Leuke appartementen, onmogelijk inkomenseisenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijk anders eens in Diemen, is ook wel aardig wonen lijkt mij.
Mja, ik zoek net iets meer dan datquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik woon in de B-buurt. Ik ben dan ook niet echt heel vaak thuis en het gaat er mij om dat ik iets heb met een woonkamer, badkamer en slaapkamer. Dan ben ik tevredenHet huis was ook een koopje.
Oh goed dat je het even zegtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Morgen Kofferbakmarkt bij Blijburg, hopelijk werkt het weer mee!
Heb vorig jaar een schilderij gekocht en een week later met 200 euro weer verkocht
veel slechter weer dan dit hadden ze niet kunnen treffen.....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Morgen Kofferbakmarkt bij Blijburg, hopelijk werkt het weer mee!
Heb vorig jaar een schilderij gekocht en een week later met 200 euro weer verkocht
Niet in Amsterdam.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:52 schreef Ziba het volgende:
Hoi. Waar zijn de goedkoopste kamers?![]()
En dan niet in asociale buurten.
Ik ben mooi thuis geblevenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
veel slechter weer dan dit hadden ze niet kunnen treffen.....
Nou inderdaadquote:
O. En wat nou als ik een goedkope kamer neem in Amsterdam in een kutbuurt, heb ik dan wel de garantie dat ik niet lastig gevallen ga worden door vervelende jongentjes ofzo? Verder interesseert het mij niet zo heel veel.quote:
Die garantie heb je nergens hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
O. En wat nou als ik een goedkope kamer neem in Amsterdam in een kutbuurt, heb ik dan wel de garantie dat ik niet lastig gevallen ga worden door vervelende jongentjes ofzo? Verder interesseert het mij niet zo heel veel.
Pssst eeey meisjequote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
O. En wat nou als ik een goedkope kamer neem in Amsterdam in een kutbuurt, heb ik dan wel de garantie dat ik niet lastig gevallen ga worden door vervelende jongentjes ofzo? Verder interesseert het mij niet zo heel veel.
Oh en vergeet de dronken koorrrrrrrballen nietquote:Op zondag 24 juni 2012 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Pssst eeey meisje
Saaang wat negeer je me, hooooer
Lekker hoor, loop eens mijn kant op
Kom eens langs dan
Tfoe tfoe kapsones
Dat is alles eigenlijk, ze roepen wat maar zolang je het negeert is er niks aan de hand, nooit op reageren noch vriendelijk noch boos.
Of de doorgesnoven 24-hour-partypeople.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en vergeet de dronken koorrrrrrrballen niet
Die komen niet in de slechte wijken, mag niet van hun vaaaaduuuuurrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 24 juni 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die komen niet in de slechte wijken, mag niet van hun vaaaaduuuuurrrrrrrrrrrrr
Hahaha dat zal wel kloppen maar was meer om aan te tonen dat het 'gevaar' overal isquote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die komen niet in de slechte wijken, mag niet van hun vaaaaduuuuurrrrrrrrrrrrr
Oja daarrrrrquote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iedere donderdag (mits goed weer) zitten ze bij Nieuwezijds Kolk met een oud bankstel buiten om te genieten van een goudgele rakkuuuuuuuurrrrrrrrrr....
Ik moet altijd hier aan denken:quote:Op zondag 24 juni 2012 18:35 schreef Piles het volgende:
Na die 2 laatste posts zie ik meteen De Lullo's voor me
Ha, die gasten ken ik maar al te goed. Doe om de zoveel tijd wat tours bij Yellow Bike, zitten er recht naast.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iedere donderdag (mits goed weer) zitten ze bij Nieuwezijds Kolk met een oud bankstel buiten om te genieten van een goudgele rakkuuuuuuuurrrrrrrrrr....
Zeg, die toeristen hé.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ha, die gasten ken ik maar al te goed. Doe om de zoveel tijd wat tours bij Yellow Bike, zitten er recht naast.
En nee, ik ben niet aanspreekbaar voor het gedrag van de toeristen op de fiets.
Hahaha, nuchter kunnen sommige Roderick types nog wel eens leuk zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook niet zo raar. Die gasten van Jiskefet waren destijds een keertje op de societeit van het ASC/AVSV (het corps zeg maar) Vonden ze erg interessant. In het corps blaadje stond nog iets van 'hier gaan we misschien wel wat mee doenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:35 schreef Piles het volgende:
Na die 2 laatste posts zie ik meteen De Lullo's voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |