SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oneens!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef system_overload het volgende:
2 dagen is nogal lang voor een meet myr
Zaterdagmiddag + avond BBQ, mensen die willen slapen gaan slapen. Mensen die weg willen gaan weg. Volgende ochtend inpakken & wegwezen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef system_overload het volgende:
ok ok waneer dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag + avond BBQ, mensen die willen slapen gaan slapen. Mensen die weg willen gaan weg. Volgende ochtend inpakken & wegwezen.
Denk dat dat voor 40 euro p.p wel moet kunnen, en dat is toch wat je ook wel kwijt bent voor een avondje stappen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Myra maak je zo'n bbq dan niet meteen heel duur?
1 dag beginnen, opbouwen, BBQ'en. Hele nacht doorgaan en de volgende dag weer opruimen en vertrekken.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:01 schreef system_overload het volgende:
Ik heb nu flashbacks naar die meet bij okselquote:Op maandag 21 mei 2012 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat voor 40 euro p.p wel moet kunnen, en dat is toch wat je ook wel kwijt bent voor een avondje stappen.
[..]
1 dag beginnen, opbouwen, BBQ'en. Hele nacht doorgaan en de volgende dag weer opruimen en vertrekken.
ik voer je wel dronken schatjequote:Op maandag 21 mei 2012 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu flashbacks naar die meet bij oksel![]()
Er slaapt dus niemand naast mij op mijn fatboy
Is goed hoor. Zolang je mij maar niet dronken voert zodat je naast mij, terwijl ik slaap een ander kan gaan neukenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:06 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik voer je wel dronken schatje
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor. Zolang je mij maar niet dronken voert zodat je naast mij, terwijl ik slaap een ander kan gaan neuken
40 euro een stap avond?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat voor 40 euro p.p wel moet kunnen, en dat is toch wat je ook wel kwijt bent voor een avondje stappen.
really?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor. Zolang je mij maar niet dronken voert zodat je naast mij, terwijl ik slaap een ander kan gaan neuken
Die bij oksel was al episch, die bij mij ook maar die bij jou sloeg allesquote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
Dat was ook wel een van de betere meets. Al was de meet bij mij het best natuurlijk.
Dat komt omdat jij chickies dronken voertquote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef ook_gek het volgende:
Camping? Kramperen? Is het martel meeting? Wat een hel man!
[..]
40 euro een stap avond?
Mag ik een keer met je op stap, want ik wil weten hoe je dat doet!
Mijn avonden zijn veel duurder
Yeah really!!quote:
Niet zeiken, jij komt toch niet. Daarbij is het geen kamperen, het is eten en drinken tot je omvalt, en dan tenminste niet de verplichting hebben naar huis te moeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef ook_gek het volgende:
Camping? Kramperen? Is het martel meeting? Wat een hel man!
[..]
40 euro een stap avond?
Mag ik een keer met je op stap, want ik wil weten hoe je dat doet!
Mijn avonden zijn veel duurder
Boobpowerquote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zeiken, jij komt toch niet. Daarbij is het geen kamperen, het is eten en drinken tot je omvalt, en dan tenminste niet de verplichting hebben naar huis te moeten.
Ik heb tieten, dus behalve het OV betaal ik verdomd weinig normaal gesproken.
waaaaatquote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah really!!
En na de seks gewoon mij wakker knuffelen en roepen dat ik mee moet om een neukpeuk te roken.
Mijn god wat was dat fout
Ik zit vaak ook al over de 40, en dan heb ik nog geen drankje weggegeven.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij chickies dronken voert
ik betaal altijd alles zelfquote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zeiken, jij komt toch niet. Daarbij is het geen kamperen, het is eten en drinken tot je omvalt, en dan tenminste niet de verplichting hebben naar huis te moeten.
Ik heb tieten, dus behalve het OV betaal ik verdomd weinig normaal gesproken.
Hoe bedoel je hoe zagen ze eruit?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
waaaaat![]()
i lol'd
hoe zagen ze eruit?
Dat ben je al kwijt aan reiskosten/entree?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit vaak ook al over de 40, en dan heb ik nog geen drankje weggegeven.
share!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hoe zagen ze eruit?
Och dat hele verhaal is eigenlijk nog veel erger maar dat hou ik voor mezelf
damn waar gaan jullie uit?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben je al kwijt aan reiskosten/entree?
how do i get free stuff with boobs?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben toen wel blij dat ik niet daar bij Oksel ben gaan slapen. Maar gezellig met Patje in de auto was gegaan richting boterhamzakje, waarbij we bijna een hertje aanreden.
Ik betaal een paar drankjes voor mezelf en voor andere, maar meer dan 40 euro geef ik niet vaak uit op een avond hoor.quote:
Ik heb me rotgelachen bij oksel.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben toen wel blij dat ik niet daar bij Oksel ben gaan slapen. Maar gezellig met Patje in de auto was gegaan richting boterhamzakje, waarbij we bijna een hertje aanreden.
Nee, fiets en kroeg heb ik het nu over.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben je al kwijt aan reiskosten/entree?
Ik ga nooit uitquote:
Als je een beetje zelfrespect hebt niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
how do i get free stuff with boobs?
Je neemt een gram coke mee als je gaat stappen?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, fiets en kroeg heb ik het nu over.
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je een beetje zelfrespect hebt niet.![]()
Je flasht ze, en steelt z'n portemonnee terwijl die op de grond ligt te fappen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
how do i get free stuff with boobs?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je neemt een gram coke mee als je gaat stappen?
ok,nja krijg toch nooit wat gratisquote:Op maandag 21 mei 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je een beetje zelfrespect hebt niet.![]()
Vrouwen die van mij verwachten dat ik betaal omdat ze tieten hebben zitten bij mij verkeerd hoor.quote:
Aha mjah stap over op bier en dan scheelt het zo de helftquote:Op maandag 21 mei 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zit ik al over de 40 voor ik onderweg ben.
Maar drink ook veel whiskey enzo. Dat scheelt ook een hoop.
flashen en fappen in 1 zinquote:Op maandag 21 mei 2012 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je flasht ze, en steelt z'n portemonnee terwijl die op de grond ligt te fappen.
Daar begin ik altijd mee, maar na een tijdje heb ik toch zin in wat anders. En de hele tijd naar de wc moeten vind ik zo vervelend.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha mjah stap over op bier en dan scheelt het zo de helft
Mjah daar zit hem het verschil denk ik!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen die van mij verwachten dat ik betaal omdat ze tieten hebben zitten bij mij verkeerd hoor.
Wat doe ik in die quote?quote:
Mwoah, ik vind het niet erg om voor een ander te betalen, maar ik verwacht dan ook wel rondjes terug eigenlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah daar zit hem het verschil denk ik!!
Vrouwen die het verwachten verdienen een nekschot!
Maar er zijn ook vrouwen die er niet vanuit gaan dat een vent voor ze betaald maar die wel de hele avond gratis kunnen drinken om wat voor reden dan ook. In dat laatste geval vind ik niet dat het een gebrek aan zelfrespect is.
Je krijgt nog steeds een biertje van me, ik voel me schuldig manquote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet erg om voor een ander te betalen, maar ik verwacht dan ook wel rondjes terug eigenlijk.
hoezo?quote:
ja dus? Laat haar lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze heeft het quoten nog niet helemaal door.
Uhuh en een beetje vrouw doet dat ook. Of zegt op zijn minst van nee dank je ik hoef even niks (want ik heb niet zoveel geld bij me)quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet erg om voor een ander te betalen, maar ik verwacht dan ook wel rondjes terug eigenlijk.
Gelukkig hoef jij niet bang te zijn dat mensen drankjes voor je kopen, dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Geester het volgende:
Mensen die drankjes voor mensen kopen en dat ze dan denken dat ze vrienden zijn
ik ben een N00B don't kill mequote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je krijgt nog steeds een biertje van me, ik voel me schuldig man
Want?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet bang te zijn dat mensen drankjes voor je kopen, dan.
Ik vind het wel schattigquote:
Nu mag ik je weer.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en een beetje vrouw doet dat ook. Of zegt op zijn minst van nee dank je ik hoef even niks (want ik heb niet zoveel geld bij me)
Helaas zijn er te veel hoeren die idd neuken voor een breezer.
Nerd.quote:
Hoezo dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:21 schreef twi het volgende:
[..]
Want je snapt de opmerking niet. Mensen willen meestal slimmere vriendjes.
Ik betaal eigenlijk altijd zelf. Of we doen om en om. Ik de ene avond, hij de andere.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en een beetje vrouw doet dat ook. Of zegt op zijn minst van nee dank je ik hoef even niks (want ik heb niet zoveel geld bij me)
Te erg dat soort mensen!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nee maar serieus, als ik na het 4e rondje zie dat die persoon alleen voor zichzelf een biertje haalt is het wel gelijk klaar ook.
en als je gratis neuQt?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een slet, dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
en als je gratis neuQt?
is dat erger dan een hoer?
Als je geen complimentje naderhand krijgt... Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 11:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
en als je gratis neuQt?
is dat erger dan een hoer?
Maar geen zorgen, jij regelt wel een goed wijntje voor die clam toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je geen complimentje naderhand krijgt... Ja
Ik heb gewoon niet zoveel. Kan vaak niet eens betalen al zou ik willen. Ez heeft bijvoorbeeld heel vaak van alles voor mij betaald, dat betaalde ik hem op een andere manier terug. Bijvoorbeeld door zijn privechauffeur te spelen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betaal eigenlijk altijd zelf. Of we doen om en om. Ik de ene avond, hij de andere.
Dat zeker, wit en zoetquote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar geen zorgen, jij regelt wel een goed wijntje voor die clam toch?
Net als ik.quote:
Privechauffeur?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zoveel. Kan vaak niet eens betalen al zou ik willen. Ez heeft bijvoorbeeld heel vaak van alles voor mij betaald, dat betaalde ik hem op een andere manier terug. Bijvoorbeeld door zijn privechauffeur te spelen ofzo
BIERRRR!quote:
Doe ik niet voor iedereen hoor. Op FOK! zijn er maar 2 voor wie ik dat doequote:Op maandag 21 mei 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net als ik.
[..]
Privechauffeur?Keer een drankje doen?
Zo kan het ook, niks mis mee. Maar als je het zou hebben, zou je toch gewoon betalen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zoveel. Kan vaak niet eens betalen al zou ik willen. Ez heeft bijvoorbeeld heel vaak van alles voor mij betaald, dat betaalde ik hem op een andere manier terug. Bijvoorbeeld door zijn privechauffeur te spelen ofzo
Ohw.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik niet voor iedereen hoor. Op FOK! zijn er maar 2 voor wie ik dat doe
mannen tis nooit goedquote:Op maandag 21 mei 2012 11:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je geen complimentje naderhand krijgt... Ja
Dat sowieso!!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kan het ook, niks mis mee. Maar als je het zou hebben, zou je toch gewoon betalen.
Baardmans?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij ben ik niet onredelijk qua betalen. Nouja, vorige meet wel, maar toen heb ik nog geld overgemaakt achteraf naar baardmans.
ik ben een skeere student helft van een rondje betaaltquote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij ben ik niet onredelijk qua betalen. Nouja, vorige meet wel, maar toen heb ik nog geld overgemaakt achteraf naar baardmans.
Mja anders doe je t bovenste knoopje van je blousje los dan stroomt t bier binnenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben een skeere student helft van een rondje betaalt
ik had het over de meet..quote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Mja anders doe je t bovenste knoopje van je blousje los dan stroomt t bier binnen
Ok
Groetjes
sjanzzz!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel eens de hele avond getrakteerd door iemand. Telkens als ik m'n portemonnee wilde pakken duwde hij hem weg zodat hij kon betalen.
Nou, prima dan. Maar ik voelde me wel een profiteur.
Classicquote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel eens de hele avond getrakteerd door iemand. Telkens als ik m'n portemonnee wilde pakken duwde hij hem weg zodat hij kon betalen.
Mjah herkenbaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
you are forgiven ,oh ignorant onequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |