abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:41:48 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111872146
We moeten ons ook weer gaan insmeren. Ben een beetje bang dat zonnemelk die ik op m'n voorhoofd smeer in m'n ogen loopt. Of valt dat wel mee?
Niet meer actief op Fok!
pi_111872185
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef Viking84 het volgende:
We moeten ons ook weer gaan insmeren. Ben een beetje bang dat zonnemelk die ik op m'n voorhoofd smeer in m'n ogen loopt. Of valt dat wel mee?
misschien een wat dikkere creme voor je hoofd nemen dan?

en geen olie trouwens, daardoor ga je extra zweten, das echt niet aan te raden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:44:44 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111872250
Hm. Of iets waterdichts?

Ik heb trouwens spierpijn in m'n kuiten. Heb ik nooit na het lopen. Zou dat van die 5 minuten op m'n nieuwe Nike Frees komen? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_111872322
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Hm. Of iets waterdichts?

Ik heb trouwens spierpijn in m'n kuiten. Heb ik nooit na het lopen. Zou dat van die 5 minuten op m'n nieuwe Nike Frees komen? :o.
lijkt me idd daarmee te maken hebben, je moet anders leren lopen ermee.

heb je trouwens last van je schenen na het lopen op die frees? Wel mee uitkijken, t is echt niet voor iedereen weggelegd, ook al roepen veel mensen dat we ´natuurlijker moeten lopen´... normaal loop je ook op schoenen dus je spieren krijgen echt wel een oplawaai van die frees... heel voorzichtig opbouwen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:52:56 #130
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111872517
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe ben jij eigenlijk aan je blessure gekomen?
ik ben in volle vaart op een bal gaan staan tijdens een potje voetballen...
lelijke klap gemaakt waardoor ik last had van schouder, heup, knie en enkel...

Ik weet nog steeds niet hoe ik gevallen ben, maar ik denk dat ik een handje ben geholpen door een tegenstander...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:55:22 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111872600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

lijkt me idd daarmee te maken hebben, je moet anders leren lopen ermee.

heb je trouwens last van je schenen na het lopen op die frees? Wel mee uitkijken, t is echt niet voor iedereen weggelegd, ook al roepen veel mensen dat we ´natuurlijker moeten lopen´... normaal loop je ook op schoenen dus je spieren krijgen echt wel een oplawaai van die frees... heel voorzichtig opbouwen.
Nee, last van m'n scheenbeen had ik na Delft al, volgens mij, en sowieso na zondag.

En ik bouw idd voorzichtig op met die frees, daarom ook maar 5 minuutjes ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_111873437
quote:
Hm. Of iets waterdichts?

Ja, ik hoor wel meer van mensen die na 5 minuten al spierpijn hebben, de eerste keer! Als je het helemaal niet gewend bent, is langzaam opbouwen *echt* *heel* langzaam :Y Zelf raad ik mensen altijd aan echt blootsvoets te beginnen, uitgebreide uitleg waarom hier: http://sheriam.blogspot.c(...)inimalist-shoes.html (linkje want beetje veel om hier helemaal te gaan posten).

Ander onderwerp, 't is weer zulk mooi weer! Ik wil weer een rondje. Stomme rustdag :{w
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:24:13 #133
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111873662
quote:
Hm. Of iets waterdichts?

ja zeker weten! had ik ook in het begin
pi_111874115
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Goed dat je het zegt! Niet dat ik heel lang lopen volhoud, maar insmeren om mijn kale dakpan te beschermen lijkt me wel aan te raden ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:40:25 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111874275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:35 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt! Niet dat ik heel lang lopen volhoud, maar insmeren om mijn kale dakpan te beschermen lijkt me wel aan te raden ;)
Of een petje kopen :P.

Ben ik ook aan het overwegen, zo'n Nike dryfit, maar ben bang dat ik nog altijd ontzettend ga zweten met m'n dikke bos blonde haar.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:41:42 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111874311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ja, ik hoor wel meer van mensen die na 5 minuten al spierpijn hebben, de eerste keer! Als je het helemaal niet gewend bent, is langzaam opbouwen *echt* *heel* langzaam :Y Zelf raad ik mensen altijd aan echt blootsvoets te beginnen, uitgebreide uitleg waarom hier: http://sheriam.blogspot.c(...)inimalist-shoes.html (linkje want beetje veel om hier helemaal te gaan posten).

Ander onderwerp, 't is weer zulk mooi weer! Ik wil weer een rondje. Stomme rustdag :{w
Oh wow!

Naja, volgende week een paar minuutjes erbij dan. Went het wel als ik daarnaast op gewone schoenen blijf lopen of moeten mijn kuiten zich dan opnieuw aanpassen?
Niet meer actief op Fok!
pi_111874680
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh wow!

Naja, volgende week een paar minuutjes erbij dan. Went het wel als ik daarnaast op gewone schoenen blijf lopen of moeten mijn kuiten zich dan opnieuw aanpassen?
Volgens mij zou 't moeten wennen, want dat doe je tenslotte als je langzaam overstapt, dan loop je ook nog deels op schoenen. Heb nooit gelezen dat je de totale tijd tot zo'n beetje moet terugbrengen. Maar de meeste artikelen en forum posts die ik gelezen heb waren er wel op gericht om 'echt' over te stappen, ik begrijp dat jij nog minstens tot de halve ook langere stukken op gewone schoenen wilt blijven lopen? Daar heb ik me nooit zo over ingelezen, je zou die vraag eens op zo'n echte barefoot-running site kunnen stellen, bijvoorbeeld op de mailing list van The Running Barefoot waar ik naar link, of Google verder naar barefoot runners. Zoals ik zei, ik liep zelf zelfs vroeger bij gym blootsvoets, maar de meeste nu-barefoot runners hebben wel degelijk een tijdlang met schoenen gelopen. Als je er tegen kan dat je waarschijnlijk ook een paar zeer felle anti-schoen reacties krijgt (er zitten sommige echte anti-schoen mensen tussen!), is de kans groot dat je ook wel een paar reply's krijgt van mensen die 't ook een tijdje allebei gedaan hebben (edit: of nog allebei doen, hoewel er daar volgens mij ook weinig over gepost wordt vanwege die fanatieke anti-schoen luitjes :P)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:54:01 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111874757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Volgens mij zou 't moeten wennen, want dat doe je tenslotte als je langzaam overstapt, dan loop je ook nog deels op schoenen. Heb nooit gelezen dat je de totale tijd tot zo'n beetje moet terugbrengen. Maar de meeste artikelen en forum posts die ik gelezen heb waren er wel op gericht om 'echt' over te stappen, ik begrijp dat jij nog minstens tot de halve ook langere stukken op gewone schoenen wilt blijven lopen? Daar heb ik me nooit zo over ingelezen, je zou die vraag eens op zo'n echte barefoot-running site kunnen stellen, bijvoorbeeld op de mailing list van The Running Barefoot waar ik naar link, of Google verder naar barefoot runners. Zoals ik zei, ik liep zelf zelfs vroeger bij gym blootsvoets, maar de meeste nu-barefoot runners hebben wel degelijk een tijdlang met schoenen gelopen. Als je er tegen kan dat je waarschijnlijk ook een paar zeer felle anti-schoen reacties krijgt (er zitten sommige echte anti-schoen mensen tussen!), is de kans groot dat je ook wel een paar reply's krijgt van mensen die 't ook een tijdje allebei gedaan hebben.
Oké, zal ik eens doen ^O^. Thx :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:54:46 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111874783
En ja, ik wil bij voorkeur zo min mogelijk conditie en zorgvuldig opgebouwde trainingskilometers verliezen, wat wel gebeurt als ik elke keer maar een paar minuten op Nike Frees mag lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_111874943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Viking84 het volgende:
En ja, ik wil bij voorkeur zo min mogelijk conditie en zorgvuldig opgebouwde trainingskilometers verliezen, wat wel gebeurt als ik elke keer maar een paar minuten op Nike Frees mag lopen.
Da's ook een voordeel van helemaal blootsvoets lopen, dan hoef je er niet een aparte training van te maken, maar doe je gewoon de laatste minuten van een andere training je schoenen uit en loop je met die in je hand verder. Steeds iets eerder. Geen trainingkilometers verloren! :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:11:45 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111875402
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Da's ook een voordeel van helemaal blootsvoets lopen, dan hoef je er niet een aparte training van te maken, maar doe je gewoon de laatste minuten van een andere training je schoenen uit en loop je met die in je hand verder. Steeds iets eerder. Geen trainingkilometers verloren! :)
Ik bedoel natuurlijk: als ik stop met m'n normale schoenen en vanaf het begin af aan moet opbouwen met nieuwe schoenen ;).
Niet meer actief op Fok!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 mei 2012 @ 14:14:44 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111875495
ik zat net even af te koelen in het badje van zoonlief, en weer viel het me op hoe dusdanig m'n tenen naar binnen staan. Toeval bestaat niet, dus deze foto moest ik wel even delen, Jan wijst vrijwel exact de plek op m'n teen aan waar ik die bobbel in de schoenzool lijk te voelen na een km of vier. ik heb verder nergens last van, geen pijn enzo.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:41:19 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_111876493
Wat kunnen jullie toch lekker ouwehoeren ):O
pi_111877007
quote:
Hm. Of iets waterdichts?

Je moet ze wel inlopen he :o

En pro-tip voor alle zonnelopers: zonnebrandspray, trekt sneller in en loopt dus niet in je ogen. ^O^
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:59:46 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111877219
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:54 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Je moet ze wel inlopen he :o

En pro-tip voor alle zonnelopers: zonnebrandspray, trekt sneller in en loopt dus niet in je ogen. ^O^
Thx!

Ik heb er de avond van tevoren gewoon op gelopen en er de volgende dag 5 min op gehobbeld, door het parkje bij mijn huis. Dat is toch prima? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111877304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Thx!

Ik heb er de avond van tevoren gewoon op gelopen en er de volgende dag 5 min op gehobbeld, door het parkje bij mijn huis. Dat is toch prima? :P.
Nou ik denk dat het met die schoenen, omdat ze vrij weinig tot geen steun en demping geven (dat is de gedachte er achter dacht ik) je ze wat langer moet inlopen. Simpelweg omdat je manier van lopen en het afrollen van de voet verandert.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:10:59 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111877724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Nou ik denk dat het met die schoenen, omdat ze vrij weinig tot geen steun en demping geven (dat is de gedachte er achter dacht ik) je ze wat langer moet inlopen. Simpelweg omdat je manier van lopen en het afrollen van de voet verandert.
Wat bedoel je dan met inlopen? Want ik mag er maar een paar minuten achter elkaar op hardlopen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_111877813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met inlopen? Want ik mag er maar een paar minuten achter elkaar op hardlopen :).
Hmm een paar dagen dragen zodat je benen er aan wennen en dat de schoen zich wat meer naar je voet vormt. :) En goed rekken en strekken helpt ook, vooral de cooling down is belangrijk.

En hoezo maar een paar minuten ? Interval ?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:21:45 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111878283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Hmm een paar dagen dragen zodat je benen er aan wennen en dat de schoen zich wat meer naar je voet vormt. :) En goed rekken en strekken helpt ook, vooral de cooling down is belangrijk.

En hoezo maar een paar minuten ? Interval ?
Als ik ga lopen dus een paar minuten en dat steeds wat uitbreiden :).

Irri: als ik even gezeten heb en dan ga lopen voel ik m'n scheenbeen weer. Als ik eenmaal aan het lopen ben is er niets aan de hand. Op deze manier kan ik pas zondag weer lopen :'(.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:26:02 #150
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_111878528
Gezien het weer maar even rustig loopje doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')