Ja ik had geen internet op mobiel ofzo want wij waren ook in Amsterdam.quote:
had je moeten bellen kutquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik had geen internet op mobiel ofzo want wij waren ook in Amsterdam.
Ik koop 3 flessen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Intronic het volgende:
mensen die slakkenslijm kopen en denkenje mag mijn pis wel kopen werkt goed tegen je lelijkheid
Doe mij eens een fles.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Intronic het volgende:
mensen die slakkenslijm kopen en denkenje mag mijn pis wel kopen werkt goed tegen je lelijkheid
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Intronic het volgende:
Omdat het een ripoff is van de echte slakkenslijmgel.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe nee hij werkt wel indd. Maar vind het gewoon apart dat je het slakkenslijmzooi noemt als je er geen slakkenslijm in stopt
Dan was het vast niet meer zo leuk geweestquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik had geen internet op mobiel ofzo want wij waren ook in Amsterdam.
haterquote:
ik geef 5 euroquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Intronic het volgende:
Weet ik jij voelt je altijd ongemakkelijk wanneer er een meerdere aanwezig is.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan was het vast niet meer zo leuk geweest
En gisteren vond ik je ook vervelend man, naar joch
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
[..]
ja even paar dagen wachten komt er aan![]()
![]()
Oh, dat zonder twijfel.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
haterik mag wel kort zijn maar groot in bazigheid
[..]
ik geef 5 euro
is niet negatief ofzoquote:
wel wanneer er meerdere mensen aanwezig zijn ja, jij bent geen meerdere iigquote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik jij voelt je altijd ongemakkelijk wanneer er een meerdere aanwezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |