2000 per jaar is pakweg 5 vrouwen per dag, 7 dagen per week. laten we zeggen dat je 5 dagen per week actief bent, dan begint het meer op speeddaten te lijken.quote:
Soms spreek ik een groep vrouwen van 3 meiden aan op straat, dan gaat het hard. Je weet steeds meer wat vrouwen leuk vinden, daarom zijn grote aantallen belangrijk. Vroeger kon ik nooit een heel groep vrouwen geïnteresseerd maken. Ervaring is alles op dit gebied.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
2000 per jaar is pakweg 5 vrouwen per dag, 7 dagen per week. laten we zeggen dat je 5 dagen per week actief bent, dan begint het meer op speeddaten te lijken.
bullshit dus. afgezien van het feit dat ik je nog steeds niet geloof, begrijp ik ook niet wat je doel is met het vermelden van deze aantallen. het maakt wat je zegt niet geloofwaardiger, en wat je wilt bewijzen met die aantallen is me ook een raadsel. het staat niet stoer maar eerder zielig. vind ik dan.
ten eerste, schoffel je weer je eigen stelling onderuit. oprechte interesse, en dan 3 vrouwen tegelijk, 2000 per jaar. oprechte interesse kun je niet even in 3 minuten veinzen, dus nog steeds lijkt het me een lulverhaal. het is gewoon niet mogelijk tenzij je uren per dag op straat/in de kroeg/whereever hangt puur en alleen om vrouwen aan te spreken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms spreek ik een groep vrouwen van 3 meiden aan op straat, dan gaat het hard. Je weet steeds meer wat vrouwen leuk vinden, daarom zijn grote aantallen belangrijk. Vroeger kon ik nooit een heel groep vrouwen geïnteresseerd maken. Ervaring is alles op dit gebied.
Je zit nu excuusjes voor jezelf te verzinnen om geen actie te ondernemen. Ga een maand lang elke dag even een gesprek aan met een meid die je niet kent op straat etc. En kom dan terug of je resultaat wel of niet beter is geworden ivm haar reacties enz. Je zult zien dat het op het begin stroef gaat, maar op een gegeven moment zit je zo relaxt in je vel dat het enorm soepel gaat.
Even tussendoor, waarom?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Je zit nu excuusjes voor jezelf te verzinnen om geen actie te ondernemen. Ga een maand lang elke dag even een gesprek aan met een meid die je niet kent op straat etc. En kom dan terug of je resultaat wel of niet beter is geworden ivm haar reacties enz. Je zult zien dat het op het begin stroef gaat, maar op een gegeven moment zit je zo relaxt in je vel dat het enorm soepel gaat.
Interacties van tussen een paar minuten tot aan uren. En ja, je moet er echt actief mee bezig zijn en jezelf toe schoppen om een aantal "setjes" langs te gaan als je lui dreigt te worden. Je ziet een hoop mooie vrouwen voorbij gaan die eigenlijk allemaal kansen zijn. Je gelooft het vanzelf wel als je het zelf ervaart. Doe gewoon een maandje wat ik zeg, en zo'n straf is het toch niet om elke dag een vrouw aan te spreken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ten eerste, schoffel je weer je eigen stelling onderuit. oprechte interesse, en dan 3 vrouwen tegelijk, 2000 per jaar. oprechte interesse kun je niet even in 3 minuten veinzen, dus nog steeds lijkt het me een lulverhaal. het is gewoon niet mogelijk tenzij je uren per dag op straat/in de kroeg/whereever hangt puur en alleen om vrouwen aan te spreken.
ten tweede verzin ik nergens excuses, ik zeg gewoon dat ik je verre van geloofwaardig vind op basis van wat je allemaal post.
De kwaliteit vrouwen gaat ook steeds omhoog en opties, en vooral: het is gewoon super leuk om vrouwen te ontmoeten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even tussendoor, waarom?
Dan blijft er toch niets over van de oprechtheid en schoonheid van iemand tegenkomen waar het ECHT mee klikt?
ongelooflijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Interacties van tussen een paar minuten tot aan uren. En ja, je moet er echt actief mee bezig zijn en jezelf toe schoppen om een aantal "setjes" langs te gaan als je lui dreigt te worden. Je ziet een hoop mooie vrouwen voorbij gaan die eigenlijk allemaal kansen zijn. Je gelooft het vanzelf wel als je het zelf ervaart. Doe gewoon een maandje wat ik zeg, en zo'n straf is het toch niet om elke dag een vrouw aan te spreken?
Haha voor de kwantiteit, totaal niet. Meestal kies ik de top 4 mooiste vrouwen uit als ik in een groot dans café ben en ga daar op af. De type vrouwen die door iedereen in de gaten worden gehouden en constant door gasten wordt aangesproken die daarna snel weer weg rennen als ze hun openingszin hebben gezegd. Heeft niets met lijstjes te maken, want ik kan op dat moment echt geil worden van zo'n vrouw en genieten van het moment. Beter dan aan de bar hangen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ongelooflijk.
maar goed. het klinkt mij allemaal veel te geforceerd en nep, en het klinkt vooral alsof je gaat voor kwantiteit in plaats van kwaliteit. dat mag, maar kom dan niet zeiken dat fok!vrouwen niet in je doelgroep vallen, want face it, als je al 2000 vrouwen per jaar aanspreekt, is het onmogelijk dat er geen fok!ster tussen zit verscholen. en een aantal vadsige wijven natuurlijk.
en om maar even in te gaan op je persoonlijke verzoekje: ik heb geen problemen whatsoever met vrouwen aanspreken, of laat ik zeggen vreemden, aangezien ik heel sociaal aangelegd ben. ik denk echter niet voor/tijdens/na zo'n gesprek met iemand van YES! weer iemand op mijn lijstje. nee, meestal denk ik dan na over het gesprek wat ik met zo iemand heb gehad.
vingeren in de kroeg beats barhangen heh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha voor de kwantiteit, totaal niet. Meestal kies ik de top 4 mooiste vrouwen uit als ik in een groot dans café ben en ga daar op af. De type vrouwen die door iedereen in de gaten worden gehouden en constant door gasten wordt aangesproken die daarna snel weer weg rennen als ze hun openingszin hebben gezegd. Heeft niets met lijstjes te maken, want ik kan op dat moment echt geil worden van zo'n vrouw en genieten van het moment. Beter dan aan de bar hangen.
Serieus? Jij gaat liever een biertje drinken dan vrijen met een mooie vrouw?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
vingeren in de kroeg beats barhangen heh.
nee, i rest my case.
Lees mijn bericht nog eens en probeer het nog een keer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De kwaliteit vrouwen gaat ook steeds omhoog en opties, en vooral: het is gewoon super leuk om vrouwen te ontmoeten.
De oprechtheid en schoonheid van vrouwen zie je achteraf wel. Zie het als een enorme trechter, de echte interessante leuke vrouwen hou je, de rest filter je eruit. In plaats van van tevoren te filteren, filter je achteraf pas. Jij bent diegene dan die de vrouw kiest, en ben je niet meer diegene die "uitgekozen wordt". Je loopt daadwerkelijk naar vrouwen toe om ze te ontmoeten en zien of er chemie is.
die twee sluiten elkaar niet uit. en dat bedoelde ik niet eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Serieus? Jij gaat liever een biertje drinken dan vrijen met een mooie vrouw?
Dan blijft er toch niets over van de oprechtheid en schoonheid van iemand tegenkomen waar het ECHT mee klikt? <---- Waarom kan er geen echte klik komen dan volgens jou???quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lees mijn bericht nog eens en probeer het nog een keer?
Wees duidelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:35 schreef dawg het volgende:
[..]
die twee sluiten elkaar niet uit. en dat bedoelde ik niet eens.
Dat zeg ik niet, maar waar is dan de spanning, en blijf je wel eens samen met zo'n vrouw?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan blijft er toch niets over van de oprechtheid en schoonheid van iemand tegenkomen waar het ECHT mee klikt? <---- Waarom kan er geen echte klik komen dan volgens jou???
Dat ik seks heb met 2000 vrouwen is totaal niet waar. Je ontmoet ze eerst, en daarna kijk je pas met welke je wilt zoenen of seks wilt hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar waar is dan de spanning, en blijf je wel eens samen met zo'n vrouw?
Die zal het niet leuk vinden dat je 2000 vrouwen per jaar verslijt.
Het woord seks heb ik niet uitgesproken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ik seks heb met 2000 vrouwen is totaal niet waar. Je ontmoet ze eerst, en daarna kijk je pas met welke je wilt zoenen of seks wilt hebben.
Dat zie je pas als je chemie hebt. In plaats van bar hangen ga je actief de paar knapste vrouwen aanspreken en kijken of er chemie is.
Ja johquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
blijf je wel eens samen met zo'n vrouw?
dus eigenlijk ben je gewoon heel erg onzeker aangezien je de vrouwen uitkiest waar elke kerel gek van zou worden, qua uiterlijk. zoals ik het lees wil je dus eigenlijk bewijzen dat jij beter bent dan die anderen, en dat doe je door zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken. bij deze kwantiteit (2000 per jaar) zullen er heus wel wat meisjes zijn die ingaan op je avances en die het wel schattig vinden, of zelf zo onzeker dat ze hunkeren om dat beetje aandacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha voor de kwantiteit, totaal niet. Meestal kies ik de top 4 mooiste vrouwen uit als ik in een groot dans café ben en ga daar op af. De type vrouwen die door iedereen in de gaten worden gehouden en constant door gasten wordt aangesproken die daarna snel weer weg rennen als ze hun openingszin hebben gezegd. Heeft niets met lijstjes te maken, want ik kan op dat moment echt geil worden van zo'n vrouw en genieten van het moment. Beter dan aan de bar hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |