Whohooooooooquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef yvonne het volgende:
Helemaal vrij gehouden, m'n werk houdt niet van me nu
![]()
Op de radio was vandaag een 'wat kijken we vanavond' tip.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En nu help ik de tag #esfbovenvoetbal de wereld in
Get in the mood E.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Net in slaap gedonderd. En het kostte me wat wilskracht om op te staan toen ik toevallig net gebeld werd. Maar ik ben er.
Natuurlijk, die oefeninterlands stellen toch niks voor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de radio was vandaag een 'wat kijken we vanavond' tip.
En het songfestival ging idd toch wel boven het voetbal
Dat kom je vanzelf door de Eurovisie tune straksquote:
Jij ook!quote:
Voetbal is toch maar een oefendingesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Oe lastig hoor, er is ook voetballen, maar ik denk dat ik toch dit ga kijken om 9 uur.
Daarom en het topic zal wel braaf blijven gok ik PLUS dat ik vermoed dat heel veel mensen ook om 9 uur zappen naar ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook!
[..]
Voetbal is toch maar een oefendinges
Over een minuut of 2 kan je al voorpretteren met 'Joan op weg naar Bakoe' of zoietsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef Drrk het volgende:
Year! Het is haast zo ver! Na de dagen afgeteld te hebben, en alle inzendingen stiekem al veel en veels te vaak bekeken te hebben, hoef ik nu nog maar een half uur te wachten!
Zoveel mazzel hebben we niet... hij staat er straks echtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Die inzending van Montenegro heb ik gisteren trouwens een stukje op de radio gehoord, klonk alsof er een plaatselijke kernramp was gebeurd in de opnamestudio.
Eurovisie in combinatie met FOK! is inderdaad awesomequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Nog leuker dan kijken wordt waarschijnlijk het commentaar dat hier straks wordt geleverd.
*traantje weg pinkt van trots*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:32 schreef Muis006 het volgende:
Zo, ik zit klaar.
Zoals het een goede organisatrice betaamt.
Ja en met de finale is dat helemaal erg straks, die duurt langer natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
3 uur later, betekent dus dat die arme lui midden in de nacht staan op te treden!
Echt hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat tijdsverschil
Ze staan straks midden in de nacht te zingen
Ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovisie in combinatie met FOK! is inderdaad awesome
Ik: "MrMuis, ga je mee ESF kijken?"quote:
Dat is echt bizarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat tijdsverschil
Ze staan straks midden in de nacht te zingen
quote:
GMTAquote: