SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:45 schreef SoldMayor het volgende:
Elke keer wanneer er een nieuwe topic is moet ik gewoon weer ff naar die CD kijken.![]()
Dat is juist het grappigstequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nick Geezy - emo.gif![]()
Heb nog niet eens alle titels gelezen.![]()
quote:Erwin
Damnn kut internet thuis weer uitgevallen, en dat op de laatste dag van de promotie!! #ik zeg maar gedag tegen mijn plek op 7th Sunday Festival#
Vind ik leuk · · Delen · 10 minuten geleden via mobiel ·
Zo, dat werd eens tijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeiemorgen. Gedoucht, geschoren, schone kleren aan, aftershave op, fresh als een motherfucker.
Nou nog een leuke meid zien te vinden in het vrouwrijke Delft.![]()
Off to the hunting grounds.
Als je het niet snapt dan heb je niet genoeg facebook gestalkt.quote:
Die Roro ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tamara Broeder ---> T. Bro.
Vandaar ook het nummer 'Voor al mijn Broeders'
There it is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whahahahahaquote:
Hahahaha Karma is een bitchquote:en dat op de laatste dag van de promotie!! #ik zeg maar gedag tegen mijn plek op 7th Sunday Festival#
Ik vraag me af of ze het chill vindt dat je dat zo op fok knalt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
CD 2, track nummer 11 was wel meteen duidelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is juist het grappigsteSubtiele hintjes in elke titel.
Scherpquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je het niet snapt dan heb je niet genoeg facebook gestalkt.
Zit wel weer iets in jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het chill vindt dat je dat zo op fok knalt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
CD 2, track nummer 11 was wel meteen duidelijk
[..]
Scherp
Volgende keer zeg ik het wel als ik een nieuwe foto hebquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgende keer zeg ik het wel als ik een nieuwe foto heb
Die man ga je niet vinden, die zit dan onder de pussy.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
Lexington my man, heb 6 tm 10 augustus vrij kunnen vragen. Dus dan ben ik een week in Utrecht. Ben jij dan in Nederland of ga je nog op vakantie?
Doen ze daar iets met een BBQ danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zal ik volgend jaar mee doen met top chef want die pipo's die nu mee doen zijn toch wel treurig
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het chill vindt dat je dat zo op fok knalt.
Sinds wanneer ben jij een olifant?quote:
Mijn broertje van 9 en zijn vriendjes vinden het anders geweldig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn homie, je bent wel very into Nick Geezy he , beetje FB checken, beetje die shit checken op de xboxquote:
Haha, je mag je niet eenzaam voelen toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Damn homie, je bent wel very into Nick Geezy he , beetje FB checken, beetje die shit checken op de xbox
Vind ik leuk Mr (donshaar)Moustache
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, je mag je niet eenzaam voelen toch.![]()
Vond 'm wel glappig.
Haha je mag wel checken hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
En rustig maar hoor, zal je fb niet meer checken. [ afbeelding ]
Plaatje doet het niet, maar heb idd ventilator aan staan hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
1 ventilator voor je topic
[ afbeelding ]
Faalhaas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
2 ballen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Wel documentaire over maken he.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef KoningStoma het volgende:
Je onderschat het regenwoud dat op mijn zolder, tussen te rotzooi, groeit.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef KoningStoma het volgende:
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die deze shit niet hebben mee gemaakten nu pas waarderen
Dan heb je het toch redelijk meegekregen lijkt mijquote:
Tot aan 2000 zeker welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan heb je het toch redelijk meegekregen lijkt mij
op de basisschool ja?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Toen al party drugs alcohol alles.
Waarom zeg je dat nu? Nu weet iedereen dat je bij mij bent.quote:
Toen was het nog een lief mennekequote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nu? Nu weet iedereen dat je bij mij bent.
Echt welquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Behalve als je huisgenoot weer lastig isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt welVolgens mijn moeder was ik vroeger alleen maar aan het lachen, aan het zingen en aan het ouwehoeren. Weinig veranderd dus
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha true, maar goed neemt niet weg dat het nog steeds lekkere tracks zijnquote:
True.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha true, maar goed neemt niet weg dat het nog steeds lekkere tracks zijn
Ken je de meeste ook? Of ben je sowieso niet van deze muziek?quote:
Ja, behalve die 2 discotronic nummers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ken je de meeste ook? Of ben je sowieso niet van deze muziek?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan met FL nog iets mooiers maken
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die shit die Abel Ramos nu maakt is 100x beter.
Blijf van die oude pakken melk afquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens, wat is dit? Ik loop net even naar buiten en toen was er in een keer een grote lichtgevende bal in de lucht. Het deed gewoon pijn an mijn ogen. Het is ook ineens een stuk warmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |