Nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben opzoek naar een goedkope wifi adapter voor een Xbox 360. Weet iemand of die te koop is op een van de sites uit de OP?
Meestal niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef relativity het volgende:
Sinds wanneer kan je eigenlijk met iDeal betalen op die chinese sites. GE-WEL-DIG!
Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef slacKard.x het volgende:
Werkelijk waar nergens een normale zwarte 17" laptoptas op de sites in de eerste post
Dan maar 1 van Bol.com
Waar dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef relativity het volgende:
Sinds wanneer kan je eigenlijk met iDeal betalen op die chinese sites. GE-WEL-DIG!
Hoef ik tenminste niet meer naar die (absurde) paypal koersen te loeren
Dit niks als tablet sleeve?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef Xetran het volgende:
Ebay is vaak net ietsje duurder voor een tablet sleeve. Ik zal chinaprices.us proberen en anders ebay. dank
Neuh, mijn tactiek is gewoon zoveel mogelijk kopen. Dan heb je een alibi omdat je onmogelijk kunt begrijpen wat de douane in handen heeftquote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
En ja dat is idd fraude, maar daar komen ze toch niet snel achter?
En niks kopen is wss het beste ja
Eh...quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef relativity het volgende:
[..]
Handige site ja, alleen jammer dat dx.com e.d. er niet bij zitten
Waarschijnlijk omdat ze alles behalve de goedkoopste zijn en ze dus niet voorin de zoekresultaten terug te vinden zijn. DRINGT HET NOU EENS DOOR MENSEN?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef relativity het volgende:
Ow wat gek, vind helemaal niks van dealextreme
Mijn hotmail is gehackt (quote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
Je hoort toch wel regelmatig dat paypal accounts gekraakt worden of dat er misbruikt van gemaakt wordt. iDeal is ook niet perfect, maar daar heb ik toch wel een veiliger gevoel bij ja.
als ze niet leveren heb je bij paypal verzekering bij ideal nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
Je hoort toch wel regelmatig dat paypal accounts gekraakt worden of dat er misbruikt van gemaakt wordt. iDeal is ook niet perfect, maar daar heb ik toch wel een veiliger gevoel bij ja.
Hmm dat is wel wat. Probleem is wel dat de tab die ik besteld had 7" is en de iPad rond de 9,7 zover ik weet. Als ik niets beters vind word dat 'm wel. de meeste leuke op ebay kosten ook rond de 15 euro :\quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit niks als tablet sleeve?
http://www.action.nl/products/view/id/7065/-p/favoritelistid/1
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m301quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hmm dat is wel wat. Probleem is wel dat de tab die ik besteld had 7" is en de iPad rond de 9,7 zover ik weet. Als ik niets beters vind word dat 'm wel. de meeste leuke op ebay kosten ook rond de 15 euro :\
Wat voor 7'' hoes zoek je? wellicht heb ik hier nog iets voor je liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hmm dat is wel wat. Probleem is wel dat de tab die ik besteld had 7" is en de iPad rond de 9,7 zover ik weet. Als ik niets beters vind word dat 'm wel. de meeste leuke op ebay kosten ook rond de 15 euro :\
NIKS NOPPES NADA!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef namemotion het volgende:
WHAT TO BUY!? Net terug storting gekregen van FocalPrice van 10¤, mijn intresse ligt vooral in iPhone spullen WHAT TO BUYYY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |