Ik heb er ook last van. Onbekend nummer die steeds belt, meerdere keren per dag, maar je hoort niets en de voicemail wordt ook niet ingesproken. 't is trouwens nu weer een paar dagen stil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef female81 het volgende:
Mensen die je steeds opbellen, maar dat je vervolgens niets hoort als je opneemt. Elke dag rond dezelfde tijd, en soms ook nog op andere tijden, de laatste week.
En als je hem/haar dan probeert terug te bellen, kan het nummer niet weergegeven worden...![]()
Ik vraag me vooral af wat voor soort mensen die zijn.
Wellicht een verkeerd ingegeven faxnummer? Mijn ouders hebben het ook een tijd gehad dat ze werden "gebeld" door een faxnummer uit Duitsland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef female81 het volgende:
Mensen die je steeds opbellen, maar dat je vervolgens niets hoort als je opneemt. Elke dag rond dezelfde tijd, en soms ook nog op andere tijden, de laatste week.
En als je hem/haar dan probeert terug te bellen, kan het nummer niet weergegeven worden...![]()
Ik vraag me vooral af wat voor soort mensen die zijn.
Een fax piept dan nog om verbinding te maken: hier hoor je alleen maar ruis en soms wat vaag gemompel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wellicht een verkeerd ingegeven faxnummer? Mijn ouders hebben het ook een tijd gehad dat ze werden "gebeld" door een faxnummer uit Duitsland.
Terechte klacht wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef Oerbeer het volgende:
http://screenjezelf.kombijdepolitie.nl
Gaarne de vragen beantwoorden voor de klacht.
Oh, en Valérie ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Terechte klacht wel.
Antiklacht: die Renee mag mij wel eens in de boeien slaan, als je begrijpt wat ik bedoel.
Oh, en Valérie ook.
Zo ver was ik nog niet. Ik was nog aan het twijfelen of ik dat huilende meisje in de boeien zou slaan of niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh, en Valérie ook.
Dit wou ik dus ook posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nigga, je ziet toch dat die dude/sma dat broodje in de oven tyft? Of ging jij dan met je lieve poppekopje sip toekijken hoe diegene dat deedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Is het nou zo moeilijk om m'n broodje niet te toasten als ik doorgeef "not toasted". Domme subwaymedewerker
Ik haat gesmolten kaas
Nigga please, ik belde om een bestelling door te geven dus ik zie niet wat ze met m'n broodje doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nigga, je ziet toch dat die dude/sma dat broodje in de oven tyft? Of ging jij dan met je lieve poppekopje sip toekijken hoe diegene dat deed
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nigga please, ik belde om een bestelling door te geven dus ik zie niet wat ze met m'n broodje doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |