Roger Sterling ooit levend gezien?
Fatsuit, was in eerste instantie volgens mij omdat ze in het echt opeens zwanger was. Vind het wel een leuke toevoeging, al had ik het ook wel grappig gevonden als ze ook aan de speedpillen was gegaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:38 schreef fliert het volgende:
[..]
Iets meer dan een beetje. Snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Don die vreemdgaat met Megan thuis in bed, de sufferd.
Bronquote:That Betty was, well, big all over: in the face, the arms, middle. And while we still don't know the identity of Jones' real-life baby daddy, one mystery was solved on Monday when it was revealed that Jones was wearing a fat suit and prosthetic face and neck appliances to make her character look heavy duty.
While Jones was pregnant with her now-six-month-old son Xander during filming, instead of writing that into the plot, series creator Matthew Weiner had the series' writers explain it away by explaining that Betty had packed on the pounds out of boredom, depression and a distance from her second husband, Henry Francis.
O, vandaarquote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Pail Kinsey zat niet in deze ep
Die met de baard was Stan: Pictures & Photos of Jay R. Ferguson - IMDb
Ik had gewoon een normaal einde. Waarmee eindigde episode 4 bij jullie dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
Ja bij mij ook, denk een error... normaal heb je altijd aftiteling en next week preview
Als Don weer sex gaat hebben hem met zijn onderbuurvrouw. Alleen de aftiteling mist, dus zo'n ramp is het niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik had gewoon een normaal einde. Waarmee eindigde episode 4 bij jullie dan?
Eerder dit seizoen heb ik een aflevering wel tweemaal moeten 'binnenhalen' omdat een aflevering voortijdig was gestopt.
Harry verdient wel meer credits ja maar Joan ook los van haar 'omhoogneuken' ze heeft veel voor het bedrijf betekent. misschien niet richting de buitenwereld zoals hoe Harry dat doet. Meer van binnenuit en ze was er immers ook bij in de hotelkamer..quote:Op donderdag 25 april 2013 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
Harry, wat een baas ook. Hij heeft nog gelijk ook.
Gekke Joan, je een beetje omhoogneuken en dan denken dat dat het is
Precies dat gevoel ja!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:50 schreef Markeerstift het volgende:
Kreeg bij de laatste ep. weer de vibes van toen ze SCDP werden in dat hotelkamertje
Hm, gemistquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef MikeyMo het volgende:
Zo, we zagen zowaar een tiet in Mad Men
En jeuzus, Joan!
nee dat grietje wat Roger uit bed staptequote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm, gemist![]()
In dat bordeel?
En wat was er met Joan?
Prima aflevering, wederom.
I'll admit. I want to motorboat the shit out of Joan's chest areaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee dat grietje wat Roger uit bed stapte
En Joan loopt elke keer in van die strakke kleding waarin haar curves zo leuk naar voren komen
Heb het ook gezien en ziet er erg belovend uit.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kreeg een beetje the creeps van Don en zijn meester gedrag. Goed dat ze het tot een einde heeft laten komen dus. Ik zag ook een stukje preview in de stream die ik keek en nu wil ik dat het alweer volgende week is!!
Het mooie van echte karakter rollen is natuurlijk dat ze zowel slecht als goed zijn, of ze nu Tony Soprano of Don Draper heten. Soms haat je ze, en de andere keer vind je ze geweldig.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kreeg een beetje the creeps van Don en zijn meester gedrag.
Ik denk ook dat het eindigt met de introquote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef The_Groove het volgende:
Het gaat hard met het verval van Don.
Don is van fascinerende playboy naar een alcoholische viezerik getransformeerd.
Merk dat mijn sympathie voor het bedrijf steeds iets minder wordt, knap gedaan door de schrijvers (Ik neem i.i.g. aan dat het met Don's dood eindigt.)
Ja maar SM in de jaren 60!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:28 schreef fliert het volgende:
[..]
Het mooie van echte karakter rollen is natuurlijk dat ze zowel slecht als goed zijn, of ze nu Tony Soprano of Don Draper heten. Soms haat je ze, en de andere keer vind je ze geweldig.
Overigens vond ik het wel meevallen met Don's gedrag, volgens mij was het een erotisch machtspel, moet kunnen toch? Hij was ook echt teleurgesteld toen ze er een eind aan maakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef The_Groove het volgende:
Het gaat hard met het verval van Don.
Don is van fascinerende playboy naar een alcoholische viezerik getransformeerd.
Merk dat mijn sympathie voor het bedrijf steeds iets minder wordt, knap gedaan door de schrijvers (Ik neem i.i.g. aan dat het met Don's dood eindigt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:33 schreef GooseFM het volgende:
[..]Ik ben benieuwd. Hoe dan ook gaat Don nog wel een keer 'rock bottom' halen. Of hij dan persé dood is en nooit meer opstaat, dat kan altijd natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Engelse vriend van mij schreef vandaag dit op Facebook en daar ben ik het wel mee eensquote:Last week I posted about how much I love Mad Men when it's dark and depressing. This week, I am compelled to post about how much I also love Mad Men when it's weird and experimental and everyone's on drugs and nothing makes any sense.So confused when you're lost in the groove
Betty zonder fatsuitquote:
Ik had perongeluk mijn eigen post gequote, daar staat dat 'edit: foutje' voor. De theorie is wel tof.quote:
Ah okay.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik had perongeluk mijn eigen post gequote, daar staat dat 'edit: foutje' voor. De theorie is wel tof.
Klopt inderdaad. Bizarre aflevering was dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ah okay.IK ben er duidelijk niet met mijn hoofd bij
Maar goed .... mijn post:
Vorig seizoen had Don een droom dat ie een vrouw vermoorde geloof ik?
Kan een ongelukje zijn? Wurgseks oid...quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Bizarre aflevering was dat.
Er gaat sowieso iets in die relatie tussen Don en Megan gebeuren denk ik, het broeit aardig. Een moord is wel erg extreem, maar wie weet.
Vond ik ook ja. Ook bijvoorbeeld de te harde sirenes in de laatste aflevering, als Megan met Don praat op het balkon (met Sharon Tate-shirt aan). Te opvallend om toeval te zijn zou je denken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Erg interessante theorie. Ook al die kleine aanwijzingen het hele seizoen door in die blog zijn erg mooi.
De moord op Tate was ook in Los Angeles. Het hoeft natuurlijk geen één-op-één-kopie te zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef catfish het volgende:
de serie zit in 1968 en Tate werd vermoord in 1969
maar ik denk niet dat ze het zo nauw nemen met de snelheid van de serie
Na deze aflevering is Ginsberg ook nog wel een goeie xDquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:38 schreef Markeerstift het volgende:
Er moet nog wel een hoop gebeuren wil het daarop lijken. Want ik zou het er niet op vinden lijken als het niet eens door een soort van 'manson family' wordt gepleegd.
Al is Abe(?) van Peggy wel een goede kandidaat
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 13:19 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Na deze aflevering is Ginsberg ook nog wel een goeie xD
Joanquote:Op maandag 3 juni 2013 13:40 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Vreemde aflevering weer. Ik kan me trouwens niet herinneren dat Jane het vorig seizoen ook zo lastig had met haar manier van partner worden?
Was echt een complete verassing die scene. Had dat niet verwacht.quote:
Volgens mij nog twee.quote:
Staat gewoon op alle torrentsites hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nog niks gelezen, maar kan nog steeds geen 720p versie vinden. Als iemand die heeft, kan die dan een DM/PM sturen? Hartelijk dank
Bob Benson die gay is, was een grote verrassing idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:46 schreef ChickenMan het volgende:
Pete die werd versierd!En Don Don Don...
Misschien is Bob wel bi... hij lijkt ook een beetje achter Joanie aan te zittenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bob Benson die gay is, was een grote verrassing idd.
Dat is ook goed mogelijk. Of misschien dat hij gewoon echt alleen aardig voor haar was om vrienden te maken (of als verkapte poging dichterbij mannen te komen via haar.)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Misschien is Bob wel bi... hij lijkt ook een beetje achter Joanie aan te zitten
Joanie lijkt me nou niet echt een goede wingman wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijk. Of misschien dat hij gewoon echt alleen aardig voor haar was om vrienden te maken (of als verkapte poging dichterbij mannen te komen via haar.)
Dat klopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Joanie lijkt me nou niet echt een goede wingman wat dat betreft
Alle recaps gaan daar ook overquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik weet nog wel het eerste seizoen... daar was de theme: who is Don Draper... en dit seizoen is het al meerdere malen zo van "Who is Bob Benson"
Dat kan nog wel eens de Don van de 70s worden
Dexter!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef ems. het volgende:
Game of Thrones gestopt. Mad Men gestopt. Wat kan een neger nog kijken?
2,5 seizoenen volgehouden. Daarna nog een losse aflevering hier en daar geprobeerd maar ik vind het echt niets (meer)quote:
Even wachten op Breaking Bad en Suits.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef ems. het volgende:
Game of Thrones gestopt. Mad Men gestopt. Wat kan een neger nog kijken?
En Boardwalk Empire!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Even wachten op Breaking Bad en Suits.
Ik wacht al tijden op BB. Suits moet ik misschien maar eens kijken, hoewel de setting mij (van wat ik heb gezien/gehoord) niet zoveel interesseert.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Even wachten op Breaking Bad en Suits.
Sowieso Boardwalk Empirequote:
In de jaren 60 ja. Wat is daar mis mee dan? Alsof alleen het heden interessant is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:10 schreef sanasoufi het volgende:
geen optie....dit gaat alleen over een kantoor....bovendien het lijkt zich wel in de jaren 30 af te spelen
Ik zat tot het einde te wachten op een dooie Meganquote:Op maandag 24 juni 2013 08:27 schreef mincemeat het volgende:
Ik had toch wel een ander soort einde verwacht.
Nou, volgens mij gaat het meer om het verneuken van die Hershey shit, en al die andere dingen die die geflikt heeft. Ik vond het eerder logisch dan bizar dat ze eindelijk eens actie ondernemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zat tot het einde te wachten op een dooie Megan. Alles wees er ook op in mijn ogen: de boosheid toen ze niet naar LA mocht en dat ze daarna geëmotioneerd de stad in ging. Niet dus. Misschien volgend seizoen, anders is die complottheorie echt BS.
Ik vond het een enigszins tam einde, zeker in vergelijking met vorig seizoen (Lane die zichzelf ophing). Wel bizar dat Don gelijk door alle partners uitgekotst wordt als hij één moment eerlijk is over zijn ware verleden. Ik ben benieuwd of dit echt een omslagpunt voor hem is, of weer zo'n tijdelijke opwelling.
Ja, maar het verneuken van Hershey was toch een direct gevolg van het verhaal dat hij opeens ging vertellen?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij gaat het meer om het verneuken van die Hershey shit, en al die andere dingen die die geflikt heeft. Ik vond het eerder logisch dan bizar dat ze eindelijk eens actie ondernemen.
Ik vond het wel een hoopvol einde van het seizoen.
Screenwriter Robert Towne Joins Writing Staff of ‘Mad Men’ (Exclusive)quote:Veteran screenwriter Robert Towne (pictured) is among Matthew Weiner’s new recruits to “Mad Men’s” writing staff for the upcoming seventh and final season, which AMC announced Monday will unfold in two seven-episode batches in spring 2014 and spring 2015.
Towne is serving as a consulting producer for the AMC/Lionsgate TV drama series. He won an original screenplay Oscar for 1974′s “Chinatown” (a source of many oft-quoted lines including: “Forget it, Jake. It’s Chinatown”). He earned three other Oscar screenwriting noms, for 1973′s “The Last Detail,” 1975′s “Shampoo” and 1984′s “Greystoke: the Legend of Tarzan, Lord of the Apes.” Recent credits include “Mission: Impossible II,” “Without Limits” and “Days of Thunder.”
Another film vet, Patricia Resnick (“Nine to Five”), is also on board as a consulting producer. Comedy scribe David Iserson, an alum of “Saturday Night Live” and laffers including “New Girl” and “United States of Tara, »
Moest er wel weer even inkomen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef drGoeroe het volgende:
Eerste aflevering geweest, wat vinden we er van?
Heerlijk einde vooral, dit zal wel een beetje de richting zijn van het laatste seizoen. Wel erg zuur dat we na zeven afleveringen wéér een jaar moeten wachten. Uitbuiters.
Dat meen je niet, dat is wel erg matigquote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef drGoeroe het volgende:
Eerste aflevering geweest, wat vinden we er van?
Heerlijk einde vooral, dit zal wel een beetje de richting zijn van het laatste seizoen. Wel erg zuur dat we na zeven afleveringen wéér een jaar moeten wachten. Uitbuiters.
inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:22 schreef MikeyMo het volgende:
Oh en Roger tussen die naakt wijven in dat aggememmis apartementje
Volgens mij waren het niet eens alleen vrouwen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:22 schreef MikeyMo het volgende:
Oh en Roger tussen die naakt wijven in dat aggememmis apartementje
California Pete is echt geweldig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk weer een tamelijk donker begin, enkel Pete genoot een beetje van het leven zo te zien.
Character development van Don en sallyquote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit nergens heen gaat, dus ik vond vorige en deze episode een beetje matig. Er is wat gebeurd, maar niets substantieels. Misschien komt het inderdaad doordat ik de vorige seizoenen in een rits heb gekeken, maar dat betwijfel ik...
Maar daarentegen wel flink wat Joaniequote:
Dawn bedoel je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:03 schreef bt2 het volgende:
Prima aflevering. Mooi dat de secretaresse van de man die op Don's kantoor zit nu personeel manager wordt. Don zit nog steeds een beetje in de ontkenning fase over zijn job. Het lijkt erop dat Sally hem over het dooie punt heen heeft getrokken. Ben wel ontzettend nieuwsgierig wat de toekomst allemaal gaat brengen voor Don.
Ook duidelijk zichtbaar dat Peggy behoorlijk aan het worstelen is met haar leven.
En idd een aflevering met veel Joanie is altijd goed!
Dat vrouwtje van Peter is ook interessant.
Mwoa, dat vond ik dus ook een beetje tegenvallen...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Character development van Don en sally
Cooper blijkt dus een vieze racist te zijnquote:
Maar hij is dan weer geen standaard racist, met zijn pogingen om de Japanner uit te hangen.quote:Op woensdag 23 april 2014 01:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Cooper blijkt dus een vieze racist te zijn
Een ongemakkelijke ook nog is want hij probeert het niet te zijn.
Toch klopt het wel heel erg met het tijdsbeeld.
Reddit is ook niet zo druk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goede ep.
Verder wel jammer dat deze serie niet zo geliefd is hier op FOK! Gelukkig hebben we reddit nog.
Jawel. Hier heb je maar iets van 10 reacties of nog minder per episode en daar 1500+.quote:
De hele dag verpestquote:Op maandag 28 april 2014 22:09 schreef NoCigar het volgende:
Betty is toch redelijk gestoord zeg, met haar boterhammetje.
Gvd dat meen je niet...quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef drGoeroe het volgende:
Wel erg zuur dat we na zeven afleveringen wéér een jaar moeten wachten. Uitbuiters.
Ik dacht eindelijk closure, moet je weer wachten. Net als bij The Walking Dead.quote:
Ja seizoen 7 speelt zich af in '69quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef fliert het volgende:
Wat een goede serie blijft het toch. Zitten we inmiddels in 1969?
Don heeft het maar zwaar in LA
Vind ik ook, ik hoopte dat er geen einde zou komen aan de aflevering van gisteren. Was echt een goedequote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze uitmuntende serie krijgt te weinig aandacht hier op FOK!
Voor mensen die toch graag benieuwd zijn naar opinies of wat dan ook; http://www.reddit.com/r/madmen
Met hier de mega-thread van de laatste ep: http://www.reddit.com/r/m(...)sode_6_the_strategy/
Hele sterke aflevering.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:51 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik hoopte dat er geen einde zou komen aan de aflevering van gisteren. Was echt een goede
Dat heb ik ook wel eens gehad... iedereen kan doodgaan maar om een acteur van 83 in je serie te hebben. Stukje risico.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:26 schreef NoCigar het volgende:
De eerste keer dat er, voor zover ik me herinner, zo'n surrealistisch stukje in voorkwam. Ik zou toch even naar de huisarts gaan in deze context als ik Don was.
Overigens was Cooper een personage waarvan ik bij seizoen 1 al verwachtte dat de acteur een keer zou overlijden en dat dat dan in de serie geschreven zou moeten worden.
Nee, althans niet dat ik weet, maar bij zo'n man hou je daar natuurlijk altijd rekening mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef Markeerstift het volgende:
Huh was hij in het echt overleden en hebben ze er toen dit van gemaakt?
Ja, hij deed nog even een dansje en is toen vredig ingeslapen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef Markeerstift het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef Markeerstift het volgende:
quote:EW: Any souvenirs from your time as Bert Cooper? Argyle socks, perhaps?
RM: I have a couple a pair of socks, but don’t tell anybody.
Don heeft ook al eens de geest van Anna Draper en zijn broer gezien. En vorig seizoen was er ook dat stukje dat hij opeens Megan zag op dat feest in LA.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:26 schreef NoCigar het volgende:
De eerste keer dat er, voor zover ik me herinner, zo'n surrealistisch stukje in voorkwam. Ik zou toch even naar de huisarts gaan in deze context als ik Don was.
OK, ik twijfelde al een beetje. Zou Bert nou elke aflevering terugkomen als hallucinatie zoals ongeveer iedere Amerikaanse dode op TV de laatste tien jaar?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Don heeft ook al eens de geest van Anna Draper en zijn broer gezien. En vorig seizoen was er ook dat stukje dat hij opeens Megan zag op dat feest in LA.
Cooper als Ghost Harry, die telkens uitlegt wat Don denkt en gaat doen: "Pete did something very bad, Don. He's an evil man. You have to kill him."quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
OK, ik twijfelde al een beetje. Zou Bert nou elke aflevering terugkomen als hallucinatie zoals ongeveer iedere Amerikaanse dode op TV de laatste tien jaar?
Ik zie het helemaal voor me. Dan kan het een soort From dusk till dawn' van de TV-series worden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Cooper als Ghost Harry, die telkens uitlegt wat Don denkt en gaat doen: "Pete did something very bad, Don. He's an evil man. You have to kill him."![]()
Haha, ja ik was ff in de war door je commentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, althans niet dat ik weet, maar bij zo'n man hou je daar natuurlijk altijd rekening mee.
- omdat Don de relatie tussen Peggy en Ted Chaough verpest had toen Don besloot zijn voorkeur voor Los Angeles los te laten zodat Ted ernaartoe kon en de kans op een scheiding kon vermijden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:02 schreef znarch het volgende:
Ik ben net begonnen met seizoen 7. Ben echter het eea kwijt uit de vorige seizoenen. Kan iemand ff kort uitleggen?
- waarom heeft Peggy een hekel aan Don?
- hoe is die roodharige chick partner geworden? Was iets met Sex geloof ik.
- hoe is die ene dude met zijn ooglapje zijn oog ook weer kwijtgeraakt?
was dat niet die dikkert van jaguar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
- omdat Don de relatie tussen Peggy en Ted Chaough verpest had toen Don besloot zijn voorkeur voor Los Angeles los te laten zodat Ted ernaartoe kon en de kans op een scheiding kon vermijden.
- ze had seks met een belangrijke persoon (chevy?) om een deal voor de firma te sluiten, wat uiteindelijk anders liep dan geplant en toen werd ze partner als ik het goed heb.
- hij ging met Chevy jagen en toen schoot één van de Chevy managers (?) hem in het oog.
Jaguar idd!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
was dat niet die dikkert van jaguar?
Ja, ik vond dat ook al matig bij Breaking Bad. In Mad Men is het inderdaad nog irritanter, omdat ze ook vaak teruggrijpen naar vroegere gebeurtenissen zonder dat echt te verduidelijken.quote:Op maandag 6 april 2015 17:50 schreef ems. het volgende:
Ohja, het was weer begonnen. Even kijken vanavond.
Ben ik trouwens de enige die de "pauze" tijdens de helft van het seizoen een beetje knullig vond? Andere series kunnen dat misschien wat makkelijker hebben maar voor Mad Men vond ik het erg storend, te meer omdat het allemaal niet meer zo spannend was in dit laatste seizoen.
Gewoon op alle reguliere releasesites, torrent sites enz enz enzquote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Waar kan ik het kijken? Nog nergens te vinden
Zie alleen nog maar 480pquote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon op alle reguliere releasesites, torrent sites enz enz enz
Ik heb vanochtend toen ik wakker werd om een uur of 8 toch echt de 720p binnengehaald (en net gekeken).quote:
Ja, previously on.. had ik ook wel gewaardeerd ja. Toch al weer een jaar geleden volgens mij..quote:Op donderdag 9 april 2015 09:55 schreef drGoeroe het volgende:
Gisteren de nieuwe aflevering gezien. In mijn versie zat ook geen 'previously on Mad Men' stukje dus had echt even moeite om erin te komen en te herinneren hoe alles ook alweer zat.
Was dat van die tepel vergetenquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:44 schreef Haunter het volgende:
Goed om te weten dat het weer begonnen is en dat er geen previously te zien zal zijn. Dit onderstaande filmpje is een mooie samenvatting van het seizoen tot nu toe.
http://www.esquire.com/en(...)n-mad-men-interview/quote:Op zondag 12 april 2015 23:47 schreef Haunter het volgende:
Wat was ook alweer het verhaal met Ken? Ik volgde niet helemaal wat daar gebeurde bij Roger en Pete op kantoor.
Ik ben ook wel een beetje bang voor een cliché einde, eindes vallen zo vaak tegen met series. Zou het intro filmpje dan echt het einde zijn anders?quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:33 schreef 1stGirl het volgende:
Was ik de enige die in de EP van afgelopen weekend Don raar vond doen?
Ik weet niet zo goed waarom ik dat vond.
Is het zo dat iedereen duidelijk in de jaren 70 is beland en Don achterblijft? Of omdat iedereen over de toekomstdromen aan het vertellen was en Don geen toekomstdromen heeft? (En dan verkoopt hij zijn appartement aan een zwanger stel die ook een hele toekomst voor zich hebben)
Anyway, ik hoop zo dat het einde geen cliché zal zijn!! Zo'n teleurstellendeinde.
Ik hoop nog steeds dat de serie eindigt met het intro: Don die zichzelf van het kantoorpand afgooitquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:33 schreef 1stGirl het volgende:
Was ik de enige die in de EP van afgelopen weekend Don raar vond doen?
Ik weet niet zo goed waarom ik dat vond.
Is het zo dat iedereen duidelijk in de jaren 70 is beland en Don achterblijft? Of omdat iedereen over de toekomstdromen aan het vertellen was en Don geen toekomstdromen heeft? (En dan verkoopt hij zijn appartement aan een zwanger stel die ook een hele toekomst voor zich hebben)
Anyway, ik hoop zo dat het einde geen cliché zal zijn!! Zo'n teleurstellendeinde.
Op npr.org hadden ze het hier ook al over inderdaad. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 22 april 2015 08:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat de serie eindigt met het intro: Don die zichzelf van het kantoorpand afgooit.
Bronquote:Don pressed his hand against the glass windows of his new office – a tantalizing nut for those who have always believed the series would end with him becoming the window-jumper in the credits.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:11 schreef drGoeroe het volgende:
Wat een heerlijke aflevering dit, echt genoten. Ga de serie erg missen.
En dit natuurlijk:
[ afbeelding ]
Maandag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wanneer komt ie? dan kan ik ze namelijk eindelijk gaan kijken.
Jawel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
OK, ik twijfelde al een beetje. Zou Bert nou elke aflevering terugkomen als hallucinatie zoals ongeveer iedere Amerikaanse dode op TV de laatste tien jaar?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:51 schreef fliert het volgende:
Mag voor mij nog jaren doorgaan, wat een fantastische serie.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:44 schreef 1stGirl het volgende:
Ga heel de serie verschrikkelijk missen![]()
Ik denk dat het joch met de auto van Don verongelukt, maar Don wordt dood verklaard. Daarna kan hij weer "identiteitsloos" verder leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |