Meh, jij bent altijd wel respectvol gebleven!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oeh dan ben ik er debet aan.Maar ik heb nooit kritiek gehad op je moderate acties.
uitgekookt zijn die gasten. Zie die blik dan van de Jager. brrrrrrquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn veel te bang dat het volk zich niet wil laten uitmelken en op partijen gaat stemmen die hier tegen is, DUS dat het huidig demissionair kabinet straks een ongelooflijke minderheid gaat vormen in het nieuwe kabinet, waardoor ze amper meer invloed zullen hebben op onze politiek, PLUS dat wij het ESM-akkoord niet ratificeren, waardoor we straks in Europa boos aangekeken worden en in hun ogen de enige oplossing voor de noodsituatie onderuit geschopt wordt en straks heel Europa als 1 groot kaartenhuis in elkaar dondert en we straks een derdewereldcontinent worden.
Want REKEN maar dat het volk zich tegen pro-ESM partijen zal keren als ze het tot na de verkiezingen uitstellen. Daarom kunnen ze het in hun ogen nu beter ondemocratisch door onze strotten rammen, aangezien zo'n akkoord ONOMKEERBAAR is door een nieuw kabinet. Dan is de schade al veroorzaakt....pardon, dan hebben zij heel Europa van de ondergang gered (), en kunnen er gerust verkiezingen worden gehouden, want onze stemmen hebben daar dan geen invloed meer op, dus kunnen we net zo goed weer gewoon op de gevestigde orde gaan stemmen die ons feitelijk illegaal de verdoemenis in hebben geschopt.
71ste is het al in Denemarken!?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, tegen die tijd is het wel tot ons 70e!
Ja dat dus, goed om aan te tonen want we zouden het haast vergeten met alle commotie!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Summers het volgende:
Sssst …. Don’t mention Iceland !
http://www.argusoog.org/sssst-dont-mention-iceland/
[..]
Het valt mij op in mijn omgeving hoe weinig mensen de term ESM kennen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef -Datdus- het volgende:
Mooie timing ook gister van dat debat. Tijdens de oefenwedstrijd van het EK, goh.Net zoals ze dat in Amerika doen met kerst als er iets doorheen gedouwd moet worden.
Ja, in de media is het opvallend stil of wordt er over het 'stabiliteitsmechanisme' gesproken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het valt mij op in mijn omgeving hoe weinig mensen de term ESM kennen.
Tja tot een paar momenten voor ik dit topic opende wist ik er om eerlijk te zijn ook helemaal niks over. Ik wilde gewoon even weten waarom Wilders de Nederlandse staat ging aanklagen voor een Europees fonds. Hij is sowieso anti-Europa, maar ik vond dit zelfs voor hem een zware stap, dus wilde ik er even meer over weten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het valt mij op in mijn omgeving hoe weinig mensen de term ESM kennen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
gegoogled. http://www.vkbanen.nl/ban(...)-naar-71/268636.html
ja ..
Net dat filmpje gezien, ik geloof dat WikiLeaks straks een hele nieuwe tak van informatieverschaffing kan oprichtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja tot een paar momenten voor ik dit topic opende wist ik er om eerlijk te zijn ook helemaal niks over. Ik wilde gewoon even weten waarom Wilders de Nederlandse staat ging aanklagen voor een Europees fonds. Hij is sowieso anti-Europa, maar ik vond dit zelfs voor hem een zware stap, dus wilde ik er even meer over weten.
En man, wat ben ik geschrokken toen ik dat filmpje in de OP zag!
Tja en toen ik dat filmpje elders plaatste met mijn commentaar in de OP, kreeg ik heel wat minachting te verduren plus opmerkingen dat we dit soort beslissingen gewoon moesten overlaten aan de hoge heren die er meer verstand van hadden en die echt wel het beste met ons voor hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Net dat filmpje gezien, ik geloof dat WikiLeaks straks een hele nieuwe tak van informatieverschaffing kan oprichten
Dat meen je niet.. ik denk dat het nu tijd voor het volk is om in actie te komen. Uittreding van Nederland uit de EU eisen, op z'n minst. Grondwetswijzigingen zoals die van IJsland, meer sociale inzet tegenover de burger en de staatskas naar een lager saldo brengen zouden helemaal mooi zijn. dit is meer POL, ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en toen ik dat filmpje elders plaatste met mijn commentaar in de OP, kreeg ik heel wat minachting te verduren plus opmerkingen dat we dit soort beslissingen gewoon moesten overlaten aan de hoge heren die er meer verstand van hadden en die echt wel het beste met ons voor hebben.
Mja maar zie je het Nederlandse volk al in opstand komen voor deze zaken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat meen je niet.. ik denk dat het nu tijd voor het volk is om in actie te komen. Uittreding van Nederland uit de EU eisen, op z'n minst. Grondwetswijzigingen zoals die van IJsland, meer sociale inzet tegenover de burger en de staatskas naar een lager saldo brengen zouden helemaal mooi zijn. dit is meer POL, ik zal me inhouden
Nee. Daar had ik het van de week nog over. De meeste Nederlanders hebben zoiets van. Zal mij wel niet gebeuren lala.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar zie je het Nederlandse volk al in opstand komen voor deze zaken?
[ afbeelding ]
Exactly, precies wat ik dus bedoel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee. Daar had ik het van de week nog over. De meeste Nederlanders hebben zoiets van. Zal mij wel niet gebeuren lala.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Exactly, precies wat ik dus bedoel.
Wel klagen, maar ondertussen ook denken dat het allemaal wel zal meevallen.
En macht corrumpeert, uiteindelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:56 schreef ToT het volgende:
Nee maar kom op zeg, als je de dingen heel goed bekijkt kan straks (zij het wel in noodsituaties) ÉÉN persoon in zijn eentje (namelijk de directeur van het ESM) beslissen dat het fonds vergroot moet worden en Nederland onherroepelijk verplichten om binnen 7 dagen een door hem bepaald aantal miljarden te storten.
1 persoon met zo veel macht....
Nee, wij zijn sheeple.. worden vermaakt op niveau.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar zie je het Nederlandse volk al in opstand komen voor deze zaken?
[ afbeelding ]
Tja er is nog geen directeur benoemd, maar het zal me idd niets verbazen als die op z'n minst connecties daarmee blijkt te hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En macht corrumpeert, uiteindelijk.
Zal me niets verbazen dat de directeur van het ESM een Rothschild zou zijn
Of iemand van de Bilderberg-groep.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja er is nog geen directeur benoemd, maar het zal me idd niets verbazen als die op z'n minst connecties daarmee blijkt te hebben.
Ik hou niet zo van die term, maar het klopt wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, wij zijn sheeple.. worden vermaakt op niveau.
En wat dacht je van het warme weer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef -Datdus- het volgende:
Mooie timing ook gister van dat debat. Tijdens de oefenwedstrijd van het EK, goh.Net zoals ze dat in Amerika doen met kerst als er iets doorheen gedouwd moet worden.
Ik hou ook niet van die term en heb hem zelf een tijdlang flauwekul gevonden maar zeker in deze is het toch een uitdrukking die wel past.quote:
...omdat het kabinet niet wil dat het volk er tegen in opstand komt. [/inkopper]quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die term en heb hem zelf een tijdlang flauwekul gevonden maar zeker in deze is het toch een uitdrukking die wel past.
Het is ver-van-mijn-bed omdat er ook maar zeer weinig ruchtbaarheid aan gegeven word, en waarom is dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |