En hoe vind je de warme handdoek die ik voor je heb klaargelegd?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef belle1608 het volgende:
*webcam maar even uit zet anders is het hier zo stil...*
Top service!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
En hoe vind je de warme handdoek die ik voor je heb klaargelegd?
* vannelle klopt op beeldscherm want cam is ineens uitquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef belle1608 het volgende:
*webcam maar even uit zet anders is het hier zo stil...*
Gelukkig maar, ik wil geen eenheidsworstquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef belle1608 het volgende:
Ik vind hem niet mooi
*Terug uit bad is*
Hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle klopt op beeldscherm want cam is ineens uit
Welkom terug!
En vanaf nu ga ik normaal doen, beloof ik!
Ik heb net even zijn medicijnen toegedient dus vannelle houd zich voorlopig rustig.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
HahaKijken hoe lang je dat vol houdt
Minimaal een kwartier.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* vannelle leunt kwijlend met hoofd tegen de muurquote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb net even zijn medicijnen toegedient dus vannelle houd zich voorlopig rustig.
ik vond een bak met aardappelsalade in de koelkast. It will work..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je wilt eten, als het niet te lastig is kook ik wel.
Zal wel CSI worden, vaste prik op maandag.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oeh lekker salade caprese! Ik vond nog een rest ijs, denk dat ik dat maar eens ga oppeuzelen straks.
Gaan jullie nog iets op tv kijken?
wij gaan binnenkort maar samen caprese eten op je balkon ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oeh lekker salade caprese! Ik vond nog een rest ijs, denk dat ik dat maar eens ga oppeuzelen straks.
Gaan jullie nog iets op tv kijken?
Klinkt goed..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wij gaan binnenkort maar samen caprese eten op je balkon ofzo
vannelle: mozarella, tomaat, basilicum en 2 seconden op de knop van de pepermolen drukken :p
Yum!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wij gaan binnenkort maar samen caprese eten op je balkon ofzo
vannelle: mozarella, tomaat, basilicum en 2 seconden op de knop van de pepermolen drukken :p
ik kijk ook csi
Ach, ik masseer wel als het moet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef Ireth het volgende:
* Ireth steekt voetjes in de SC...
Wie is er goed in masseren??? Dag 1 zit er op!
* Ireth mompelt, "ik wordt te oud voor dit soort dingen..."
Merlijn, maar dies uit etenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef Ireth het volgende:
* Ireth steekt voetjes in de SC...
Wie is er goed in masseren??? Dag 1 zit er op!
* Ireth mompelt, "ik wordt te oud voor dit soort dingen..."
Waarom niet allebei?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
k heb in mijn pauze 2 blazers gekocht bij de hema want die gaan altijd zo rap. Straks maar even kiezen welke kleur ik ga houden
dat zeg ik: http://www.hema.nl/winkel(...)lazer-%2836302303%29
uitverkocht!
Ik heb de groene en de knalroze
Moeten we weer kiezen tussen blauw en geel?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
k heb in mijn pauze 2 blazers gekocht bij de hema want die gaan altijd zo rap. Straks maar even kiezen welke kleur ik ga houden
dat zeg ik: http://www.hema.nl/winkel(...)lazer-%2836302303%29
uitverkocht!
Ik heb de groene en de knalroze
De 5 kilometer, maar dat zijn er eigenlijk net 6 te veelquote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach, ik masseer wel als het moet.
Hoeveel kilometer loop je?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
De 5 kilometer, maar dat zijn er eigenlijk net 6 te veel
Hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
nou euh ik vind dat ik qua geld gewoon moet kiezenquote:
één kilometer achteruit lopen is anders ook best vermoeiend.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat 4 keer.....quote:Op maandag 21 mei 2012 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaat lang goed he?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
DNA is al onder zeil, die sliep al toen ze haar kussen zag liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha
* Voetenbad met lavendel klaarzet voor Ireth & dochterlief*
Nah niet helemaal. Morgen weer 5, woensdag 7 en dan donderdag 3..quote:
Wie vraagt...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gaat lang goed he?
Krijg ik nu een sticker juf belle?
* Naar Vannelle toeloopt en hand uitsteekt* Kom even bij me zitten, wat is er aan de hand?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah ja.........was ik vergeten.
* vannelle kruipt huilend in een hoekje
Dan loop je in 4 dagen alsnog 1 kilometer te veel.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah niet helemaal. Morgen weer 5, woensdag 7 en dan donderdag 3..
IK WIL EEN STICKER!!!! Boehoehoe.....quote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* Naar Vannelle toeloopt en hand uitsteekt* Kom even bij me zitten, wat is er aan de hand?
* Luister Vannelle, stel je voor dat 26 kindjes gaan roepen om een sticker..* * Je kan een sticker verdienen, door je stoeltje in de kring te zetten en lekker een boekje te gaan lezen. Als we dan naar huis gaan, krijg jij een sticker afgesproken?*quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
IK WIL EEN STICKER!!!! Boehoehoe.....
Hoii!! Waar heb jij uitgehangen danquote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach verbrand/verkleurd is![]()
![]()
Halloo allen
Huh? Sinds wanneer komen fokkers buiten?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach verbrand/verkleurd is![]()
![]()
Halloo allen
Snik snif snotter....quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* Luister Vannelle, stel je voor dat 26 kindjes gaan roepen om een sticker..* * Je kan een sticker verdienen, door je stoeltje in de kring te zetten en lekker een boekje te gaan lezen. Als we dan naar huis gaan, krijg jij een sticker afgesproken?*
* 't is al goed!!* Juf * belle1608 een knuffel en een kusje op het hoofd van vannelle geeftquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Snik snif snotter....
Ja is goed. En ik heb er spijhijt van, zal het nooit meer doen!
En waar blijft mijn kusje voor de warme handdoek?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* 't is al goed!!* Juf * belle1608 een knuffel en een kusje op het hoofd van vannelle geeft
*Sorry Rucky!*quote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
En waar blijft mijn kusje voor de warme handdoek?
Sssstquote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer komen fokkers buiten?
En hai!
Hahaha nouuu hmm nee jammer genoeg nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoii!! Waar heb jij uitgehangen danTerrasje gezeten?
* vannelle droogt traantjes af en gaat braaf boekje lezenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* 't is al goed!!* Juf * belle1608 een knuffel en een kusje op het hoofd van vannelle geeft
Oo das ook lekker!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
SssstIk was undercover
[..]
Hahaha nouuu hmm nee jammer genoeg nieteigenlijk best stom
![]()
Maar heb heerlijk in de tuin gewerkt, een poging gedaan om het onkruid vrij te maken
* belle1608 een duim opsteekt naar Vannellequote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle droogt traantjes af en gaat braaf boekje lezen
* Rucky rolt handdoek op en slaat belle voor der blote kont.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky rolt handdoek op en slaat belle voor der blote kont.
Dat zal je leren.![]()
Zal ik de sleutel van de schuur onder de deurmat leggen?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]Morgen verder.. wel lekker ontspannend en prachtig weer
Moet ik m'n boek aan de kant leggen en jou even wat fatsoen bijbrengen?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky rolt handdoek op en slaat belle voor der blote kont.
Dat zal je leren.![]()
Krijg ik nou een sticker?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 een duim opsteekt naar Vannelle![]()
Hou je broek maar aan.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet ik m'n boek aan de kant leggen en jou even wat fatsoen bijbrengen?
Tsssssss........
Over 10 minuutjes gaan we naar huis, als je dan nog zo lekker zit te lezen krijg jij van mij een stickerquote:
En nuttig, kan je best tevreden van worden!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]Morgen verder.. wel lekker ontspannend en prachtig weer
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zal ik de sleutel van de schuur onder de deurmat leggen?
Nee, kom net uit badquote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef Ireth het volgende:
Staat Belle in haar blote kont voor de klas?
Oke, wie heeft het gedaan! Mijn koektrommel is he-le-maal leeg en daarnet was ie nog he-le-maal vol!
Dit hoort er in te zitten!
[ afbeelding ]
* vannelle duikt weer in boekquote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Over 10 minuutjes gaan we naar huis, als je dan nog zo lekker zit te lezen krijg jij van mij een sticker
Je slaapwandelt?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef Ireth het volgende:
Oke, wie heeft het gedaan! Mijn koektrommel is he-le-maal leeg en daarnet was ie nog he-le-maal vol!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmz, zoveel vaat staat er niet.. Eigenlijk is het beneden nu best netjes en schoon, hahaha!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]Dat is goed
, moet ik niet gelijk je vaat doen enzo??
Je bent toch ook juf? Nou dan......quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, kom net uit bad
Maar vannelle noemde me juf haha
Jij slaapwandelt ook?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, zoveel vaat staat er niet.. Eigenlijk is het beneden nu best netjes en schoon, hahaha!
Alstu.. deze heb ik hier:quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker!!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Alstu.. deze heb ik hier:
[ afbeelding ]
Oeiii die zijn heerlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oowww die zijn ook lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nomnomnom...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga maar aan chocoijs met nootjes Speciaal gekocht omdat ik het als enige mag eten hier in huis.
Makkelijk he als anderen een allergie hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga maar aan chocoijs met nootjes Speciaal gekocht omdat ik het als enige mag eten hier in huis.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja en hem mag ik wel pesten vind ik zelf!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Makkelijk he als anderen een allergie hebben.
Mijn zegen heb je ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja en hem mag ik wel pesten vind ik zelf!
je mag een sticker uitkiezen, hier zijn 3 velletjes: 1 met dieren, 1 met ambulances e.d. voertuigen en 1 met piratenquote:
Ik volg het ook almeer niet helemaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef LaPeach het volgende:
I'm getting to old for this sh*t
Of ben gewoon te moe om dit te volgen![]()
* vannelle kiest politieauto want wil als ie groot is ook bij de politiequote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
je mag een sticker uitkiezen, hier zijn 3 velletjes: 1 met dieren, 1 met ambulances e.d. voertuigen en 1 met piraten
*Politieauto sticker op de hand van Vannelle plakt, en nu snel naar huis want er staat iemand op je te wachten buiten*quote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle kiest politieauto want wil als ie groot is ook bij de politie
Dank u!!!
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef LaPeach het volgende:
I'm getting to old for this sh*t
Of ben gewoon te moe om dit te volgen![]()
Zitten hier alleen maar oude mensen?quote:
Hij moet naar huis terwijl er iemand staat te wachten?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Politieauto sticker op de hand van Vannelle plakt, en nu snel naar huis want er staat iemand op je te wachten buiten*
* vannelle rent overdreven blij naar buiten want mama wacht en thuis thee met een koekje!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Politieauto sticker op de hand van Vannelle plakt, en nu snel naar huis want er staat iemand op je te wachten buiten*
Ja z'n mama of papaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij moet naar huis terwijl er iemand staat te wachten?
Jij snapt ook echt helemaal niks he?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij moet naar huis terwijl er iemand staat te wachten?
Lekkahquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
* Ireth meldt even tussen neus en lippen door dat ze in VanNelle's server zit te roeren....
(y)quote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
* Ireth meldt even tussen neus en lippen door dat ze in VanNelle's server zit te roeren....
* vannelle plakt stickers over alle nageltjesquote:Op maandag 21 mei 2012 21:52 schreef belle1608 het volgende:
*nageltjes in gaat smeren met anti-bijt haha*
Die pulk ik er weer af hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle plakt stickers over alle nageltjes
Veel makkelijker.
* Rucky belle's nagels snel kort knipt.quote:
Gets JKquote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ieeeuwww, kijk eens wat ik nou tegenkom...
Nee, gelukkig niet.. gewoon een plaatje wat ik tegenkwamquote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef belle1608 het volgende:
En bedankt he... loopt die bij jou in huis?
Ik weet niet wat Rucky vandaag heeft maar echt zuinig is ie niet op jou.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef belle1608 het volgende:
@ Rucky, neee niet doen, ze beginnen eindelijk een beetje te groeien!!
@ Vannelle, zal m'n best doen netjes te peuteren
Dat zat in je schoen? Ben er niet bang voor maar vind het vieze beesten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ieeeuwww, kijk eens wat ik nou tegenkom...
Ahh Vannelle, m'n beschermridderquote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Rucky vandaag heeft maar echt zuinig is ie niet op jou.
* vannelle gaat beschermend voor belle staan
[..]
Dat zat in je schoen? Ben er niet bang voor maar vind het vieze beesten.
uhhquote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar ik doe het graag! Soort fitness.
Dat het bijna op inspanning lijkt, niks ernstigs.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
uhhwil ik weten waar jij op doelt?? of
![]()
Ik snap er de ballen niet meer van
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat het bijna op inspanning lijkt, niks ernstigs.
Is web ftp, staat ergens links als je een uurtje doorklikt.......quote:Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
Gatver JK!
@VanNelle, ik geef het op, kom niet eens op je ftp terecht! Ik ben de mijne stofvrij aan het blazen, kijken of het me daarop lukt zonder frontpage
Ja maar die wil ie dan niet openen? Blijf een leeg scherm houden?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is web ftp, staat ergens links als je een uurtje doorklikt.......
Succes!
Nee........maar had wel gekund idd!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]Gelukkig ik was al ff bang dat ik weer in de verkeerde richting zat
Is je Java up to date?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar die wil ie dan niet openen? Blijf een leeg scherm houden?
Zeg, gedraag je es een beetje ja..quote:Op maandag 21 mei 2012 22:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]Gelukkig ik was al ff bang dat ik weer in de verkeerde richting zat
100 mb glasvezelquote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet ik helaas het antwoord schuldig blijven, is je 56k6 modem misschien kapot?
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef vannelle het volgende:
* vannelle maakt optelsommetje van vandaag:
Sticker: check
Complimenten: Check
Rucky afzeiken: Check
Knuffel: Check
Volgens mij kan ik zo naar bed.
Waarvoor?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
I'm good.
Zou alleen nog 1 sticker willen hebben.
Van een maisboterham met pindakaas en een plakje banaan in een bedje van sla er op graagquote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat voor sticker wil je hebben ik heb er nog zo veel liggen
Die heb ik niet!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Van een maisboterham met pindakaas en een plakje banaan in een bedje van sla er op graag
Weet niet precies wát je aan het doen bent maar klinkt alsof je goed bezig bent!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik heb vandaag geshopperd in de winkel. Het is nog niet afgerekend (ik zal wel heen moeten met de auto want er zit een bult bovenop de winkelkar :p)
Maargoed wat zit erin:
- kaarsen
- 2 hartslagmeters waar ik nog even een band bij moet vinden. Anders vis ik de andere soort uit de winkel
- 2 bbq's
- 3 x gele tafelloper van 4,8 meter per rol (leuk voor de buurt bbq)
- 3x blauwe tafelloper idem
- 8 pakjes met daarin 20 wegwerpbordjes
- 8 handdoeken (kunnen er op verzoek meer worden)
- 4 magneet fotolijstjes in roze, blauw, zwart en wit
- blauwe sportbroek mt 140
- paarse koffer (okay die zit niet in de winkelwagen :p)
- roze trolleytas
- 3 rollen paarse voile te gebruiken als gordijn, tafelloper of iets anders creatiefs
- 4 pakken wegwerp wijnglazen
- kinderstoeltjes
- witte lakverf (klein potje) we hebben geen grote potten maar we hebben deze wel in het groot. De middelste [ afbeelding ] ik dacht in eerste instantie dat het wit was.
- glazen ranjakan
- roze nepbloemen (mooie!)
- messen
- nog meer wat ik me nu al niet meer kan herinneren :p
Onvindbaar
- plastic bekers
- pizzasnijder
Vergeten naar te kijken
- oven
- leuke bakjes voor de chips
- bloembollen
- raamfolie
- sokken (jk wat is je maat?)
:p
Kee, maak mijn eigen stickers wel.quote:
* vannelle maakt vreugdedansje, klapt in handen en stopt niet meer met blij zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja die mag je!
*Brandweerauto aan Vannelle geeft*
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kee, maak mijn eigen stickers wel.
[..]
* vannelle maakt vreugdedansje, klapt in handen en stopt niet meer met blij zijn
Slaap lekker!!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:37 schreef vannelle het volgende:
En ik ga toch maar ff bedje opzoeken, kijken of het morgen beter gaat...
Slaap lekker, en doe rustig aanquote:Op maandag 21 mei 2012 22:37 schreef vannelle het volgende:
En ik ga toch maar ff bedje opzoeken, kijken of het morgen beter gaat...
Tot morgen!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef vannelle het volgende:
Thanks, jullie ook truste en tot morgen denk ik?
* vannelle deelt fanatiek nachtzoentjes uit
Nee dank je ik hoef niksquote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thank god!
* JK1982 maar even een Palm opentrekt..
Meld jij je nu aan als tweede persoonlijke secretaresse.quote:
* Merlijn hoort Palm en valt binnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thank god!
* JK1982 maar even een Palm opentrekt..
He wat??quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meld jij je nu aan als tweede persoonlijke secretaresse.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok..
Ik dacht al dat vannelle alle wijfjes mee naar bed had genomen
[..]
Alstu!
[ afbeelding ]
Mm doe maar Ice Tea Zeroquote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
*loopt naar de koelkast*
Kan ik toevallig iemand anders nog van dienst zijn?![]()
Zo hoort gastvrijheid te zijn J
Jij loopt toch al ?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
*loopt naar de koelkast*
Je hoefde niks?!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
*loopt naar de koelkast*
Hmmm....quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef LaPeach het volgende:
*schenkt ice tea zero in voor belle en een rode wodka jus voor ingrid![]()
Merlijn.. hij vraagt niet eens aan de dames of ze wat willen drinken
Jaja.. emancipatie alleen als het jullie uitkomt hè..quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef LaPeach het volgende:
*schenkt ice tea zero in voor belle en een rode wodka jus voor ingrid![]()
Merlijn.. hij vraagt niet eens aan de dames of ze wat willen drinken
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaja.. emancipatie alleen als het jullie uitkomt hè..
Controle papabear morgen?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef Papabear het volgende:
* Papabear neemt ook maar es een biertje
Morgen met m'n oudste zoon naar de oogarts en de rest van de dag lekker vrij![]()
Gezellig hier!
Nee hoor.. heus niet.. maar wat gastvrijer mag bestquote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaja.. emancipatie alleen als het jullie uitkomt hè..
Nee, doorverwezen via de opticiën i.v.m. mogelijke hoge oogdruk. En dat is opmerkelijk voor een knul van 15, maar hij zat ook niet echt stil, dus ik ben benieuwd.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Controle papabear morgen?
Het is hier heel gezellig
hmm ok dan!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, doorverwezen via de opticiën i.v.m. mogelijke hoge oogdruk. En dat is opmerkelijk voor een knul van 15, maar hij zat ook niet echt stil, dus ik ben benieuwd.
Zalfje?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim moet morgen naar de (speciale soort van angst) tandarts. Dan krijgt ze ws weer een zalfje zoals ze dat noemt.
En woensdag meet Tyler naar de kinderarts. Zal iig niet nat regenen!
Ohh jeetjequote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, doorverwezen via de opticiën i.v.m. mogelijke hoge oogdruk. En dat is opmerkelijk voor een knul van 15, maar hij zat ook niet echt stil, dus ik ben benieuwd.
Schijnt idd normaliter alleen voor te komen bij mensen vanaf een jaar of 35 en echt een serieus probleem te (kunnen) zijn. Dus wel spannend idd.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh jeetjeHopen dat dat meevalt idd, want voor kinderen is dat opmerkelijk
Succes iig
Ja klopt, zelf al de nodige ervaringen met oogartsen gehad dus weet wel beetje hoe en wat.. nouja hopen dat het meevaltquote:Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Schijnt idd normaliter alleen voor te komen bij mensen vanaf een jaar of 35 en echt een serieus probleem te (kunnen) zijn. Dus wel spannend idd.
Gastquote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
Ik ben er weer,wie wil op zijn flikker hebben?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
Geef jezelf er maar van langsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
Ik weet het woord weer, sealenquote:
Ohja dat, krijgen ze een extra glazuur laagje geloof ik?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik weet het woord weer, sealen
En speciale tandpasta krijgt ze altijd.
Ik hoop dat het meevalt!
Is dat niet gewoon wat wij 'vroeger' als een fluor-behandeling kregen?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een extra laagje om de kiezen vooral te beschermen, zodat ze minder snel gaatjes krijgt.
Gadver.... Jeugdtraumaquote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon wat wij 'vroeger' als een fluor-behandeling kregen?
* Papabear weet het nog maar al te goed, met zo'n soort gebitje vol fluor dat je dan in je waffel kreeg en dan moest je 5 min. blijven zitten met zo'n kwijlbakje onder je kin
Ik doe alleen maar boodschappen voor 10 mensen tegelijkertijd. Doet iedereen weleens tochquote:Op maandag 21 mei 2012 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet niet precies wát je aan het doen bent maar klinkt alsof je goed bezig bent!
heftig! als ooit mijn verstandskiezen eruit moeten mogen ze me ook helemaal verdoven want ik val al flauw als ik een naald zie hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
en daar hebben we de reden dat ik onder volledige narcose alles heb moeten laten trekken, want angst. Dusdanige angst dat ze me tijdens de operatie hebben moeten bij verdoven omdat ik onder narcose wilde opstaan om weg te lopen bij de tandarts.
Nee, de kokhalsreflex als dat gore spul weer eens aan je tanden bleef plakken...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
3..
De mintsmaak was volgens mij het minst goor..
Ik en m'n zus hadden destijds niks te kiezen. Maar ranzig was het welquote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
3..
De mintsmaak was volgens mij het minst goor..
*Lekker vlak voor het slapen gaan*quote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, de kokhalsreflex als dat gore spul weer eens aan je tanden bleef plakken...
Nope. Dit is een hele snelle behandeling. Ze polijsten het oppervlakte van de kiezen (de groeven dus) en daar smeren ze een goedje op.Dat wordt een soort porseleinen laagje waardoor de groeven minder diep zijn en bacterien geen kans krijgen er tussen te zitten. Daarna 10 seconden een blauwe lamp om het in te harden/drogen en klaar! Susanne vond het gevroet heel vervelend maar de ingreep zelf niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon wat wij 'vroeger' als een fluor-behandeling kregen?
* Papabear weet het nog maar al te goed, met zo'n soort gebitje vol fluor dat je dan in je waffel kreeg en dan moest je 5 min. blijven zitten met zo'n kwijlbakje onder je kin
Sorry... komt allemaal weer boven...quote:
En toch vind ik dat je alle moed bij elkaar moet rapen en als de sodemieter aan die prothese gaat wennenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
en daar hebben we de reden dat ik onder volledige narcose alles heb moeten laten trekken, want angst. Dusdanige angst dat ze me tijdens de operatie hebben moeten bij verdoven omdat ik onder narcose wilde opstaan om weg te lopen bij de tandarts.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry... komt allemaal weer naar boven...
ik zal eerst moed moeten verzamelen om nogmaals een kaakchirurg op te zoekenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je alle moed bij elkaar moet rapen en als de sodemieter aan die prothese gaat wennen
Kim blijft het eng vinden en vies. Maar ik vind het knap dat het toch telkens lukt! Ook credits voor de goede tandarts!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope. Dit is een hele snelle behandeling. Ze polijsten het oppervlakte van de kiezen (de groeven dus) en daar smeren ze een goedje op.Dat wordt een soort porseleinen laagje waardoor de groeven minder diep zijn en bacterien geen kans krijgen er tussen te zitten. Daarna 10 seconden een blauwe lamp om het in te harden/drogen en klaar! Susanne vond het gevroet heel vervelend maar de ingreep zelf niet.
Morgen huisarts bellen voor een verwijsbriefje.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal eerst moed moeten verzamelen om nogmaals een kaakchirurg op te zoekenna uitgebreide studie van m'n kaak ben ik er achter dat er waarschijnlijk nog een splinter van een kies in m'n rechter bovenkaak zit
Mjah, zo zit er bij mij een kies die niet doorkomt en ik wil eigenlijk mijn voortanden laten vervangen door iets rechts.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal eerst moed moeten verzamelen om nogmaals een kaakchirurg op te zoekenna uitgebreide studie van m'n kaak ben ik er achter dat er waarschijnlijk nog een splinter van een kies in m'n rechter bovenkaak zit
Ik ben een paar maanden geleden m'n laatste melkkies verloren (zat geen nieuwe onder, foutje van de natuur)quote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, zo zit er bij mij een kies die niet doorkomt en ik wil eigenlijk mijn voortanden laten vervangen door iets rechts.
Als je nu niet mijn handdoek terug geeft.quote:
je mag toch verwachten dat als een kaakchirurg iets verwijdert onder narcose dat het dan goed weg is ?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, zo zit er bij mij een kies die niet doorkomt en ik wil eigenlijk mijn voortanden laten vervangen door iets rechts.
Oja die behandeling heb ik ook regelmatig gehad. Toch blijven mijn tanden een goed opgevulde gatenkaasquote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope. Dit is een hele snelle behandeling. Ze polijsten het oppervlakte van de kiezen (de groeven dus) en daar smeren ze een goedje op.Dat wordt een soort porseleinen laagje waardoor de groeven minder diep zijn en bacterien geen kans krijgen er tussen te zitten. Daarna 10 seconden een blauwe lamp om het in te harden/drogen en klaar! Susanne vond het gevroet heel vervelend maar de ingreep zelf niet.
hij heeft de kies ervoor weggehaald. daarna kwam die erachter pas door.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
je mag toch verwachten dat als een kaakchirurg iets verwijdert onder narcose dat het dan goed weg is ?
't zijn ook maar mensen hè..quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
je mag toch verwachten dat als een kaakchirurg iets verwijdert onder narcose dat het dan goed weg is ?
Veel te duur om in een glas water te laten liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
overigens kostte het grapje van mijn gebit ook zon 1100 euro destijds ... (net over de euro)
Het blijven mensen...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het blijven mensen...Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je zo blijft doen kom ik geen koffie drinken en kan je jan niet gedag zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef Rucky het volgende:
Ik heb mij rel modus aanstaandus even oppassen wat er gezegt word.
Wat dan, tss die handdoek kwam uit mijn kast ja!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef Rucky het volgende:
Ik heb mij rel modus aanstaandus even oppassen wat er gezegt word.
Dat scheeld mij ook weer een vrije middag.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je zo blijft doen kom ik geen koffie drinken en kan je jan niet gedag zeggen
Ben benieuwd wat er nog meer uit de kast komt...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat dan, tss die handdoek kwam uit mijn kast ja!
Oeh ik was 16 toen er nog 2 kiezen doorkwamen. In mijn gehemelte want ze konden mijn melkkiezen niet wegduwen... Ik heb een beugel gehad en die zou ik pas krijgen nadat ik alles had gewisseld. Viel weer flink tegen dus :p de 2 melkkiezen zijn getrokken en daarna kreeg ik een buitenboordbeugel. Die moest k dan 16u per dag dragen. Dat werden dus 8u per dag als k dan ging slapen. Maar in mn slaap haalde k dus mn beugel uit. Dat ding lag altijd weer ergens naast het bed :pquote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden geleden m'n laatste melkkies verloren (zat geen nieuwe onder, foutje van de natuur)
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er nog meer uit de kast komt...
Maar ik heb jou onder de douce uit zien komen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat dan, tss die handdoek kwam uit mijn kast ja!
je hebt al vrij dusquote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat scheeld mij ook weer een vrije middag.
Wat verwacht je?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er nog meer uit de kast komt...
*hoopt niet dat er nu iemand jaloers wordt..*quote:Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik heb jou onder de douce uit zien komen.
Hihi gelukkig zit je wel een vrije dag met mij opgescheept. We gaan gewoon picknicken langs de snelweg toch, met croissantjes!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat scheeld mij ook weer een vrije middag.
Nee neequote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niks.. heb het overigens niet specifiek over jouw kast hoor..
Dat vind ik toch zo tof van je.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi gelukkig zit je wel een vrije dag met mij opgescheept. We gaan gewoon picknicken langs de snelweg toch, met croissantjes!
Ranja! En je moet nog even een uitspraak doen over dat flexa plaatje dat ik had gepost :p met verf!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat moet ik eik in gaan slaan voor jullie? Met een beetje mazzel kan mijn overbuuf vrijdag of maandag de koelkast ophalen!
Wil je een croissantje met kaas of iets anders?quote:
of wiequote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nope..![]()
Anders had ik wel gezegd: "Ben benieuwd wat er nog meer uit JE kast komt..."
Nog voorkeur qua smaakje?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ranja! En je moet nog even een uitspraak doen over dat flexa plaatje dat ik had gepost :p met verf!
Die groene.quote:
Voor die 3 glazen ranja die ik bij je ga drinken pas ik mij volledig aanquote:
Bijvoorbeeld.. Maar het interesseert me niet wie er in jouw kast zit, al zit Graaf Dracula erin!quote:
Mooi!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Voor die 3 glazen ranja die ik bij je ga drinken pas ik mij volledig aanik lust het allemaal wel!
http://www.brendabaart.co(...)accentblauw-239.html
Het is dus de middelste van het stel
Nu met nieuwe link
Die is eng, die wil ik niet in mijn kast!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.. Maar het interesseert me niet wie er in jouw kast zit, al zit Graaf Dracula erin!
Ik ga helemaal mee met Kim! Maar de kleur is goed voor je kast? Anders kijkn we ook nog gewoon ff in Assen. Dan schudt ik de bedrijfsleider de hand en zeg ik wie ik benquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Mooi!
Enne groen Rucky? Geen idee wat dat voor smaakje is!
Kim heeft trouwens altijd bosvruchten of cassis.
En dat zonder mijn intellectuele bijdrages....quote:
Heb je wel gemist hoor, JK stuurde een enge spin op ons af!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En dat zonder mijn intellectuele bijdrages....
Heus wel!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En dat zonder mijn intellectuele bijdrages....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |