Ik kon alles perfect lezen, daarom zal ik voor jullie ene vertaling machen!
Originele tekst:
Hééé, wat denkie dan? Komp ik me daar bij ut winkelcentrum om naar de Appie Happie te gaan, ff vleesch veur den barbeknoei van het weekend in te slagen. Zet ik me daar mien fietse neder, heur ik inenen zo een gejengel aan mien kop. Gelukkie duurde dat maar 10 seconden, maar toen wqren mien trommelbellen wel obederhaand geschuerd. Heppie vervolgens ook nog het lef om met de pet rond te gaan om er nog veur betaald te kriegen ook nog dan. En ze kriegn almioar cen oetkering, waarom zollen ze dan jnoch met de pet rondgaan dan? Het is godverdeurie al crisis genoeg, en hun eigeste land groeit 5 keer zo hard als ons kikkrlandje!
Vertaling:
Hey, hoor nu eens, kom ik daar bij het winkelcentrum om even naar de Albert Heijn te gaan om eventjes vlees voor de Barbeque dit weekend in te slaan, ik zet mn fiets neer bij de rekken, hoor ik ineens allemaal gejengel aan mn hoofd, gelukkig duurde dat maar 10 seconden, maar toen waren mijn trommelvliezen onderhand wel helemaal kapot, heeft die gozer vervolgens ook nog het lef om met de pet rond te gaan om betaald te krijgen voor dat gejengel ook nog!, en ze krijgen allemaal een uitkering, waarom moeten ze dan met de pet rond? het is godverdomme al crises genoeg hier, en hun eigen land groeit wel 5x zo hard als ons kikkerlandje!