Vind je iemand leuk hier?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom ik terug ben? Omdat er hier leuke mensen zitten
Graag.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou jij weleens in een bad zwemmen met geld?
En dan de briefjes zo tussen je bikini doen enzo en in de lucht gooien je weet wel netzoiets als dagobert duck zijn kluis
Via msn waarschijnlijkquote:
jij snapt hetquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Pics van haar tieten en haar kont vragen want dat is het enige wat ertoe doet.
Dat is waar we naartoe werken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Pics van haar tieten en haar kont vragen want dat is het enige wat ertoe doet.
ik liep net even langs zag er gezellig uit zo rond 9-en. heel station stond trouwens blankquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
yesh
[..]
knap wel als ze je niet gezien heeft, bangahoer
best veel negers normaalquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik liep net even langs zag er gezellig uit zo rond 9-en. heel station stond trouwens blank
ohjah, noord hollands. eh heel het station was een beetje overstroomd met water.quote:
Kan ook prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef Dimens het volgende:
Ze vindt dat een 16 jarig meisje wel met een 20 jarige jongen kan.
Nou het kán wel natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef Dimens het volgende:
nee omdat ik niet weet of ze mij ook even aardig vindenquote:
snap ik koekerdquote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohjah, noord hollands. eh heel het station was een beetje overstroomd met water.
sry ben niet zo van de jongens :SSquote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
Beach je bent toch niet jaloers dat ik Spouwer een zoen heb gegeven en jou niet?s
alleen het gatje denkt daar anders over.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef Dimens het volgende:
haha ja fijn tussen kutrecht en den boscha stil staan omdat onweer ;')quote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
snap ik koekerdik ben gelukkig thuis afgezet, klein wolkbreukje haha
Oh, ik vond je wel aardigquote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
nee omdat ik niet weet of ze mij ook even aardig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |