B. is net erg wattig haar holletje uitgekropen. Dat duurt nog wel even voor ze weer helemaal 'bij de mensen' is.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef AnneX het volgende:
Vanavond naar de film.: les Intouchables.
Toevallig ook nog ons vijfendertig jaar bestaan vandaag.![]()
En ook weer een pond aarbeien gekocht vanmorgen.
Heerlijk en zonder suiker al zo lekker.
Beterschap voor Bluezz.
Als de zon schijnt is het wel lekker om buiten in de schaduw van de sol te zitten.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil in een tuin in de zon liggen
Ik wil een tuin!
Goeie berichten.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
Moeders hoeft pas in augustus terug te komen voor controle
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:22 schreef freecell het volgende:
Oeh, die film is PRACHTIGEn gefeliciteerd!
Hier schijnt hij al de hele dag achter de grijze wolken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil een tuin!
Neem een volkstuinquote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil een tuin!
Volgens mij best goedquote:
Steeds vaker lees ik over projekten om volkstuinen te realiseren binnen dequote:
Dat ga ik nooit onderhouden johquote:
Soms begrijp ik de zwager die geen teevee kijkt, digibeet is ( nog net kan mailen , na lang aandringen van mn.X) en ternauwernood de krant leest.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit onderhouden joh
Alhoewel een groente en kruidentuin met wat fruitbomen/struiken me weer wel heel tof lijkt
Er is vannacht bij Beilen een ongeval gebeurd en ik krijg het niet mijn hoofd uit![]()
http://www.blikopnieuws.n(...)geval_in_Beilen.html
Het was vannacht al behoorlijk dramatisch, maar net lees ik ook nog dat de automobilste 18 was
Dat ze 18 is wil niet alles zeggen natuurlijk, het was ook nacht. Maar wat een vreselijk ongeluk... jongen van 23 jaar overleden na het raken van een steenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alhoewel een groente en kruidentuin met wat fruitbomen/struiken me weer wel heel tof lijkt
Er is vannacht bij Beilen een ongeval gebeurd en ik krijg het niet mijn hoofd uit![]()
Het was vannacht al behoorlijk dramatisch, maar net lees ik ook nog dat de automobilste 18 was
Nee, niets meer.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:38 schreef AnneX het volgende:
Heb je nog wat gehoord over de illegale bezetting van de piketkamers?
Lijkt me wel wat voor jou ook, ik ben wel heel blij met mijn tuin. Ik ben er graag en vaak 's zomers.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons in de Vinex wijk is er ook een initiatief daarvoor. Je kan een stuk grond huren van de boer (achter ons huis ergens).quote:Op maandag 21 mei 2012 15:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Steeds vaker lees ik over projekten om volkstuinen te realiseren binnen de
stad.
In Houten (Vinex) bijv. gaat ook een wijkgericht projekt van start.
/ vroeger had ik een schooltuintje.
quote:
Ergens wel terecht, want hun verdienmodel is ook niet echt 100% transparant en open. Daarnaast zijn er genoeg voorbeelden van social network sites die uiteindelijk ook nog maar 10 gebruikers hadden.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:59 schreef borisz het volgende:
[..].
Aandeel opende vandaag op 36$ en nu dus op 33,50$.
Winst werd direct genomen op vrijdag
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn buurman is scheel. Hij was half uur geleden mijn voorramen aan het wassen en toen ik het raam opendeed schrok hij
Maar dan weet ik niet meer welke kruiden het zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 17:03 schreef borisz het volgende:
Uit de standaardverpakking halen natuurlijk en in de potjes doen
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Maar dan weet ik niet meer welke kruiden het zijnik ga wel weer uit CUL
Peper is zwartquote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sssst... aan de achterkant heb ik een etiket geplakt....sssst.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En witte peper dan?quote:
....en rent naar de potjes en krabt de etiketten eraf en plakt ze op de bodem ! ...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Etiketje op de bodem werkt ook prima, niemand die het ziet.
Mijn blik valt overigens meer op die vrouwelijke kurkentrekker.quote:
Was een ( ongevraagd) verjaardagskadootje... Alessi ?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn blik valt overigens meer op die vrouwelijke kurkentrekker.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
....en rent naar de potjes en krabt de etiketten eraf en plakt ze op de bodem ! ...
/ nog slimmer
Duimen draaien....quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Eindpresentatie goedgekeurd.
Vanavond dansen en morgen duimendraaienen dan woensdag afstuderen.
en daarna weer dansen, incl Argentijnse Tango
![]()
wat is de dresscode woensdag? spijker+overhemd, nette broek+ overhemd of pak al dan niet met veter.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Eindpresentatie goedgekeurd.
Vanavond dansen en morgen duimendraaienen dan woensdag afstuderen.
en daarna weer dansen, incl Argentijnse Tango
![]()
foto komt bekent voor. kijkt in in ExIF data.quote:
Naakt, met het accent op de knie.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef z80 het volgende:
wat is de dresscode woensdag? spijker+overhemd, nette broek+ overhemd of pak al dan niet met veter.
ziet er beter uit dan hier.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Hier ook nog even spammen:
Foto's van mijn volkstuin
meer door de vorst op het moment dat de bloesem gezet werd.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hoor al van meer mensen dat 't fruit matig is. Weing bloesem. Wellicht door de strenge vorst?
Laatste film die ik in Maastricht heb gezien.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
Eindelijk Melancholia helemaal bekeken. Wat een wonderlijke en mooi film.
1e deel moesten we wel even flink voor doorzetten jaquote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laatste film die ik in Maastricht heb gezien.Vond eerste deel saai, tweede deel te doen. Of andersom, ben ik vergeten.
Ik herkende hem! Sweet memoriesquote:Op maandag 21 mei 2012 17:09 schreef AnneX het volgende:
Er blijkt een app te zijn van de fotoemmer.
Dat scheelt wat geklik.
Herkende jij je eettafel?
intouchables al gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e deel moesten we wel even flink voor doorzetten jaKan me wel voorstellen dat het in de bios nog indrukwekkender is dan op onze tv.
Ja, ook al een tijdje geleden. Prachtige film.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
intouchables al gezien?
ook mooi
(hallon trouwens)
prachtig, ook zo vreselijk feel goodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ook al een tijdje geleden. Prachtige film.
Ik hou ervanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
prachtig, ook zo vreselijk feel good
meer van zulke films!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:17 schreef AnneX het volgende:
Eens even kijken of dit lukt...
http://photobucket.com/albums/j225/Brink20/FoK
Hier zit ik nu te koffiedrinken: in de schaduw voor het huis.
Het ging mij ook meer om de geluiden van de herrie van fluitende en zingende vogels.quote:
Alleen het filmpje doet het.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef AnneX het volgende:
Oh, nu geloof ik A. eerder dan B .
Verdomd B : het werkt !Lof voor jou.
Bij jullie ook? Of kun je nu gewoon bij alle fotoos en filmpjes.![]()
Yep en yep.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Loop in een tshirt en spijkerbroek
En geloof me, als ik wat uittrek maak ik daar niemand blij mee
AnneXX is dat je uitzicht vanuit huis? En gefilmd met de Ipad?
Een paar keer niet uit eten. Hadden volgende week een reservering staan in het kader van de Heerlijk 10-daagfse bij een sterrentent. Die meteen geannuleerd. Verder moeten we onze reis naar Madeira in september ook nog in stukjes zien te betalen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Balen jongens
Kunnen jullie nu iets niet doen omdat het geld nu uitgegeven wordt aan de wasmachine?
wat is er stuk? en welk merk?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:22 schreef golfer het volgende:
Wasmachine is niet meer te repareren.![]()
Nieuwe besteld.
Dag vakantiegeld.
Nee. We gaan een nieuwe makelaar nemen en de komende maand proberen we het appartement een opknapbeurt te geven (tapijt eruit, laminaat erin, schilderen en opfrissen). Huidige huurders zijn er volgende week uit (per 1-6). Dan proberen we het opnieuw in de markt te zetten en in de tussentijd ook maar proberen nieuwe tijdelijke huurders te vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het appartement dat te koop staat, golfer? Zijn er nog wel eens belangstellenden?
Ongelovelijk die bedragen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. We gaan een nieuwe makelaar nemen en de komende maand proberen we het appartement een opknapbeurt te geven (tapijt eruit, laminaat erin, schilderen en opfrissen). Huidige huurders zijn er volgende week uit (per 1-6). Dan proberen we het opnieuw in de markt te zetten en in de tussentijd ook maar proberen nieuwe tijdelijke huurders te vinden.
De huizenmarkt ligt compleet op z'n gat en we zijn intussen al 50.000 euro in vraagprijs gezakt.
Gelukkig zijn we wel hartstikke gezond..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Onverwachte uitgaven zijn altijd vervelend, Bluezz, mopperen mag
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we wel hartstikke gezond..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Er komen altijd tranen bij mij en het is t niet waard eigenlijk. Ze zal nooit eens aardig tegen mij kunnen doen en ze zit nergens mee, alleen ik.
Ik zou heel graag niet meer hoeven huilen als ik aan haar denk. Maar omdat ze familie is vind ik dat toch heel moeilijk.
Zo, neus snuiten en naar t zonnetje.
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben je een beetje zenuwachtig voor morgen Steer?
Ik vind het altijd zo triest allemaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef golfer het volgende:
In mijn familie geen enkel probleem onderling met de broers.
Bij B. haar familie gaan sommige broers en zussen al jaren (in 1 geval al meer dan 32 jaar) niet meer met elkaar om. Zo erg zelfs dat op de uitvaart van de moeder van B. gewoon 1 heel gezin ontbrak (wilden ook niet op de rouwkaart).
Ik denk dat ik ze maar een keer ga opgeven voor het TV-programma 'Het Familiediner'.
Nergens voor nodigquote:
Zijn gezonde zenuwen, ben je morgen extra alertquote:
Voor zover wij weten, wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Is B haar zus nog steeds met haar nieuwe scharrel?
Vooral dat ja. Raar dat mensen niet eens rustig kunnen nadenken over waarom ze nou eigenlijk ruzie hebben en of dat het wel waard is. In zoveel gevallen is het dat niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo triest allemaal
In mijn familie ook dat soort problemen en het gaat eigenlijk nergens over.
pfff... Geld maakt sommige mensen wolverig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Een paar van die conflicten gaan over...geld
Das goe!!quote:
Jes, I spiek vely good Inglish!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:09 schreef Bluezz het volgende:
(moet het trouwens helemaal in het Engels?)
Ja. Na die megaslaap van vannacht wel. Plus heerlijk relaxed gewerkt op kantoor!quote:
klinkt ingewikkeld, succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is thuis en ploft achterover languit op bed
Vanavond penningmeester spelen en een offerte voor ruim 750K ex BTW door alle bewoners laten goedkeuren.
We zijn bezig met een project om voor de hele flat (ongeveer 160 app) de standleidingen te laten renoveren. Wordt een duur klusje en gaat vermoedelijk een jaar duren. Maar vanwege het bedrag moet er 2/3e meerderheid zijn.quote:
Badquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond is meteen de nieuwe wasautomaat bezorgd en geïnstalleerd:
[ afbeelding ]
Eerste wasje draait nu al.
Daar heb jij nog in gelegen.quote:
quote:
Rot he die hooikoortsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef z80 het volgende:
compleet gaar met dank aan de hooikoorts. ik lek meer vocht uit mijn neus dan dat ik uitzweet.
als het nou eens een lang periode compleet draag blijft dan is het naar een paar dagen voor mij goed te houden.
afgelopen nacht was het een ramp. in tijden niet zo slecht geslapen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rot he die hooikoorts
Ik red het wel redelijk met elke dag een kruidvathooikoortspilletje en 4X prevalin.
Ben je weer in Nederland, dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed ik al toen ik vanmiddag thuis kwamquote:
Het niveau bij Bayern-Nederland is ook niet erg hoog.quote:
roze met een vlinderdasje!quote:
Ik ga ze opzoeken en bewaren voor de vakantie. Ben nu bezig met een Tom Clancy-franchise: Ghost Recon. Over een of andere militaire elite-eenheidquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle Sookie boeken. Verslavend leuk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sookie_Stackhouse
Oh wat haatte ik multiple choice vragen met een ontkenning in de vraagstelling.quote:
Ik zat er ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen de zoete tomaten met geitekaas maken van de topchef van vandaag
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje AnXX jullie benne echte cateraars geworruh
Dit zieke hoofd wordt met het uur normaler
Ja had qua aangename avond-temperatuur vandaag ook die post in Nederland kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:23 schreef Den_Haag het volgende:
Nope. Morgen pas weer. En dan bijna weer door naar Spanje
ik heb het niet gezien, maar het klinkt heerlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen de zoete tomaten met geitekaas maken van de topchef van vandaag
http://www.topchef2012.nl/recepten/detail/1280/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
ik heb het niet gezien, maar het klinkt heerlijk.
geitenkaas
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.topchef2012.nl/recepten/detail/1280/
Ja hequote:
Vervelende Aziatische trekjes zijn dat altijd, heb ik ook last vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele lieve eigenaar die voor iets wel 1000x zijn excuses had aangeboden terwijl het allang goed was.
hehequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vervelende Aziatische trekjes zijn dat altijd, heb ik ook last van
Suc6 met de sollie!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeveel is het geworden met NL - Bayern?
Het was weer supergezellig in Den Haag. In een kleine huiskamer Koreaans gegeten. Het was dinsdag maar helemaal vol. Mensen die niet gereserveerd hadden werden weer weggestuurd. Hele lieve eigenaar die voor iets wel 1000x zijn excuses had aangeboden terwijl het allang goed was.
Zijn vrouw staat druk in de keuken te snijden en zijn zoon en dochter bedienen.
Daarna op de Grote Markt nog wat gedronken en nu even gauw een thee thuis en dan slapen want om 7u mn bed uit... Heb om 8.30u (!) een solli in Aalsmeer.
En Bluezz; ik dacht idd dat migraine heel erge hoofdpijn was, zo erg dat je geen licht en geluid kunt verdragen. Maar ik wist niets van andere dingen zoals duizeligheid enzo
Duitsland heeft alweer van ons gewonnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeveel is het geworden met NL - Bayern?
Succes straks in Aalsmeer!quote:Het was weer supergezellig in Den Haag. In een kleine huiskamer Koreaans gegeten. Het was dinsdag maar helemaal vol. Mensen die niet gereserveerd hadden werden weer weggestuurd. Hele lieve eigenaar die voor iets wel 1000x zijn excuses had aangeboden terwijl het allang goed was.
Zijn vrouw staat druk in de keuken te snijden en zijn zoon en dochter bedienen.
Daarna op de Grote Markt nog wat gedronken en nu even gauw een thee thuis en dan slapen want om 7u mn bed uit... Heb om 8.30u (!) een solli in Aalsmeer.
Na een derde van je leven als student te hebben doorgemaakt lijkt het mij best vreemd om nu als werkzoekende te moeten optreden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, presentatie af.Morgen ff doorlezen en dan moet het wel goed zijn heur.
Nu slapen, morgen laatste dag als student.
Je hebt zelfs migraine zònder hoofdpijn!quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 met de sollie!
Migraine heeft een scala aan neurologische klachten, maar wordt te vaak als heftige hoofdpijn weggezet helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Studeren, 18u tentamen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:29 schreef Vork het volgende:
Eigenlijk moeten we massaal die computers uit zetten, ipads in de la, telefoons niet op zak en naar buiten. wat doe ik hier nog? wat doen jullie hier nog?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:25 schreef TAV74 het volgende:
Steer: succes man!![]()
![]()
En hallo rest halloVergeet je de whisky niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik ga naar buitenquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:29 schreef Vork het volgende:
Eigenlijk moeten we massaal die computers uit zetten, ipads in de la, telefoons niet op zak en naar buiten. wat doe ik hier nog? wat doen jullie hier nog?
Als ik de computer uitzet dan kan ik niet werken en wordt mijn baas niet vrolijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:29 schreef Vork het volgende:
Ik heb een....quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:29 schreef Vork het volgende:
Succesquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:59 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker uitgeslapen![]()
![]()
Wordt leuke presentatie vandaag![]()
![]()
En vanavond Argentijnse Tango
Go, go, goquote:
ik ben nog even de laatste dingen bij elkaar aan het zoeken en een route naar eindhoven aan het uitzoeken. daarna gaat de comp uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:29 schreef Vork het volgende:
Hoe ging het?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat goed dat je lekker hebt geslapen Steer, zo voor de 'grote dag'![]()
Ik heb deel 1 van de dag ook weer overleefd. Ga niet slapen maar batterij opladen in de zon. Eerst eens wat aardbeien eten
nou euh, de was doen, huis poetsen, brood bakken, mezelf douchen en dan ga ik zo eindelijk fietsenquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:29 schreef Vork het volgende:
It's got to be your dayquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:59 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker uitgeslapen![]()
![]()
Wordt leuke presentatie vandaag![]()
![]()
En vanavond Argentijnse Tango
Ging goedquote:
Jeejquote:
beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Heb me beter gemeld, morgen weer werkie doen![]()
Dus vandaag ook lekker stukkie fietsen
Haha nee, het is een bloemenbedrijf dus max 6 uur beginnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef golfer het volgende:
Enne FFT, mooi dat het gesprek goed ging en over die werktijden komen jullie vast wel uit als ze je willen hebben.
...wel lekker vroeg vrijquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha nee, het is een bloemenbedrijf dus max 6 uur beginnen.
Ach...dat komt aardig overeen met je slaapritmequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha nee, het is een bloemenbedrijf dus max 6 uur beginnen.
http://www.nu.nl/media/28(...)en-songfestival.htmlquote:Nederland betaalt jaarlijks zo'n 250 duizend euro voor het Songfestival aan organisator European Broadcasting Union.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JeejGo Steer, go Steer
Het is toch niet telefonisch he?
![]()
Heeeel veel succes!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet eigenlijk lunchen van mezelf maar krijg geen hap door m'n keel.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:45 schreef LieLie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Komt niet lekker uit met mijn slaapprobleem.quote:
Daarna eten. Nu lukt niet, daarna lekker bunkerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
Moet eigenlijk lunchen van mezelf maar krijg geen hap door m'n keel.![]()
Nou, inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat sla jij toch rare dingen op
Mooi zaak gevonden met superverse vis: http://www.vishandeltel.nl/horeca-groothandel/quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:51 schreef golfer het volgende:
We gaan zo Borisztown even met een bezoek vereren.
Even wat voor ons nieuwe vishandels op de Halkade bij de afslag uittesten.
Wordt het een summa cum laude?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Verdediging gehad, nu 5 mins wachten
Presentatie ging prut, verdediging beter
Okquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Verdediging gehad, nu 5 mins wachten
Was jij niet bij de verdediging danquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef AnneX het volgende:
nee joh, je was goed verstaanbaar en flexibel ving je de onverwachte binnenkomst van de volgende kandidaat op.
Klik -Klik- klik en einde presentatie.
Goed om te horen dat de verdediging goed ging.
en weet je het cijfer al?
heeft huisgenoot je kadootje al gegeven?
/vanaf het dakterras van de witte Dame met een glaasje rosé en het favoriete nichtje.
Nou ging aardig, maar ga geen voorstelling wagen. Hoop redenatievragen waar je soms twee kanten op kan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef borisz het volgende:
Op de VU. Nog maar even een uurtje studeren, dan eten en om 18u tentamen.
God is goed, Bluezz is beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
En idd Isa, er is zelfs migraine zonder hoofdpijn.
Heb me beter gemeld, morgen weer werkie doen![]()
en dan nog heel sniekie met 1 regeltje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef LieLie het volgende:
Nouja, Steer! Dit valt me dan toch tegen. Al die jaren hebben we hier je ondersteund. Geluisterd naar alle overdenkingen, adviezen gegeven, schoppen onder je kont. En dan deel je het grote moment niet hier, maar alleen op FB!![]()
Maar van harte!
Ook gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
God is goed, Bluezz is beterIk had in mijn jeugd migraine, en het is inderdaad moeilijk uit te leggen, Ik had er na de nodige zwarte vlekken altijd gruwelijke hoofdpijn(alleen linkerzijde) en het eindigde altijd met flink overgeven en dan was het voorbij.
Gefeliciteerd SteerDe wereld zal nooit meer hetzelfde zijn
SSlaap lekker!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Moeheid slaat toe, slapen. Hopelijk goed
maar dat men bij mjn verdediging vond dat ik te koppig vasthield aan mijn eigen ideeën. Was het daar uitermate niet mee eens, ik vond hun ideeën gewoon slecht, maar een eigen mening wordt tegenwoordig niet meer op prijs gesteld in de academische wereld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 24 mei 2012 01:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou een 7 is best een mooi cijfer toch? Gefeliciteerd
Usine is best lekker! Hoe zag de woning er uit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
terug van het dak en nu gaan we uiteten beneden bij #Usine.![]()
Tante betaalt![]()
Nee, wij waren bij de presentatie en de verdediging ging en petite comité...
nu even inloggen om te weten of het cijfer bekend is.
*moppert* Ach, 't is wel goed zo, over een paar weken zal het me allemaal worst wezen zo'n cijferquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:23 schreef golfer het volgende:
Oké, net geen summa cum laude, maar een 7 is best wel een mooi getal.
En over 30 jaar heb je geen idee meer waar het over ging, terwijl je jouw miljoenen nog eens natelt en als CEO van een bedrijf je bonussen gaat opstrijken. Toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
*moppert* Ach, 't is wel goed zo, over een paar weken zal het me allemaal worst wezen zo'n cijfer
Nastuitertje, je bent klaaaaaaaaaarquote:
Oei.dat is minderquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:29 schreef Den_Haag het volgende:
Begin weer een beetje mens te worden. Gisteren terug gekomen met een zware voedselvergiftiging. Vocht en beetje eten blijft eindelijk binnen.
Maar, als ik dit zo kijk:quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:33 schreef AnneX het volgende:
Voor Steer: http://www.lofthuren.nl/index.php
De woning is vet ge-wel-dig!
De salsa scene is nogal klein in Eindhoven, grote kans dát we al gemeet hebbenquote:Wil je meeten ?Zij danst salsa....
Ik vond het wel gezellig gaan totdat ik het cijfer te horen kreegquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd Steer!Mooi cijfer. Hoe vond je het verdedigen gaan?ik vond het zwaar klote bij mijzelf
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
AnneX, wat een leuk en lief cadeau![]()
![]()
![]()
Had niet gehoeven
maar ik ben er erg blij mee! Heel even was ik bang dat je - vanwege het Wereldwinkel cadeaupapier - dat je een uitschuifbaar Fair Trade serveerblaadje
had gekocht, maar dit is veel lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |