Bij mij zat er deze week geen "previously on Mad Men" voor dus ik was ook een beetje in de war wat er nou precies aan de hand was. Hij moest kennelijk nog flink wat belastinggeld betalen aan hare Majesteit overseas en anders zou hij gedeporteerd worden. Alleen hoeveel is die $ 8000 vergeleken in euros nu, want kennelijk is het een enorm bedrag aangezien je een jaguar voor 6000 hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dus ik heb verder niet iets essentieels gemist?
Haha ja, ik zat ook al te rekenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Bij mij zat er deze week geen "previously on Mad Men" voor dus ik was ook een beetje in de war wat er nou precies aan de hand was. Hij moest kennelijk nog flink wat belastinggeld betalen aan hare Majesteit overseas en anders zou hij gedeporteerd worden. Alleen hoeveel is die $ 8000 vergeleken in euros nu, want kennelijk is het een enorm bedrag aangezien je een jaguar voor 6000 hebt
Sorry voor de late reactie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:23 schreef Nihao het volgende:
[..]
Waarom vind je deze afleveringen er bovenuit steken?
De LSD-aflevering vond ik meesterlijk, maar de rest niet per se beter dan vorige seizoenen. Het karakter van Don is wat veranderd sinds hij met Megan is. De flashbacks, de angstaanvallen, de verschillende partners, ik mis dat een beetje.
Arm kun je d'r niet meer noemen.quote:
Dat weet je niet... als Sterling Cooper over een half jaar onder gaat staat ze met lege handenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Arm kun je d'r niet meer noemen.
Nee nog twee afleveringen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Rahl het volgende:
Peggy verandert steeds meer in Don heb ik het idee. Jammer dat ze weggaat.
Was dit de finale al trouwens?
Don en Megan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef Haunter het volgende:
Wow. Daar hadden de makers mij even goed te pakken bij die scene met Peggy en Don. Wat een episodeOok die hele ontwikkeling tussen Don en Jane is echt goed uitgewerkt.
Nee, Don en Joan (niet Jane). Die ongemakkelijke situatie bij het telefoontje van Jaguar in Sterling's kantoor, de bezoekjes van Don bij haar thuis (incl. de mindfuck qua tijd) en ook de barscene in de vorige aflevering.quote:
Dat was inderdaad heel mooi gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef Haunter het volgende:
Wow. Daar hadden de makers mij even goed te pakken bij die scene met Peggy en Don. Wat een episodeOok die hele ontwikkeling tussen Don en Joan is echt goed uitgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |