Barbeknoeiquote:Op maandag 21 mei 2012 12:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hééé, wat denkie dan? Komp ik me daar bij ut winkelcentrum om naar de Appie Happie te gaan, ff vleesch veur den barbeknoei
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Barbeknoei!!!!! daar stopte ik met lezen
Dus dit heb je wel kunnen verwerken? Knapquote:Op maandag 21 mei 2012 12:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hééé, wat denkie dan? Komp ik me daar bij ut winkelcentrum om naar de Appie Happie te gaan, ff vleesch veur den
Nee, rabobankquote:
Die geeft mie altiet zo een fijne lening waar ik het bedrief van ons pa weder groter kan laten groeinquote:
Nee diyt is vrijdag beurd maar had nog geen tiet om op Fok! te zittenquote:
Voor dat stukje tekst zijn er wel op de wereld 3 kuikentjes doodgegaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Dus dit heb je wel kunnen verwerken? Knap
waarvan dan?quote:
Het is von 't Grunn'se plattalaand, Drenthe hef er gain zak mit te moaknquote:
Dit is een forum waar ABN gebruikelijk is. Dus snap niet waarom dit soort streekdialect in de OP gehanteert moet worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is von 't Grunn'se plattalaand, Drenthe hef er gain zak mit te moakn
Het ligt op de grens dus bijna hetzelfdequote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is von 't Grunn'se plattalaand, Drenthe hef er gain zak mit te moakn
Maar het liekt juust op de songteksten van Normaal.....quote:
Ik snap niet waarom zoveel Fokkers het ABN niet beheren. Het stikt van de spel- en grammaticafouten.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is een forum waar ABN gebruikelijk is. Dus snap niet waarom dit soort streekdialect in de OP gehanteert moet worden.
Zegt degene die 'gehanteert' zegt.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is een forum waar ABN gebruikelijk is. Dus snap niet waarom dit soort streekdialect in de OP gehanteert moet worden.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:39 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Zegt degene die 'gehanteert' zegt.
Als ik ken dan spreek ik echt wel beter ABN als jou, losertquote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zoveel Fokkers het ABN niet beheren. Het stikt van de spel- en grammaticafouten.
Het is beheersenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zoveel Fokkers het ABN niet beheren. Het stikt van de spel- en grammaticafouten.
Dat mot een IT-jer zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Het is beheersen
tevens zijn hunebedden eng
HET LAND UIT!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Wtf niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven.
Streektoalen zijn een groot erfgoed eurquote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Wtf niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven.
Toun was t veur mie al gnog west, nait meer lezenquote:
Hier in Hurdegaryp zijn geen asielzoekers.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:28 schreef stroopdoosch het volgende:
Mensen die dit niet begrijpen kunnen.Vieze stadse kakkers, allemaal.
Nou dat lijkt mij niet, heb zelf ook zo'n straatmuzikante gehoord in Nijmegen vorig jaar stond daar bij de Bakker Bart. Echt een kutgeluid en dat terwijl je rustig wil zitten eten met hetzelfde weer als nu, gelukkig vertrok ze na 10 minuten. Ze zag er echt vies uit maar ze had wel een fiets en drinken bij dus arm was ze niet.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hier in Hurdegaryp zijn geen asielzoekers.
Voor lalala-geld-muzikanten moet ik toch de trein nemen maar liefst twee haltes.
Dat moakn we zelf nog wel eem oet, minne noibiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef bracket het volgende:
flikker op naar geenstijl met je achterlijke schrijfstijl
ja moar doar is noe doch alle reten tou?quote:
Ter(ror) Apel in Limburg? Woehahahahaquote:
Omdat ABN al decennia is afgeschaft en het gewoon AN is !!quote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef HSG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Standaardnederlandsquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:42 schreef Syd het volgende:
[..]
Omdat ABN al decennia is afgeschaft en het gewoon AN is !!
AN / SN, same shit different name! oftewel het beschaafde is al jaren afgeschaft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Standaardnederlands
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afschuwelijk Nederlands. Ts zou opgepakt moeten worden voor het verkrachten van de taal.
Als dit twents moet voorstellenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:36 schreef Jachtgeweer het volgende:
Klote Tukker, oprotten naar je eigen land!
Terror Apel in Tukkerlaand? Moehahahahaha, het is wol slecht stelt mit de topografie teugenswoordig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Als dit twents moet voorstellenZelfs ik kan het beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |