Bij mij zat er deze week geen "previously on Mad Men" voor dus ik was ook een beetje in de war wat er nou precies aan de hand was. Hij moest kennelijk nog flink wat belastinggeld betalen aan hare Majesteit overseas en anders zou hij gedeporteerd worden. Alleen hoeveel is die $ 8000 vergeleken in euros nu, want kennelijk is het een enorm bedrag aangezien je een jaguar voor 6000 hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dus ik heb verder niet iets essentieels gemist?
Haha ja, ik zat ook al te rekenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bij mij zat er deze week geen "previously on Mad Men" voor dus ik was ook een beetje in de war wat er nou precies aan de hand was. Hij moest kennelijk nog flink wat belastinggeld betalen aan hare Majesteit overseas en anders zou hij gedeporteerd worden. Alleen hoeveel is die $ 8000 vergeleken in euros nu, want kennelijk is het een enorm bedrag aangezien je een jaguar voor 6000 hebt
Sorry voor de late reactie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:23 schreef Nihao het volgende:
[..]
Waarom vind je deze afleveringen er bovenuit steken?
De LSD-aflevering vond ik meesterlijk, maar de rest niet per se beter dan vorige seizoenen. Het karakter van Don is wat veranderd sinds hij met Megan is. De flashbacks, de angstaanvallen, de verschillende partners, ik mis dat een beetje.
Arm kun je d'r niet meer noemen.quote:
Dat weet je niet... als Sterling Cooper over een half jaar onder gaat staat ze met lege handenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Arm kun je d'r niet meer noemen.
Nee nog twee afleveringen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Rahl het volgende:
Peggy verandert steeds meer in Don heb ik het idee. Jammer dat ze weggaat.
Was dit de finale al trouwens?
Don en Megan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef Haunter het volgende:
Wow. Daar hadden de makers mij even goed te pakken bij die scene met Peggy en Don. Wat een episodeOok die hele ontwikkeling tussen Don en Jane is echt goed uitgewerkt.
Nee, Don en Joan (niet Jane). Die ongemakkelijke situatie bij het telefoontje van Jaguar in Sterling's kantoor, de bezoekjes van Don bij haar thuis (incl. de mindfuck qua tijd) en ook de barscene in de vorige aflevering.quote:
Dat was inderdaad heel mooi gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef Haunter het volgende:
Wow. Daar hadden de makers mij even goed te pakken bij die scene met Peggy en Don. Wat een episodeOok die hele ontwikkeling tussen Don en Joan is echt goed uitgewerkt.
Ja dat heb ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef EllaN het volgende:
Ik ben ook echt van Megan gaan houden. Ik vond haar begin dit seizoen verschrikkelijk, maar ze valt mij echt alleen maar mee.
Ik dacht dat het plan was dat er nog 2 seizoenen komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:55 schreef ems. het volgende:
Lane
Maar wel weer heerlijke aflevering. Sowieso wat een heerlijk seizoen. Technisch gezien is mad men niets meer dan een soap, maar alles eraan is zó goed gedaan dat ik dat eigenlijk geeneens merk.
Was er al bekend hoeveel seizoenen er zouden zijn trouwens? Wat mij betreft poepen ze er nog 20 uit namelijk
Klopt en dat maakt me eigenlijk ook geen reet uit. Ik vind het een geweldige soapquote:Op maandag 4 juni 2012 21:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je Mad Men een soap noemt, dan weet je het verschil niet tussen een soap en een drama-serie.
Vergeet het menstruatiebloed niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:25 schreef Haunter het volgende:
Wow.![]()
Allemaal behoorlijk expliciet in beeld trouwens.Zodra er een tepeltje te zien valt ligt heel Amerika op z'n gat, maar een lijk met een strop om z'n nek kon niet lang en gedetailleerd genoeg in beeld leek wel. Prachtig, die hypocrisie.
Ik zat echt 'no! no! no!' te roepen tegen het scherm.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die laatste blik van Don. Wat een einde![]()
![]()
Zou die ja of nee zeggen.
Ja, volgens mij is er ook al getekend seizoen 7. Maar 6 weet ik zeker.quote:
Inmiddels al iets bekend?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
bronquote:Mad Men creator Matthew Weiner really does love to keep everything about his series top secret as long as he can -- even the premiere date! Remember how last year, after a painfully long hiatus, we only had a rough, hazy idea of when the show would air again, and then AMC just sort of sprung promos for season 5 on us what seemed like a couple of months before? So far, the lead-up to season 6 has felt similar with the unofficial buzz being that our favorite swingin' '60s cast will be back on the air "sometime in spring 2013." Well, brace yourselves, fellow fans, because the Mad Men season 6 premiere may actually be here sooner than you think. At least if John Slattery's recent interview with TIME offers us a concrete clue.
When the silver fox who plays Roger Sterling answered a Q about being back to work on the Mad Men set, he spilled a bit more juicy detail about the premiere than the show's secretive creator and network has ...
In the early December interview, Slattery said:
I am, presently [working on Mad Men]. We’re right in the thick of it. Everything is great. We just started about a month ago, right back in the groove again. It'll be about the same time as last year [for the Season 6 premiere].
Whoohoo! So let's piece this together -- as we would a Mad Men plotline -- shall we? Back in mid-January 2012, AMC announced the March 25 premiere date for season 5. So, if what Slattery is saying is true, we may only have a couple more weeks of nail-biting until we get similar word on season six?! One can hope!
Konings!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
7 APRIL!!
http://www.latimes.com/en(...)30122,0,202295.story
It's toasted! (Staat echt nog steeds op het pakje)quote:Op donderdag 4 april 2013 17:30 schreef MrMolotov het volgende:
Eindelijk weer eens Mad Men.
Hopen op lekker veel affaires en toffe dingen op het werk.
Top serie!
Afgelopen keer trouwens nog een pakje Lucky Strike gepakt ipv mijn normale merk. Zippo erbij; nog net geen old fashioned bestelt haha
Klopt, maar waar ik me er meestal helemaal kapot aan erger als het traag gaat vind ik het hier echt heerlijk.Wat een sfeer creëren ze toch telkens weer zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef MrMolotov het volgende:
Tempo bij deze serie ligt toch wat lager dan je gewend bent.
Hier heb je eigenlijk wel gelijk in; dat is eigenlijk de hele allure van Mad Menquote:Op woensdag 10 april 2013 03:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar waar ik me er meestal helemaal kapot aan erger als het traag gaat vind ik het hier echt heerlijk.Wat een sfeer creëren ze toch telkens weer zeg.
Iets meer dan een beetje. Snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar krijgen.quote:
Pail Kinsey zat niet in deze epquote:Op woensdag 10 april 2013 15:38 schreef NoCigar het volgende:
Ik herkende ook niet iedereen weer. Ik vind de stijlovergang wel erg groot. En Paul Kinsey herkende ik ook niet, net als die man met die grote baard die met Peggy aan de telefoon zat, of was dat Paul Kinsey....?
Ik ben ook een paar dingen vergeten van het vorigew seizoen geloof ik, maar tot mijn geruststelling kwam ik erachter dat we dat vioolspelend meisje dat bij Betty logeerde nog niet gezien hadden.
Maar weer met plezier gekeken overigens.
Hadden we trouwens de moeder van Roger Sterling ooit levend gezien?
Fatsuit, was in eerste instantie volgens mij omdat ze in het echt opeens zwanger was. Vind het wel een leuke toevoeging, al had ik het ook wel grappig gevonden als ze ook aan de speedpillen was gegaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:38 schreef fliert het volgende:
[..]
Iets meer dan een beetje. Snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Don die vreemdgaat met Megan thuis in bed, de sufferd.
Bronquote:That Betty was, well, big all over: in the face, the arms, middle. And while we still don't know the identity of Jones' real-life baby daddy, one mystery was solved on Monday when it was revealed that Jones was wearing a fat suit and prosthetic face and neck appliances to make her character look heavy duty.
While Jones was pregnant with her now-six-month-old son Xander during filming, instead of writing that into the plot, series creator Matthew Weiner had the series' writers explain it away by explaining that Betty had packed on the pounds out of boredom, depression and a distance from her second husband, Henry Francis.
O, vandaarquote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Pail Kinsey zat niet in deze ep
Die met de baard was Stan: Pictures & Photos of Jay R. Ferguson - IMDb
Ik had gewoon een normaal einde. Waarmee eindigde episode 4 bij jullie dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
Ja bij mij ook, denk een error... normaal heb je altijd aftiteling en next week preview
Als Don weer sex gaat hebben hem met zijn onderbuurvrouw. Alleen de aftiteling mist, dus zo'n ramp is het niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik had gewoon een normaal einde. Waarmee eindigde episode 4 bij jullie dan?
Eerder dit seizoen heb ik een aflevering wel tweemaal moeten 'binnenhalen' omdat een aflevering voortijdig was gestopt.
Harry verdient wel meer credits ja maar Joan ook los van haar 'omhoogneuken' ze heeft veel voor het bedrijf betekent. misschien niet richting de buitenwereld zoals hoe Harry dat doet. Meer van binnenuit en ze was er immers ook bij in de hotelkamer..quote:Op donderdag 25 april 2013 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
Harry, wat een baas ook. Hij heeft nog gelijk ook.
Gekke Joan, je een beetje omhoogneuken en dan denken dat dat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |