Die zijn tofquote:Op maandag 21 mei 2012 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ze zijn van dezelfde designer als dit ding![]()
[ afbeelding ]
Wat denk je dat er met mijn huid gebeurd straksquote:Op maandag 21 mei 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Behalve Zwabbie dan, die is straks helemaal in shape
Go-go-gadget-lift!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met mijn huid gebeurd straks
Sporten, veeeel sportenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er 60 vanaf is knal je er nog ff een sport-abo tegenaanquote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zoietsquote:
Zoiets jaquote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er 60 vanaf is knal je er nog ff een sport-abo tegenaan
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n glazen bol geeft geen geborgenheid, je moet wel een beetje versopt zitten, keine doorkijk bitte
Lekker oppusten, pushup boss!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoiets ja
Eerst even twee maanden dit, hopelijk dan, ik werk met een streefgewicht, maar met dit tempo duurt het iets meer dan twee maanden voordat ik daar zit.
Dan even pauze, lichaam pust geven, dan nog een ronde, en dan sporten
Maar dan zitten we alweer in januari
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zonnebril? Bril op sterkte?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net via FB bij Lensway een nieuwe bril besteld voor 4.95
Nee gewone bril, heb ik al jaren niet meer, toch wel handig om te hebben, als de lenzen es niet kunnen.quote:
Ooohh lekker!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gewone bril, heb ik al jaren niet meer, toch wel handig om te hebben, als de lenzen es niet kunnen.
Ik had er een maar die ben ik al een jaar of zo kwijt, maar die was ook nog maar op halve sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |