flikker toch op man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
Dawg: Aan je reactie te lezen zit je een beetje in de knoop met jezelf. Als je het niet gelooft kan je gewoon voor altijd hier weg blijven.
Verschillend, zoals elk ander mens. Let wel: Ben hier pas een jaartje mee bezig dus ben nu expres nog zeer vrij bezig. Ik zie mezelf nu pas echt groeien en de verleiding is al groot om al genoegen te nemen en te stoppen. Maar wat ik heb gemerkt is dat hoe langer je hier erin zit, hoe meer vrouwen je ontmoet met een nog sterkere chemie. Vrouwen worden steeds opener, dus zijn er steeds meer opties. Ben eerder nieuwsgierig naar wat er nog komen gaat de komende tijd.quote:
Wat doe je nog hier dan? Zonde van je tijd toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
flikker toch op man.
je vroeg om uitleg. dat ik je niet geloof heb ik al 100x gezegd.
Ben benieuwd naar je eerste echte relatie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verschillend, zoals elk ander mens. Let wel: Ben hier pas een jaartje mee bezig dus ben nu expres nog zeer vrij bezig. Ik zie mezelf nu pas echt groeien en de verleiding is al groot om al genoegen te nemen en te stoppen. Maar wat ik heb gemerkt is dat hoe langer je hier erin zit, hoe meer vrouwen je ontmoet met een nog sterkere chemie. Vrouwen worden steeds opener, dus zijn er steeds meer opties. Ben eerder nieuwsgierig naar wat er nog komen gaat de komende tijd.
Toen was ik 16 ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je eerste echte relatie.
Vanaf nu bedoel ik.quote:
Ben zelf ook benieuwt. Gisteren voelde ik ook een enorme klik met een vrouw die eigenlijk een jaar terug zwaar boven mijn niveau zat. Hoefde zelf niet eens veel te praten, ze probeerde haarzelf te "kwalificeren" om mijn aandacht te behouden. Voor dit soort dingen doe ik het.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanaf nu bedoel ik.
Als je verhaal echt waar zou zijn, zou dat een behoorlijke schok moeten worden.
omdat ik het ergens wel intrigerend vind, dit topic. en voor zover ik weet staat het op fok! iedereen vrij te reageren op welk topic dan ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat doe je nog hier dan? Zonde van je tijd toch?
Je voegt niets toe, alleen geklaag zonder inhoud. Heb overigens wel een beetje medelijden met je, vroeger dacht ik ook dat ik mijn kansen niet kon vergroten en zat ik ook afwachtend te hopen dat er een leuke meid op me af stapte. Puntje bij paaltje moet je dan net het geluk hebben van je social kring of zoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik het ergens wel intrigerend vind, dit topic. en voor zover ik weet staat het op fok! iedereen vrij te reageren op welk topic dan ook.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je voegt niets toe, alleen geklaag zonder inhoud. Heb overigens wel een beetje medelijden met je, vroeger dacht ik ook dat ik mijn kansen niet kon vergroten en zat ik ook afwachtend te hopen dat er een leuke meid op me af stapte. Puntje bij paaltje moet je dan net het geluk hebben van je social kring of zoiets dergelijks.
Wie zegt dat ik geoefende praatjes heb? Lees de OP nogmaals door.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]Sommigen hebben een prima leven, zonder eeuwige honger naar meer meer en meer aandacht.
Sommigen hebben liever dat ze een keer een vrouw tegenkomen waar het speciaal mee is, waar je geen geoefende praatjes tegen afsteekt, maar waarbij je gewoon jezelf kan zijn.
Liefde zegmaar..
Trouwens ik had vandaag meegemaakt dat een vrouw op mij afstapte ^^, (god ben aantrekkelijk zonder iets te doen) nadat zij op mij afkwam kwamen er opeens meerdere vrouwen op me af! Conclusie; ik had blijkbaar iets gewilligds of het komt door het weer :p want ik deed helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef firefly3 het volgende:
Het kan zijn dat een vrouw die je ECHT wilt ontmoeten met een gast rondloopt bijv in de v&d terwijl ze in de kassa rij staat. Hoe pak je deze sociale situatie aan als je het nog nooit hebt meegemaakt? Ben je al zo goed dat je niet zenuwachtig wordt? Hoe kan ze zich aangetrokken voelen als je je al zenuwachtig voelt in zo'n situatie en raar begint te doen? Het zou maar je toekomstige vrouw kunnen zijn die je misloopt. Met genoeg ervaringen heb je veel meer lef en ben je veel kalmer, en kan je gewoon het goede gevoel door je heen gaan in plaats van dat je allemaal negatieve dingen in je hoofd gaat bedenken waardoor de kans groot is dat het gaat falen.
Dat had ik vroeger ook. Het komt er allemaal op neer hoeveel je jezelf waardeert.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga mensen in een kassa rij (of achter de kassa) helemaal niet aanspreken. Ik ben niet van plan om mensen op te houden.
Dat is wel gaaf! Als vrouwen zoveel praten dan proberen ze waarschijnlijk het gesprek gaande te houden. Je kunt van daaruit in principe alle kanten op met haarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:15 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Trouwens ik had vandaag meegemaakt dat een vrouw op mij afstapte ^^, (god ben aantrekkelijk zonder iets te doen) nadat zij op mij afkwam kwamen er opeens meerdere vrouwen op me af! Conclusie; ik had blijkbaar iets gewilligds of het komt door het weer :p want ik deed helemaal niets. Trouwens waarom praten vrouwen zoveel?? Eindeloos praten en praten soms kun je daar echt moe van worden
.
Ik had het over een meid die in de rij staat te wachten met een gast naast haar. Een situatie waarbij iedereen mee kan oordelen. Een gezinnetje wat erachter staat. Een oude opa en oma daarvoor. En een situatie waarbij iedereen het gesprek kan mee volgen en elke actie van je analyseert.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Dus tegenwoordig sta je even een uurtje te lullen met een meisje achter de kassa, terwijl de rij achter je steeds langer wordt?
Ja hoor. De liefde wacht voor niemandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Dus tegenwoordig sta je even een uurtje te lullen met een meisje achter de kassa, terwijl de rij achter je steeds langer wordt?
En dit kan niet omdat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Maar ik denk niet dat je ineens awww gaat roepen als je een konijntje ziet op je beeldscherm en je dan een minuut later ineens kut voelt en dat je bij de notebook diep emotioneel wordt?
Klopt en ik had het over een meisje achter de kassaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had het over een meid die in de rij staat te wachten met een gast naast haar. Een situatie waarbij iedereen mee kan oordelen. Een gezinnetje wat erachter staat. Een oude opa en oma daarvoor. En een situatie waarbij iedereen het gesprek kan mee volgen en elke actie van je analyseert.
Kan wel, maar komt minder vaak voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |