en dan nog niet eens mij quotenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had net een flesje water gekocht bij de ah to go, maak ik die verkeerd om open, hele broekje nat
Alle mensen begonnen uit het niets te soppen op het perron
Gaf ik nog een klein showtje, helemaal nat
BAAS A!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:16 schreef Parvus het volgende:
Sing me, sing me a chanson
Sing me, sing me a sweet love song
Sing me, sing me a chanson
That is the only thing I want.
De beste 5 minuten van dit jaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Was gister nog 5 hele minuten aan het ownen op MW3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dafuq heb ik net gelezen? Soppen, onder een steiger en paraplu's ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gister stonden wij op een gegeven moment buiten te zuipen en te roken op een of andere laffe steiger die ze als terrasje hebben gebouwd op mijn vereniging, ging een maatje van me daar een beetje een of andere chick proberen te regelen, wat hem ook nog wel zou lukken zo te zien aan die chick te zien, ware het niet dat wij 3 meter verder aan een tafeltje zaten en op de grond lagen van het lachen om onze eigen kutgrappen over de mensen onder de steiger die met paraplu's stonden omdat die chick zo hard van hem ging soppen.Uiteindelijk is het hem daardoor niet gelukt, omdat zij echt elk woord kon horen. Cockblock deluxe.
![]()
Gevalletje had-je-bij-moeten-zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je vergeet de; Previously on The MauMau Stories.
Wanneer wat waar hoelaat met wie zus zo dit dat?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Was gister nog 5 hele minuten aan het ownen op MW3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toen jij weer een Stoma deedquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer wat waar hoelaat met wie zus zo dit dat?!
Nee joh, ik deed nog MW3 toen jullie met ze alle een stoma deden en naar BF3 overschakelden.quote:
Ja en toen kwam Parvus er ineens bij, had je maar moeten blijven he. Had je meteen de grap van Michhas begrepenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, ik deed nog MW3 toen jullie met ze alle een stoma deden en naar BF3 overschakelden.
Sheeiittt,quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en toen kwam Parvus er ineens bij, had je maar moeten blijven he. Had je meteen de grap van Michhas begrepen
quote:
Water is voor de dommen. Als ik president word ga ik ervoor zorgen dat er overal gatorade uit de kranen stroomt.quote:
quote:
True, af en toe een blikje cola vanillequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Sowieso, andere drankje mag stiekem tussendoor.
Neeh geen cola man. Water en ijsthee zonder suiker. En vandaag die appel framboos shit dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, af en toe een blikje cola vanilleOf een glas melk maar verder echt alleen water.
Nee Jillz!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Water is voor de dommen. Als ik president word ga ik ervoor zorgen dat er overal gatorade uit de kranen stroomt.
Nee cola drink ik ook echt maar zelden hoor. Maar af en toe snak ik echt naar een beetje suikerquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh geen cola man. Water en ijsthee zonder suiker. En vandaag die appel framboos shit dan.
True dat, dat "beetje" train je er toch weer af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee cola drink ik ook echt maar zelden hoor. Maar af en toe snak ik echt naar een beetje suiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |