nein manquote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef b4kl4p het volgende:
Is dit gebaseerd op een waargebeurd verhaal ofzo?
Die vader kwam in de aflevering ook over als een irritante vent. Maar hij had inderdaad wel het beste met zijn zoon voor. Zo kwam het over dan. Sowieso je eigen vader vermoorden. Hoe raar ben je dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Je eigen vader vermoorden terwijl hij het beste met je voor heeft
Hehe, duh.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef b4kl4p het volgende:
Jep elke van God los is gebaseerd op de waarheid.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef b4kl4p het volgende:
Helaas wel, te ziek voor woorden dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef b4kl4p het volgende:
Sowieso iemand vermoorden, maar je bloed eigen vaderquote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die vader kwam in de aflevering ook over als een irritante vent. Maar hij had inderdaad wel het beste met zijn zoon voor. Zo kwam het over dan. Sowieso je eigen vader vermoorden. Hoe raar ben je dan.
Dat was een marketingboekquote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij dan boeken over de Bahama's gaat bestellen
de fuck he, ik kreeg echt serieus kippenvel hiervanquote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef b4kl4p het volgende:
Jongens lopen waarschijnlijk weer vrij rond. Mits TBS niet verlengd is.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:22 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.moordzaken.com/Toon_van_Laarhoven
En het was niet alleen een marketingboek er lag een Lonely planet van de Bahamas in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Nou dat vraag ik me ook wel af ja...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Maar de grote vraag blijft: heeft ie uiteindelijk het geld nog geërfd?
Tja als er geen testament is dan erft de zoon het gewoon. Maar ik heb verder geen idee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Maar de grote vraag blijft: heeft ie uiteindelijk het geld nog geërfd?
Nee toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jongens lopen waarschijnlijk weer vrij rond. Mits TBS niet verlengd is.
In vonnis staat ook spijkertrekker.quote:Opvallend dat Telegraaf het heeft over een spijkertrekker, dat artikel zegt koevoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |