Lol, nou wel goed dat je hoog scoordequote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
spreekbeurten.... als ik wist dat ik in het volgend studiejaar een spreekbeurt moest gaan doen omdat ik oudere leerlingen erover hoorde was ik al meteen zenuwachtig![]()
ik maakte wel altijd een ENORM boekwerk over mijn onderwerp en ik nam 239023 dingen mee.. dagen / weken van te voren oefenen en ik had het altijd ruim op tijd af.en slapeloze nachten..
maar altijd wel goede punten ervoor..
Dat dus.. Als het maar achter de rug wasquote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, nou wel goed dat je hoog scoorde
Volgens mij was ik meer van het:" oh het is een voldoende,prrrrriiima ..."
Ben meer zoiets, is dat erg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Lithia op 21-05-2012 20:30:02 ]Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Heb je geen andere shorts? Anders die dragen met die laag uitgesneden topquote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, was mn portemonnee vergeten vandaag, heb mn short shorts niet gehaald. Beetje jammer. Verzin wat anders.
Jawel maar die vinnik stom nu ik deze heb gezien.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je geen andere shorts? Anders die dragen met die laag uitgesneden top
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben meer zoiets, is dat erg?Ja echt intens ranzig vind ik dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus bah.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
[..]
Ben meer zoiets, is dat erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ben meer zoiets, is dat erg?Jij bent wel echt skinny trouwens, terwijl je volgens mij best veel eet. Wil ik ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast heeft die dame gewoon een ass hoor.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja echt intens ranzig vind ik dit.
Jezus bah.
Echt skinny zijn? of veel kunnen etenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij bent wel echt skinny trouwens, terwijl je volgens mij best veel eet. Wil ik ook weer
echt he, wd heeft veel grotere teddies :$quote:
Ja jij zal mijn lichaam beter kennen dan ik inderdaad.quote:
Ja dat wel, maar voor de rest wel zo. Tegenwoordig.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
echt he, wd heeft veel grotere teddies :$
Meer vlees er op.quote:
Nee, maar niet meer verplicht te hoeven sporten om je figuur te behouden en daarnaast gewoon hetzelfde blijven eten. Heel skinny vind ik niets.quote:
Kom niet echt aan wat ik eet nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij bent wel echt skinny trouwens, terwijl je volgens mij best veel eet. Wil ik ook weer
Daarnaast heeft die dame gewoon een ass hoor.
vertel me meer over je asser.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar voor de rest wel zo. Tegenwoordig.
Die liep achter in ontwikkeling, hij begint nu wat te komen.quote:
Ik weet nog dat je kontoefeningen ging doenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die liep achter in ontwikkeling, hij begint nu wat te komen.
Die jij had gepost niet. Die ik had gepost wel. Femdom.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Huh, billen enzulks mogen ook niet meer in KLB?
Ok.
Is gister gepost door moos.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je kontoefeningen ging doende before pic staat volgens mij nog ergens in een sc
Die stond hier gisteren nog tochquote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je kontoefeningen ging doende before pic staat volgens mij nog ergens in een sc
Deze discriminatie.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die jij had gepost niet. Die ik had gepost wel. Femdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |