Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha ja echt. Elke ochtend vervloek ik mezelf weer.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
blijven zeggen, misschien ga je het dan geloven
Domme FUT spelersquote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha ja echt. Elke ochtend vervloek ik mezelf weer.
Contractenhandeltje loopt trouwens nog steeds als een trein. Alles onder de 500 oppikken en meteen een uurtje erop voor 650/700. Toch weer 4 à 5k winst per lading. Gewoon goed die 59 minute in de gaten houden, gaat al vanaf het begin van de game prima. Heb de helft van al mijn inkomsten op die manier binnengehengeld denk ik. 't is even intensief klikken, maar 't levert genoeg op per keer.
[ afbeelding ]
Nu met pics.
Wat is er dom aan? Als ik snel contracten nodig heb pak ik soms ook die van 650quote:
En andere mensen rijk makenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is er dom aan? Als ik snel contracten nodig heb pak ik soms ook die van 650
Dat is helemaal een goudmijn. Shiny contracten binnenhalen voor 350 coins, twee uurtjes wachten en voor het dubbele erop.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
En andere mensen rijk makenIk koop gewoon een stuk of 20 tijdens HH
Dat is inderdaad een goede manier, helaas duurt het wel even om naar de 59e minuut te skippenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Lindgren. het volgende:
Perfect streak.
[ afbeelding ]
Alle 24 voor bin verkocht.
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede manier, helaas duurt het wel even om naar de 59e minuut te skippen
Oke, chill, morgen effkes uitproberenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Klikje
Daarmee ben je binnen 1 minuut op de juiste pagina.
Heb je het even getimed met een stopwatch?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef Rijst het volgende:
Binnen een halve minuut ben je al bij de 59th minut.
Jaaaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je het even getimed met een stopwatch?
Ziet er leuk uit maar ik ga bij FUT toch altijd voor Pacequote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij heeft deze bronze wel vrij degelijke stats
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar ik ga bij FUT toch altijd voor Pace
Hallo. Hoe groot is je penis?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar ik ga bij FUT toch altijd voor Pace
???quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hallo. Hoe groot is je penis? [ afbeelding ] Of hoe klein, eigenlijk?
Die heb ik niet, walcott is te zwak fysiek. net als jijquote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe spelen IF Walcott en IF Doumbia? Meneer micropenis.
Gelukkig is Di Maria wel sterkquote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Die heb ik niet, walcott is te zwak fysiek.
Maar ik heb wel een monsterpen0r.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Die heb ik niet, walcott is te zwak fysiek. net als jij
Duitsersquote:Arjen Robben wordt door Sport Bild flink op de hak genomen na zijn gemiste strafschop in de Champions League-finale tegen Chelsea. De invloedrijke Duitse krant heeft de aanvaller van Bayern München omgedoopt in 'Arjen Floppen'.
De penalty van Robben werd in de verlenging gestopt door Chelsea-keeper Petr Cech. Het was al de tweede keer in korte tijd dat hij een cruciale strafschop mist. In de competitiewedstrijd tegen Borussia Dortmund, toen de landstitel op het spel stond, overkwam hem hetzelfde. "Gelukkig speelt hij op het EK voor het Nederlands elftal", schrijft de krant. "Dan is het niet zo erg als hij een strafschop verknalt."
Bayern München verloor de Champions League-finale uiteindelijk na strafschoppen van Chelsea. In de beslissende penaltyserie misten Olic en Schweinsteiger.
De Duitsers denken dat ze het EK al hebben gewonnen met al die misplaatste arrogantie overal.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duitsers![]()
Ik hoop voor hem dat hij zijn verlengde contract laat ontbinden.
Ze hebben wel gelijk. Als we een wat arrogante, schwalbe-makende Duitser in de eredivisie zouden hebben, die op het moment supreme een pingel zou missen in een europacup finale, zouden we m ook met de grond gelijk maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duitsers![]()
Robben is ook een faalhaas op de belangrijke momenten. Gomez had die pingel moeten nemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duitsers![]()
Bij mij voor 250 welquote:Op maandag 21 mei 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
Bij mij gaan die bronze player fitness er echt niet uit voor 200
Wil je nog?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik straks wel , voeg me maar toe: roydewit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |