En zelf geld inleggen voor de reis, ho maar.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wacht inmiddels al een half jaar op mijn huwelijksreis.
Er was toch ook zo'n dagelijkse column van een prostituee? Die heb ik echt maandenlang gevolgd, vond het best interessant om te lezenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef Sinosappel het volgende:
In de Viva (kom haten) stond ook zo'n column van een gigalo die over z'n wekelijkse avontuurtjes schreef
Nooit geclaimd dat ik dat niet zou doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En zelf geld inleggen voor de reis, ho maar.
Emancipatie waar ben je wanneer ik je nodig heb?
Zal vast een interessante spreekbeurt zijn geweest.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo, ik houd mijn spreekbeurt over paardrijden en nu ga ik het over zweepjes hebben."
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar je het over hebt..![]()
Hij ziet er een beetje uit als een kakkerig type
Als je oefende dan was het 10 minuten (bij wijze van spreke) en in de klas krap 3 minutenquote:
Hmmm die heb ik gemistquote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n dagelijkse column van een prostituee? Die heb ik echt maandenlang gevolgd, vond het best interessant om te lezen
Hahaha ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een spreekbeurt over paaarwden gehouden, maar toen heb ik het niet over zweejes gehad.. denk ik.. ik weet niet niet meer zeker eigenlijk... zo lang geleden ook.. ik vond het iig niet leuk.. dat weet ik nog wel.. bah.. spreekbeurten
"Mag ik een proefpersoon uit de klas, alsjeblieft?"quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal vast een interessante spreekbeurt zijn geweest.
En hard dat we gingen jaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je oefende dan was het 10 minuten (bij wijze van spreke) en in de klas krap 3 minuten
Ja, serieusquote:
Nee niet in de Viva, weet niet meer waar eigenlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmmm die heb ik gemist
Of was dat op de site ofzo?
Nee dat dan weer niet, al is het niet echt mijn type.quote:
"Als er geen vrijwilligers zijn wijs ik iemand aan."quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Mag ik een proefpersoon uit de klas, alsjeblieft?"
Kom je mij zo ophalen met de Faggy Cooper? Gaan we even een gezamenlijke spaarrekening openen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nooit geclaimd dat ik dat niet zou doen.
Short shorts.quote:
wijzen mag nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Als er geen vrijwilligers zijn wijs ik iemand aan."
Wowww jij maakte echt werk van je spreekbeurtenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha ik ookToen heb ik nog een fucking zadel en hooi en stro meegenomen en echt zooveel verteld. Had ik een 'voldoende', En je had onvoldoende, matig, voldoende, goed en ruim voldoende.
Was pissig
http://zondares.blogspot.com/ ?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee niet in de Viva, weet niet meer waar eigenlijkWas wel online.
Oh haiquote:
Mooi, dan hoef ik geen jas aanquote:
hehequote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Als er geen vrijwilligers zijn wijs ik iemand aan."
Hey poeszquote:
Ja, was mn portemonnee vergeten vandaag, heb mn short shorts niet gehaald. Beetje jammer. Verzin wat anders.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom je mij zo ophalen met de Faggy Cooper? Gaan we even een gezamenlijke spaarrekening openen.
[..]
Short shorts.
On my way. Leg perenijsjes klaar voor me.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom je mij zo ophalen met de Faggy Cooper? Gaan we even een gezamenlijke spaarrekening openen.
Nee, volgens mij was dat op de website van Spuiten en Slikken. 'Dagboek van een hoer' heet hetquote:
Die ondertitel ook echtquote:
spreekbeurten.... als ik wist dat ik in het volgend studiejaar een spreekbeurt moest gaan doen omdat ik oudere leerlingen erover hoorde was ik al meteen zenuwachtigquote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai![]()
Vond jij spreekbeurten ook zo tof?
ik moet je iets laten zien - serieus -quote:
Waarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet je iets laten zien - serieus -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |