Het is nog steeds lente.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef INViCTuS het volgende:
De volgende mag de foto's en plaatjes wel aanpassen
Zou mooi wezen...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef Burnie88 het volgende:
Woensdag 23 mei 2012...
Ik vind het wel een datum wat thuishoort in een rijtje met daarin onder andere 17 juli 2004
wtf is daar gebeurd?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou mooi wezen...
Dit blijft ook mooi
[ afbeelding ]
Het weerstation van Den Helder gaf toen geen signalen ofzoquote:
Moet niksquote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Poeke het volgende:
Dat kan ik nog wel doen. Wat moet er aangepast worden?
Of 25/26 mei 2009 (maar dit keer ook in het oosten).quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef Burnie88 het volgende:
Woensdag 23 mei 2012...
Ik vind het wel een datum wat thuishoort in een rijtje met daarin onder andere 17 juli 2004
Oke, ik zal eens kijken.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet niksmag...keer weer is wat anders ofzo?! Dit gaat al een aantal reeksen mee
Alleen op het internet en soms ga ik in het weekend eerder naar Breda terug mocht er wat gebeurenquote:
Ik wacht hier gewoon in Eindhoven. Hier komt het ergste gewoon vanzelf langsquote:
Veel gasten op een ander forum deden hét ook igg..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Alleen op het internet en soms ga ik in het weekend eerder naar Breda terug mocht er wat gebeuren.
Hier (midden Limburg) ook neveligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:10 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wat een bizar weer!
Het is behoorlijk nevelig, volgens het dichtstbijzijnde meetstation een zicht van 1,3 kilometer. Een groot verschil met de rest van NL, ook qua temperatuur (13 graden).
Dat wordt dus niets met lekker het huis luchten en de was buiten zetten
De zon begint erdoor te breken!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef knep het volgende:
[..]
Hier (midden Limburg) ook neveligen 16 graden.
Da's toch met zoveel etenswaren; die moet je koel bewaren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:39 schreef Specularium het volgende:
Haha, kijk ze hangen in Zeeland met hun lage temperatuur.
Komt zeker door de mosselen?
Als je verder niet weggaat en dit topic (of de buienradar) in de gaten houdt, dan is het best te doen. De kans is volgens Estofex kleiner dan 15% dat we onweer krijgen, en dat geldt slechts voor de oostelijke helft van het land.quote:
quote:Inwoners van het westen van Bulgarije zijn afgelopen nacht gewekt door een aardbeving. Volgens de staatsomroep had de beving een kracht van 5,8 op de schaal van Richter. Het epicentrum bevond zich op ongeveer 20 kilometer afstand van de hoofdstad Sofia.
Bij de beving, rond 3 uur 's nachts (plaatselijke tijd), zijn waarschijnlijk geen gewonden gevallen. De materiële schade is volgens de eerste berichten wel aanzienlijk.
Ik hoorde het vanmorgen ja, moest meteen aan je denkenquote:
Wat liefquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmorgen ja, moest meteen aan je denken
Nee want ik hoorde dat er waarschijnlijk geen doden warenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Maakte je je een beetje zorgen?
Komende week gewoon weer ruk hier. Veel regen, onweer en een graad of 25
het zij jullie gegundquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee want ik hoorde dat er waarschijnlijk geen doden waren.
Succes met deze baggerweek qua weer. Genieten wij hier wel van het zonnetje
Emo-allert!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:40 schreef Norrage het volgende:
Fuck, het is veels te warm. Schijt aan de mensen die dit fijn weer vinden. Ik heb er een tyfushekel aan, kutweer.
Doe maar mij 13 graden met mist en veel regen.
Op ons kantoor op het zuiden, zonder airco, is het ook lekker plakkerigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Lekker man, dit weer en moeten studeren op je zolderkamertje met zicht op het zuiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |