Zal ik ook gaan doen. Wilde even checken of het niet al bij voorbaat toch een losse kast betreft. Met dank voor alle info!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:06 schreef blomke het volgende:
Wat is nog het probleem? Imo kan je met de verkoper&aan-/verkoopmakelaars gaan kijken hoe die kast vast zit. Met spijkers -> nagelvast -> hoort bij het onroerend goed. Losstaand -> mag ie 'm meenemen.
en post een fotoquote:
Wat is dit nu weer voor onzin, het maakt helemaal niet uit hoe groot die kast is om een losse kast te zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:52 schreef quo_ het volgende:
[..]
Een wand tot wand en plafond tot vloer kast is redelijkerwijs niet als losse kast te beschouwen. Dus je hebt een prima argument om de scope van het koopcontract ter discussie te stellen.
Een verkoper die in deze tijd zijn deal voor 750 euro op het spel zet is niet goed bij zijn hoofd, dus dat ga je wel winnen.
Aan de andere kant moet je jezelf ook afvragen of je opnieuw een aankooptraject in wil gaan voor 750 euro. Als het je niet lukt om voor het einde van het jaar een woning te vinden die je net zo goed past als deze kom je in het nieuwe regime van HRA terecht.
Tel je knopen...
BTW een ikea wandje van kasten die net niet helemaal passen gaat je ook een honderdje of 8 kosten plus een dag werk.
Die zit dus niet nagelvast.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:49 schreef Forno het volgende:
Daar zitten vast een aantal nuances in. Een IKEA billy kast schroef je ook met 1 schroef aan muur tegen het omvallen, maar niemand verwacht dat die bij de verkoop zit ingesloten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop