SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Troel op 21-05-2012 21:38:05 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik heb het wel eens gehoord en dan werd er iets lacherig over gedaan als op de middelbare school de voorletters echt genoemd worden, maar dat is nagenoeg nooit natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef Kersjes het volgende:
Troel, die naam doet me denken aan Lex.iany, een jochie van het kdv. Een stuk beter uitspreekbaar in ieder geval.
Hoe erg is het om als voornaaminitialen S.M. te hebben? Ik vind het beter dan andersom...
Even topicreport doen op vorige topic?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:47 schreef Handheld het volgende:
Hmm, nu wil ik de naam verwijderen in het vorige topic, kan het niet omdat het gesloten is.
Ik heet liever ms dan sm.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef Kersjes het volgende:
Troel, die naam doet me denken aan Lex.iany, een jochie van het kdv. Een stuk beter uitspreekbaar in ieder geval.
Hoe erg is het om als voornaaminitialen S.M. te hebben? Ik vind het beter dan andersom...
Ja idd, die combi hebben wij wellicht ook in de toekomst.. vandaar ook een 2e naam maar idd, hoe vaak gebruik je die 2e naam nou?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:06 schreef Leandra het volgende:
Alle voornamen met een S vielen voor ons al af omdat de achternaam met een S begint.
Waar mijn oudste overigens wel de initialen BH heeft, dat alleen al was een reden hem een tweede naam te geven, maar hij gebruikt die tweede letter nooit, en als paraaf heeft hij gewoon BH
Hij heeft iig de keuze om die 2de letter te gebruiken met paraferen, dat hij het niet doet en BH als geuzennaam gebruikt verbaast me weer niet zoquote:Op maandag 21 mei 2012 15:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, die combi hebben wij wellicht ook in de toekomst.. vandaar ook een 2e naam maar idd, hoe vaak gebruik je die 2e naam nou?Ik heb zelf initialen MS, ook niet al te handig, maar SM of SS lijkt me dan nog vager.
En idd, zo kan je bij alles wat blijven verzinnen.. Alhoewel een vriendin van mij de initialen SGP heeft, haal je de middelste naam weg is het SP
XD
Ben jij dit, BE?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef Finland. het volgende:
Ik had een docent op school die ook als initialen SS had. Geen idee of zijn roepnaam ook zijn echte voornaam is, maar het zou me niks verbazen.
XDquote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft iig de keuze om die 2de letter te gebruiken met paraferen, dat hij het niet doet en BH als geuzennaam gebruikt verbaast me weer niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |