abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111920263
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Summers het volgende:
Wij denken dat de wereld van onderaf word geregeld maar het word van bovenaf geregeld en van bovenaf zijn ze toch duidelijk bezig met een NWO .
Tijd voor de Paus om weer de Tempeliers op te richten, past wel leuk in dat rijtje.
Google is your friend, abuse your friends
pi_111920292
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Summers het volgende:
Wij denken dat de wereld van onderaf word geregeld maar het word van bovenaf geregeld en van bovenaf zijn ze toch duidelijk bezig met een NWO .
Oh sowieso! Kijk ook maar naar Amerika: Amerika, Canada, Alaska en Mexico zijn ook aan het onderhandelen over "1 verenigd Amerika".
Herintroduceer de Sovjet Unie, gooi die 3 grootmachten bij elkaar en je hebt al een behoorlijke NWO.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:13:30 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111920758
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh sowieso! Kijk ook maar naar Amerika: Amerika, Canada, Alaska en Mexico zijn ook aan het onderhandelen over "1 verenigd Amerika".
Herintroduceer de Sovjet Unie, gooi die 3 grootmachten bij elkaar en je hebt al een behoorlijke NWO.
Een demonstratie tegen een Iran/Saoedi unie van 18 mei .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_111921026
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Een demonstratie tegen een Iran/Saoedi unie van 18 mei .

:o Gewoon onwerkelijk om te zien zeg!
En bijzonder dat het ene deel in wit is en het andere deel in zwart. Is dit op hun grens of zo?
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:19:43 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111921037
Sssst …. Don’t mention Iceland !

http://www.argusoog.org/sssst-dont-mention-iceland/

quote:
De machtigste familie van deze elite zijn de Rothschilds. Hun rijkdom hebben ze opgebouwd via hun banken en hun geldsysteem. Deze familie zit achter alle belangrijke conflicten, oorlogen en revoluties van de laatste twee eeuwen. Enkele cijfers :
■Hun globaal vermogen wordt geschat op 490.000 triljoen dollar
■Deze ene familie is dus 490.000.000.000.000.000 dollar rijk

Elementaire wiskundige kennis leert ons dan het volgende :
■er zijn 7.000.000.000 mensen op deze aarde
■indien het kapitaal van deze ene familie verdeeld zou worden beschikt iedere mens dus over 70 miljoen dollar

Bij het contempleren van deze cijfers keert de maag van al wie nog een greintje rechtvaardigheidsgevoel heeft : elk van de 35.000 kinderen die iedere dag wereldwijd sterven van honger, dorst & ziekte verlaten deze aarde als potentiële multimiljonair.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:20:02 #81
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111921056
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef ToT het volgende:

[..]

:o Gewoon onwerkelijk om te zien zeg!
En bijzonder dat het ene deel in wit is en het andere deel in zwart. Is dit op hun grens of zo?
Ik denk de witte zijn de mannen en de zwarte de vrouwen
pi_111921063
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Summers het volgende:

[..]

:o Motherfuckers!!!!
pi_111921075
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik denk de witte zijn de mannen en de zwarte de vrouwen
Ach natuurlijk! :@
pi_111921096
Maar wel weer opvallend dat ook dit niet in het nieuws is geweest, van een mogelijke unie tussen die 2 landen, of heb ik onder een steen geleefd?
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:24:09 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111921240
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef ToT het volgende:
Maar wel weer opvallend dat ook dit niet in het nieuws is geweest, van een mogelijke unie tussen die 2 landen, of heb ik onder een steen geleefd?
Ik heb ook niks gehoord tot ik de titel van dat filmpje zag .
pi_111922109
Ik zie het somber in. -O-
pi_111922297
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef ToT het volgende:
idd wtf. :P
pi_111922537
quote:
12s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zie het somber in. -O-
Stel je niet aan man! :P Er valt nog genoeg bij ons weg te halen om de arme Grieken, Italianen en Portugezen en vele anderen te helpen.
Op je 70e kun je nog makkelijk 40 uur per week werken. Ben je boven de 70? Spuitje, want dan ben je de samenleving alleen nog maar tot last! Wil je studeren? Doe dat gewoon van je eigen geld! Ziekenzorg? Gewoon 50% van de kosten zelf betalen en als je het niet kunt ophoesten heb ga je toch gewoon lekker dood? Werkeloos? Flikker op met de WW, ga maar lekker terug naar je ouders en ga op hun kosten leven! Bijstand? Riiiight, beetje lui thuis zitten. Ga maar gewoon op straat leven zoals elke pauper betaamt. De benzine is ook nog lang geen tientje per liter, dus schroef die accijns ook nog maar fijn op. Kinderbijslag? Hey, JULLIE moesten zo nodig kinderen krijgen, waarom moet de staat er aan meebetalen? Kunst en cultuur zijn overbodige luxes, een beetje kladderen doe je maar in je vrije tijd! Psychische klachten? Boeiuh, die heb je maar in je vrije tijd: gewoon werken en hulp voor je aanstellerij betaal je zelf maar! Hoge en lage belastingstarieven? Veel te moeilijk, gewoon alles op 25% pleuren, klaar! Inkomstenbelasting? Ook allemaal op 1 lijn trekken, naar boven welteverstaan.

^O^ Zie je? Gewoon een beetje strenger zijn voor je luie bevolking, en dan kunnen we nog MAKKELIJK meer geld naar al die arme landen sturen!
pi_111922666
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Stel je niet aan man! :P Er valt nog genoeg bij ons weg te halen om de arme Grieken, Italianen en Portugezen en vele anderen te helpen.
Op je 70e kun je nog makkelijk 40 uur per week werken. Ben je boven de 70? Spuitje, want dan ben je de samenleving alleen nog maar tot last! Wil je studeren? Doe dat gewoon van je eigen geld! Ziekenzorg? Gewoon 50% van de kosten zelf betalen en als je het niet kunt ophoesten heb ga je toch gewoon lekker dood? Werkeloos? Flikker op met de WW, ga maar lekker terug naar je ouders en ga op hun kosten leven! Bijstand? Riiiight, beetje lui thuis zitten. Ga maar gewoon op straat leven zoals elke pauper betaamt. De benzine is ook nog lang geen tientje per liter, dus schroef die accijns ook nog maar fijn op. Kinderbijslag? Hey, JULLIE moesten zo nodig kinderen krijgen, waarom moet de staat er aan meebetalen? Kunst en cultuur zijn overbodige luxes, een beetje kladderen doe je maar in je vrije tijd! Psychische klachten? Boeiuh, die heb je maar in je vrije tijd: gewoon werken en hulp voor je aanstellerij betaal je zelf maar! Hoge en lage belastingstarieven? Veel te moeilijk, gewoon alles op 25% pleuren, klaar! Inkomstenbelasting? Ook allemaal op 1 lijn trekken, naar boven welteverstaan.

^O^ Zie je? Gewoon een beetje strenger zijn voor je luie bevolking, en dan kunnen we nog MAKKELIJK meer geld naar al die arme landen sturen!
Gelukkig kunnen we wel naar progressieve kunstfestivals blijven gaan. O+

Laag btw-tarief voor kunst
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:12:35 #90
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111923317
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn werk lag me totaal niet, hoop gezeik en treiterijen daar, vader die op sterven lag, moeder die zeer emotioneel was, verhuizing naar een dorp waar ik niemand ken, in een huis wat een echte bouwval bleek te zijn, waar ik maandenlang in de puinhopen heb gezeten, en ontzettend veel gezeik hier in BNW....ja dat laatste heeft absoluut aan mijn burn-out meegeholpen: als je al op het randje staat, kan dat continue gezeik en kritiek er zeer zeker in hakken.
oeh dan ben ik er debet aan. :@ Maar ik heb nooit kritiek gehad op je moderate acties.

quote:
[..]

^O^ Thx, en nee ik ga naar Praag! :)

[..]

Niet gezien nee. Zoals je weet lees ik het graag in de reguliere media. Is officieel bevestigd dat de Fransen maar tot hun 60e hoeven te werken? :o
Ik weet t niet ... maar t zal me niets verbazen...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111923349
quote:
11s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oeh dan ben ik er debet aan. :@ Maar ik heb nooit kritiek gehad op je moderate acties.

Meh, jij bent altijd wel respectvol gebleven! ^O^
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:13:58 #92
52357 Lambiekje
pi_111923379
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze zijn veel te bang dat het volk zich niet wil laten uitmelken en op partijen gaat stemmen die hier tegen is, DUS dat het huidig demissionair kabinet straks een ongelooflijke minderheid gaat vormen in het nieuwe kabinet, waardoor ze amper meer invloed zullen hebben op onze politiek, PLUS dat wij het ESM-akkoord niet ratificeren, waardoor we straks in Europa boos aangekeken worden en in hun ogen de enige oplossing voor de noodsituatie onderuit geschopt wordt en straks heel Europa als 1 groot kaartenhuis in elkaar dondert en we straks een derdewereldcontinent worden.

Want REKEN maar dat het volk zich tegen pro-ESM partijen zal keren als ze het tot na de verkiezingen uitstellen. Daarom kunnen ze het in hun ogen nu beter ondemocratisch door onze strotten rammen, aangezien zo'n akkoord ONOMKEERBAAR is door een nieuw kabinet. Dan is de schade al veroorzaakt....pardon, dan hebben zij heel Europa van de ondergang gered ( :') ), en kunnen er gerust verkiezingen worden gehouden, want onze stemmen hebben daar dan geen invloed meer op, dus kunnen we net zo goed weer gewoon op de gevestigde orde gaan stemmen die ons feitelijk illegaal de verdoemenis in hebben geschopt.
uitgekookt zijn die gasten. Zie die blik dan van de Jager. brrrrrr
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111923492
Mooie timing ook gister van dat debat. Tijdens de oefenwedstrijd van het EK, goh. :') Net zoals ze dat in Amerika doen met kerst als er iets doorheen gedouwd moet worden.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:16:58 #94
52357 Lambiekje
pi_111923520
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Neuh, tegen die tijd is het wel tot ons 70e! _O-
71ste is het al in Denemarken!?
pi_111923604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

71ste is het al in Denemarken!?
:o Serieus?
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:21:12 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111923728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja dat dus, goed om aan te tonen want we zouden het haast vergeten met alle commotie!
Gatverdamme, krijg zo'n hekel aan die elite mensen die het allemaal wel regelen voor de burger.
The truth was in here.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:22:05 #97
52357 Lambiekje
pi_111923764
quote:
12s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef -Datdus- het volgende:
Mooie timing ook gister van dat debat. Tijdens de oefenwedstrijd van het EK, goh. :') Net zoals ze dat in Amerika doen met kerst als er iets doorheen gedouwd moet worden.
Het valt mij op in mijn omgeving hoe weinig mensen de term ESM kennen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:22:54 #98
52357 Lambiekje
pi_111923801
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef ToT het volgende:

[..]

:o Serieus?
gegoogled. http://www.vkbanen.nl/ban(...)-naar-71/268636.html
ja ..
pi_111923816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja, in de media is het opvallend stil of wordt er over het 'stabiliteitsmechanisme' gesproken.
pi_111923886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tja tot een paar momenten voor ik dit topic opende wist ik er om eerlijk te zijn ook helemaal niks over. Ik wilde gewoon even weten waarom Wilders de Nederlandse staat ging aanklagen voor een Europees fonds. Hij is sowieso anti-Europa, maar ik vond dit zelfs voor hem een zware stap, dus wilde ik er even meer over weten.

En man, wat ben ik geschrokken toen ik dat filmpje in de OP zag! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')