Heb je een vaste relatie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef jerney het volgende:
Ik ga nog goed worden met kinderen. Straks gaat er alsnog van alles rammelen als dit zo doorgaat
Ik weet niet hoe dat werkt. Maar het is gelukkig (tijdelijk) opgelost.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klinkt als dat de knop zelf iets te strak zit. Bij mij is die deurbel apart geschakeld in een groep in de meterkast en ik kan 'm daar eenvoudig even uitzetten. Jij ook?
En een jaar later rammelt er iets anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef jerney het volgende:
Ik ga nog goed worden met kinderen. Straks gaat er alsnog van alles rammelen als dit zo doorgaat
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb je een vaste relatie?
Na je 35e wordt het namelijk veel moeilijker om zwanger te worden.
Noooooquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
En een jaar later rammelt er iets anders.
Je doet er niets aan. De biologische klok blijft tikken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:47 schreef jerney het volgende:
[..]hij heeft een zoontje, vandaar.
[..]
Nooooo
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Iemand met een enorme Landrover is m'n garage van max. 2 meter hoog ingereden. Ga ik eens kijken, blijkt het bord bij de ingang verdwenen te zijn.
Nu moet ik een briefje onder z'n raam gaan doen dat hij bij me langskomt, en hopen dat hij het ziet en doet. Anders merk ik vanzelf als hij weg is: dan staat de brandweer hier omdat hij m'n rookmelders van het dak heeft gereden.
En het zijn nog Fransen ook, dus dat briefje moet ook nog in het Frans maar dat spreek ik helemaal niet.
Ik werk in een parkeergarage. Er is iemand met een wagen binnengereden, die te hoog is voor de uitgangen. Daar hangen rookmelders aan het dak, en als die kapot gaan, waarschuwen ze automatisch de brandweer. Gewoonlijk hangt bij de ingang een bord met "max. 2 meter", maar dat is weg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Klacht 1: stelletjes die zelfs op de fiets elkaars handje moeten vasthouden.Is het zo moeilijk om elkaar even los te laten en op het verkeer te letten?
Klacht 2: alle leuke programma's zijn altijd tegelijkertijd op tv en andersom is er soms op geen enkele zender iets leuks.
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef Pharkus het volgende:
Verf, waarom kan dat nou nooit eens in een keer dekken.
komt er gvd wel op neer, stomme flexa powerdekquote:
Jeetje, ook niet de eerste de beste verf. Als je nu de Gamma huismerk had genomen, ja dan kan het inderdaad problemen geven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
komt er gvd wel op neer, stomme flexa powerdek
om 23:11 al slapenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Wakker gebeld worden voor een superonnozele vraag
Ja? Je moest vast je aangifte online indienen waarna deze simpelweg gearchiveerd werd, voor de statistieken...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Fiets gestolen waardoor ik nu lopend boodschappen moet gaan doen.
Anti-klacht:politie
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Je moest vast je aangifte online indienen waarna deze simpelweg gearchiveerdvernietigd werd, voor de statistieken...
nee hoor,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Fiets gestolen waardoor ik nu lopend boodschappen moet gaan doen.
Anti-klacht:politie
Kostte maar 10 euroquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef Mayïm het volgende:
[..]
nee hoor,
jou fiets staat gewoon hier in de schuur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |