30, 53 en 62, ze mogen Barry wel koesteren want die heeft ook al zo zijn problemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:15 schreef davako het volgende:
De gebroeders piepen er allemaal te vroeg tussenuit!
Liever voor 1 leven en er 30 jaar bij plakken!quote:Op maandag 21 mei 2012 01:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ben er wel van overtuigd dat ie voor 10 geleefd heeft.
Nee johquote:Op maandag 21 mei 2012 01:20 schreef davako het volgende:
[..]
Liever voor 1 leven en er 30 jaar bij plakken!
Zeker wel, in de begin periode. Toen kreeg hij ruzie met Barry en stapte uit de groep.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef Ole het volgende:
Hij was niet aan de drank en drgs zover ik weet. Maar wel al heel jong op het podium.
In de jaren 60 wat pillen maar niet dusdanig dat je er nu schade van gaat ondervinden want dan zouden de Rolling Stones al jaren dood moeten zijn geweest (en alle feestende FOK!-ers ookquote:Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef Ole het volgende:
Hij was niet aan de drank en drgs zover ik weet. Maar wel al heel jong op het podium.
Hij was wat betreft open huwelijk en de dames wel de meest actieve...zou je niet van hem zeggen hè.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ben er wel van overtuigd dat ie voor 10 geleefd heeft.
Die merge bedoel ik hè.quote:
Moeder overleef haar kinderen.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:15 schreef davako het volgende:
De gebroeders piepen er allemaal te vroeg tussenuit!
Waarschijnlijk toch te verzwakt en dan kan het ineens heel snel gaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |