SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oneens!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef system_overload het volgende:
2 dagen is nogal lang voor een meet myr
Zaterdagmiddag + avond BBQ, mensen die willen slapen gaan slapen. Mensen die weg willen gaan weg. Volgende ochtend inpakken & wegwezen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef system_overload het volgende:
ok ok waneer dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag + avond BBQ, mensen die willen slapen gaan slapen. Mensen die weg willen gaan weg. Volgende ochtend inpakken & wegwezen.
Denk dat dat voor 40 euro p.p wel moet kunnen, en dat is toch wat je ook wel kwijt bent voor een avondje stappen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Myra maak je zo'n bbq dan niet meteen heel duur?
1 dag beginnen, opbouwen, BBQ'en. Hele nacht doorgaan en de volgende dag weer opruimen en vertrekken.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef system_overload het volgende:
Ik heb nu flashbacks naar die meet bij okselquote:Op maandag 21 mei 2012 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat voor 40 euro p.p wel moet kunnen, en dat is toch wat je ook wel kwijt bent voor een avondje stappen.
[..]
1 dag beginnen, opbouwen, BBQ'en. Hele nacht doorgaan en de volgende dag weer opruimen en vertrekken.
ik voer je wel dronken schatjequote:Op maandag 21 mei 2012 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu flashbacks naar die meet bij oksel![]()
Er slaapt dus niemand naast mij op mijn fatboy
Is goed hoor. Zolang je mij maar niet dronken voert zodat je naast mij, terwijl ik slaap een ander kan gaan neukenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:06 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik voer je wel dronken schatje
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor. Zolang je mij maar niet dronken voert zodat je naast mij, terwijl ik slaap een ander kan gaan neuken
40 euro een stap avond?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat voor 40 euro p.p wel moet kunnen, en dat is toch wat je ook wel kwijt bent voor een avondje stappen.
really?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor. Zolang je mij maar niet dronken voert zodat je naast mij, terwijl ik slaap een ander kan gaan neuken
Die bij oksel was al episch, die bij mij ook maar die bij jou sloeg allesquote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
Dat was ook wel een van de betere meets. Al was de meet bij mij het best natuurlijk.
Dat komt omdat jij chickies dronken voertquote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef ook_gek het volgende:
Camping? Kramperen? Is het martel meeting? Wat een hel man!
[..]
40 euro een stap avond?
Mag ik een keer met je op stap, want ik wil weten hoe je dat doet!
Mijn avonden zijn veel duurder
Yeah really!!quote:
Niet zeiken, jij komt toch niet. Daarbij is het geen kamperen, het is eten en drinken tot je omvalt, en dan tenminste niet de verplichting hebben naar huis te moeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef ook_gek het volgende:
Camping? Kramperen? Is het martel meeting? Wat een hel man!
[..]
40 euro een stap avond?
Mag ik een keer met je op stap, want ik wil weten hoe je dat doet!
Mijn avonden zijn veel duurder
Boobpowerquote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zeiken, jij komt toch niet. Daarbij is het geen kamperen, het is eten en drinken tot je omvalt, en dan tenminste niet de verplichting hebben naar huis te moeten.
Ik heb tieten, dus behalve het OV betaal ik verdomd weinig normaal gesproken.
waaaaatquote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah really!!
En na de seks gewoon mij wakker knuffelen en roepen dat ik mee moet om een neukpeuk te roken.
Mijn god wat was dat fout
Ik zit vaak ook al over de 40, en dan heb ik nog geen drankje weggegeven.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij chickies dronken voert
ik betaal altijd alles zelfquote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zeiken, jij komt toch niet. Daarbij is het geen kamperen, het is eten en drinken tot je omvalt, en dan tenminste niet de verplichting hebben naar huis te moeten.
Ik heb tieten, dus behalve het OV betaal ik verdomd weinig normaal gesproken.
Hoe bedoel je hoe zagen ze eruit?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
waaaaat![]()
i lol'd
hoe zagen ze eruit?
Dat ben je al kwijt aan reiskosten/entree?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit vaak ook al over de 40, en dan heb ik nog geen drankje weggegeven.
share!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hoe zagen ze eruit?
Och dat hele verhaal is eigenlijk nog veel erger maar dat hou ik voor mezelf
damn waar gaan jullie uit?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben je al kwijt aan reiskosten/entree?
how do i get free stuff with boobs?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben toen wel blij dat ik niet daar bij Oksel ben gaan slapen. Maar gezellig met Patje in de auto was gegaan richting boterhamzakje, waarbij we bijna een hertje aanreden.
Ik betaal een paar drankjes voor mezelf en voor andere, maar meer dan 40 euro geef ik niet vaak uit op een avond hoor.quote:
Ik heb me rotgelachen bij oksel.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben toen wel blij dat ik niet daar bij Oksel ben gaan slapen. Maar gezellig met Patje in de auto was gegaan richting boterhamzakje, waarbij we bijna een hertje aanreden.
Nee, fiets en kroeg heb ik het nu over.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben je al kwijt aan reiskosten/entree?
Ik ga nooit uitquote:
Als je een beetje zelfrespect hebt niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
how do i get free stuff with boobs?
Je neemt een gram coke mee als je gaat stappen?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, fiets en kroeg heb ik het nu over.
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je een beetje zelfrespect hebt niet.![]()
Je flasht ze, en steelt z'n portemonnee terwijl die op de grond ligt te fappen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
how do i get free stuff with boobs?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je neemt een gram coke mee als je gaat stappen?
ok,nja krijg toch nooit wat gratisquote:Op maandag 21 mei 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je een beetje zelfrespect hebt niet.![]()
Vrouwen die van mij verwachten dat ik betaal omdat ze tieten hebben zitten bij mij verkeerd hoor.quote:
Aha mjah stap over op bier en dan scheelt het zo de helftquote:Op maandag 21 mei 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zit ik al over de 40 voor ik onderweg ben.
Maar drink ook veel whiskey enzo. Dat scheelt ook een hoop.
flashen en fappen in 1 zinquote:Op maandag 21 mei 2012 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je flasht ze, en steelt z'n portemonnee terwijl die op de grond ligt te fappen.
Daar begin ik altijd mee, maar na een tijdje heb ik toch zin in wat anders. En de hele tijd naar de wc moeten vind ik zo vervelend.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha mjah stap over op bier en dan scheelt het zo de helft
Mjah daar zit hem het verschil denk ik!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen die van mij verwachten dat ik betaal omdat ze tieten hebben zitten bij mij verkeerd hoor.
Wat doe ik in die quote?quote:
Mwoah, ik vind het niet erg om voor een ander te betalen, maar ik verwacht dan ook wel rondjes terug eigenlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah daar zit hem het verschil denk ik!!
Vrouwen die het verwachten verdienen een nekschot!
Maar er zijn ook vrouwen die er niet vanuit gaan dat een vent voor ze betaald maar die wel de hele avond gratis kunnen drinken om wat voor reden dan ook. In dat laatste geval vind ik niet dat het een gebrek aan zelfrespect is.
Je krijgt nog steeds een biertje van me, ik voel me schuldig manquote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet erg om voor een ander te betalen, maar ik verwacht dan ook wel rondjes terug eigenlijk.
hoezo?quote:
ja dus? Laat haar lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze heeft het quoten nog niet helemaal door.
Uhuh en een beetje vrouw doet dat ook. Of zegt op zijn minst van nee dank je ik hoef even niks (want ik heb niet zoveel geld bij me)quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet erg om voor een ander te betalen, maar ik verwacht dan ook wel rondjes terug eigenlijk.
Gelukkig hoef jij niet bang te zijn dat mensen drankjes voor je kopen, dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Geester het volgende:
Mensen die drankjes voor mensen kopen en dat ze dan denken dat ze vrienden zijn
ik ben een N00B don't kill mequote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je krijgt nog steeds een biertje van me, ik voel me schuldig man
Want?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet bang te zijn dat mensen drankjes voor je kopen, dan.
Ik vind het wel schattigquote:
Nu mag ik je weer.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en een beetje vrouw doet dat ook. Of zegt op zijn minst van nee dank je ik hoef even niks (want ik heb niet zoveel geld bij me)
Helaas zijn er te veel hoeren die idd neuken voor een breezer.
Nerd.quote:
Hoezo dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:21 schreef twi het volgende:
[..]
Want je snapt de opmerking niet. Mensen willen meestal slimmere vriendjes.
Ik betaal eigenlijk altijd zelf. Of we doen om en om. Ik de ene avond, hij de andere.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en een beetje vrouw doet dat ook. Of zegt op zijn minst van nee dank je ik hoef even niks (want ik heb niet zoveel geld bij me)
Te erg dat soort mensen!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nee maar serieus, als ik na het 4e rondje zie dat die persoon alleen voor zichzelf een biertje haalt is het wel gelijk klaar ook.
en als je gratis neuQt?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een slet, dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
en als je gratis neuQt?
is dat erger dan een hoer?
Als je geen complimentje naderhand krijgt... Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 11:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
en als je gratis neuQt?
is dat erger dan een hoer?
Maar geen zorgen, jij regelt wel een goed wijntje voor die clam toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je geen complimentje naderhand krijgt... Ja
Ik heb gewoon niet zoveel. Kan vaak niet eens betalen al zou ik willen. Ez heeft bijvoorbeeld heel vaak van alles voor mij betaald, dat betaalde ik hem op een andere manier terug. Bijvoorbeeld door zijn privechauffeur te spelen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betaal eigenlijk altijd zelf. Of we doen om en om. Ik de ene avond, hij de andere.
Dat zeker, wit en zoetquote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar geen zorgen, jij regelt wel een goed wijntje voor die clam toch?
Net als ik.quote:
Privechauffeur?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zoveel. Kan vaak niet eens betalen al zou ik willen. Ez heeft bijvoorbeeld heel vaak van alles voor mij betaald, dat betaalde ik hem op een andere manier terug. Bijvoorbeeld door zijn privechauffeur te spelen ofzo
BIERRRR!quote:
Doe ik niet voor iedereen hoor. Op FOK! zijn er maar 2 voor wie ik dat doequote:Op maandag 21 mei 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net als ik.
[..]
Privechauffeur?Keer een drankje doen?
Zo kan het ook, niks mis mee. Maar als je het zou hebben, zou je toch gewoon betalen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zoveel. Kan vaak niet eens betalen al zou ik willen. Ez heeft bijvoorbeeld heel vaak van alles voor mij betaald, dat betaalde ik hem op een andere manier terug. Bijvoorbeeld door zijn privechauffeur te spelen ofzo
Ohw.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik niet voor iedereen hoor. Op FOK! zijn er maar 2 voor wie ik dat doe
mannen tis nooit goedquote:Op maandag 21 mei 2012 11:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je geen complimentje naderhand krijgt... Ja
Dat sowieso!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kan het ook, niks mis mee. Maar als je het zou hebben, zou je toch gewoon betalen.
Baardmans?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij ben ik niet onredelijk qua betalen. Nouja, vorige meet wel, maar toen heb ik nog geld overgemaakt achteraf naar baardmans.
ik ben een skeere student helft van een rondje betaaltquote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij ben ik niet onredelijk qua betalen. Nouja, vorige meet wel, maar toen heb ik nog geld overgemaakt achteraf naar baardmans.
Mja anders doe je t bovenste knoopje van je blousje los dan stroomt t bier binnenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben een skeere student helft van een rondje betaalt
ik had het over de meet..quote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Mja anders doe je t bovenste knoopje van je blousje los dan stroomt t bier binnen
Ok
Groetjes
sjanzzz!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel eens de hele avond getrakteerd door iemand. Telkens als ik m'n portemonnee wilde pakken duwde hij hem weg zodat hij kon betalen.
Nou, prima dan. Maar ik voelde me wel een profiteur.
Classicquote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel eens de hele avond getrakteerd door iemand. Telkens als ik m'n portemonnee wilde pakken duwde hij hem weg zodat hij kon betalen.
Mjah herkenbaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
you are forgiven ,oh ignorant onequote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:30 schreef twi het volgende:
Ik begin gewoon met het eerste rondje wanneer mensen nog langzaam drinken. Dan denkt iedereen dat ik gul ben en de rest van de avond zit m'n portomonnee in m'n zak
Ghehe en als ze dronken zijn zeggen dat jij de laatste 2 rondjes hebt gehaald? Weten ze toch niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 11:30 schreef twi het volgende:
Ik begin gewoon met het eerste rondje wanneer mensen nog langzaam drinken. Dan denkt iedereen dat ik gul ben en de rest van de avond zit m'n portomonnee in m'n zak
jullie zijn gewoon heetquote:
Not really!quote:
Haal jij een wijntje voor me?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:30 schreef twi het volgende:
Je kent me niet eens en je noemt me nu al ignorantquote:Op maandag 21 mei 2012 11:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
you are forgiven ,oh ignorant one
wat dan?quote:
Voorlopig krijg jij van mij geen drank meer, ik krijg toch alleen maar de schuld dat ik je dronken zit te voerenquote:
Deed ik ookquote:
leuk hehquote:Op maandag 21 mei 2012 11:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Je kent me niet eens en je noemt me nu al ignorant
Dat heeft ze snel door he?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Je kent me niet eens en je noemt me nu al ignorant
Je voert me eerst dronken en steelt vervolgens mn shotje.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voorlopig krijg jij van mij geen drank meer, ik krijg toch alleen maar de schuld dat ik je dronken zit te voeren
ik wil wel met je meeten..quote:
Er staan nog een shotje of 10 op de kast. Niet zo mauwen, meisje.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
Je voert me eerst dronken en steelt vervolgens mn shotje.Jij hebt duidelijk iets goed te maken.
Oh.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Er staan nog een shotje of 10 op de kast. Niet zo mauwen, meisje.
JAA Sziget bier,drugs en hippiesletjesquote:Op maandag 21 mei 2012 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
We willen een meet, nog niets concreet. Misschien moeten we allemaal maar naar Sziget.
bring it on!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:33 schreef Geester het volgende:
[..]
Ga ik alleen maar meer mn best doen om het tegendeel te bewijzen liefje
Ja, ik ga sowieso met heloef en VH en marty. Ik wil vrouwen erbij!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
We willen een meet, nog niets concreet. Misschien moeten we allemaal maar naar Sziget.
Wacht, wat, waar?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ik hoop zo dat ik vandaag of morgen te horen krijg dat ik naar de drive-in premiere van MIB III mag gaan woensdag![]()
Dan alleen nog even iemand zoeken die mee gaat met me
orgasme is nooit wegquote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zoekt nog iemand die ze mag beffen terwijl haar vriendje kijkt. Interesse?
Ja godverdomme, heb ik een goed idee en dan mag ik niet mee...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso met heloef en VH en marty. Ik wil vrouwen erbij!
De Veronica premierequote:
Discriminatiequote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, heb ik een goed idee en dan mag ik niet mee...
Ja maar ik ben een beginneling daarin.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
orgasme is nooit weg
maar daarna moet ik natuurlijk wel haar vriend vermoorden
I leave no witnes behind
ik help je even met je typoquote:Op maandag 21 mei 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke hallo ik ben geester
20
single
2,5 cm
Groeten
quote:
Tuurlijk wel, als je maar een vrouw meeneemt. En het liefst een leukequote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, heb ik een goed idee en dan mag ik niet mee...
de blanke medemens heeft het altijd zo zwaar..quote:
Ik weet wel iemand denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:39 schreef arachide. het volgende:
Tuurlijk wel, als je maar een vrouw meeneemt. En het liefst een leuke
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 11:39 schreef system_overload het volgende:
[..]
de blanke medemens heeft het altijd zo zwaar..
we hebben dezelfde delenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een beginneling daarin.
je baard?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik bedoel met 25 cm
Maar jij wint toch al? Dan hoef ik me niet aan te meldenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Veronica premiere![]()
In Amsterdam, aanmelden op de site en hopen dat je eruit geloot wordt
Zuchtquote:Op maandag 21 mei 2012 11:39 schreef system_overload het volgende:
[..]
we hebben dezelfde delen
you know what to do
Ik kan wel heel goed pijpen, geen idee of dat meehelpt. Zoenen kan ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 11:39 schreef system_overload het volgende:
[..]
we hebben dezelfde delen
you know what to do
Misschien misschien nietquote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef system_overload het volgende:
[..]
je baard?
ben je ZZ top undercover
wat is er jongen?quote:
Beter een pijp mollen dan een mol pijpenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan wel heel goed pijpen, geen idee of dat meehelpt. Zoenen kan ik ook
Zou mooi zijn als ik een keer iets zou winnenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij wint toch al? Dan hoef ik me niet aan te melden
Tja... Ben ik te lelijk voor hequote:Op maandag 21 mei 2012 11:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat is er jongen?
geen kutjes meer voor jou?
zodra ik een lul ontwikkel bel ik jequote:Op maandag 21 mei 2012 11:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan wel heel goed pijpen, geen idee of dat meehelpt. Zoenen kan ik ook
Ik heb ook al heul lang niets gewonnen..quote:Op maandag 21 mei 2012 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ik een keer iets zou winnen
Dan pas?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:43 schreef system_overload het volgende:
[..]
zodra ik een lul ontwikkel bel ik je
ik ben ook Fugly gelukkig heb ik al een kutjequote:
Ja dafuq moet ik daar op antwoorden ...Ik ben echt lelijk je moet er lichtelijk van overgeven denk ikquote:Op maandag 21 mei 2012 11:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben ook Fugly gelukkig heb ik al een kutje
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ik hoop zo dat ik vandaag of morgen te horen krijg dat ik naar de drive-in premiere van MIB III mag gaan woensdag![]()
het begint al te groeien...quote:
Jij wil wel heel graag dat ik privechauffeur voor je ga spelen hequote:
ik geef me daar al 3 jaar op rij voor op..... als jij mijn plekje krijgtquote:Op maandag 21 mei 2012 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
heet hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dafuq moet ik daar op antwoorden ...Ik ben echt lelijk je moet er lichtelijk van overgeven denk ik
Lieverdquote:Op maandag 21 mei 2012 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef me daar al 3 jaar op rij voor op..... als jij mijn plekje krijgt
Busted.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag dat ik privechauffeur voor je ga spelen he
Na mijn ex kan ik alles aanquote:Op maandag 21 mei 2012 11:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
het begint al te groeien...
are you into micro penis?
Ja, maar je weet dat de vorige jaren kansloos waren. MIB3 komt namelijk pas deze week uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:45 schreef rival het volgende:
ik geef me daar al 3 jaar op rij voor op..... als jij mijn plekje krijgt
Arme naatquote:
Oh jawel!!quote:
Tegen mij toch welquote:
kon hij wel andere dingen?quote:
Biddenquote:
de potjes aan het vullenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is mijn chemische zaad donor eigenlijk?
Mjah uhm aangezien ik mijn kenteken moest invullen is de kans groot dat we met jouw auto het terrein niet opkomenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
als we dan met mijn auto gaan en ik mag rijden!
oh god please give me a monstercockquote:
Die wacht tot jij hem naar de spermabank wil rijden.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is mijn chemische zaad donor eigenlijk?
Hij kon wel goed zoenen. En... Let me think. Hij kon heel goed gedichten via de mail versturen waarin hij het uitmaakte.quote:
Monstercocksquote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef system_overload het volgende:
[..]
oh god please give me a monstercock
Ik denk niet dat dat jou zou staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef system_overload het volgende:
[..]
oh god please give me a monstercock
agreequote:
Spermabank? Hell no!! Dan gaat mn plan helemaal de mist in!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die wacht tot jij hem naar de spermabank wil rijden.
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah uhm aangezien ik mijn kenteken moest invullen is de kans groot dat we met jouw auto het terrein niet opkomen
Of een gewone bank, of een fatboy.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spermabank? Hell no!! Dan gaat mn plan helemaal de mist in!
Mjah is ook een optie inderdaadquote:
Hihi fatboyquote:
Oh lieve Faye het doet best wel zeer, maar vanaf vandaag moet ik je niet meer?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef arachide. het volgende:
Hij kon wel goed zoenen. En... Let me think. Hij kon heel goed gedichten via de mail versturen waarin hij het uitmaakte.
bitch i'll look fabulous waving my dick around teeheequote:
Mjah en dat dan als sinterklaasgedichtquote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Oh lieve Faye het doet best wel zeer, maar vanaf vandaag moet ik je niet meer?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Wel gelijk helicopteren he?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
bitch i'll look fabulous waving my dick around teehee
Ervaring met zoenen met naatje?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
Mensen die goed kunnen zoenen.
Zoenen met naatje.
Klote combobreaker.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Het mooiste aan naat vond ik nog zijn standvastigheid dat hij niet aan seks voor het huwelijk zou doen.
Goed ook van hem dat ie dat heeft volgehouden
Zoiets ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Postopkrikkerquote:
wat nou als je een kenteken opgeeft en ineens pech krijgt en met vervangend vervoer die kant op gaat?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah uhm aangezien ik mijn kenteken moest invullen is de kans groot dat we met jouw auto het terrein niet opkomen
you're confusing me with someone elsequote:
Mjah denk het ook wel. Maar als ik win, not gonna happen maar ok dan geef ik jou meteen een gil!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
wat nou als je een kenteken opgeeft en ineens pech krijgt en met vervangend vervoer die kant op gaat?
ik neem aan dat legitimatie voldoende is
Bitch high as fuck voor 7 maanden lang.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
Mensen die goed kunnen zoenen.
Zoenen met naatje.
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
you're confusing me with someone else
maar zo goed als als de dryspell nog langer duurt
kon hij wel likken?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bitch high as fuck voor 7 maanden lang.
Dat wel. Perfect getimed. En nu ben ik echt happyquote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Achteraf gezien het beste gedicht wat je ooit in je leven hebt gehad wel.
hoeveel pandapunten heb jij?quote:
Nou ja zeg!!quote:
tof, dan kan ik film kijken en mag jij in de tussentijd met de "schakelpook" spelenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah denk het ook wel. Maar als ik win, not gonna happen maar ok dan geef ik jou meteen een gil!
de wattt tssk mannen...quote:
Deal!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
tof, dan kan ik film kijken en mag jij in de tussentijd met de "schakelpook" spelen
Dat hoefde ook niet, want dan duurde seks nog korter dan gemiddeld.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!
En dan zeker wel verwachten dat jij wel pijpt?
Te erg ditquote:Op maandag 21 mei 2012 11:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat hoefde ook niet, want dan duurde seks nog korter dan gemiddeld.
Gemiddeld als in 3 minuten gemiddeld.
Whahahaquote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
makkelijk!
wat 5 minuten rondsurfen op fok al niet voor me kan doen
Dat hoor jij dan toch te vertellen?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ja twi, vertel ons meer over jouw bedrituelen.
Ik heb alleen ruzie met matrassen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ja twi, vertel ons meer over jouw bedrituelen.
i feel your painquote:Op maandag 21 mei 2012 11:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat hoefde ook niet, want dan duurde seks nog korter dan gemiddeld.
Gemiddeld als in 3 minuten gemiddeld.
Ik heb hem alleen op de bank zien slapen, zoals het hoort.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoor jij dan toch te vertellen?
Precies tijdens mijn lunch ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef twi het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik heb eigenlijk wel weer genoeg over Naatje's (gebrek aan) bedrituelen gehoord
Mjah dat geloof ik dus niet schatquote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen op de bank zien slapen, zoals het hoort.
quote:
Ik hoorde dat jullie elkaar op TC zaten af te lebberen dus mjah dan verwacht ik niet dat hij op de bank slaaptquote:Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij, malle gekkie.
Hihi, sochtends een hele vastgekoekte bakkes.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ze ziet namelijk niets als ze eenmaal ligt te slapen.
QFTquote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jullie elkaar op TC zaten af te lebberen dus mjah dan verwacht ik niet dat hij op de bank slaapt
Dat is echt geen pretje hoor!!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi, sochtends een hele vastgekoekte bakkes.
Mensen die elkaar niet op TC af lebberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jullie elkaar op TC zaten af te lebberen dus mjah dan verwacht ik niet dat hij op de bank slaapt
Ik heb niemand om op TC af te lebberenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die elkaar niet op TC af lebberen.
ik krijg ook wel zin om mee te gluren op dat TC!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die elkaar niet op TC af lebberen.
ervaring damn girlquote:
Daar heb ik al laaaaaang geen last meer van.quote:
same herequote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niemand om op TC af te lebberen
Mjah sorryquote:
Hey, how you doing? ^^quote:
Kom maar skatje.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niemand om op TC af te lebberen
Is goed, eerst even douchen hoorquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krijg ook wel zin om mee te gluren op dat TC!
quote:
deze heeft een monstercock houd het 5 uur vol en likt als Lassie?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik al laaaaaang geen last meer van.
i'm doing fine honey..quote:
TinyChat. Webcamchatroomquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
Oke nu iedereen weer nuchter is: Wat was er aan het handje met Myr & twi? Is dit een hot new item?
quote:
nee want ik ga niet met mijn eigen hoofd op camquote:
Kinderachtig hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want ik ga niet met mijn eigen hoofd op cam
Ik had wat teveel gedronken, ik weet er weinig meer van.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
Oke nu iedereen weer nuchter is: Wat was er aan het handje met Myr & twi? Is dit een hot new item?
Ik ga altijd met andermans hoofd op cam.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want ik ga niet met mijn eigen hoofd op cam
kinky shit JWZ gisteren nog rokje geneuQt in haar oogkasquote:
Kans is zeker klein dat als jij wint dat je mij dan meevraagt?quote:
Je gaat t centrum in?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah douchen en dan ff naar Rotterdam. Myr, terrassen vanmiddag?
Die kans is nagenoeg niet aanwezigquote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is zeker klein dat als jij wint dat je mij dan meevraagt?
nee slimquote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor
[..]
Ik had wat teveel gedronken, ik weet er weinig meer van.
Paranoia strikes deep...quote:Op maandag 21 mei 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee slim
interwebs is interwebs en niet iedereen hoeft precies te weten wie ik ben etc
Beetje jammer ditquote:
Klopt!quote:
Ik heb er inmiddels best last van inderdaad. Al die mensen die ik op straat tegen kom en om een handtekening vragen, vermoeiend is 't wel...quote:Op maandag 21 mei 2012 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee slim
interwebs is interwebs en niet iedereen hoeft precies te weten wie ik ben etc
Sopsopsopquote:
geen paranoia, gewoon geen behoefte aanquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels best last van inderdaad. Al die mensen die ik op straat tegen kom en om een handtekening vragen, vermoeiend is 't wel...
stalkers vragen niet om je handtekening die geven er 1 in poep.. op je muur...als je weg bent..quote:Op maandag 21 mei 2012 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels best last van inderdaad. Al die mensen die ik op straat tegen kom en om een handtekening vragen, vermoeiend is 't wel...
jeetje mijn grens in hoeverre ik internet wil verweven in de rest van mijn leven ligt gewoon op een andere plek dan die van julliequote:Op maandag 21 mei 2012 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga zo ook douchen en dan wilde ik gaan lunchen in de stad en dan een terrasje pakkenquote:
Niet zo serieus hoor, meisje, het was maar een garpjequote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje mijn grens in hoeverre ik internet wil verweven in de rest van mijn leven ligt gewoon op een andere plek dan die van jullie
mag het?
Volgens mij ligt ie op dezelfde plek als die van de gemiddelde fokker maar oke
Nee, dat je mij niet meeneemtquote:
Leuk voor jequote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo ook douchen en dan wilde ik gaan lunchen in de stad en dan een terrasje pakken
het mag, jij hebt een leven naast FOK wij nietquote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje mijn grens in hoeverre ik internet wil verweven in de rest van mijn leven ligt gewoon op een andere plek dan die van jullie
mag het?
Volgens mij ligt ie op dezelfde plek als die van de gemiddelde fokker maar oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |