B. is net erg wattig haar holletje uitgekropen. Dat duurt nog wel even voor ze weer helemaal 'bij de mensen' is.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:11 schreef AnneX het volgende:
Vanavond naar de film.: les Intouchables.
Toevallig ook nog ons vijfendertig jaar bestaan vandaag.![]()
En ook weer een pond aarbeien gekocht vanmorgen.
Heerlijk en zonder suiker al zo lekker.
Beterschap voor Bluezz.
Als de zon schijnt is het wel lekker om buiten in de schaduw van de sol te zitten.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil in een tuin in de zon liggen
Ik wil een tuin!
Goeie berichten.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
Moeders hoeft pas in augustus terug te komen voor controle
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:22 schreef freecell het volgende:
Oeh, die film is PRACHTIGEn gefeliciteerd!
Hier schijnt hij al de hele dag achter de grijze wolken.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil een tuin!
Neem een volkstuinquote:Op maandag 21 mei 2012 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil een tuin!
Volgens mij best goedquote:
Steeds vaker lees ik over projekten om volkstuinen te realiseren binnen dequote:
Dat ga ik nooit onderhouden johquote:
Soms begrijp ik de zwager die geen teevee kijkt, digibeet is ( nog net kan mailen , na lang aandringen van mn.X) en ternauwernood de krant leest.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit onderhouden joh
Alhoewel een groente en kruidentuin met wat fruitbomen/struiken me weer wel heel tof lijkt
Er is vannacht bij Beilen een ongeval gebeurd en ik krijg het niet mijn hoofd uit![]()
http://www.blikopnieuws.n(...)geval_in_Beilen.html
Het was vannacht al behoorlijk dramatisch, maar net lees ik ook nog dat de automobilste 18 was
Dat ze 18 is wil niet alles zeggen natuurlijk, het was ook nacht. Maar wat een vreselijk ongeluk... jongen van 23 jaar overleden na het raken van een steenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alhoewel een groente en kruidentuin met wat fruitbomen/struiken me weer wel heel tof lijkt
Er is vannacht bij Beilen een ongeval gebeurd en ik krijg het niet mijn hoofd uit![]()
Het was vannacht al behoorlijk dramatisch, maar net lees ik ook nog dat de automobilste 18 was
Nee, niets meer.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:38 schreef AnneX het volgende:
Heb je nog wat gehoord over de illegale bezetting van de piketkamers?
Lijkt me wel wat voor jou ook, ik ben wel heel blij met mijn tuin. Ik ben er graag en vaak 's zomers.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons in de Vinex wijk is er ook een initiatief daarvoor. Je kan een stuk grond huren van de boer (achter ons huis ergens).quote:Op maandag 21 mei 2012 15:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Steeds vaker lees ik over projekten om volkstuinen te realiseren binnen de
stad.
In Houten (Vinex) bijv. gaat ook een wijkgericht projekt van start.
/ vroeger had ik een schooltuintje.
quote:
Ergens wel terecht, want hun verdienmodel is ook niet echt 100% transparant en open. Daarnaast zijn er genoeg voorbeelden van social network sites die uiteindelijk ook nog maar 10 gebruikers hadden.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:59 schreef borisz het volgende:
[..].
Aandeel opende vandaag op 36$ en nu dus op 33,50$.
Winst werd direct genomen op vrijdag
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn buurman is scheel. Hij was half uur geleden mijn voorramen aan het wassen en toen ik het raam opendeed schrok hij
Maar dan weet ik niet meer welke kruiden het zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 17:03 schreef borisz het volgende:
Uit de standaardverpakking halen natuurlijk en in de potjes doen
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Maar dan weet ik niet meer welke kruiden het zijnik ga wel weer uit CUL
Peper is zwartquote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sssst... aan de achterkant heb ik een etiket geplakt....sssst.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En witte peper dan?quote:
....en rent naar de potjes en krabt de etiketten eraf en plakt ze op de bodem ! ...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Etiketje op de bodem werkt ook prima, niemand die het ziet.
Mijn blik valt overigens meer op die vrouwelijke kurkentrekker.quote:
Was een ( ongevraagd) verjaardagskadootje... Alessi ?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn blik valt overigens meer op die vrouwelijke kurkentrekker.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
....en rent naar de potjes en krabt de etiketten eraf en plakt ze op de bodem ! ...
/ nog slimmer
Duimen draaien....quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Eindpresentatie goedgekeurd.
Vanavond dansen en morgen duimendraaienen dan woensdag afstuderen.
en daarna weer dansen, incl Argentijnse Tango
![]()
wat is de dresscode woensdag? spijker+overhemd, nette broek+ overhemd of pak al dan niet met veter.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Eindpresentatie goedgekeurd.
Vanavond dansen en morgen duimendraaienen dan woensdag afstuderen.
en daarna weer dansen, incl Argentijnse Tango
![]()
foto komt bekent voor. kijkt in in ExIF data.quote:
Naakt, met het accent op de knie.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef z80 het volgende:
wat is de dresscode woensdag? spijker+overhemd, nette broek+ overhemd of pak al dan niet met veter.
ziet er beter uit dan hier.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Hier ook nog even spammen:
Foto's van mijn volkstuin
meer door de vorst op het moment dat de bloesem gezet werd.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hoor al van meer mensen dat 't fruit matig is. Weing bloesem. Wellicht door de strenge vorst?
Laatste film die ik in Maastricht heb gezien.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
Eindelijk Melancholia helemaal bekeken. Wat een wonderlijke en mooi film.
1e deel moesten we wel even flink voor doorzetten jaquote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laatste film die ik in Maastricht heb gezien.Vond eerste deel saai, tweede deel te doen. Of andersom, ben ik vergeten.
Ik herkende hem! Sweet memoriesquote:Op maandag 21 mei 2012 17:09 schreef AnneX het volgende:
Er blijkt een app te zijn van de fotoemmer.
Dat scheelt wat geklik.
Herkende jij je eettafel?
intouchables al gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e deel moesten we wel even flink voor doorzetten jaKan me wel voorstellen dat het in de bios nog indrukwekkender is dan op onze tv.
Ja, ook al een tijdje geleden. Prachtige film.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
intouchables al gezien?
ook mooi
(hallon trouwens)
prachtig, ook zo vreselijk feel goodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ook al een tijdje geleden. Prachtige film.
Ik hou ervanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
prachtig, ook zo vreselijk feel good
meer van zulke films!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:17 schreef AnneX het volgende:
Eens even kijken of dit lukt...
http://photobucket.com/albums/j225/Brink20/FoK
Hier zit ik nu te koffiedrinken: in de schaduw voor het huis.
Het ging mij ook meer om de geluiden van de herrie van fluitende en zingende vogels.quote:
Alleen het filmpje doet het.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef AnneX het volgende:
Oh, nu geloof ik A. eerder dan B .
Verdomd B : het werkt !Lof voor jou.
Bij jullie ook? Of kun je nu gewoon bij alle fotoos en filmpjes.![]()
Yep en yep.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Loop in een tshirt en spijkerbroek
En geloof me, als ik wat uittrek maak ik daar niemand blij mee
AnneXX is dat je uitzicht vanuit huis? En gefilmd met de Ipad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |