Dat laatste inderdaad. Interstella 5555quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was ook niet specifiek voor jou bedoeld. INB4 verkapte ik luister daft punk post.
Jaloersquote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Dimens die hier bij mij vorige week Cubaanse sigaren rookte op het dak terras hier
En een toastje filet american en met dit...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef monkyyy het volgende:
Geen liefhebbers van een Cubaanse Cohiba sigaar en een glaasje likeur na een harde dag werken?
geen toastje met kopkaas?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En een toastje filet american en met dit...
...op de radio, in een comfortabele stoel.
Als je dat liever hebt.quote:
Jan heeft tegenwoordig lever en longkanker. Hij zit in de gevangenis en pijpt mannen voor lunchgeld.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef Dimens het volgende:
Bij mij in de klas zat Jan en Jan was op 13 jarige leeftijd al breed, groot en als je niet uitkeek, stond hij op je. Hij ging altijd sigaretten en drank voor ons halen omdat hij er zo oud uit zag.
kijk jij maar uit straks ben je mn volgende slagtoffer :$quote:
Mwhehehe oh my.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen nood, wij gaan deze zomer samen wat veel leukers doen, maar dat is nog een verassing
Ja!quote:
wanneer was de sassem meet ookalweer?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jan heeft tegenwoordig lever en longkanker. Hij zit in de gevangenis en pijpt mannen voor lunchgeld.
Was Jan vroeger maar gewoon beter zijn best gaan doen op school.
;squote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
kijk jij maar uit straks ben je mn volgende slagtoffer :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |