abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111903685
:X De directeur van het ESM kan in nood IN ZIJN EENTJE extra geld eisen, binnen 7 dagen te storten?????? :X
pi_111904111
PVV FTW!!! _O_
Ze hebben veel onzin, maar die dingen die nu gezegd worden zijn echt heel goed!
pi_111906483
quote:
2s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef ToT het volgende:

[..]

-O- Ongelooflijk zeg.....dus het gaat zelfs nog verder dan alleen ons geld???
Uiteraard. Maar wat is geld nu eigenlijk? Groeit het voedsel? Maakt het bruikbare energie? Maakt het anderen gelukkig? Jou?

Protest tegen het ESM kán nuttig zijn, maar alleen wanneer het systeem van geld blijft bestaan. Mocht het protest geen succes hebben, dan blijven we alsnog gevangen in een financieel systeem. Beide uitkomsten houden de mensheid in het gevang.

Het is een slim spelletje. :{
pi_111908288
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar wat is geld nu eigenlijk? Groeit het voedsel? Maakt het bruikbare energie? Maakt het anderen gelukkig? Jou?

Protest tegen het ESM kán nuttig zijn, maar alleen wanneer het systeem van geld blijft bestaan. Mocht het protest geen succes hebben, dan blijven we alsnog gevangen in een financieel systeem. Beide uitkomsten houden de mensheid in het gevang.

Het is een slim spelletje. :{
Nou geld gaat niet afgeschaft worden en ik denk dat iedereen het wel eens is met dat geld in de huidige wereld gewoon belangrijk is om brood op de plank te krijgen. Er gaat niets veranderen aan hoe de financiële wereld werkt, dus we zullen nu even moeten kijken naar wat voor gigantisch effect dit kan/zal hebben op ons leven. :)

(Sorry :@ )
pi_111911159
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
Schopje BNW.
_O- Zo zie je maar weer...
  woensdag 23 mei 2012 @ 00:59:33 #56
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111911760
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Iemand vertelde me net dat IJsland helemaal niet eens meedoet met het ESM. :?
Artikel Ijsland http://www.dailykos.com/s(...)-On-going-Revolution
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_111911904
quote:
Ja klopt, ik had het ook hier in BNW gelezen, maar is er geen enkele officiële bron die het ook bevestigt? Dat van de occupy-bewegingen zou ook een regelrechte wereldwijde revolutie zijn. Het slaat ook wel overal redelijk aan, maar het is minder groot dan gesuggereerd werd.
  woensdag 23 mei 2012 @ 01:26:25 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111912192
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja klopt, ik had het ook hier in BNW gelezen, maar is er geen enkele officiële bron die het ook bevestigt? Dat van de occupy-bewegingen zou ook een regelrechte wereldwijde revolutie zijn. Het slaat ook wel overal redelijk aan, maar het is minder groot dan gesuggereerd werd.
Youtube is de officiele bron geworden , bij filmpjes zijn vast linkjes , Maar dit is ook een regelrechte wereldrevolutie van mensen die wakker worden uit de illusie waar we in leven , daarom maak jij je bv druk om het ESM en zie jij de gevaren en bij een ander is het nog niet doorgedrongen en vind dat je negatief bent of zeurt .
  woensdag 23 mei 2012 @ 07:00:19 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111913161
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Hee hoi! :)
Ook hoi. Het is inderdaad lang geleden.

quote:
Ja ups en downs he, maar in het algemeen herstellende. Zeer zware burn-out gehad.
Zonde. Nam je werk mee naar huis?

quote:
Verder spelen er privé nogal wat zware kwesties, maar ik ga binnenkort ff lekker (kort) op vakantie om alles van me af te laten vallen.
Geniet ervan zou ik zeggen.

Niet naar Griekenland mag ik hopen, veel luchtvaart maatschappijen trekken zich terug uit dat land.
quote:
On topic: als het ESM de reden van de val van het kabinet was en Wilders is tegen de ESM, is de rest dus voor en dus wordt er straks VOOR gestemd. (Sowieso was dat allang duidelijk, want onze regering is zo ongeveer het meest pro-Europa van allemaal.)
ja het is eng.

Had je het artikeltje gelezen... dat wij tot versneld tot onze 67ste moeten werken zodat een Frankrijk tot maar hun 60ste hoeven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:06:21 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111916273
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef ToT het volgende:
PVV FTW!!! _O_
Ze hebben veel onzin, maar die dingen die nu gezegd worden zijn echt heel goed!
Ja in deze moet ik ze idd ook gelijk geven.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat een demissionair kabinet over een dergelijke vraagstuk kan beslissen!
The truth was in here.
pi_111917621
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:00 schreef Lambiekje het volgende:

Zonde. Nam je werk mee naar huis?

Mijn werk lag me totaal niet, hoop gezeik en treiterijen daar, vader die op sterven lag, moeder die zeer emotioneel was, verhuizing naar een dorp waar ik niemand ken, in een huis wat een echte bouwval bleek te zijn, waar ik maandenlang in de puinhopen heb gezeten, en ontzettend veel gezeik hier in BNW....ja dat laatste heeft absoluut aan mijn burn-out meegeholpen: als je al op het randje staat, kan dat continue gezeik en kritiek er zeer zeker in hakken.
quote:
Geniet ervan zou ik zeggen.

Niet naar Griekenland mag ik hopen, veel luchtvaart maatschappijen trekken zich terug uit dat land.

^O^ Thx, en nee ik ga naar Praag! :)
quote:
ja het is eng.

Had je het artikeltje gelezen... dat wij tot versneld tot onze 67ste moeten werken zodat een Frankrijk tot maar hun 60ste hoeven.
Niet gezien nee. Zoals je weet lees ik het graag in de reguliere media. Is officieel bevestigd dat de Fransen maar tot hun 60e hoeven te werken? :o
pi_111917762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja in deze moet ik ze idd ook gelijk geven.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat een demissionair kabinet over een dergelijke vraagstuk kan beslissen!
Ze zijn veel te bang dat het volk zich niet wil laten uitmelken en op partijen gaat stemmen die hier tegen is, DUS dat het huidig demissionair kabinet straks een ongelooflijke minderheid gaat vormen in het nieuwe kabinet, waardoor ze amper meer invloed zullen hebben op onze politiek, PLUS dat wij het ESM-akkoord niet ratificeren, waardoor we straks in Europa boos aangekeken worden en in hun ogen de enige oplossing voor de noodsituatie onderuit geschopt wordt en straks heel Europa als 1 groot kaartenhuis in elkaar dondert en we straks een derdewereldcontinent worden.

Want REKEN maar dat het volk zich tegen pro-ESM partijen zal keren als ze het tot na de verkiezingen uitstellen. Daarom kunnen ze het in hun ogen nu beter ondemocratisch door onze strotten rammen, aangezien zo'n akkoord ONOMKEERBAAR is door een nieuw kabinet. Dan is de schade al veroorzaakt....pardon, dan hebben zij heel Europa van de ondergang gered ( :') ), en kunnen er gerust verkiezingen worden gehouden, want onze stemmen hebben daar dan geen invloed meer op, dus kunnen we net zo goed weer gewoon op de gevestigde orde gaan stemmen die ons feitelijk illegaal de verdoemenis in hebben geschopt.
pi_111917846
Kan Nederland straks, als het toekomstige kabinet daar op vóór is, zomaar uit de Europese Unie stappen en verlost zijn van het ESM?
Google is your friend, abuse your friends
pi_111917920
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:57 schreef Metalfrost het volgende:
Kan Nederland straks, als het toekomstige kabinet daar op vóór is, zomaar uit de Europese Unie stappen en verlost zijn van het ESM?
Neen. Het ESM zal Nederland direct aanklagen: het akkoord is onvoorwaardelijk en onontbindbaar. Zijzelf kunnen niet aangeklaagd staan en staan boven elke rechter en regering.
pi_111918015
Daarbij: stel DAT we er uit zouden stappen, denk maar niet dat we die 40 miljard terug zouden krijgen (of het nog VEEL hogere bedrag wat het tegen die tijd geworden zal zijn.)

Het bedrag zal sowieso veel hoger worden: gisteren werd in het debat gezegd dat Nederland 40 miljard van het totale potje van 700 miljard zal storten, maar een fonds van 700 miljard is slechts een klein eerstehulp-potje, aangezien er nu al 200 miljard of zo in Griekenland gepompt is. Onder andere Italië, Portugal en Spanje staan ook in de rij om hun handje omhoog te houden om centjes te mogen ontvangen.
Griekenland heeft al aangegeven meer geld te willen omdat we anders naar het in hen geïnvesteerde geld te kunnen fluiten. Als meer en meer zuidelijke en oostelijke landen te zwak voor Europa blijken te zijn, moet er ook allemaal geld naar die landen gepompt worden, dus moet het fonds absoluut vergroot worden.

Ja, het zijn allemaal leningen en als de rust wedergekeerd is zou het fonds weer verkleind kunnen worden, maar dat zie ik zo snel echt nog niet gebeuren.
Daarbij: alleen al door die 40 miljard storting van ons in het fonds, moeten we op de internationale geldmarkt geld lenen waarvoor we 150 miljoen euro per jaar aan rente moeten betalen! Dus in 10 jaar tijd betalen wij anderhalf miljard euro aan rente om andere landen geld te kunnen lenen! En dat is dus slechts het beginnetje he! Als het fonds groter moet worden, moeten wij dus meer geld tegen rentes lenen om het weer uit te kunnen lenen, dus zijn we jaarlijks NOG meer geld kwijt!

De landen die het geld uit het potje lenen moeten wel rente aan dat fonds betalen, maar zien wij die rente ooit in onze portemonnee terug?

:') En dan zijn er mensen die zeggen dat onze economische groei wat wordt afgeroomd om de zuidelijke landen uit de ellende te helpen! _O-

[ Bericht 43% gewijzigd door ToT op 23-05-2012 11:13:33 ]
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:33:44 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111919108
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef ToT het volgende:
, en kunnen er gerust verkiezingen worden gehouden, want onze stemmen hebben daar dan geen invloed meer op, dus kunnen we net zo goed weer gewoon op de gevestigde orde gaan stemmen die ons feitelijk illegaal de verdoemenis in hebben geschopt.
Nou mooi niet. Ben helemaal klaar met de gevestigde orde en hun gekonkel.
The truth was in here.
pi_111919202
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sowieso!
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:36:49 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111919237
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook en we gaan NEVER nooit NEVER tot ons 67ste werken :W
pi_111919257
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ook en we gaan NEVER nooit NEVER tot ons 67ste werken :W
Neuh, tegen die tijd is het wel tot ons 70e! _O-
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:45:40 #70
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111919584
pi_111919597
Grappig dat juist Wilders de Eerste Kamer aanhaalt als grens voor het dagvaarden van de Staat, terwijl de lijst van standpunten van de PVV onder meer aangaf dat de Eerste Kamer afgeschaft moest worden.
Google is your friend, abuse your friends
pi_111919664
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:45 schreef Metalfrost het volgende:
Grappig dat juist Wilders de Eerste Kamer aanhaalt als grens voor het dagvaarden van de Staat, terwijl de lijst van standpunten van de PVV onder meer aangaf dat de Eerste Kamer afgeschaft moest worden.
Hmmm dat is inderdaad weer aardig krom.
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:56:30 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111920049
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:49 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Niet gezien nee. Zoals je weet lees ik het graag in de reguliere media. Is officieel bevestigd dat de Fransen maar tot hun 60e hoeven te werken? :o
De reguliere media heeft het ESM verdrag een jaar uit de media gehouden , tegenwoordig ben je juist niet op de hoogte als je alleen de reguliere media volgt .
pi_111920128
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef Summers het volgende:

[..]

De reguliere media heeft het ESM verdrag een jaar uit de media gehouden , tegenwoordig ben je juist niet op de hoogte als je alleen de reguliere media volgt .
Daar heb je ook absoluut gelijk in.
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:00:35 #75
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111920211
Wij denken dat de wereld van onderaf word geregeld maar het word van bovenaf geregeld en van bovenaf zijn ze toch duidelijk bezig met een NWO .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')