Barbeknoeiquote:Op maandag 21 mei 2012 12:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hééé, wat denkie dan? Komp ik me daar bij ut winkelcentrum om naar de Appie Happie te gaan, ff vleesch veur den barbeknoei
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Barbeknoei!!!!! daar stopte ik met lezen
Dus dit heb je wel kunnen verwerken? Knapquote:Op maandag 21 mei 2012 12:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hééé, wat denkie dan? Komp ik me daar bij ut winkelcentrum om naar de Appie Happie te gaan, ff vleesch veur den
Nee, rabobankquote:
Die geeft mie altiet zo een fijne lening waar ik het bedrief van ons pa weder groter kan laten groeinquote:
Nee diyt is vrijdag beurd maar had nog geen tiet om op Fok! te zittenquote:
Voor dat stukje tekst zijn er wel op de wereld 3 kuikentjes doodgegaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Dus dit heb je wel kunnen verwerken? Knap
waarvan dan?quote:
Het is von 't Grunn'se plattalaand, Drenthe hef er gain zak mit te moaknquote:
Dit is een forum waar ABN gebruikelijk is. Dus snap niet waarom dit soort streekdialect in de OP gehanteert moet worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is von 't Grunn'se plattalaand, Drenthe hef er gain zak mit te moakn
Het ligt op de grens dus bijna hetzelfdequote:Op maandag 21 mei 2012 14:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is von 't Grunn'se plattalaand, Drenthe hef er gain zak mit te moakn
Maar het liekt juust op de songteksten van Normaal.....quote:
Ik snap niet waarom zoveel Fokkers het ABN niet beheren. Het stikt van de spel- en grammaticafouten.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is een forum waar ABN gebruikelijk is. Dus snap niet waarom dit soort streekdialect in de OP gehanteert moet worden.
Zegt degene die 'gehanteert' zegt.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is een forum waar ABN gebruikelijk is. Dus snap niet waarom dit soort streekdialect in de OP gehanteert moet worden.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:39 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Zegt degene die 'gehanteert' zegt.
Als ik ken dan spreek ik echt wel beter ABN als jou, losertquote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zoveel Fokkers het ABN niet beheren. Het stikt van de spel- en grammaticafouten.
Het is beheersenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zoveel Fokkers het ABN niet beheren. Het stikt van de spel- en grammaticafouten.
Dat mot een IT-jer zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Het is beheersen
tevens zijn hunebedden eng
HET LAND UIT!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Wtf niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven.
Streektoalen zijn een groot erfgoed eurquote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Wtf niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven.
Toun was t veur mie al gnog west, nait meer lezenquote:
Hier in Hurdegaryp zijn geen asielzoekers.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:28 schreef stroopdoosch het volgende:
Mensen die dit niet begrijpen kunnen.Vieze stadse kakkers, allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |