Achossie, toch op de persoon spelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan staat je vrij laag op de piramide. Je bent niets anders dan een sneu prikslaafje van de bigboys.
ooit zul je erkennen dat ik gelijk had.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Achossie, toch op de persoon spelen
Ach joh, het probleem is dat je gewoon niet weet waar je het over hebt. Is niet erg, ik weet bijvoorbeeld niet veel van programmeren in C#, daarom doe ik ook niet alsof ik er een expert in ben. Wellicht moet je jouw grenzen wat betreft kennis wat beter definieren en afbakenen.
Daarvoor zul je eerst met argumenten moeten komen. Uitleggen waarom een muis of een rat geen goed testmodel vormt lijkt me een mooi punt om te beginnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ooit zul je erkennen dat ik gelijk had.
lichaamsprocessen, lichaamssappen, zijn geheel anders. Het is gewoon geen repenstatief model om op te testen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daarvoor zul je eerst met argumenten moeten komen. Uitleggen waarom een muis of een rat geen goed testmodel vormt lijkt me een mooi punt om te beginnen.
Gast, je praat onzinquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lichaamsprocessen, lichaamssappen, zijn geheel anders. Het is gewoon geen repenstatief model om op te testen.
En daarnaast als muizen toch tumoren krijgen wordt dat niet mee genomen in het onderzoek. Dus het is sowieso al in de basis bullshit in het kwadraat. Onderzoek wordt voor de vorm gedaan om dat het zo op papier staat. Ze brengen de kwalijke rommel toch wel op de markt. Men is toch voor 99% juridisch gedekt als een middel toch niet werkt en duizende slachtoffers maakt.
Onbegrijpelijk dat jullie zou dwepen met onderzoek x en onderzoek y en peer-review z. Het is crimineel en verwerpelijk bedrog.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gast, je praat onzinIk zat pas nog iets te lezen over tumoren in muizen. Juist in een rat zijn veel processen en 'lichaamssappen' biochemie vergelijkbaar met die van een mens. Het is ook logisch, het is nog steeds een zoogdier.
Het is geen schande om ergens niets van af te weten, maar ga daar dan ook geen claims over doen.
Ken je het concept fundamenteel onderzoek? Dat is onderzoek dat geen directe toepasbare bruikbaarheid dient, maar 'slechts' geinteresseerd is naar b.v. de werking van een bepaald eiwit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lichaamsprocessen, lichaamssappen, zijn geheel anders. Het is gewoon geen repenstatief model om op te testen.
En daarnaast als muizen toch tumoren krijgen wordt dat niet mee genomen in het onderzoek. Dus het is sowieso al in de basis bullshit in het kwadraat. Onderzoek wordt voor de vorm gedaan om dat het zo op papier staat. Ze brengen de kwalijke rommel toch wel op de markt. Men is toch voor 99% juridisch gedekt als een middel toch niet werkt en duizende slachtoffers maakt.
Onbegrijpelijk dat jullie zou dwepen met onderzoek x en onderzoek y en peer-review z. Het is crimineel en verwerpelijk bedrog.
nog fftjes dan behoor je tot de bigboys, net zoals ik en dan kunnen we ons gaan focussen op het decimeren van de lambiekjes in deze wereld, ons primaire doelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Achossie, toch op de persoon spelen
Ach joh, het probleem is dat je gewoon niet weet waar je het over hebt. Is niet erg, ik weet bijvoorbeeld niet veel van programmeren in C#, daarom doe ik ook niet alsof ik er een expert in ben. Wellicht moet je jouw grenzen wat betreft kennis wat beter definieren en afbakenen.
Cool, staan we nu op een lijstje? Lambiekje staat in ieder geval op mijn lijstje!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Re het volgende:
[..]
nog fftjes dan behoor je tot de bigboys, net zoals ik en dan kunnen we ons gaan focussen op het decimeren van de lambiekjes in deze wereld, ons primaire doel
Als dit waar is, dan maakt dat wereldje zichzelf wel kapot.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Re het volgende:
[..]
nog fftjes dan behoor je tot de bigboys, net zoals ik en dan kunnen we ons gaan focussen op het decimeren van de lambiekjes in deze wereld, ons primaire doel
Haha, supergrappig! NOT!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Cool, staan we nu op een lijstje? Lambiekje staat in ieder geval op mijn lijstje!
Rustig aan Gray, lijstjes zijn per se 'dodenlijstjes' o.i.d. En af en toe een vrolijke noot in een discussie moet best mogen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:20 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Haha, supergrappig! NOT!
Kappen met het getrol, want dit is helemaal niet leuk om te lezen. Voor hoogopgeleide mensen is dit een heel laag niveau. Laat zien dat je beter kunt.
Het is aanstootgevend, voor anderen en voor mij. Ik vind de dood helemaal niet iets om vrolijk over te wezen. En al helemaal niet wanneer het de grapjes over decimatie gericht is op specifieke personen. Heel laag vind ik dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Rustig aan Gray, lijstjes zijn per se 'dodenlijstjes' o.i.d. En af en toe een vrolijke noot in een discussie moet best mogen.
Ach, het is toch gewoon humor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:20 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Haha, supergrappig! NOT!
Kappen met het getrol, want dit is helemaal niet leuk om te lezen. Voor hoogopgeleide mensen is dit een heel laag niveau. Laat zien dat je beter kunt.
Wellus.quote:
Zoals gezegd, discussiëren kan hier:quote:
Tjee, nog een note. Dat doet me echt iets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals gezegd, discussiëren kan hier:
[FEEDBACK] Nu met éxtra slaafse mods!
Je hebt een note erbij! Posts hierna die erover verder gaan worden verwijderd.
Genomineerd voor ban dan. Nu even wachten op iemand die kan bannen. Succes dit weekend. Het wordt mooi weer buiten dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tjee, nog een note. Dat doet me echt iets.
Het is inderdaad heerlijk buiten. Ik heb wat Big-Pharma zonnebrand op mijn harsens gesmeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genomineerd voor ban dan. Nu even wachten op iemand die kan bannen. Succes dit weekend. Het wordt mooi weer buiten dus dat scheelt.
grappig dat je dat zegt want juist in de oncologie wordt er getest op muizen met tumoren en dan kijken ze welke tumoren er verkleinen of zelfs verdwijnen ... als het stofje niet effectief is dan blijven idd de tumoren en gaan ze doodquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
En daarnaast als muizen toch tumoren krijgen wordt dat niet mee genomen in het onderzoek.
Voor iemand die zich zo verdiept in dit soort dingen en pretendeert elk onderzoek te kennen zou het toch zonneklaar moeten zijn dat er op muizen getest wordt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:01 schreef Re het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt want juist in de oncologie wordt er getest op muizen met tumoren en dan kijken ze welke tumoren er verkleinen of zelfs verdwijnen ... als het stofje niet effectief is dan blijven idd de tumoren en gaan ze dood![]()
dus je gebazel steekt wat flets af tegen wat je daadwerkelijk zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |