Ik weet, originaliteit op fokquote:Op maandag 21 mei 2012 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hihi voorspelbaar, maar ik dacht hetzelfde
ben gestopt toen ik mijn vrienden moest tellenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:50 schreef padlarf het volgende:
noem het maar een leuk onderzoek, ik noem het confronterend
Waarom ben je verplicht daar minimaal een jaar in te vullen? Kan een relatie niet minder dan een maand duren?quote:Wat is de langste relatie die je hebt gehad? Als dit over je huidige relatie gaat, vul dan in hoelang deze tot nu toe duurt.
Jaar
Maanden
Bedankt voor je feedback. Je kunt er ook 0 invullen!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:15 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Waarom bwn jw vweplixht daar minimaal een jaar in te vullen? Kan een relatie niet minder dan een maand duren?
Ik kan op dit moment nog niet zeggen waar het onderzoek over gaat helaas. Als je geïnteresseerd bent in de resultaten had je je e-mailadres achter kunnen laten. Heb je dat niet gedaan maar zou je toch graag de resultaten willen krijgen kan je mij ook een pb sturen of het hier in een reactie achterlaten. Dan zet ik je op de lijst!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:27 schreef Metalfrost het volgende:
Ingevuld naar waarheid.
Maar 4 vragen over relaties.. wil je persoonlijke gemoedstoestand vergelijken met het beginnen / onderhouden van een relatie? Ik ken zat mensen wiens situatie niet je van het is, maar toch gelukkig zijn met hun partner..
Of je gooit de resultaten hier, veel users hebben er tijd in gestoken om jou te helpen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:07 schreef PsychologieMeisje het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment nog niet zeggen waar het onderzoek over gaat helaas. Als je geïnteresseerd bent in de resultaten had je je e-mailadres achter kunnen laten. Heb je dat niet gedaan maar zou je toch graag de resultaten willen krijgen kan je mij ook een pb sturen of het hier in een reactie achterlaten. Dan zet ik je op de lijst!
Als je aan het afstuderen bent kan dat nog steeds! Dit is alleen geen afstudeeronderzoek.. dan ga je opzoek naar andere manieren hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet nog, die goeie ouwe tijd dat je als student aan de vu een zakcentje bij kon verdienen met dit soort onderzoeken.... nu moet het via Fok!... Ik ben oud
Goed idee! Ik zal als we klaar zijn met het onderzoek laten weten wat de resultaten waren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:32 schreef Re het volgende:
[..]
Of je gooit de resultaten hier, veel users hebben er tijd in gestoken om jou te helpen.
Aan resultaten alleen heb je als user niet zoveel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:32 schreef Re het volgende:
[..]
Of je gooit de resultaten hier, veel users hebben er tijd in gestoken om jou te helpen.
Meestal hoort daar een verslag bij zodat men de resultaten geïnterpreteerd kan zien, maar over het algemeen kun je best veel met alleen resultaten hoor, zolang je de methodologie maar hebt en de hypothesenquote:Op zondag 27 mei 2012 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan resultaten alleen heb je als user niet zoveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |