Deze reactie hoor ik wel vaker van fokkers die voor het eerst na jaren hun zolderkamertje weer af komen, niets aan het handje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens, wat is dit? Ik loop net even naar buiten en toen was er in een keer een grote lichtgevende bal in de lucht. Het deed gewoon pijn an mijn ogen. Het is ook ineens een stuk warmer.
Nick is er nog steeds niet van bij gekomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze reactie hoor ik wel vaker van fokkers die voor het eerst na jaren hun zolderkamertje weer af komen, niets aan het handje.
Met z'n whatsapp condooms.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is er nog steeds niet van bij gekomen.
hollanderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef Fsmxi het volgende:
Gadverdamme, plakweerZsm rijbewijs halen, en d'rvandoor scheuren naar de alpen ofzo
Ik ben ook wel in voor een Alpenmeet ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef Fsmxi het volgende:
Gadverdamme, plakweerZsm rijbewijs halen, en d'rvandoor scheuren naar de alpen ofzo
Ik ben er vanaf vrijdag te vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor een Alpenmeet ja.
Is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze op een openbaar forum zittenWat een sufkutten
?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze op een openbaar forum zittenWat een sufkutten
Yes kerel, het is weer zoverquote:
Haha yeah jij niet man Mr Moustachequote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha yeah jij niet man Mr Moustache.
Never mind it verder.
quote:Nick Tja soms verdien je het he
8 uur geleden · Vind ik leuk
Erwin Ik hoop het
8 uur geleden · Vind ik leuk
Nick Ik had het meer over dat je internet eruit lag
6 uur geleden · Vind ik leuk · 2
Ben toch wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha yeah jij niet man Mr Moustache.
Never mind it verder.
Jij bent toch niet van de dramaquote:
Apart, maar wel ff geaddquote:
Had niet verwacht dat een old school hiphop vocal zou passen op een tech house nummer, maar het is ze goed gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes kerel, het is weer zover. Maar goed, zulke mensen sterven alleen
Dat had ik bij deze :quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat een old school hiphop vocal zou passen op een tech house nummer, maar het is ze goed gelukt.
Is dat een reactie op mijn post?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet niet over welke post je het hebt, en heb toch geen haat tegen jou Rossjeflosjequote:
http://tinyurl.com/c5p4cj9quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stuur eens een mix/youtube link van die dj erwin dan.
Damn, zn fb pagina.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/c5p4cj9
DJ MystiQ
de rest zoek je zelf maar
Dan snap je nu ook meteen de pijn die ik en Sold hebbenquote:
Dan zou je toch juist op andere mensen hun FB spammen en op andere plekken ipv je eigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan snap je nu ook meteen de pijn die ik en Sold hebben
Wij krijgen dat ook te zien hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist op andere mensen hun FB spammen en op andere plekken ipv je eigen.
Ben je er nog ff ? Want dan kom ik over een 15 minquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ik een gekke drommelse dekselse malle bui en heb zin in MW2!Welke olijke kornuit heeft zin om mij virtueel te vergezellen in een partijtje digitaal oorlogvoeren?
Wat? Moest ie penalty nemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Robben wordt even uitgefloten door z'n eigen aanhang
Het is ook nooit goed met die dj's hequote:Erwin
Wil jij ook een account aanmaken [:P]
Nick
Ik heb al iets op mijn wall gezet [:P]
Erwin
wat jij wil [:P]
Nick
Niet gezien dan?
Erwin
Jep wel
Nick
niet goed dan tinus? [:P]
Erwin
Jaahwel, hoor maar dat geld iets minder via facebook xD
Nick
hey niet zeuren he
Erwin van Vliet
[:P] het is nu toch voorbij [:P]
Nick
Wat dat gespam [:D] ?
Erwin
jep
Onzedelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef Tauchmeister het volgende:
DJ'ing is sowieso een verzadigde markt
Baasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
Of juist andersom.
Denk daar maar eens over na, kindren.
Mijn sauna is een slaapkamer? mkayquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
Of juist andersom.
Denk daar maar eens over na, kindren.
Heb je niet al een date staan met Pringles?quote:
Haha, fuck dat. I'm riding solo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je niet al een date staan met Pringles?
Puddingbuks allesquote:
Ik ging bewust niet naar de pics kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben er zin in.
quote:
quote:
Scherp dan oetlulquote:
Ja man! Mijn Mr Moustachequote:
Mijn mr moustache? Don't gay it up.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja man! Mijn Mr Moustacheaka R-50 the rotti boi
Geen 1 love ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mijn mr moustache? Don't gay it up.
Morgen wel MW2 danquote:
Rossdale had gekookt, maar het was niet echt lekker.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, ik ben down alles. Opa Rossdale moest weer teveel knoflook in het eten gooien.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rossdale had gekookt, maar het was niet echt lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |