SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 21-05-2012 09:37:17 ]Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Precies. 48 minuten extra werken per dag, onacceptabel.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef dreamzk het volgende:
Deze man weet. En werkweken van 40u? Kijk eens naar de rest van de wereld, die werken allemaal 60+ per week
wat is er mis met een 40 urige werkweek, dat je 2 uur per week aan opbouw van uren misloopt. en is kutquote:Op maandag 21 mei 2012 09:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. 48 minuten extra werken per dag, onacceptabel.
Vind ik wel, in die tijd kan ik een extra level in diablo farmen of een penis bouwen in minecraft.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. 48 minuten extra werken per dag, onacceptabel.
Niks, maar wij zeuren als er 1 dagje vakantie mogelijk wordt gekort terwijl rest van de wereld gewoon werkt en dan 60u werkweken trekt zonder moeilijk te doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat is er mis met een 40 urige werkweek, dat je 2 uur per week aan opbouw van uren misloopt. en is kut
Precies, 12 ADV-dagen per jaar minder en een verplichte vrije dag minder. Lekker hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 09:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat is er mis met een 40 urige werkweek, dat je 2 uur per week aan opbouw van uren misloopt. en is kut
daar werd bij de g8 toch ook voor gewaarschuwdquote:Op maandag 21 mei 2012 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies, 12 ADV-dagen per jaar minder en een verplichte vrije dag minder. Lekker hoor
Ik blijf erbij dat het lomp is dat bezuinigen in NL vrijwel altijd betekent dat er meer geld moet worden binnengeharkt, in plaats van dat de uitgaven flink worden beperkt.
Begrotingstekort -> Meer belastingen heffen -> Koopkracht gaat achteruit -> Geld vloeit terug via compensatieregelingen -> Grotere uitgaven -> Begrotingstekort![]()
Wat leukquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin
We said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin a long tyme
And you ain't got nuttin
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
One night in Bangkok and the world's your oyster
The bars are temples but the pearls ain't free
You'll find a god in every golden cloister
And if you're lucky then the god's a she
I can feel an angel sliding up to me
Een beetje gay is oke.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die buttplug die je nu in hebt is ook niet oke hoor.quote:
beetje gay is okequote:Op maandag 21 mei 2012 09:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kiek em doar, met z'n hipstersnorretje
hij heeft toch een haatbaard?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kiek em doar, met z'n hipstersnorretje
?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:18 schreef Kutstudent het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 21-05-2012 09:37:17 ]
Eindelijk. Dacht dat ze het nooit zouden zien.
Ietsepietsie te naakt gifje in een spoiler. Stond er al zo'n 5 topics in.quote:
Oh lol, niet eens gemerktquote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ietsepietsie te naakt gifje in een spoiler. Stond er al zo'n 5 topics in.
Schaamteloos gejat uit de GAM SC.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ietsepietsie te naakt gifje in een spoiler. Stond er al zo'n 5 topics in.
Haha idd, hij kwam al bekend voorquote:
succes nozemquote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef PierreTT het volgende:
Nou, wens me succes , kijken wat ik van dat tentamen kan maken![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deze man weet. En werkweken van 40u? Kijk eens naar de rest van de wereld, die werken allemaal 60+ per week
quote:De Belgische arbeidskracht had het voorbije jaar een gemiddelde werkweek van 38,6 uur. Dat blijkt uit cijfers van het bureau Eurofound. Daarmee kent België één van de kortste werkweken van Europa. Alleen in Italië, Noorwegen, Ierland, Frankrijk en Finland wordt een kortere werkweek opgetekend. Finland staat met een gemiddelde van 37,8 uur onderaan de rangschikking.
Dit is wel van een jaar geleden, dus kan allemaal wel veranderd zijn. Al zal het in Polen en Roemenië niet minder zijn gewordenquote:Met een gemiddelde van 41,3 uur heeft Roemenië de langste werkweek in Europa, gevolgd door Luxemburg, Groot-Brittannië, Polen, Duitsland en Bulgarije
yup mensen in de bijstand die 2 werkende handen hebben en kunnen lopen, verplichten om te werkenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is wel van een jaar geleden, dus kan allemaal wel veranderd zijn. Al zal het in Polen en Roemenië niet minder zijn geworden
En er zal toch iets moeten gebeuren wil je geld blijven uitgeven
quote:
Succes!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef PierreTT het volgende:
Nou, wens me succes , kijken wat ik van dat tentamen kan maken![]()
Absoluut word weer een heerlijk dagje in de magische wereld van Minecraft!!!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Doe je zo mee stef?
Ik heb al tesla coil gemaakt met witte stippen.
Doe je vandaag mee met schapen quickscopen?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Doe je zo mee stef?
Ik heb al tesla coil gemaakt met witte stippen.
Ja idd.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut word weer een heerlijk dagje in de magische wereld van Minecraft!!!!!!!
Ik moet eerst nog hout maken en plankjes zodat ik een intervention kan maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doe je vandaag mee met schapen quickscopen?
Ik heb al een MSR gemaakt. We kunnen m duplicaten.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog hout maken en plankjes zodat ik een intervention kan maken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja idd.
Is wel leuk.
Mischien kunnen we ook Boxtel gaan namaken?
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja idd.
Is wel leuk.
Mischien kunnen we ook Boxtel gaan namaken?
wtf is deze dan weerquote:
Keizer?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zie je heupen van links naar rechts gaan.
Je maakt me zeeziek ik kan niet recht staan.
Topnummertje ditquote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef SoldMayor het volgende:
Maar minecraft is voor jou en menig baas en no goquote:Op maandag 21 mei 2012 13:01 schreef SoldMayor het volgende:
Wat ik ben gekomen om te gamen
Met tesla's, piemels en te saven.
Breng je de bomb fissa voor ik party hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 13:01 schreef SoldMayor het volgende:
Wat ik ben gekomen om te gamen
Met tesla's, piemels en te saven.
diablo is ook voor no lifersquote:Op maandag 21 mei 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar minecraft is voor jou en menig baas en no go
Echte negers rollen hard
En spelen die diablo
HacknSlash
Ho's tjoeken met die mes!
EY! (maar wel waarquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
EY! (maar wel waar)
Maar moet zeggen dat ik niet zo life less ben gelukkig.
Je gaat mij de les lezen?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar minecraft is voor jou en menig baas en no go
Echte negers rollen hard
En spelen die diablo
HacknSlash
Ho's tjoeken met die mes!
Nee, ook wel gewoon andere shitquote:Op maandag 21 mei 2012 13:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]het is dat je af en toe moet werken enzo, anders zat 24 per dag te doen
Minecraft!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:10 schreef sjimster het volgende:
Ik heb een vraag welke game kan ik beter kopen de nieuwe call of duty 3 of black ops 2. Ik dacht hier zitten de experts dus kan het wel vragen hier?
Peace Out, Bitches!
Gewoon wachten op Black Ops 2.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:10 schreef sjimster het volgende:
Ik heb een vraag welke game kan ik beter kopen de nieuwe call of duty 3 of black ops 2. Ik dacht hier zitten de experts dus kan het wel vragen hier?
Peace Out, Bitches!
Dan wel de CE met een baksteen uit de kelder van stoma en een muntje van KSquote:
Als je nu pre oderd krijg je 2 maanden gratis kaassoufles uit de magnetron.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan wel de CE met een baksteen uit de kelder van stoma en een muntje van KS
en een tesla coil van soldquote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan wel de CE met een baksteen uit de kelder van stoma en een muntje van KS
haha zeker op een vrouwen manier gedaan, want ik kan geen enkele manier bedenken dat je er een hele ochtend over zou doenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:20 schreef tliciouz het volgende:
Omg, hele ochtend tot net bezig geweest met een net te spannen op het balkon voor de kat, zit ie scheef. Kan ik overnieuw beginnen.![]()
Was pas om 11 uur begonnenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha zeker op een vrouwen manier gedaan, want ik kan geen enkele manier bedenken dat je er een hele ochtend over zou doen
En anders doe jij het wel hequote:
Mijn poes heeft hoogtevreesquote:Op maandag 21 mei 2012 13:20 schreef tliciouz het volgende:
Omg, hele ochtend tot net bezig geweest met een net te spannen op het balkon voor de kat, zit ie scheef. Kan ik overnieuw beginnen.![]()
the fuck dat is toch in een uurtje gedaan, jij bent al 2,5 uur bezigquote:Op maandag 21 mei 2012 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was pas om 11 uur begonnenMaar gewoon net spannen tegen de railing van het balkon en vastzetten met ijzerdraad. Leek me de makkelijkste oplossing maar ik trok hem steeds strakker en nu kom ik aan het beginstuk een stuk te kort
Ja heb ook nog plantjes gepoot enzo. Lekker burgelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 13:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
the fuck dat is toch in een uurtje gedaan, jij bent al 2,5 uur bezig
Whut?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn poes heeft hoogtevreesdie durft niet op de rand van het balkon te komen
Mijn rode kater is wel eens naar beneden geflikkerd, die lag vervolgens daar beneden beetje dom in het gras te chillen alsof er niks gebeurd was.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut?Komt niet vaak voor haha. Die van mij was gister voor het eerst op het balkon en wou al meteen door de railing heen
Die van mij ging gister ook het dak ineens opquote:Op maandag 21 mei 2012 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut?Komt niet vaak voor haha. Die van mij was gister voor het eerst op het balkon en wou al meteen door de railing heen
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Na de show begint het gezeik
een heleboel chicks voor Gertje F Baby en mij
Een krabbeltje hier en een babbeltje derbij
je wil niet weten wat ze doen voor een sabbeltje van mij
maar goed de rest van die mannen is drama
ik neem ze wel mee maar ik denk eigenlijk laat maar
ze fokken de sfeer op altijd knetter
kijk wat ik ze breng en nog groten bekken
maar het boeit me geen flikker wat ze allemaal vertellen
want je kan ze niet verstaan zelfs accapella
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fila fresh crewquote:Op maandag 21 mei 2012 13:47 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
1st single. Bazen rapper deze man.
wat is met jou gek?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:47 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:47 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
minecrafr, tesla coil, nick jeezy, vallende poezen en dat was het wel volgens mij.quote:
Dat was het wel zo'n beetje jaquote:Op maandag 21 mei 2012 13:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
minecrafr, tesla coil, nick jeezy, vallende poezen en dat was het wel volgens mij.
ohja en lachende tupac
Alweer?quote:
Ja vond het al zo raar dat je daar een vulva kon bouwenquote:
ik werk met alleen maar vrouwenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vond het al zo raar dat je daar een vulva kon bouwen
Gelukt met je tentamens?quote:
De boy heeft het goed gedaan alles.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef PierreTT het volgende:
Zo,ik ben van sjoelkoning gepromoveerd tot statistiekkoning
sold, vroeger was je een toffe neger.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:57 schreef SoldMayor het volgende:
Yes bijna me werkstuk af.
Zometeen snel punten regelen en minecraft unlocken.
Nu al zin in.
Grappige ferdie is grappig.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sold, vroeger was je een toffe neger.
nu niet meer
Bozz eerst was je..quote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sold, vroeger was je een toffe neger.
nu niet meer
Que?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jou opmerking gister was ook grappig hoor
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Mich... eerst was je nog oke.
Maar je bent echt een kneus geworden.
Jammer.
Waarom post je altijd verneukte remixen en niet de bazen originele versies?quote:
Ik weet het, de originele is sowieso een topper. Maar deze mag niet ontbreken met dit weerquote:Op maandag 21 mei 2012 15:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom post je altijd verneukte remixen en niet de bazen originele versies?
Past idd goed met dit weer.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet het, de originele is sowieso een topper. Maar deze mag niet ontbreken met dit weer
Yes, hit me up.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand zin om dead island te co-oppen deze week?
Heuj, ben ik bij.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Michhas het volgende:
Sexi Lexy en Frank, van 5 tm 15 augustus verblijf ik misschien in Utrecht om op de woonboot van mijn zus te passen.
Als dat feestje doorgaat moeten wij sowieso even flink gaan pilsen
quote:
Ik denk zelf in Amsterdam, maar weet het niet 100% zeker nuquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Michhas het volgende:
Sexi Lexy en Frank, van 5 tm 15 augustus verblijf ik misschien in Utrecht om op de woonboot van mijn zus te passen.
Als dat feestje doorgaat moeten wij sowieso even flink gaan pilsen
In het waterquote:Op maandag 21 mei 2012 21:56 schreef KoningStoma het volgende:
Keutelaar, waar in Utrecht natuurlijk.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:56 schreef KoningStoma het volgende:
Keutelaar, waar in Utrecht natuurlijk.
quote:
quote:
quote:
quote:DJ MystiQ vV zegt
Zeker lekker
gert-jan zegt
oooh
want?
lekker gebatst?
DJ MystiQ vV zegt
Wat denk je van mijn mix hij loopt lekker
gert-jan zegt
raar he als je om de 5 seconden spamt
alles
haha shiiit
quote:
quote:Erwin
Hij gaat lekker [:D]
Nick
Wie Gertje?
Erwin
Ik bedoel mijn mix voor 7th sunday
Nick
goh
Erwin van Vliet
in 2 dagen tijd bijna 100 keer
Nick
Ja is ook niet gek, als je het 16x deelt
Beter gaan we ff potje fifa doen, zit toch al weer aan het bierquote:
Ik ga zo pitte, heb vannacht 4 uur geslapen ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter gaan we ff potje fifa doen, zit toch al weer aan het bier
Cute.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja anders ik wel, zit ook wel rond de 4 uur per nachtquote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ga zo pitte, heb vannacht 4 uur geslapen ofzo.
En daarmee komt het totaal van de afgelopen 5 dagen toch wel op 25 ongeveer.
If you're looking for the man that canquote:
Ik dacht dat jij geen alcohol meer dronk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mondayquote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
If you're looking for the man that can
Go check all the girls messing up with your program
With lyrics that make you say damn
Heb net ook ff soundcloud account aangemaakt en mijn Holland in the Hood track gedropt.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja anders ik wel, zit ook wel rond de 4 uur per nacht. Erwin blijft ook gewoon door spammen he
Klopt helemaal, maar ben ondertussen weer flink begonnenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen alcohol meer dronk?
One two unbuckle my shoequote:Op maandag 21 mei 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Monday
took her for a drink on Tuesday
we were making love by Wednesday
and on Thursday & Friday & Saturday we chilled on Sunday
I met this girl on Monday
took her for a drink on Tuesday
we were making love by Wednesday
and on Thursday & Friday & Saturday we chilled on Sunday
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar ben ondertussen weer flink begonnen
24, 34, 46, good and thick, and once you get it she'll work wit it.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
One two unbuckle my shoe
Kissing and cuddling
At my crib after the venue and I
Didn't want to take it too fast so I said slow slow
I gotta make some calls so keep it down low
She was like I can't believe you want to talk instead
Of making love to me
Five minutes chillin', next thing it's my name she's calling
I think you're 'bout it 'bout itquote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
24, 34, 46, good and thick, and once you get it she'll work wit it.
Pretty face and some cute lips, earing in her tongue and she know what to do wit it.
Make a name for herself, and she do her shit well, and know how to keep her business to herself.
Come over anytime a nigga call chick, 1 o'clock, 2 o'clock, (ding dong) and she right there.
And she know why she came here, and she know where her clothes suppose to be (off and over there).
Sniff a little coke, take a little x, smoke a little weed, drink a little bit.
I need a girl that I can freak wit,
and wanna try shit, and ain't scared of a big dick.
And love to get her pussy licked,
by another bitch, cus I ain't drunk enough to do that.
Ja tegen Bayern is gewoon bagger.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
26 mei 2012 Nederland - Bulgarije
30 mei 2012 Nederland - Slowakije
2 juni 2012 Nederland - Noord-Ierland
En morgen tegen Bayern.
Het zijn allemaal wedstrijden van niks maja.
Van de 1 naar de 2 naar de 3quote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I think you're 'bout it 'bout it
No man could ever doubt it
You're looking so delicious
Could this be the night that we uuuuh
Get closer just a little
Take it up another level
Look, it's just plain and simple
Could this be the night that we uuuuh
Don't fight it, can't hide it
Let's ride this
It just feels so right
Uuuu, you got the perfect body
Love the way you're shakin it for me
Can we take it upstairs from the lobby
I don't see nothing in
You and me bubblin'
How do we get started
How do we get private
Once we get inside
It's gonna be troublin'
You and me bubblin'
Ahhhhhhh het is boy Nick Geezy, samen met G.F Baby.Nee bitch wij zijn niet sleezyquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Van de 1 naar de 2 naar de 3
Ik ben de grootste freak
Dr.Pringles aka de dopeste MC
En ik zie, ik zie, ik zie wat jij niet ziet
Ik ben een freak en niet alleen in bed
Ik ben een man, maar ik ben ook een slet
Ik hou d’r van want je haar is losjes
Het kan overal
Op straat of de bosjes
We maken films en foto’s
Van mijn part of de fiets of gewoon in de auto
Je hoeft me niks te verklaren
Smack je op je ass en ik trek je aan je haren
Bitch je bent een shit
En ik lik je zo hard aan je klit
De hele motherfucking kamer is wit
Jij weet dat nou ik weet dit
Bel je vriendinnen, zeg dat de Lange klaar is om te winnen
Geld in me zak, dus ik hoef nooit te pinnen
Ik roll met Biggie, hij is big 2
En ben ik klaar dan is zijn pik niet moe
Ik heb een tweepersoonsbed voor ze vieren
We zijn een stelletje focking roofdieren
Poezen, tijgers, leeuwen
Ik hou van smacken, spuiten, schreeuwen
Pornoshits en ook de dvd
En is me collectie op, dan ga ik naar Baas B
Soundty surround en je weet dit
Lange Frans zei eet dit, zweet dit
En ik hoef niet meer te schrijven
Klop het uit me mouw dus je weet dat ze blijven
En dit is voor die krolse katten
En we doeven alles in die kattenbakken, Lange
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ahhhhhhh het is boy Nick Geezy, samen met G.F Baby.Nee bitch wij zijn niet sleezy
Met Mr Moustache op de beat, zet je deze shit zeker op repeat
Wat zoek je in Boxtel-Oost? Hier vind je geen troost
Je moet naar Oss, want daar woont Gertje F Baby, the boss
Zijn messen zijn geslepen om te steken in rug, Wie weet steekt ie net zoals een mug
Gast doe nou niet zo dope en lauw, wij schudden dit zo uit onze mouw
Check dan die pukkel die op je kop zit, vergeleken met jou zijn wij net Brad Pitt
wat doe je nou hip? Dit is geen Donald Duck strip
Ga maar lekker slapen en rukken, dan kan je moeder morgen de korsten van je lul plukken
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ahhhhhhh het is boy Nick Geezy, samen met G.F Baby.Nee bitch wij zijn niet sleezy
Met Mr Moustache op de beat, zet je deze shit zeker op repeat
Wat zoek je in Boxtel-Oost? Hier vind je geen troost
Je moet naar Oss, want daar woont Gertje F Baby, the boss
Zijn messen zijn geslepen om te steken in rug, Wie weet steekt ie net zoals een mug
Gast doe nou niet zo dope en lauw, wij schudden dit zo uit onze mouw
Check dan die pukkel die op je kop zit, vergeleken met jou zijn wij net Brad Pitt
wat doe je nou hip? Dit is geen Donald Duck strip
Ga maar lekker slapen en rukken, dan kan je moeder morgen de korsten van je lul plukken
quote:
hmmm mkay....quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Nick G.
From Boxtel.
Boxtel East.
Ja jonge, hier was je hele middag mee bezig...3 dagen lang.quote:
Daar gaat iets fout vriendquote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja jonge, hier was je hele middag mee bezig...3 dagen lang.
Haha sufkutquote:
Oh wauw.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ben de grootste freak
Het kan overal
Op straat of de bosjes
We maken films en foto’s
Bitch je bent een shit
Poezen, tijgers, leeuwen
Pornoshits en ook de dvd
Ik had net nog een goeie mental image in mijn kop zitten, maar die ben ik nu door die video wel kwijtquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had net nog een goeie mental image in mijn kop zitten, maar die ben ik nu door die video wel kwijt
zoek dan de clip van tupac op, zitten wel betere wijven in, geloof ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had net nog een goeie mental image in mijn kop zitten, maar die ben ik nu door die video wel kwijt
quote:
Stijve op de werkvloer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yeah die kan hem wel hebben
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stijve op de werkvloer.
Shameboner dit dat.
Een lange Frans rap gebruiken om stoer over te komen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ben de grootste freak
Het kan overal
Op straat of de bosjes
We maken films en foto’s
Bitch je bent een shit
Poezen, tijgers, leeuwen
Pornoshits en ook de dvd
Yeah, verdomd geile smiley of niet Michiel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stijve op de werkvloer.
Shameboner dit dat.
Stoer overkomen? Wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een lange Frans rap gebruiken om stoer over te komen.
[ afbeelding ]
Jij weet wel wat een man lekker vind Nielsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah, verdomd geile smiley of niet Michiel?
[ afbeelding ]
keep it comingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij weet wel wat een man lekker vind Niels
All dressed up you're good to goquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oja, klopt. Ze zijn "strenger" geworden.
Dan zou ik voor Max Payne gaan, al haal ik die pas als de prijs een beetje gezakt is. Moet Mass Effect 3 eerst nog eens op de kop tikkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb geld teveel. Wat is een goeie game om nu te kopen?
Ga voor een Tesla Coilquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ben nu bezig met The Witcher 2. Begin was niet zo leuk, maar hij wordt steeds vetter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef KoningStoma het volgende:
Hmm gewoon hetzelfde zoals bij GTA IVquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Max Payne gaan, al haal ik die pas als de prijs een beetje gezakt is. Moet Mass Effect 3 eerst nog eens op de kop tikken
Volgens mij is de MP van Max Payne ook wel aardig namelijk
Stufi gestort?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef KoningStoma het volgende:
Die leek mij ook tof, maar de MP lijkt niet echt populair te worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Max Payne gaan, al haal ik die pas als de prijs een beetje gezakt is. Moet Mass Effect 3 eerst nog eens op de kop tikken
Volgens mij is de MP van Max Payne ook wel aardig namelijk
Ik heb al 12 tesla coils.quote:
Nee. Nog 80¤ die ik had weggelegd voor games en tesla coils.quote:
Ching ching babeyy.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die leek mij ook tof, maar de MP lijkt niet echt populair te worden.
[..]
Ik heb al 12 tesla coils.
[..]
Nee. Nog 80¤ die ik had weggelegd voor games en tesla coils.
Mwa, niet echt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm gewoon hetzelfde zoals bij GTA IV
JA! Een account voor k/d en een account voor quickscopen!1quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koop anders Minecraft op je 2de account Stoma, beetje stats vergelijken [ afbeelding ]
Zal ie vast betere k/d op krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koop anders Minecraft op je 2de account Stoma, beetje stats vergelijken [ afbeelding ]
Mwa, vind het toch vrij veel op elkaar lijken, hoeft ook niet meteen verkeerd te zijnquote:
Borstkanker denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:32 schreef SoldMayor het volgende:
Shiiit ik denk dat ik aids heb.
Of hooikoorts.
Kan ook.
Heb je geld voor mij om naar Amerika te gaan, feeste, chicks hosselen daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |