ja de 30ste. kweetniet, mischien ga ik wel.quote:
Dat was het dan. Ik kon mij iets vaags herinneren dat jij ooit iets had gezegd over dat je rookt of had gerookt.quote:
Ik wel. Tijdje ook gedaan omdat het "stoer" was op de middelbare school. Tegenwoordig alleen nog maar om gezellig mee te roken.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het weleens geprobeerd hebben.
Nu even niet. Ik luister Daft Punk.quote:
gewoon gaan als je de tijd hebt, probeer het op de nlpost oid te gooien. Dat je de brief nooit hebt ontvangen. Gaat laatste tijd veel mis daar dusquote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ja de 30ste. kweetniet, mischien ga ik wel.
Zo beginnen de meesten.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wel. Tijdje ook gedaan omdat het "stoer" was op de middelbare school. Tegenwoordig alleen nog maar om gezellig mee te roken.
Ik moet echt stoppen met die drugs. Ik kan mij daar niets van herinneren man.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Dimens die hier bij mij vorige week Cubaanse sigaren rookte op het dak terras hier
nooit iets van gemerktquote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Als je bij de stoere mensen wilde horen moest je roken.
Dat laatste inderdaad. Interstella 5555quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was ook niet specifiek voor jou bedoeld. INB4 verkapte ik luister daft punk post.
Jaloersquote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Dimens die hier bij mij vorige week Cubaanse sigaren rookte op het dak terras hier
En een toastje filet american en met dit...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef monkyyy het volgende:
Geen liefhebbers van een Cubaanse Cohiba sigaar en een glaasje likeur na een harde dag werken?
geen toastje met kopkaas?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En een toastje filet american en met dit...
...op de radio, in een comfortabele stoel.
Als je dat liever hebt.quote:
Jan heeft tegenwoordig lever en longkanker. Hij zit in de gevangenis en pijpt mannen voor lunchgeld.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef Dimens het volgende:
Bij mij in de klas zat Jan en Jan was op 13 jarige leeftijd al breed, groot en als je niet uitkeek, stond hij op je. Hij ging altijd sigaretten en drank voor ons halen omdat hij er zo oud uit zag.
kijk jij maar uit straks ben je mn volgende slagtoffer :$quote:
Mwhehehe oh my.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen nood, wij gaan deze zomer samen wat veel leukers doen, maar dat is nog een verassing
Ja!quote:
wanneer was de sassem meet ookalweer?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jan heeft tegenwoordig lever en longkanker. Hij zit in de gevangenis en pijpt mannen voor lunchgeld.
Was Jan vroeger maar gewoon beter zijn best gaan doen op school.
;squote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
kijk jij maar uit straks ben je mn volgende slagtoffer :$
Ik heb hem alweer lang niet meer gezien. Zou best kunnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jan heeft tegenwoordig lever en longkanker. Hij zit in de gevangenis en pijpt mannen voor lunchgeld.
Was Jan vroeger maar gewoon beter zijn best gaan doen op school.
De 16e? Ik dacht de 9equote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de dag na je verjaardag toch? als ik dan geld heb om te komen
de 9e is er een holly meet in rotterdam waar ik denk ik niet meer heen gaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
De 16e? Ik dacht de 9e.
Maar oké, beter ga je sparen.
Waarom niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de 9e is er een holly meet in rotterdam waar ik denk ik niet meer heen ga
wat is hollyquote:Op maandag 21 mei 2012 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de 9e is er een holly meet in rotterdam waar ik denk ik niet meer heen ga
Ja ik zou vandaag werk zoeken maar toen zat ik buiten te lezen en binnen modern family te kijken en toen was het 17;00 en helemaal vergetenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat is holly
maar je hebt al vakantie dus ga werken
niet de eerste keerquote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik zou vandaag werk zoeken maar toen zat ik buiten te lezen en binnen modern family te kijken en toen was het 17;00 en helemaal vergeten
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
En als je hebt gehosseld en je wilt titty fucken, kan je haar borstkasje gewoon intrappen
Dan heb je vast echt zin om te gaan werkenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik zou vandaag werk zoeken maar toen zat ik buiten te lezen en binnen modern family te kijken en toen was het 17;00 en helemaal vergeten
En als je hebt gehosseld en je wilt titty fucken, kan je haar borstkasje gewoon intrappen
Zin in werk?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dan heb je vast echt zin om te gaan werken
Ik heb wel zin om geld te gaan verdienen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dan heb je vast echt zin om te gaan werken
Seriously?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef coban het volgende:
[..]
ik ga ook ik hoopte nog wel dat je zou komen jammer
nee dat is zielig voor die jongens manquote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Gladde Turken, zo ver het oog reikt.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef Beach het volgende:
oh godverdomme mn zus haar baby heeft kans op down
serieus? vet stom dit, is ze zwanger nu?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef Beach het volgende:
en een blonde jb :$quote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef coban het volgende:
sowieso wordt het leuk met 2 turkse randdebielen met mij erbij 3 in een kleuterparadijs
ja en jaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef coban het volgende:
[..]
serieus? vet stom dit, is ze zwanger nu?
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef coban het volgende:
[..]
serieus? vet stom dit, is ze zwanger nu?
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]_______________________________________________________________________________!
ja zo'n schattige 1 meter 50 babyface ookal heb ik je nooit gezien maar ik weet gewoonquote:
overmorgen is de zekerheid er bij nieuwe controlequote:
Als er wel een grote kans is, gaat ze het houden?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef Beach het volgende:
[..]
overmorgen is de zekerheid er bij nieuwe controle
ik ben wel iets langer hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
ja zo'n schattige 1 meter 50 babyface ookal heb ik je nooit gezien maar ik weet gewoon
Volgens mij niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als er wel een grote kans is, gaat ze het houden?
doen alsof je niet hebt gelezenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik haat niet, het was gewoon een niet al te slimme opmerking van je
Lintwormquote:
pijn aan je armpjes nog steeds?quote:
Dan ben ik een midget.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
veel te klein dit kan echt niet door de beugel dwerg
Theo is een eindbaas. Op de hoogte is wel vetste nummer hoorquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat zelfgemaakte vochtje van Samzz heeft geholpen.
Inderdaad. Dat kind heeft een grote kans dat het gepest wordt, en niet lang leeft en het heeft veel aandacht en zorg nodig. Ik zou er niet meer om kunnen gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lijkt me alle ellende niet waard.
Ik ook niet, lijkt me ook geen leven voor jezelf.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat kind heeft een grote kans dat het gepest wordt, en niet lang leeft en het heeft veel aandacht en zorg nodig. Ik zou er niet meer om kunnen gaan.
Ja die slakkenshitquote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat zelfgemaakte vochtje van Samzz heeft geholpen.
hatersquote:
stop volgenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
veel te klein dit kan echt niet door de beugel dwerg
hele album is gewoon grappigquote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Theo is een eindbaas. Op de hoogte is wel vetste nummer hoor
Nja, je weet dan niet beter, en je ziet geen kwaad in dingen.. maar je leeft inderdaad maar beperkt. Gewoon sneu.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet, lijkt me ook geen leven voor jezelf.
deze man iddquote:
Is dat die van de Action? Want daar schijnt dus geen slakkeslijm in te zittenquote:
Komt allemaal door die gezonde Hollandsche melk.quote:
ok in holly maak je het maar goed :$:$:$quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef coban het volgende:
pz ik heb nog steeds lobi voor je ookal ben je jb dwergje
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Intronic kan wel wegrennen als de beste
Jep, ik heb 'm gewoon van de action. Maakt me niet uit wat er in zit maar het helpt bij mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dat die van de Action? Want daar schijnt dus geen slakkeslijm in te zitten!
ik heb hekel aan melk sorryquote:Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Komt allemaal door die gezonde Hollandsche melk.
oke ;4:$4quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ok in holly maak je het maar goed :$:$:$
Je liep als een ware Ussain Bolt weg van die kroegquote:
Mwhehe nee hij werkt wel indd. Maar vind het gewoon apart dat je het slakkenslijmzooi noemt als je er geen slakkenslijm in stoptquote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jep, ik heb 'm gewoon van de action. Maakt me niet uit wat er in zit maar het helpt bij mij.
je een zacht huidje gevenquote:
haha ja tuurlijk man ik moest altijd rennen van die negersquote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je liep als een ware Ussain Bolt weg van die kroeg
Was wel een topdag zaterdagquote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha ja tuurlijk man ik moest altijd rennen van die negers
Ja ik had geen internet op mobiel ofzo want wij waren ook in Amsterdam.quote:
had je moeten bellen kutquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik had geen internet op mobiel ofzo want wij waren ook in Amsterdam.
Ik koop 3 flessen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Intronic het volgende:
mensen die slakkenslijm kopen en denkenje mag mijn pis wel kopen werkt goed tegen je lelijkheid
Doe mij eens een fles.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Intronic het volgende:
mensen die slakkenslijm kopen en denkenje mag mijn pis wel kopen werkt goed tegen je lelijkheid
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Intronic het volgende:
Omdat het een ripoff is van de echte slakkenslijmgel.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe nee hij werkt wel indd. Maar vind het gewoon apart dat je het slakkenslijmzooi noemt als je er geen slakkenslijm in stopt
Dan was het vast niet meer zo leuk geweestquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik had geen internet op mobiel ofzo want wij waren ook in Amsterdam.
haterquote:
ik geef 5 euroquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Intronic het volgende:
Weet ik jij voelt je altijd ongemakkelijk wanneer er een meerdere aanwezig is.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan was het vast niet meer zo leuk geweest
En gisteren vond ik je ook vervelend man, naar joch
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
[..]
ja even paar dagen wachten komt er aan![]()
![]()
Oh, dat zonder twijfel.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
haterik mag wel kort zijn maar groot in bazigheid
[..]
ik geef 5 euro
is niet negatief ofzoquote:
wel wanneer er meerdere mensen aanwezig zijn ja, jij bent geen meerdere iigquote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik jij voelt je altijd ongemakkelijk wanneer er een meerdere aanwezig is.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
[..]
ja even paar dagen wachten komt er aan![]()
![]()
Jij stond mij te adoreren terwijl die kleine Leeell je vriendin mee naar boven wilde nemenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel wanneer er meerdere mensen aanwezig zijn ja, jij bent geen meerdere iig
Leeell hosselt zelfs eendjes op de kinderboerderijquote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij stond mij te adoreren terwijl die kleine Leeell je vriendin mee naar boven wilde nemen
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij stond mij te adoreren terwijl die kleine Leeell je vriendin mee naar boven wilde nemen
Alsof iemand er op klaargekomen is.quote:
quote:
okeequote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja potverdikkie ik wacht al 1,5 uur op mn huurbaas en moet nog boodschappen doen
waarom wacht je op je huurbaas?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja potverdikkie ik wacht al 1,5 uur op mn huurbaas en moet nog boodschappen doen
Briefje op de deur plakken. JIJ was te laat, nu wacht je maar op mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Monoquote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Briefje op de deur plakken. JIJ was te laat, nu wacht je maar op mij.
gr gr Crack_
ros hem helemaal afquote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Heb je al wol gekocht dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef Intronic het volgende:
uft wanneer gaan we nou eens breien samen?
Mn geiser krijgt een nieuw huissssjequote:
Hij is er al, zeuren helpt altijdquote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Briefje op de deur plakken. JIJ was te laat, nu wacht je maar op mij.
gr gr Crack_
heb jij een kachel?quote:
dat snap ik dan weer ff nietquote:
Ja zeg maar wanneer je het jou een mooie dag lijkt om te breien danquote:
gas dan zeker?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oud huis. Heel veel mensen hier hebben een kachel ipv cv.
any day als jij er maar bij bentquote:Op maandag 21 mei 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja zeg maar wanneer je het jou een mooie dag lijkt om te breien dan
ah oke, ik wil een houtkachel.quote:
Mja, kost gewoon vele ruimtequote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, ik wil een houtkachel.
maar midden in de grote stad lijkt me dat niet echt handig
Dat weet ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat Tchock jou eigenlijk ook wel wil
Coke dient met een briefje van 50 opgesnoven te worden, niet met een muntstuk.quote:
seksie gurlquote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik krijg kippenvel van deze clip. Ik moet mij schamen.
hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Coke dient met een briefje van 50 opgesnoven te worden, niet met een muntstuk.
Trollie is skeerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja wat een noobquote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haha, DV is verliefd op Kanye West.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik krijg kippenvel van deze clip. Ik moet mij schamen.
watquote:
dat is voor de verhouding schatquote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee.quote:
die hout opslag neemt nog meer ruimte in beslagquote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, kost gewoon vele ruimte. En de warmte blijft vooral bij een plek hangen, bij gaskachel dan he
Ik zal hem eens bekijken binnenkort.quote:
Helaas voor jouquote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, Kanye is verliefd op zichzelf.
.;)quote:Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mensen die geen lijkverbrabdingsoven hebben om hun huis warm te stoken :,)
Ja klopt. En mijn vriendquote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hout opslag neemt nog meer ruimte in beslag
en btw: wie is tchock?
Smoofie? 3 tegelijk? watquote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
smoofie toch of doe je het nu al met 3 tegelijk
lolwhutquote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Trollscience het volgende:
oeps ik schoof te vlug aan aan mijn bureau en toen raakte het tafelblad mijn ballen en nu ben ik misselijk
ontkenningsfasequote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Smoofie? 3 tegelijk? wat
Ik doe het niet zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |