SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:45 schreef SoldMayor het volgende:
Elke keer wanneer er een nieuwe topic is moet ik gewoon weer ff naar die CD kijken.![]()
Dat is juist het grappigstequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nick Geezy - emo.gif![]()
Heb nog niet eens alle titels gelezen.![]()
quote:Erwin
Damnn kut internet thuis weer uitgevallen, en dat op de laatste dag van de promotie!! #ik zeg maar gedag tegen mijn plek op 7th Sunday Festival#
Vind ik leuk · · Delen · 10 minuten geleden via mobiel ·
Zo, dat werd eens tijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeiemorgen. Gedoucht, geschoren, schone kleren aan, aftershave op, fresh als een motherfucker.
Nou nog een leuke meid zien te vinden in het vrouwrijke Delft.![]()
Off to the hunting grounds.
Als je het niet snapt dan heb je niet genoeg facebook gestalkt.quote:
Die Roro ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tamara Broeder ---> T. Bro.
Vandaar ook het nummer 'Voor al mijn Broeders'
There it is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whahahahahaquote:
Hahahaha Karma is een bitchquote:en dat op de laatste dag van de promotie!! #ik zeg maar gedag tegen mijn plek op 7th Sunday Festival#
Ik vraag me af of ze het chill vindt dat je dat zo op fok knalt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
CD 2, track nummer 11 was wel meteen duidelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is juist het grappigsteSubtiele hintjes in elke titel.
Scherpquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je het niet snapt dan heb je niet genoeg facebook gestalkt.
Zit wel weer iets in jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het chill vindt dat je dat zo op fok knalt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
CD 2, track nummer 11 was wel meteen duidelijk
[..]
Scherp
Volgende keer zeg ik het wel als ik een nieuwe foto hebquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgende keer zeg ik het wel als ik een nieuwe foto heb
Die man ga je niet vinden, die zit dan onder de pussy.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
Lexington my man, heb 6 tm 10 augustus vrij kunnen vragen. Dus dan ben ik een week in Utrecht. Ben jij dan in Nederland of ga je nog op vakantie?
Doen ze daar iets met een BBQ danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zal ik volgend jaar mee doen met top chef want die pipo's die nu mee doen zijn toch wel treurig
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het chill vindt dat je dat zo op fok knalt.
Sinds wanneer ben jij een olifant?quote:
Mijn broertje van 9 en zijn vriendjes vinden het anders geweldig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn homie, je bent wel very into Nick Geezy he , beetje FB checken, beetje die shit checken op de xboxquote:
Haha, je mag je niet eenzaam voelen toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Damn homie, je bent wel very into Nick Geezy he , beetje FB checken, beetje die shit checken op de xbox
Vind ik leuk Mr (donshaar)Moustache
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, je mag je niet eenzaam voelen toch.![]()
Vond 'm wel glappig.
Haha je mag wel checken hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
En rustig maar hoor, zal je fb niet meer checken. [ afbeelding ]
Plaatje doet het niet, maar heb idd ventilator aan staan hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
1 ventilator voor je topic
[ afbeelding ]
Faalhaas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
2 ballen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Wel documentaire over maken he.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef KoningStoma het volgende:
Je onderschat het regenwoud dat op mijn zolder, tussen te rotzooi, groeit.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef KoningStoma het volgende:
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die deze shit niet hebben mee gemaakten nu pas waarderen
Dan heb je het toch redelijk meegekregen lijkt mijquote:
Tot aan 2000 zeker welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan heb je het toch redelijk meegekregen lijkt mij
op de basisschool ja?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Toen al party drugs alcohol alles.
Waarom zeg je dat nu? Nu weet iedereen dat je bij mij bent.quote:
Toen was het nog een lief mennekequote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nu? Nu weet iedereen dat je bij mij bent.
Echt welquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Behalve als je huisgenoot weer lastig isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt welVolgens mijn moeder was ik vroeger alleen maar aan het lachen, aan het zingen en aan het ouwehoeren. Weinig veranderd dus
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha true, maar goed neemt niet weg dat het nog steeds lekkere tracks zijnquote:
True.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha true, maar goed neemt niet weg dat het nog steeds lekkere tracks zijn
Ken je de meeste ook? Of ben je sowieso niet van deze muziek?quote:
Ja, behalve die 2 discotronic nummers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ken je de meeste ook? Of ben je sowieso niet van deze muziek?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan met FL nog iets mooiers maken
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die shit die Abel Ramos nu maakt is 100x beter.
Blijf van die oude pakken melk afquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens, wat is dit? Ik loop net even naar buiten en toen was er in een keer een grote lichtgevende bal in de lucht. Het deed gewoon pijn an mijn ogen. Het is ook ineens een stuk warmer.
Deze reactie hoor ik wel vaker van fokkers die voor het eerst na jaren hun zolderkamertje weer af komen, niets aan het handje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens, wat is dit? Ik loop net even naar buiten en toen was er in een keer een grote lichtgevende bal in de lucht. Het deed gewoon pijn an mijn ogen. Het is ook ineens een stuk warmer.
Nick is er nog steeds niet van bij gekomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze reactie hoor ik wel vaker van fokkers die voor het eerst na jaren hun zolderkamertje weer af komen, niets aan het handje.
Met z'n whatsapp condooms.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is er nog steeds niet van bij gekomen.
hollanderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef Fsmxi het volgende:
Gadverdamme, plakweerZsm rijbewijs halen, en d'rvandoor scheuren naar de alpen ofzo
Ik ben ook wel in voor een Alpenmeet ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef Fsmxi het volgende:
Gadverdamme, plakweerZsm rijbewijs halen, en d'rvandoor scheuren naar de alpen ofzo
Ik ben er vanaf vrijdag te vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor een Alpenmeet ja.
Is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze op een openbaar forum zittenWat een sufkutten
?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze op een openbaar forum zittenWat een sufkutten
Yes kerel, het is weer zoverquote:
Haha yeah jij niet man Mr Moustachequote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha yeah jij niet man Mr Moustache.
Never mind it verder.
quote:Nick Tja soms verdien je het he
8 uur geleden · Vind ik leuk
Erwin Ik hoop het
8 uur geleden · Vind ik leuk
Nick Ik had het meer over dat je internet eruit lag
6 uur geleden · Vind ik leuk · 2
Ben toch wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha yeah jij niet man Mr Moustache.
Never mind it verder.
Jij bent toch niet van de dramaquote:
Apart, maar wel ff geaddquote:
Had niet verwacht dat een old school hiphop vocal zou passen op een tech house nummer, maar het is ze goed gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes kerel, het is weer zover. Maar goed, zulke mensen sterven alleen
Dat had ik bij deze :quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat een old school hiphop vocal zou passen op een tech house nummer, maar het is ze goed gelukt.
Is dat een reactie op mijn post?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet niet over welke post je het hebt, en heb toch geen haat tegen jou Rossjeflosjequote:
http://tinyurl.com/c5p4cj9quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stuur eens een mix/youtube link van die dj erwin dan.
Damn, zn fb pagina.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/c5p4cj9
DJ MystiQ
de rest zoek je zelf maar
Dan snap je nu ook meteen de pijn die ik en Sold hebbenquote:
Dan zou je toch juist op andere mensen hun FB spammen en op andere plekken ipv je eigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan snap je nu ook meteen de pijn die ik en Sold hebben
Wij krijgen dat ook te zien hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist op andere mensen hun FB spammen en op andere plekken ipv je eigen.
Ben je er nog ff ? Want dan kom ik over een 15 minquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ik een gekke drommelse dekselse malle bui en heb zin in MW2!Welke olijke kornuit heeft zin om mij virtueel te vergezellen in een partijtje digitaal oorlogvoeren?
Wat? Moest ie penalty nemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Robben wordt even uitgefloten door z'n eigen aanhang
Het is ook nooit goed met die dj's hequote:Erwin
Wil jij ook een account aanmaken [:P]
Nick
Ik heb al iets op mijn wall gezet [:P]
Erwin
wat jij wil [:P]
Nick
Niet gezien dan?
Erwin
Jep wel
Nick
niet goed dan tinus? [:P]
Erwin
Jaahwel, hoor maar dat geld iets minder via facebook xD
Nick
hey niet zeuren he
Erwin van Vliet
[:P] het is nu toch voorbij [:P]
Nick
Wat dat gespam [:D] ?
Erwin
jep
Onzedelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef Tauchmeister het volgende:
DJ'ing is sowieso een verzadigde markt
Baasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
Of juist andersom.
Denk daar maar eens over na, kindren.
Mijn sauna is een slaapkamer? mkayquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
Of juist andersom.
Denk daar maar eens over na, kindren.
Heb je niet al een date staan met Pringles?quote:
Haha, fuck dat. I'm riding solo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je niet al een date staan met Pringles?
Puddingbuks allesquote:
Ik ging bewust niet naar de pics kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben er zin in.
quote:
quote:
Scherp dan oetlulquote:
Ja man! Mijn Mr Moustachequote:
Mijn mr moustache? Don't gay it up.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja man! Mijn Mr Moustacheaka R-50 the rotti boi
Geen 1 love ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mijn mr moustache? Don't gay it up.
Morgen wel MW2 danquote:
Rossdale had gekookt, maar het was niet echt lekker.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, ik ben down alles. Opa Rossdale moest weer teveel knoflook in het eten gooien.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rossdale had gekookt, maar het was niet echt lekker.
yup yupquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker pompen in de steengroeve vandaag?
De drakenvanger van Delftquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:25 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is hier gaande.Zit ik her met pietrs huisgnoet
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:15 schreef Rossdale het volgende:
Oh btw:
Goedemorgen fapvoer voor Stef
[ afbeelding ]
hehequote:
zo dat wou ik ook posten, en bij deze dus gedaanquote:
Dushi dat was Stef volgens mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:55 schreef Michhas het volgende:
Voor Nick, omdat je gisteren vroeg wat voor muziek ik luisterMijn playlist van vanmorgen.
Dan is hij voor Standaardloze Stefquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dushi dat was Stef volgens mij. Maar toch ff checken straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ook :quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:05 schreef KoningStoma het volgende:
Voor de 3e keer in een week wakker worden met migraine
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit weer helpt daar zeker niet aan mee.
Goedemorgen trouwens
All good things are wild and free.
Wanhopige Stef is wanhopigquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Standaardloze Stef zou Susan Boyle doen.
Wat leuk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
LekkerDit weer helpt daar zeker niet aan mee.
Goedemorgen trouwens
Dit blijft zo'n vette trackquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toch 1 van de betere intro's van de afgelopen jaren, sowieso vanaf 00.21
Ja man kippenvel de eerste keerquote:
Laatst op TV zag ze er wel schappelijk uit maar ze is toch wel lelijk eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:15 schreef Rossdale het volgende:
Oh btw:
Goedemorgen fapvoer voor Stef
[ afbeelding ]
Ah mooi het gaat de goeie kant opquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst op TV zag ze er wel schappelijk uit maar ze is toch wel lelijk eigenlijk
Ze heeft gewoon een raar hoofdquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst op TV zag ze er wel schappelijk uit maar ze is toch wel lelijk eigenlijk
Op de camping? In de supermarkt? In de trein? Op de hoek van de straat? Vertel, vertel! Maar niet te snel, we schrijven meeeeeeeeeeeequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de camping? In de supermarkt? In de trein? Op de hoek van de straat? Vertel, vertel! Maar niet te snel, we schrijven meeeeeeeeeeee
haha zitten wel een paar lekkere tussenquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:55 schreef Michhas het volgende:
Voor Nick, omdat je gisteren vroeg wat voor muziek ik luisterMijn playlist van vanmorgen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef Fsmxi het volgende:
Denkt FS zo even diablo 3 te gaan halen heDat is zo kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Fuck, dude mijn colaquote:
Had je maar niet weg moeten gaanquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
En natuurlijk dikke tracks maken op dat bazen piano ding op google.
Sowieso! Heb al dikke melodie voor nieuwe Nick Geezy ft Gertje F baby track.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
En natuurlijk dikke tracks maken op dat bazen piano ding op google.
WHAT UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso! Heb al dikke melodie voor nieuwe Nick Geezy ft Gertje F baby track.
Moet je na gaan, had eerst nog een eigen pic willen gebruikenquote:
Vandaag nog Bf?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je na gaan, had eerst nog een eigen pic willen gebruiken. Maar ken die sufkutten op facebook wel, dan gaan ze mauwen dat er kanker in staat, terwijl ze de hele dag met kanker spotten
hypocriete mensen[ afbeelding ]
Ben je wel een beetje natquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Pixell het volgende:
Fawakka broeders, het is zo tantoe warm in deze trein, ik ga er helemaal raar van praten
Ben je wel een beetje natquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Pixell het volgende:
Fawakka broeders, het is zo tantoe warm in deze trein, ik ga er helemaal raar van praten
Ging het gister goed ja? Pff weinig van gemerktquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vandaag nog Bf?
Het was gister nog best wel aardig eigenlijk, we ownde die tata's
Vandaag gaat die neger MW2 doen, want hij heeft mij gister geflasht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vandaag nog Bf?
Het was gister nog best wel aardig eigenlijk, we ownde die tata's
Ik had net een flesje water gekocht bij de ah to go, maak ik die verkeerd om open, hele broekje natquote:
O man, zware broner hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had net een flesje water gekocht bij de ah to go, maak ik die verkeerd om open, hele broekje nat
Alle mensen begonnen uit het niets te soppen op het perron
Gaf ik nog een klein showtje, helemaal nat
Hihiquote:
Ik zou je meteen doen alles.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had net een flesje water gekocht bij de ah to go, maak ik die verkeerd om open, hele broekje nat
Gister stonden wij op een gegeven moment buiten te zuipen en te roken op een of andere laffe steiger die ze als terrasje hebben gebouwd op mijn vereniging, ging een maatje van me daar een beetje een of andere chick proberen te regelen, wat hem ook nog wel zou lukken zo te zien aan die chick te zien, ware het niet dat wij 3 meter verder aan een tafeltje zaten en op de grond lagen van het lachen om onze eigen kutgrappen over de mensen onder de steiger die met paraplu's stonden omdat die chick zo hard van hem ging soppen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hihikomt die conducteur langs, wil ik me kaartje laten zien, zegt die "deze krijg je van mij lekker ding" en aaide die over me natte tepel
Waarom vertel je het dan, je weet dat hier niemand is die er bij wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gevalletje had-je-bij-moeten-zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom vertel je het dan, je weet dat hier niemand is die er bij was [ afbeelding ]
Je vergeet de; Previously on The MauMau Stories.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gister stonden wij op een gegeven moment buiten te zuipen en te roken op een of andere laffe steiger die ze als terrasje hebben gebouwd op mijn vereniging, ging een maatje van me daar een beetje een of andere chick proberen te regelen, wat hem ook nog wel zou lukken zo te zien aan die chick te zien, ware het niet dat wij 3 meter verder aan een tafeltje zaten en op de grond lagen van het lachen om onze eigen kutgrappen over de mensen onder de steiger die met paraplu's stonden omdat die chick zo hard van hem ging soppen.Uiteindelijk is het hem daardoor niet gelukt, omdat zij echt elk woord kon horen. Cockblock deluxe.
![]()
en dan nog niet eens mij quotenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
BAAS A!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:16 schreef Parvus het volgende:
Sing me, sing me a chanson
Sing me, sing me a sweet love song
Sing me, sing me a chanson
That is the only thing I want.
De beste 5 minuten van dit jaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Was gister nog 5 hele minuten aan het ownen op MW3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dafuq heb ik net gelezen? Soppen, onder een steiger en paraplu's ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gister stonden wij op een gegeven moment buiten te zuipen en te roken op een of andere laffe steiger die ze als terrasje hebben gebouwd op mijn vereniging, ging een maatje van me daar een beetje een of andere chick proberen te regelen, wat hem ook nog wel zou lukken zo te zien aan die chick te zien, ware het niet dat wij 3 meter verder aan een tafeltje zaten en op de grond lagen van het lachen om onze eigen kutgrappen over de mensen onder de steiger die met paraplu's stonden omdat die chick zo hard van hem ging soppen.Uiteindelijk is het hem daardoor niet gelukt, omdat zij echt elk woord kon horen. Cockblock deluxe.
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je vergeet de; Previously on The MauMau Stories.
Wanneer wat waar hoelaat met wie zus zo dit dat?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Was gister nog 5 hele minuten aan het ownen op MW3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toen jij weer een Stoma deedquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer wat waar hoelaat met wie zus zo dit dat?!
Nee joh, ik deed nog MW3 toen jullie met ze alle een stoma deden en naar BF3 overschakelden.quote:
Ja en toen kwam Parvus er ineens bij, had je maar moeten blijven he. Had je meteen de grap van Michhas begrepenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, ik deed nog MW3 toen jullie met ze alle een stoma deden en naar BF3 overschakelden.
Sheeiittt,quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en toen kwam Parvus er ineens bij, had je maar moeten blijven he. Had je meteen de grap van Michhas begrepen
quote:
Water is voor de dommen. Als ik president word ga ik ervoor zorgen dat er overal gatorade uit de kranen stroomt.quote:
quote:
True, af en toe een blikje cola vanillequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Sowieso, andere drankje mag stiekem tussendoor.
Neeh geen cola man. Water en ijsthee zonder suiker. En vandaag die appel framboos shit dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, af en toe een blikje cola vanilleOf een glas melk maar verder echt alleen water.
Nee Jillz!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Water is voor de dommen. Als ik president word ga ik ervoor zorgen dat er overal gatorade uit de kranen stroomt.
Nee cola drink ik ook echt maar zelden hoor. Maar af en toe snak ik echt naar een beetje suikerquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh geen cola man. Water en ijsthee zonder suiker. En vandaag die appel framboos shit dan.
True dat, dat "beetje" train je er toch weer af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee cola drink ik ook echt maar zelden hoor. Maar af en toe snak ik echt naar een beetje suiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |