neee joh zo heb ik ook nooit bedoeld dat ze allemaal slecht zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het enige waar ik je op heb willen wijzen is dat het standaard gillen over E-nummers nergens op slaat, daar moet men wat specifieker in zijn. Ik ben het met je eens dat er in sommige producten wellicht iets te scheutig met bepaalde toevoegingen wordt omgesprongen. Maar jouw insteek dat E-nummers per definitie gevaarlijk en stom zijn klopt niet, zoals ik hopelijk een beetje heb aangetoond.
Nee, laten we het bij hondsdolheid houden. Wat is daar mis mee? Het red je leven als je gebeten bent door een geinfecteerd dier/mens.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef new_moon het volgende:
[..]
en
[..]
http://www.npr.org/2011/0(...)hind-the-controversy
Damn, dan zijn we het gewoon eens!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef new_moon het volgende:
[..]
neee joh zo heb ik ook nooit bedoeld dat ze allemaal slecht zijn.
maar het zou ook de opzet kunnen zijn, vind ik. dus goede e-nummers, en slechte ertussen. zo kan je inderdaad nooit roepen E-nummers zijn sleeeecht!!
er zijn veel meer vaccins dan deze in omloop en deze is niet een van de meest controversieelequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nou hartstikke mooi, maar nu snap ik je eerdere opmerking over het principe van Jenner's vaccin en de huidige vaccins niet.
Ik verwacht dat de conclusie ongeveer gelijk zal blijven aan nu, omdat de negatieve onderzoeken onvoldoende tegenargumenten zullen geven, of omdat het tot nog toe allemaal niet zo erg lijkt. Besef wel dat financiele belangen een rol spelen, al zal dat nooit gezegd worden. Wat ik bedoel te zeggen is dat er veel sterke negatieve onderzoeken moeten zijn naar aspartaam wil het paradigma verschuiven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef new_moon het volgende:
[..]
wat denk je zelf dat de herziening van het onderzoek zal uitwijzen?
en inderdaad, nee, het is nooit goed. niet zolang het volk nog steeds wordt voorgelogen door de industrie
ja dat denk ik ook, en daarom is de kans zo klein dat er iets aan het zogenaamde officiele verhaal mbt aspartaam zou veranderen. en ' tis altijd weer all about the money..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de conclusie ongeveer gelijk zal blijven aan nu, omdat de negatieve onderzoeken onvoldoende tegenargumenten zullen geven, of omdat het tot nog toe allemaal niet zo erg lijkt. Besef wel dat financiele belangen een rol spelen, al zal dat nooit gezegd worden. Wat ik bedoel te zeggen is dat er veel sterke negatieve onderzoeken moeten zijn naar aspartaam wil het paradigma verschuiven.
Een E-nummer is wel gewoon een gereguleerde substantie waarvan de maximale hoeveelheid toegevoegd per product onder strenge regelgeving valt vanwege de volksgezondheid.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
Maar wat vind je van E101 en E300, die moeten wel super slecht zijn, het zijn immers E-nummers en die zijn per definitie, zonder uitzondering, allemaal levensgevaarlijk en door de voedselmaffia erin gestopt!
Nee hoor, onderzoek naar de schadelijke effecten van stoffen zijn heel goed te doen in andere zoogdieren (muizen, ratten etc.) en dan te extrapoleren naar grotere organismen zoals de mens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef new_moon het volgende:
echt onderzoek naar de slechte kanten er van, das haast niet mogelijk (op mensen). en daarentegen is onderzoek naar het uitsluiten van schadelijke effecten, dus ook heel lastig.
ja precies, en dan is het alsnog niet op mensen getest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee hoor, onderzoek naar de schadelijke effecten van stoffen zijn heel goed te doen in andere zoogdieren (muizen, ratten etc.) en dan te extrapoleren naar grotere organismen zoals de mens.
Nee, maar voor vele stoffen is bekend wat het in mensen doet (door schade en schande uitgevonden) en bekend wat het in andere zoogdieren doet. Deze bevestigen dat kleine zoogdieren een uitstekend model systeem zijn om stoffen in te testen zonder dat in mensen te hoeven doen. Niet zo vreemd daar de fysiologie van zoogdieren vrijwel gelijk zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef new_moon het volgende:
[..]
ja precies, en dan is het alsnog niet op mensen getest.
En als het misgaat met de muizen dan wordt het gewoon verdoezeld en wordt het toch lekker op de markt gevoerd. Er moet grof geld verdient worden en als er dan iemand ziek wordt dan hebben we wel een ander middeltje (wat uiteraard ook niet ongeschonden door de tests gekomen zijn). Het is een win-win situatie voor de schoften.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee hoor, onderzoek naar de schadelijke effecten van stoffen zijn heel goed te doen in andere zoogdieren (muizen, ratten etc.) en dan te extrapoleren naar grotere organismen zoals de mens.
Dat is klinkklare onzin. Alleen hamsters en mensen maken geen vitamines zelf aan rest wel. Dus testen met ratten en muizen is volstrekt nutteloos in mijn beleving.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, maar voor vele stoffen is bekend wat het in mensen doet (door schade en schande uitgevonden) en bekend wat het in andere zoogdieren doet. Deze bevestigen dat kleine zoogdieren een uitstekend model systeem zijn om stoffen in te testen zonder dat in mensen te hoeven doen. Niet zo vreemd daar de fysiologie van zoogdieren vrijwel gelijk zijn.
uiteindelijk wordt er ook getest in mensen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzin. Alleen hamsters en mensen maken geen vitamines zelf aan rest wel. Dus testen met ratten en muizen is volstrekt nutteloos in mijn beleving.
In mensen? Niet op mensen? Eng hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:06 schreef Re het volgende:
[..]
uiteindelijk wordt er ook getest in mensen hoor
Ja, dat kan je wel vinden, maar zover ik weet heb je totaal geen kennis en ervaring met dit soort materie en doe je alleen (foute) uitspraken gebasseerd op je onderbuikgevoelens en je beste vriend google.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzin. Alleen hamsters en mensen maken geen vitamines zelf aan rest wel. Dus testen met ratten en muizen is volstrekt nutteloos in mijn beleving.
Jij doet uitspraken uit geldelijke gewin van prikfacsisten die meer verstand hebben van oplichting en bedrog dan van lichaamsprocessen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel vinden, maar zover ik weet heb je totaal geen kennis en ervaring met dit soort materie en doe je alleen (foute) uitspraken gebasseerd op je onderbuikgevoelens en je beste vriend google.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij doet uitspraken uit geldelijke gewin van prikfacsisten die meer verstand hebben van oplichting en bedrog dan van lichaamsprocessen.
Ja, want een auto in Engeland heeft het stuur aan de andere kant, dus die is totaal nutteloos om met een Nederlandse auto te vergelijken!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Totaal niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, want een auto in Engeland heeft het stuur aan de andere kant, dus die is totaal nutteloos om met een Nederlandse auto te vergelijken!
Dat maakt denk ik wel een mooie vergelijking met wat jij hier claimt.
Dan staat je vrij laag op de piramide. Je bent niets anders dan een sneu prikslaafje van de bigboys.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:59 schreef .SP. het volgende:
[..]Ik en geen van mijn collegas is rijk en toch werken we aan vaccins, kan je dat verklaren?
Nou vertelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Totaal niet!
Prachtig om te zien hoe achterlijk naief men is.
Een pil of spuit gaat meestal het lichaam in ja, een zalfje doe je idd op je lichaam.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In mensen? Niet op mensen? Eng hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |