Die in Leeuwarden lijkt me ook leukquote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef justmattie het volgende:
Mag ik dan ook in het rijtje posters
En ik loop hier mee:
13 juni 2012 Loop Leeuwarden
• justmattie - 10km
14 december 2012 Adventure run Ameland
• justmattie - 10km
Oh, en die van de 4 mijl hequote:
Ik ken niet veel mensen van buiten Leeuwarden, die Leeuwardenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die in Leeuwarden lijkt me ook leuk(Leeuwarden
). Alleen beetje kort na mijn 10 km in Amersfoort
. Er zijn zó veel leuke lopen
.
Ik ben niet 'van buiten Leeuwarden', ik ben geboren in Leeuwardenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh, en die van de 4 mijl he
[..]
Ik ken niet veel mensen van buiten Leeuwarden, die Leeuwardenvinden
En die drie dagen, moet kunnen
Iets specifieker zijnquote:
Ah, leukquote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben niet 'van buiten Leeuwarden', ik ben geboren in Leeuwarden.
Er is maar 1 afstand tijdens de 4 mijlquote:
Ze weet niet waar die 4 mijl is, denk ikquote:Op maandag 21 mei 2012 11:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ah, leukMaar verhuisd voor studie/werk?
[..]
Er is maar 1 afstand tijdens de 4 mijl
| 1 | [*] justmattie |
Ik heb je toegevoegd en als straf ga je ook met RD 27km rennenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef justmattie het volgende:
Maar die staat al in de OP
Alleen
[ code verwijderd ]
toevoegen en klaar
DrachtenJe familie woont daar nog wel, denk ik?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:59 schreef justmattie het volgende:
Maar die staat al in de OP
Alleen
[ code verwijderd ]
toevoegen en klaar
DrachtenJe familie woont daar nog wel, denk ik?
27km, dat red ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd en als straf ga je ook met RD 27km rennen
Nice, mooie omgeving daarquote:Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ga er dit weekend weer naartoe en de 8 van Drachten van Beetsterzwaag naar Drachten lopen, op eigen houtje
.
Nee, want 1) ik loop de week ervoor al in Amersfoort, 2) ik ben dan net nog in Drachten geweest, dus voel niet echt de behoefte om al zo snel weer te gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
27km, dat red ik niet
[..]
Nice, mooie omgeving daar![]()
En op de 17e loop je 'm dus ook mee?
Daarom is het ook een strafquote:
Doe je dan volgend jaar mee aan de loop van Leeuwardenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want 1) ik loop de week ervoor al in Amersfoort, 2) ik ben dan net nog in Drachten geweest, dus voel niet echt de behoefte om al zo snel weer te gaanBeetje te duur om zomaar even op en neer, zeker voor maar 8 km
.
You are evilquote:
welke heb je besteld dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:58 schreef Viking84 het volgende:
'Maar' is niet denigrerend bedoeld, hoor. Als het 10 km was geweest én Afoort niet vlak ervoor was geweest, was ik miss wel gegaan
.
Zo, drinkgeval besteld. Las allemaal positieve reviews, dus ben benieuwd. Dit weekend wordt het warm dus kan ik hem mooi uitproberen. Eigenlijk moet ik er 2 hebben en dat dan op de HM iemand op de helft om mij een nieuwe volle fles te geven
.
Nice, maar dit is ook welquote:Op maandag 21 mei 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Camelbak quick grip. Vooral interessant voor de 10 km. Vorige week tijdens de Golden Ten echt gesnákt naar water en als je nog iets wilt mee krijgen uit die bekertjes moet je ook wel flink vertragen of stilstaan. Dus ik hoop dat dit dat probleem oplost en ik kan zelf bepalen wanneer ik drink en hoeveel. Moet voor de HM iets anders verzinnen. Camelbak Octane schijnt voor hardlopers te zijn, maar die kost meteen < 100 euro
.
Ben op zich geen groot fan van met iets relatief zwaars in m'n handen lopen (behalve een iPod, die kan nu mooi in het zakje), maar misschien dat dit anders is door het hoesje.
Oh, die had ik nog niet gezienquote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, maar dit is ook wel![]()
[ afbeelding ]
http://www.camelbak.com/S(...)2-Ultra-LR-Vest.aspx
Zet ik maar op de wishlist voor als ik echt HM's en M's ga lopen
Eerst maar eens kijken of ik zo'n heupbandje wat vind om wat kleine flesjes in te haken.
Ja, dat zat ik me ook net af te vragen iddquote:Op maandag 21 mei 2012 13:22 schreef streamnl het volgende:
Zijn jullie niet "bang" dat je met een camelbag de warmte niet goed genoeg kwijt kan?
Ik weet niet hoe veel er is veranderd in 8 jaar. Maar ik had er ooit 1 en je kon mijn shirt uitwringen als ik zo'n bag had.MAAR het is ideaal om te drinken zonder je handen te willen gebruiken.
De wiki is juist handig zodat de TS niet zoveel werk hoeft te doen. Het is de bedoeling dat de tekst in de wiki naar de OP gekopieerd wordt. Van de wiki heb je ook de geschiedenis dus mocht er wat fout gaan kan je altijd de tekst herstellen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig omdat het maar de vraag is of de wiki wel up to date isIk pas de OP wel aan
Maar dan moeten jullie wel even duidelijk posten wat waar aangepast moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |