abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112013766
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan staat je vrij laag op de piramide. Je bent niets anders dan een sneu prikslaafje van de bigboys.
Achossie, toch op de persoon spelen :)

Ach joh, het probleem is dat je gewoon niet weet waar je het over hebt. Is niet erg, ik weet bijvoorbeeld niet veel van programmeren in C#, daarom doe ik ook niet alsof ik er een expert in ben. Wellicht moet je jouw grenzen wat betreft kennis wat beter definieren en afbakenen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:52:51 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_112014299
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ach joh, het probleem is dat je gewoon niet weet waar je het over hebt. Is niet erg, ik weet bijvoorbeeld niet veel van programmeren in C#, daarom doe ik ook niet alsof ik er een expert in ben. Wellicht moet je jouw grenzen wat betreft kennis wat beter definieren en afbakenen.
ooit zul je erkennen dat ik gelijk had.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:54:59 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112014359
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ooit zul je erkennen dat ik gelijk had.
Daarvoor zul je eerst met argumenten moeten komen. Uitleggen waarom een muis of een rat geen goed testmodel vormt lijkt me een mooi punt om te beginnen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:07:01 #154
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_112014814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daarvoor zul je eerst met argumenten moeten komen. Uitleggen waarom een muis of een rat geen goed testmodel vormt lijkt me een mooi punt om te beginnen.
lichaamsprocessen, lichaamssappen, zijn geheel anders. Het is gewoon geen repenstatief model om op te testen.

En daarnaast als muizen toch tumoren krijgen wordt dat niet mee genomen in het onderzoek. Dus het is sowieso al in de basis bullshit in het kwadraat. Onderzoek wordt voor de vorm gedaan om dat het zo op papier staat. Ze brengen de kwalijke rommel toch wel op de markt. Men is toch voor 99% juridisch gedekt als een middel toch niet werkt en duizende slachtoffers maakt.

Onbegrijpelijk dat jullie zou dwepen met onderzoek x en onderzoek y en peer-review z. Het is crimineel en verwerpelijk bedrog.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:10:03 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_112014936
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

lichaamsprocessen, lichaamssappen, zijn geheel anders. Het is gewoon geen repenstatief model om op te testen.

En daarnaast als muizen toch tumoren krijgen wordt dat niet mee genomen in het onderzoek. Dus het is sowieso al in de basis bullshit in het kwadraat. Onderzoek wordt voor de vorm gedaan om dat het zo op papier staat. Ze brengen de kwalijke rommel toch wel op de markt. Men is toch voor 99% juridisch gedekt als een middel toch niet werkt en duizende slachtoffers maakt.

Onbegrijpelijk dat jullie zou dwepen met onderzoek x en onderzoek y en peer-review z. Het is crimineel en verwerpelijk bedrog.
Gast, je praat onzin :D Ik zat pas nog iets te lezen over tumoren in muizen. Juist in een rat zijn veel processen en 'lichaamssappen' biochemie vergelijkbaar met die van een mens. Het is ook logisch, het is nog steeds een zoogdier.
Het is geen schande om ergens niets van af te weten, maar ga daar dan ook geen claims over doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_112017505
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gast, je praat onzin :D Ik zat pas nog iets te lezen over tumoren in muizen. Juist in een rat zijn veel processen en 'lichaamssappen' biochemie vergelijkbaar met die van een mens. Het is ook logisch, het is nog steeds een zoogdier.
Het is geen schande om ergens niets van af te weten, maar ga daar dan ook geen claims over doen.
Dat dus. :Y

En Lambiekje: niet op de man spelen! :(
pi_112018554
quote:

[..]

Ken je het concept fundamenteel onderzoek? Dat is onderzoek dat geen directe toepasbare bruikbaarheid dient, maar 'slechts' geinteresseerd is naar b.v. de werking van een bepaald eiwit.

Dat onderzoek heeft nagenoeg geen waarde voor de industrie, hoe kijk je daar tegen aan?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:19:14 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112019440
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef .SP. het volgende:

[..]

nog fftjes dan behoor je tot de bigboys, net zoals ik en dan kunnen we ons gaan focussen op het decimeren van de lambiekjes in deze wereld, ons primaire doel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112031191
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Re het volgende:

[..]

nog fftjes dan behoor je tot de bigboys, net zoals ik en dan kunnen we ons gaan focussen op het decimeren van de lambiekjes in deze wereld, ons primaire doel
Cool, staan we nu op een lijstje? Lambiekje staat in ieder geval op mijn lijstje!
pi_112035597
quote:

[..]

Als dit waar is, dan maakt dat wereldje zichzelf wel kapot.
pi_112044219
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Re het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef .SP. het volgende:

[..]

Cool, staan we nu op een lijstje? Lambiekje staat in ieder geval op mijn lijstje!
Haha, supergrappig! NOT!

Kappen met het getrol, want dit is helemaal niet leuk om te lezen. Voor hoogopgeleide mensen is dit een heel laag niveau. Laat zien dat je beter kunt. }:|
pi_112044776
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 07:20 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Haha, supergrappig! NOT!

Kappen met het getrol, want dit is helemaal niet leuk om te lezen. Voor hoogopgeleide mensen is dit een heel laag niveau. Laat zien dat je beter kunt. }:|
Rustig aan Gray, lijstjes zijn per se 'dodenlijstjes' o.i.d. En af en toe een vrolijke noot in een discussie moet best mogen.
pi_112044942
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 09:00 schreef .SP. het volgende:

[..]

Rustig aan Gray, lijstjes zijn per se 'dodenlijstjes' o.i.d. En af en toe een vrolijke noot in een discussie moet best mogen.
Het is aanstootgevend, voor anderen en voor mij. Ik vind de dood helemaal niet iets om vrolijk over te wezen. En al helemaal niet wanneer het de grapjes over decimatie gericht is op specifieke personen. Heel laag vind ik dat.

Verdere discussie over gedrag binnen BNW graag hier: BNW Feedback
pi_112045899
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 07:20 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Haha, supergrappig! NOT!

Ach, het is toch gewoon humor.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_112046280
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, het is toch gewoon humor.
Nee.
pi_112046291
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee.
Wellus.
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 10:56:03 #167
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112046311
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Wellus.
Zoals gezegd, discussiëren kan hier:

[FEEDBACK] Nu met éxtra slaafse mods!

Je hebt een note erbij! Posts hierna die erover verder gaan worden verwijderd. :(
pi_112046329
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Zoals gezegd, discussiëren kan hier:

[FEEDBACK] Nu met éxtra slaafse mods!

Je hebt een note erbij! Posts hierna die erover verder gaan worden verwijderd. :(
Tjee, nog een note. Dat doet me echt iets.
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 10:58:08 #169
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112046341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tjee, nog een note. Dat doet me echt iets.
Genomineerd voor ban dan. Nu even wachten op iemand die kan bannen. Succes dit weekend. Het wordt mooi weer buiten dus dat scheelt. :W
pi_112046377
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:58 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Genomineerd voor ban dan. Nu even wachten op iemand die kan bannen. Succes dit weekend. Het wordt mooi weer buiten dus dat scheelt. :W
Het is inderdaad heerlijk buiten. Ik heb wat Big-Pharma zonnebrand op mijn harsens gesmeerd.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:01:11 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112046384
quote:

En daarnaast als muizen toch tumoren krijgen wordt dat niet mee genomen in het onderzoek.
grappig dat je dat zegt want juist in de oncologie wordt er getest op muizen met tumoren en dan kijken ze welke tumoren er verkleinen of zelfs verdwijnen ... als het stofje niet effectief is dan blijven idd de tumoren en gaan ze dood ;(

dus je gebazel steekt wat flets af tegen wat je daadwerkelijk zegt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112046675
Bovendien wordt vaak ook een groep muizen gebruikt die menselijke genen bij zich dragen als extra referentiemateriaal.

Het is en blijft een onwenselijke vorm van testen van stoffen, maar de best bruikbare op het moment. Ik probeer me altijd een baby voor te stellen in de plaats van een proefdier, want anders zijn die degenen die eronder kunnen lijden.
En daar zou iedereen natuurlijk ook tegen protesteren. Kiezen of delen. Of testen op dieren, of (relatief) ongeteste medicijnen toepassen op mensen waardoor de kans op slachtoffers toeneemt.
pi_112046877
En daarbij: Wat is een muis minder dan een mug of wesp? Of laten al die mensen die tegen dierproeven zijn de muggen ook gewoon door hun slaapkamer vliegen?
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 12:02:28 #174
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112047491
Omdat een mug verder van de mens staat en dus een slechte representatie is om de gevolgen van bepaalde zaken te testen!
  Moderator zaterdag 26 mei 2012 @ 12:05:31 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_112047548
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:01 schreef Re het volgende:

[..]

grappig dat je dat zegt want juist in de oncologie wordt er getest op muizen met tumoren en dan kijken ze welke tumoren er verkleinen of zelfs verdwijnen ... als het stofje niet effectief is dan blijven idd de tumoren en gaan ze dood ;(

dus je gebazel steekt wat flets af tegen wat je daadwerkelijk zegt
Voor iemand die zich zo verdiept in dit soort dingen en pretendeert elk onderzoek te kennen zou het toch zonneklaar moeten zijn dat er op muizen getest wordt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')