Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha ja echt. Elke ochtend vervloek ik mezelf weer.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijven zeggen, misschien ga je het dan geloven
Domme FUT spelersquote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha ja echt. Elke ochtend vervloek ik mezelf weer.
Contractenhandeltje loopt trouwens nog steeds als een trein. Alles onder de 500 oppikken en meteen een uurtje erop voor 650/700. Toch weer 4 à 5k winst per lading. Gewoon goed die 59 minute in de gaten houden, gaat al vanaf het begin van de game prima. Heb de helft van al mijn inkomsten op die manier binnengehengeld denk ik. 't is even intensief klikken, maar 't levert genoeg op per keer.
[ afbeelding ]
Nu met pics.
Wat is er dom aan? Als ik snel contracten nodig heb pak ik soms ook die van 650quote:
En andere mensen rijk makenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is er dom aan? Als ik snel contracten nodig heb pak ik soms ook die van 650
Dat is helemaal een goudmijn. Shiny contracten binnenhalen voor 350 coins, twee uurtjes wachten en voor het dubbele erop.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
En andere mensen rijk makenIk koop gewoon een stuk of 20 tijdens HH
Dat is inderdaad een goede manier, helaas duurt het wel even om naar de 59e minuut te skippenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
Perfect streak.
[ afbeelding ]
Alle 24 voor bin verkocht.
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede manier, helaas duurt het wel even om naar de 59e minuut te skippen
Oke, chill, morgen effkes uitproberenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Klikje
Daarmee ben je binnen 1 minuut op de juiste pagina.
Heb je het even getimed met een stopwatch?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef Rijst het volgende:
Binnen een halve minuut ben je al bij de 59th minut.
Jaaaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je het even getimed met een stopwatch?
Ziet er leuk uit maar ik ga bij FUT toch altijd voor Pacequote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij heeft deze bronze wel vrij degelijke stats
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar ik ga bij FUT toch altijd voor Pace
Hallo. Hoe groot is je penis?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar ik ga bij FUT toch altijd voor Pace
???quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hallo. Hoe groot is je penis? [ afbeelding ] Of hoe klein, eigenlijk?
Die heb ik niet, walcott is te zwak fysiek. net als jijquote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe spelen IF Walcott en IF Doumbia? Meneer micropenis.
Gelukkig is Di Maria wel sterkquote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Die heb ik niet, walcott is te zwak fysiek.
Maar ik heb wel een monsterpen0r.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Die heb ik niet, walcott is te zwak fysiek. net als jij
Duitsersquote:Arjen Robben wordt door Sport Bild flink op de hak genomen na zijn gemiste strafschop in de Champions League-finale tegen Chelsea. De invloedrijke Duitse krant heeft de aanvaller van Bayern München omgedoopt in 'Arjen Floppen'.
De penalty van Robben werd in de verlenging gestopt door Chelsea-keeper Petr Cech. Het was al de tweede keer in korte tijd dat hij een cruciale strafschop mist. In de competitiewedstrijd tegen Borussia Dortmund, toen de landstitel op het spel stond, overkwam hem hetzelfde. "Gelukkig speelt hij op het EK voor het Nederlands elftal", schrijft de krant. "Dan is het niet zo erg als hij een strafschop verknalt."
Bayern München verloor de Champions League-finale uiteindelijk na strafschoppen van Chelsea. In de beslissende penaltyserie misten Olic en Schweinsteiger.
De Duitsers denken dat ze het EK al hebben gewonnen met al die misplaatste arrogantie overal.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duitsers![]()
Ik hoop voor hem dat hij zijn verlengde contract laat ontbinden.
Ze hebben wel gelijk. Als we een wat arrogante, schwalbe-makende Duitser in de eredivisie zouden hebben, die op het moment supreme een pingel zou missen in een europacup finale, zouden we m ook met de grond gelijk maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duitsers![]()
Robben is ook een faalhaas op de belangrijke momenten. Gomez had die pingel moeten nemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duitsers![]()
Bij mij voor 250 welquote:Op maandag 21 mei 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
Bij mij gaan die bronze player fitness er echt niet uit voor 200
Wil je nog?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik straks wel , voeg me maar toe: roydewit
ja want Gomez zat zo geweldig in de wedstrijd.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Robben is ook een faalhaas op de belangrijke momenten. Gomez had die pingel moeten nemen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:08 schreef EVH001 het volgende:
Hallo jongens hoe vinden jullie mijn squad?: http://futhead.com/12/squad/504564
Ik zat te denken om IF walcott te halen. Laterzzzz
PAAAAACEEEquote:Op maandag 21 mei 2012 13:08 schreef EVH001 het volgende:
Hallo jongens hoe vinden jullie mijn squad?: http://futhead.com/12/squad/504564
Ik zat te denken om IF walcott te halen. Laterzzzz
Dat was meer op degene die zei dat Gomez had moeten nemen. Robben is daar niet voor niets de eerste man.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een kans en 2 keer een pingel is toch iets anders.
Die bal kwam tussen de hoek en het midden dan is de bal gewoon slecht ingeschotenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was meer op degene die zei dat Gomez had moeten nemen. Robben is daar niet voor niets de eerste man.
Vond het verder een goede redding van Cech, want zo slecht ingeschoten was het volgens mij nou ook weer niet.
Die corners van Robben waren trouwens ook wel erg slecht, waarom neemt Kroos ze dan niet. Hij heeft ook een prima trap en na 5 corners die niet eens de eerste paal halen, wordt het toch tijd voor iemand anders.
Dat wilde hij ook zei hij. Tja.. Het verschil tussen een kans missen is dat je bewust de verantwoording pakt voor een strafschop, en dus 100% zeker van jezelf moet zijn dat hij er ook ingaat. Maar goed, denk eerder dat Robben geknakt is in plaats van getergd om revanche te nemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die bal kwam tussen de hoek en het midden dan is de bal gewoon slecht ingeschotenIk snap niet waarom hij niet door het midden schoot, penalty zit dan in de meeste gevallen.
Mentaal geblesseerd. Die kan er ook nog wel bij jaquote:Op maandag 21 mei 2012 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat wilde hij ook zei hij. Tja.. Het verschil tussen een kans missen is dat je bewust de verantwoording pakt voor een strafschop, en dus 100% zeker van jezelf moet zijn dat hij er ook ingaat. Maar goed, denk eerder dat Robben geknakt is in plaats van getergd om revanche te nemen.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/quote:Op maandag 21 mei 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mentaal geblesseerd. Die kan er ook nog wel bij ja
Nog een keer gekeken, je hebt inderdaad gelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die bal kwam tussen de hoek en het midden dan is de bal gewoon slecht ingeschotenIk snap niet waarom hij niet door het midden schoot, penalty zit dan in de meeste gevallen.
Geblesseerd maar volgens mij wou hij verder spelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:48 schreef UltimateTeam het volgende:
Wat was er nou in de rust van de verlenging met Ribery aan de hand hij was ergens boos over maar wat?
Je kan workrates toch aanpassen?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:50 schreef Rijst het volgende:
Tim1986 je hebt gelijk over die workrates van Hunter. Hij zakt veelste ver terug altijdVoorzetten komen ook nooit aan. Scoor jij vaak via de flanken?
Hoe?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan workrates toch aanpassen?
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet het dus elke keer weer opnieuw instellen?
Dat is klote.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die tactics van je d-pad staan toch apart van de individuele workrates van je speler?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef UltimateTeam het volgende:
nee allleen 1x taktiek aanmaken en dan elke wedstrijd op die taktiek drukken verder niiks
Hoe voeg je een custom formation toe aan je d-pad dan? Kan het nergens vinden. Jij bedoelt custom tactics denk ik, pressing - opbouw etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef UltimateTeam het volgende:
nee allleen 1x taktiek aanmaken en dan elke wedstrijd op die taktiek drukken verder niiks
Nou, wat een avonturen weer. Veel plezier met FUTquote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Maver24 het volgende:
goedemiddag allen. ff lekker buiten wezen sporten, mountainbiken. Nu weer even tijd voor UT
Zusi en Gardnerquote:Op maandag 21 mei 2012 15:17 schreef WezepAFCA het volgende:
Heeft/weet iemand een leuk bronzen team voor longshots?
Ik heb net dit team gemaakt als bank voor mijn hybrid. Zusi, Mansally en Nyassi hebben longshots.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:17 schreef WezepAFCA het volgende:
Heeft/weet iemand een leuk bronzen team voor longshots?
Zusiquote:Op maandag 21 mei 2012 15:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb net dit team gemaakt als bank voor mijn hybrid. Zusi, Mansally en Nyassi hebben longshots.
Ziet er goed uit! Hoeveel heb je er ongeveer werkelijk voor betaald? Of klopt die 17k op Futhead?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb net dit team gemaakt als bank voor mijn hybrid. Zusi, Mansally en Nyassi hebben longshots.
Dat veranderen helpt geen fuck manquote:Op maandag 21 mei 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
8K en Cuesta is een uitschieter omdat hij niet meer in de pakjes zit. Incl formatiekaartjes zo rond de 10K denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:27 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hoeveel heb je er ongeveer werkelijk voor betaald? Of klopt die 17k op Futhead?
Nu gaan ze niet meer zo snel, vannacht was voor het eerst sinds maanden dat ze binnen 5 minuten voor 200 werden verkocht. Nu duurt het mij te lang dus zet ik ze er gewoon voor 150 BIN op.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
Bij mij gaan die bronze player fitness er echt niet uit voor 200
Ababio ipv Cuesta dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:30 schreef laucas het volgende:
[..]
8K en Cuesta is een uitschieter omdat hij niet meer in de pakjes zit. Incl formatiekaartjes zo rond de 10K denk ik.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/122680395
Eindbaas Kandji. Verdediger raakte de bal nog net aan zonet : (
Ababio is wel echt slecht. Iemand zit Cuesta hier te pricefixen, misschien moet je degene even lief aankijken. Ze staat er ook regelmatig voor minder op.quote:
Bij mij deed Ababio het prima maar ik heb hem toch vervangen voor Cuesta toen ik eindelijk 1 in de goede formatie had gevonden. En dat pricefixen is al opgehouden, nu is er iemand met aaaaa als teamnaam die hem voor 10k probeert te pricefixen maar er staan 2 op voor 5k of minder.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Ababio is wel echt slecht. Iemand zit Cuesta hier te pricefixen, misschien moet je degene even lief aankijken. Ze staat er ook regelmatig voor minder op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef WezepAFCA het volgende:
Nu alle spelers gekocht, alleen nog de formatie kaartjes en CM -> CDM voor Watson en Zavarise, en CM -> CAM voor Zusi.
Speel de laatste tijd alleen nog maar met mijn bronzen Engelsen, echt genieten. Vind het spelen met bronzen teams het leukste dus verwacht hier veel vanquote:Op maandag 21 mei 2012 16:01 schreef Reemi het volgende:
[..]Ga je veel plezier aan beleven. M'n enige team dat mij nog geen enkel moment is gaan vervelen.
Waarom koop je niet direct een speler in 352?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:05 schreef WezepAFCA het volgende:
Hmmm zijn die 3-5-2 kaartjes altijd zo duur? op de eerste 10 allemaal al 800 coins geboden
Omdat ze niet te koop waren in die formatie.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom koop je niet direct een speler in 352?
Zieke teams lol!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
EA
Deze teams
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/1696002.page#16591120
Fail.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
Dit teamziekelijk
[ http://desmond.imageshack.us/Himg534/scaled.php?server=534&filename=teamsb.png&res=landing (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
FOK! failed want ze ondersteunen imageshack niet.quote:
Eerder andersom lijkt me. Lijkt me dat FOK aan hun kant geblokkeerd wordt .quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
FOK! failed want ze ondersteunen imageshack niet.
Of hij speelt 24/7 en kan goed handelen, of hij heeft veel geld betaald.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
Dit teamziekelijk
[ http://desmond.imageshack.us/Himg534/scaled.php?server=534&filename=teamsb.png&res=landing (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
Centre-backs zonder 80+ pacequote:Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
Dit teamziekelijk
[ afbeelding ]
Kan ook!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eerder andersom lijkt me. Lijkt me dat FOK aan hun kant geblokkeerd wordt .
De BPL heeft toch geen CBs met 80+ pace? David Luiz heeft 79 maar hij houdt iedereen bij als ik anderen moet geloven. Het team is miljoenen waard, waarschijnlijk ben jij de enige hier die het kan betalenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Centre-backs zonder 80+ pace![]()
2 full-backs met high attack work-rates![]()
Rooney met zijn high/high work-rates![]()
Waardeloos team.
Luiz is de snelste ja gevolgd door Heitingaquote:Op maandag 21 mei 2012 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De BPL heeft toch geen CBs met 80+ pace? David Luiz heeft 79 maar hij houdt iedereen bij als ik anderen moet geloven. Het team is miljoenen waard, waarschijnlijk ben jij de enige hier die het kan betalen
Fat Ronaldoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:34 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/fiwc12
Nu Live de finale van de Fifa Interactive World Cup 2012
Marktplaats cared daar niet omquote:Op maandag 21 mei 2012 16:45 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand hoe een procedure in elkaar zit als er iets via marktplaats niet wordt geleverd maar wel is betaald?
Aangifte bij de Politie ? Aangezien naam bekend is en mails die verstuurd zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Marktplaats cared daar niet omje moet zelf die persoon opzoeken etc.
Dat sowieso, het is diefstal hé!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aangifte bij de Politie ? Aangezien naam bekend is en mails die verstuurd zijn.
Als ik helemaal naar dat kut dorp moet gaan om hem de de grond in te trappen doe ik dat graag, maar dan worden de kosten voor hem veel meerquote:
Ben jij zo goed dan of is hij zo slecht? Het gaat in die chat ook over andere dingen dan FIFAquote:Op maandag 21 mei 2012 16:50 schreef DannyDeko het volgende:
Kijk iedereen Japes zn kont kussen in die chat. Ik zou die kerel met 2 handen op m'n rug nog verslaan..
Gekke boiquote:Op maandag 21 mei 2012 16:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als ik helemaal naar dat kut dorp moet gaan om hem de de grond in te trappen doe ik dat graag, maar dan worden de kosten voor hem veel meer
Laat ik het er op houden dat ik niet slecht ben en hij niet super goed zoals ze daar doen denken.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben jij zo goed dan of is hij zo slecht? Het gaat in die chat ook over andere dingen dan FIFA
Japes is gewoon een baas. Care dat hij niet 's werelds beste isquote:Op maandag 21 mei 2012 16:50 schreef DannyDeko het volgende:
Kijk iedereen Japes zn kont kussen in die chat. Ik zou die kerel met 2 handen op m'n rug nog verslaan..
Gratis OV en goed dat dit soort mongolen nog een twitter + fb hebbenquote:
Ik weet je woonplaats, meneer van der Meer en het is niet ver weg van hier dus denk je er even om?quote:
Niet onder de indrukquote:Op maandag 21 mei 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet je woonplaats, meneer van der Meer en het is niet ver weg van hier dus denk je er even om?
Als je 120 keer op rij wint ben je best goed of was dat een typo? Voor de rest weet ik niet hoe goed die Japes is. Ik ben wel benieuwd hoe de mensen op dit toernooi spelen trouwens.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat ik niet slecht ben en hij niet super goed zoals ze daar doen denken.
En ja de rest gaat over dat wijf in der poepert te pakken (! )
Die gozer woont in Leusden ofzo net onder Amersfoortquote:Op maandag 21 mei 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet je woonplaats, meneer van der Meer en het is niet ver weg van hier dus denk je er even om?
Is ook niet nodig, praatjes vullen geen gaatjes. Geen woorden maar daden is het!quote:
linkje van dit topic geven aan diegene. Dan weet hij wat hem te wachten staatquote:Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gozer woont in Leusden ofzo net onder Amersfoort
Ik zet heel Ajax op je afquote:Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, praatjes vullen geen gaatjes. Geen woorden maar daden is het!
Mooier is als diegene elke keer dat ie naar buiten gaat over zijn schouders moet kijken of iemand hem opwachtquote:Op maandag 21 mei 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
linkje van dit topic geven aan diegene. Dan weet hij wat hem te wachten staat
Zou maar oppassen met dat soort geintjes, dan trek je zelf aan het kortste eindquote:Op maandag 21 mei 2012 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooier is als diegene elke keer dat ie naar buiten gaat over zijn schouders moet kijken of iemand hem opwachtOverigens ga ik eerst naar de politie, kijken wat zij ervan zeggen anders moet het maar zelf gebeuren.
Je kan toch best gaan vragen waarom je je coins niet gekregen hebt, nadat je er geld voor hebt betaald?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou maar oppassen met dat soort geintjes, dan trek je zelf aan het kortste eind
Zijn toch mietjes. 15 jarige puberende hommo's die stoer proberen te zijn maar wat uiteraard niet lukt.quote:
Ja, maar ik bedoel dingen als ervoor zorgen dat zo iemand elke keer de hoek om en achter zich moet kijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kan toch best gaan vragen waarom je je coins niet gekregen hebt, nadat je er geld voor hebt betaald?
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn toch mietjes. 15 jarige puberende hommo's die stoer proberen te zijn maar wat uiteraard niet lukt.
Dat is toch niet strafbaar, iemand achter zich laten kijken?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dingen als ervoor zorgen dat zo iemand elke keer de hoek om en achter zich moet kijken
Hallo,quote:Op maandag 21 mei 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kan toch best gaan vragen waarom je je coins niet gekregen hebt, nadat je er geld voor hebt betaald?
Ja allemaal en nu generaliseer ik niet!quote:
Iemand achter zich laten kijken is toch een verkapte bedreiging eigenlijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch niet strafbaar, iemand achter zich laten kijken?
Met de dood bedreigen is het enige waar de politie iets mee doet. Been there, done that.
Vraag het gewoon terug, doet 'ie dat niet zoek je 'm op.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hallo,
Het is voor de Xbox 360.
Als dit akkoord is graag ¤27,50 overmaken naar rekeningnummer 3779805 tnv J van der Kruit. Vervolgens hoor ik graag welke speler je te koop zet.
Groeten
Ik stuur het geld op en het bericht met de speler erin etc. Meteen zie ik dit in de inbox :
Hallo,
Alle coins zijn helaas verkocht.
Groeten
Je kan ook zeggen dat je het naar een ander rekeningnummer wilde overmaken dan is het een onverschuldigde betaling en moet je het ten alle tijden terug krijgenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hallo,
Het is voor de Xbox 360.
Als dit akkoord is graag ¤27,50 overmaken naar rekeningnummer 3779805 tnv J van der Kruit. Vervolgens hoor ik graag welke speler je te koop zet.
Groeten
Ik stuur het geld op en het bericht met de speler erin etc. Meteen zie ik dit in de inbox :
Hallo,
Alle coins zijn helaas verkocht.
Groeten
Heb ik gedaan, heb geantwoord tot morgen avond heb je de tijd om het geld terug te storten. Bovendien heeft hij een ING rekening dus mijn transactie was bij hem ook meteen verwerkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vraag het gewoon terug, doet 'ie dat niet zoek je 'm op.
Heb zelf met bedreigingen te maken gehad. Omdat er in de telefoontjes en sms berichten niet expliciet met de dood gedreigd werd, deed de politie er niks mee. Dit, omdat ze hun prioriteiten moeten stellen ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iemand achter zich laten kijken is toch een verkapte bedreiging eigenlijk?
Ja ik heb zijn adres ook. Kennelijk is zijn zus kunstenaar en die heeft op een internetsite ook adres staanquote:Op maandag 21 mei 2012 17:06 schreef wieisboos het volgende:
Er woont maar één Van der Kruit in Leusden
GJE.jpg.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of je neemt mij even mee naar meneer uit Leusden
Ik garandeer dat je hem niet meer terugherkent, en dat maar voor 250 euro.
Je gaat hem even keihard anaal vernederen waardoor zijn gezicht verminkt raakt? Rare jongenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of je neemt mij even mee naar meneer uit Leusden
Ik garandeer dat je hem niet meer terugherkent, en dat maar voor 250 euro.
Ik heb ook met bedreiging te maken gehad..quote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb zelf met bedreigingen te maken gehad. Omdat er in de telefoontjes en sms berichten niet expliciet met de dood gedreigd werd, deed de politie er niks mee. Dit, omdat ze hun prioriteiten moeten stellen ofzo.
Grappenmakerquote:
Fucking slowpoke is die vent.quote:
Iedereen uitkijken met privé gegevens, voordat de mods er verdrietig van worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja ik heb zijn adres ook. Kennelijk is zijn zus kunstenaar en die heeft op een internetsite ook adres staan
Pics van zusquote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja ik heb zijn adres ook. Kennelijk is zijn zus kunstenaar en die heeft op een internetsite ook adres staan
Infecteer zijn computer met een RAT, en boek je geld terug naar je eigen rekeningquote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja dat weet ikquote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen uitkijken met privé gegevens, voordat de mods er verdrietig van worden.
Ik ga wel streamen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef wieisboos het volgende:
http://www.twitch.tv/fiwc12
Tikkie breed tikkie terugLB+Y'tje hier, LB+Y'tje daar
Die ene had eerst Callejon op CDMquote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef wieisboos het volgende:
Nee man, ik wil geen Van God Los verfilming hebben hahah vanwege FUT Coinsquote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
BDIL, anders druk je eerst die zus even en pak je die knul daarna
Ja echt sad hoor. Kijk hoe saai dit is man.. die mensen lopen de hele tijd te draaien en te kappen. Ik zou er dan gewoon echt geen zin meer in hebben.. zo saaiquote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef wieisboos het volgende:
Ik zat vroeger op Pokernews forum omdat ik pokerde en daar was een PN knokploegquote:
Het is een joodquote:
quote:
haha en filmen natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zat vroeger op Pokernews forum omdat ik pokerde en daar was een PN knokploegbriljante lui of gingen ze met een groepje bij iemand zijn ouders langs omdat het internet er was afgehaald
Jaquote:
Staat er denk ik niet meer op, is ook al 4 jaar terugquote:
Dat lied ookquote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat er denk ik niet meer op, is ook al 4 jaar terug
Hier staan ze wel bij 3FM SR
Die in die rode jas gingen ze thuis opzoeken omdat internet eraf was
Ja, met wie zal Bayern gaan spelen? Lijkt me niet dat alle grote namen opgesteld gaan worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Morgen Bayern Munchen - Nederland. Ik hoop dat Robben scoort uit een strafschop en dan de i can't hear you celebration gaat doen
yup, was nice jaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jahet stond allemaal op youtube
jij hebt het ook wel gezien of niet?
echt geniaal bij Riekus thuis
Contractueel moet Robben spelen, dus ik neem aan ook andere grote spelers van beide ploegen. Zullen er wel aan het eind pas inkomen, maar namen als Olic, Pedersen, Gustavo etc zullen vast wel spelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, met wie zal Bayern gaan spelen? Lijkt me niet dat alle grote namen opgesteld gaan worden.
Vooral die in dat lijstje plaatsenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Contractueel moet Robben spelen, dus ik neem aan ook andere grote spelers van beide ploegen. Zullen er wel aan het eind pas inkomen, maar namen als Olic, Pedersen, Gustavo etc zullen vast wel spelen.
Olic gaat Bayern weer laten verliezenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Contractueel moet Robben spelen, dus ik neem aan ook andere grote spelers van beide ploegen. Zullen er wel aan het eind pas inkomen, maar namen als Olic, Pedersen, Gustavo etc zullen vast wel spelen.
Olic is naar Kroatie toe voor voorbereidingen met het elftal, hetzelfde geldt voor Pranjicquote:Op maandag 21 mei 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon bullshit inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
Wat die snoptaap stuurt haha
Hahahahahaha, doe is rustig.
Iemand was je net voor met de coins. Ik stort het geld vanavond als ik thuis ben terug, als jij in ruil daarvoor even normaal gaat praten. Politie enzo heeft trouwens weinig zin denk je niet? Aangezien het om 'coins' gaat... Ben zelf opgelicht met een telefoon van 235 euro, en zelfs dat was te klein om uit te zoeken.
Groeten
Ja hoorIn die 3 minuten tijd, hij scheet gewoon in zen broek dat een braaf jochie in contact zou komen met de politie haha
![]()
Had ik ook toen ik coins verkocht hoor, krijg je ineens 3 reacties tegelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon bullshit inderdaad
Alsof je met 2 mensen tegelijk zaken doet
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon bullshit inderdaad
Alsof je met 2 mensen tegelijk zaken doet
Ja, maar dan zeg je niet tegen alledrie dat ze mogen stortenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik coins verkocht hoor, krijg je ineens 3 reacties tegelijk.
Dat niet neequote:Op maandag 21 mei 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar dan zeg je niet tegen alledrie dat ze mogen storten
Gomez, met z'n snelheid die hij in het echt niet heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef forzafct het volgende:
Wie zou fijner spelen TOTY gomez of TOTY huntelaar?
Denk aan hete bitchesquote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Wie kan mij helpen aan motivatie om aan school te werken of uberhaupt deze opleiding af te maken. Ik zit in een zware dip sinds stage en FUT helpt daar niet bij
Wat voor een opleiding doe je en waarvoor doe je die?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Wie kan mij helpen aan motivatie om aan school te werken of uberhaupt deze opleiding af te maken. Ik zit in een zware dip sinds stage en FUT helpt daar niet bij
Knop omzetten, alle spellen verkopen incl Diablo 3quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Rambo.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef Santello het volgende:
Ze moeten niet gaan fucking met de FOK Futters, ik sla ze allemaal naar de tyfus.
Zeg maar wanneer we gaan.
Denk gewoon aan de zomervakantiequote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Accountancy HBO atm en waarom? Ik weet niet of ik wel een accountant wil wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding doe je en waarvoor doe je die?
Ik probeer mijn spellen op de ps3 te verkopen om Diablo 3 te kunnen kopen lolquote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Knop omzetten, alle spellen verkopen incl Diablo 3Muziek opzetten dat je rustig maakt en nadenken waar je over 10 jaar staat zonder opleiding
Diablo 3 gaat het alleen erger maken voor je.. Heel je zomer binnen verneuken enzquote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik probeer mijn spellen op de ps3 te verkopen om Diablo 3 te kunnen kopen lol
Nee, lees terug staat boven maar hij zei maak geld over op ING, zet speler erop heb je zo coins binnen. Stuur het geld op type net mijn mail + verzendbevestiging en zegt ie coins zijn al verkochtquote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
Wat is er gebeurd? Ging je coins verkopen maar je maakte eerste de coins over ipv hij het geld?
Ik ken de verslavingsfactor van Fifa, van WoW en van Diablo 2. Ik speel voortaan veel meer casual en ga niet de hele zomer op mijn kamer creperen omdat ik moet gamenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zeker niet beginnen aan Diablo 3.. Doe ik ook expres niet, lijkt me een tof spel maar te verslavend
O. Het was mijn bedoeling om je daarmee te motiveren.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel een accountant wil worden
Als accountant verdien je meer geld dan dat je nu doet > meer concerten/festivalsquote:Op maandag 21 mei 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ken de verslavingsfactor van Fifa, van WoW en van Diablo 2. Ik speel voortaan veel meer casual en ga niet de hele zomer op mijn kamer creperen omdat ik moet gamen. Lekker werken, chillen en naar concerten/festivals
Ik vond Inleiding accounting al erg genoeg en nu boekhouden in het 2e jaar Accountingquote:Op maandag 21 mei 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Accountancy HBO atm en waarom? Ik weet niet of ik wel een accountant wil worden, maar ik wil mijn opleiding wel afmaken. De vakken die ik krijg helpen dus echt niet. Levensverzekeringswiskunde is pure hiëroglyfen ontdekken
Oh het vooruitzicht als je RA accountant wordt is redelijk deprimerendquote:Op maandag 21 mei 2012 18:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
O. Het was mijn bedoeling om je daarmee te motiveren.
Langer studeren is een nog hogere studieschuld. Geen papiertje is zeker in deze tijd geen baan. Geen baan = geen auto = geen vrouw = aan de alcohol of aan de drugs = dood voor je 30e.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik probeer mijn spellen op de ps3 te verkopen om Diablo 3 te kunnen kopen lol
Waarom stop je er dan niet mee?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh het vooruitzicht als je RA accountant wordt is redelijk deprimerend. Universiteit is best duur en via een bedrijf gaat het zo:
40-60 uur per week werken.
1 dag naar school
scriptie en andere opdrachten ernaast
== 5 jaar geen leven.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee man, ik wil geen Van God Los verfilming hebben hahah vanwege FUT Coins
Nou. Denk daar aan als je moet gaan leren, zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh het vooruitzicht als je RA accountant wordt is redelijk deprimerend. Universiteit is best duur en via een bedrijf gaat het zo:
40-60 uur per week werken.
1 dag naar school
scriptie en andere opdrachten ernaast
== 5 jaar geen leven.
BTW seizoen 2 had misschien 3 leuke afleveringen rest is pauperquote:
Ik moet nog een jaar en dat is fucking zonde. Daarnaast opleiding terugbetalenquote:
Meer richting Consultancy bedoel je toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaar en dat is fucking zonde. Daarnaast opleiding terugbetalen.
Ik weet wel welke richting ik op wil en dat is financieel advies.
Daarom, maak het gewoon afquote:Op maandag 21 mei 2012 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaar en dat is fucking zonde. Daarnaast opleiding terugbetalen.
Ik weet wel welke richting ik op wil en dat is financieel advies.
Die met Kempi erin vondi k wel vetquote:Op maandag 21 mei 2012 18:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW seizoen 2 had misschien 3 leuke afleveringen rest is pauper
Vond de aflevering met Kim Feenstra goed, over dat mannetje die pillen dealde was goed. Ohja, die wijven die elkaar het leven zuur maakten was ook een goede aflevering. Voor de rest.. tussen de 5 en de 7.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW seizoen 2 had misschien 3 leuke afleveringen rest is pauper
Yepquote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meer richting Consultancy bedoel je toch?
Ai kut man.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef Fuszy het volgende:
Oh tot overmaat van ramp
6 tentamens verspreid over de dagen 12, 13 en 14 juni.
13 juni
Nederland - Duitsland
Op 14 juni de 2 lastigste.
Welke was dat ook al weer ? Ik had iets van WTF met die bitchfight, 2 jaar voor een moordquote:
Woensdag is er weer een happy hour; last chance.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Maver24 het volgende:
vanavond dus geen Happy Hour,
WTF zijn ze aan het doen bij EA , echt niet normaal dit. tijden BPL TOTY bijna elke dag HH en nu ineens helemaal niks,
hoe corrupt kan je wezen zeg
Die kreeg toch een hogere straf + TBS ofzo? Die dwangverpleging was voor de borderline stoornis. Terwijl ik me wel kon sympatiseren met die meid. Anders had ze dr zus doodgeslagen, ze bonkte gewoon dr kop keihard op de grond.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke was dat ook al weer ? Ik had iets van WTF met die bitchfight, 2 jaar voor een moord
Die aflevering uit seizoen 1 met Hef vond ik ook wel vet
afgelopen weken is er altijd op maandag een MOTM player geweest met een HH en nu ineens niet. wat ik al zei. tijdens BPL TOTY waren er echt veel HH en nu deze week bijna helemaal niksquote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Woensdag is er weer een happy hour; last chance.
Goed bezig!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
[TK] Diverse PS3 spellen en WoW:Cataclysm CE(Key gebruikt,rest in seal
iemand nog games kopen
Ik had ze er vorige week al opgezet, maar nog weinig reacties. Begin te denken dat de games niet interessant zijn of dat mijn prijzen te hoog zijn.quote:
Naast die in de advertentie heb ik dit nog:quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb alleen FIFA 12, MW3 en Gran Turismo
Wel Assasins Creed 2 geleend van iemand, best tof. Ga Brotherhood wel kopen binnenkort denk ikquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die 3 heb ik ook. Uncharted 1 en 2. Guitar hero 4 volgens mij en nog een paar.
Je kan hem altijd van mij overkopenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel Assasins Creed 2 geleend van iemand, best tof. Ga Brotherhood wel kopen binnenkort denk ik
Jij wil dus bijna elke doordeweekse dag een happy hour? Ik vind het wel goed dat ze wat minder happy hours doen, maar als het Liga BBVA TOTY uitkomt gaan ze waarschijnlijk elke dag happy hours doen, zelfs in het weekend.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
afgelopen weken is er altijd op maandag een MOTM player geweest met een HH en nu ineens niet. wat ik al zei. tijdens BPL TOTY waren er echt veel HH en nu deze week bijna helemaal niks
Valt nog mee tegenover mijn collectiequote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Naast die in de advertentie heb ik dit nog:
Fifa 12
Soul Calibur 4
Killzone 3
Resistance 2
Gran turismo 5
Uncharted 1
Uncharted 2
Guitar hero 4
GTA 4sick
Jullie moeten eens weten wat VIPazzl allemaal heeftquote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt nog mee tegenover mijn collectie
Heb je FUT eigenlijk al weer opgepakt Toefke?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb:
Fifa 12
Top spin 4
En wat oudere fifa's uiteraard.
Zitten wel veel downloads bij he :pquote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jullie moeten eens weten wat VIPazzl allemaal heeft
Ik ben van plan morgen een ochtendje mee te pikken, morgen avond wéér werken, en dan: 7 dagen vrijquote:Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je FUT eigenlijk al weer opgepakt Toefke?
En hoeveel wii gamesquote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
46 games origineel, +200 games gedownload.
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Jammer dat hij er geen geld mee kan verdienen.quote:
Dit, elke dag voetallen zodra we uit school kwamen. Love the old daysquote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik speelde op mijn 14e nog buiten met mijn vriendjes
90 % van deze spellen mag je pas over 4 jaar spelenquote:
Onderbouwquote:
quote:
Alsof iemand omkijkt naar dat soort dingenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
90 % van deze spellen mag je pas over 4 jaar spelen
Idd ja. Ik dacht dat ze daar streng op controleerde. Toen ik 15 was kreeg ik GTA IV bijna niet mee. Hij vroeg of ik legitimatie bij me had maar ik zei nee toen vroeg die ben je 16? Toen zei ik ja en kreeg hem gewoon meequote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
90 % van deze spellen mag je pas over 4 jaar spelen
Koop CODquote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt weinig. Koop alleen ieder jaar FIFA en heel af en toe een andere game. Heb verder alleen Batman Arkham Asylum, Arkham City, Ghostbusters, GTA 4 ofzo, Topspin 3 en een oude Tiger Woods. Die Batman games zijn geniaal, maar verder zijn er amper games die ik leuk vind en omdat ik slecht ben in shooters vind ik dat ook niet zo boeiend
B-b-b-bol punt comquote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Idd ja. Ik dacht dat ze daar streng op controleerde. Toen ik 15 was kreeg ik GTA IV bijna niet mee. Hij vroeg of ik legitimatie bij me had maar ik zei nee toen vroeg die ben je 16? Toen zei ik ja en kreeg hem gewoon mee
Nee, dan ben ik al dood bij de tutorialquote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop CODkunnen we dat eens met een groepje spelen
he?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoezo +200%.Jij hebt echt slechte ogen.
Care, ik hanteer ook maar een 2+ k/dquote:
Die laat ik gewoon bestellen jaquote:
Ik weet nog dat ik voor het eerst Counter strike wou kopen way back; 7 jaar geleden ofzo. Tering he, je kreeg niks mee en moest perse iemand vinden die ouder was hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Idd ja. Ik dacht dat ze daar streng op controleerde. Toen ik 15 was kreeg ik GTA IV bijna niet mee. Hij vroeg of ik legitimatie bij me had maar ik zei nee toen vroeg die ben je 16? Toen zei ik ja en kreeg hem gewoon mee
Ik betaal gewoon al m'n spellen zelf hoor, tenzij ik ze voor een verjaardag oid krijgquote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij dat zelf kan betalen?
Meneer gaat ff opscheppen over z'n shooterskills.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Care, ik hanteer ook maar een 2+ k/d
Carmegeddon 2quote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Ach, toen ik 12/13 was speelde ik ook al Carmageddon 2 (L)
Tof spel, lekker mensen doodrijgen aan je spikes op de bumperquote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Ach, toen ik 12/13 was speelde ik ook al Carmageddon 2 (L)
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Meneer gaat ff opscheppen over z'n shooterskills.
Codemasters heeft de server daarvoor platgelegd..quote:Op maandag 21 mei 2012 19:05 schreef pascal08 het volgende:
Als je echt fun wilt, moet je GRID online spelen. Dat spel is gewoon te vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |