Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I baf you.. Das toch wat anders met zo'n Rotterdams accent dan zo'n aangemeten oosterse tong..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg eens I love you maar dan doen alsof je een spraakgebrek hebt
Wil jij beweren dat ik een aangemeten oosterse tong heb?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I baf you.. Das toch wat anders met zo'n Rotterdams accent dan zo'n aangemeten oosterse tong..
Ik heb die van twi gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet nog steeds niemand.
Al probeerden Twi en Myr dat wel tevergeefs te achterhalen.
Nee, niemand heeft het overzicht. Erg jammer.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:34 schreef Casie het volgende:
[..]
1x met de auto langs de band van een andere auto gegaan. Maakte enorm veel geluid maar gelukkig alleen wat lak van de auto af. Voor de rest nog niks. Zie alleen altijd op tegen parkeren waardoor ik de rest ook niet meer leuk vind, terwijl ik wel oke kan rijden alleen parkeren is een ramp.
Niet weten wat er gaat gebeuren/je moet doen is erg vervelend ja. Daarvan ga ik ook erg stressen terwijl ik niet zo'n stresskip ben. Kan het niet duidelijker worden gemaakt door iemand?
Maar dan laat je een foto zien en reageren ze alleen op de bijtactiequote:
baffen? hmmquote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I baf you.. Das toch wat anders met zo'n Rotterdams accent dan zo'n aangemeten oosterse tong..
sambal bij?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat ik een aangemeten oosterse tong heb?
Ghehe maar ik hebt ook een rotterdamse tongval hoor!!quote:
Je hoeft niet te verklappen dat hij maar 5cm is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die van twi gezien.![]()
Gepaard met jouw opmerkingen over je grootte, weet ik dat tenminste twi een grotere heeft.
Dan bof je als je dat niet hoeftquote:
shower/growerquote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verklappen dat hij maar 5cm is.
Fietsenmakerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij voelt je meteen aangesproken terwijl ik alleen Kaneel aansprak.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus.. Kaneel en ik = 2.. dan blijven er 5 over..
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Fietsenmaker
Dat zeggen ze wel vaker, maar dit zou alleen maar voor werkbouwtuig moeten gelden. Elektro -> vonkenboer, Civiele techniek -> betonstorters enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Goed geregeld danquote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die van twi gezien.![]()
Gepaard met jouw opmerkingen over je grootte, weet ik dat tenminste twi een grotere heeft.
[..]
Nee, niemand heeft het overzicht. Erg jammer.
Hoe lang heb je je rijbewijs al?
je zoon lijkt als 2 druppels waterquote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe maar ik hebt ook een rotterdamse tongval hoor!!![]()
Helaas. En sinds ik hier weer in de buurt woon is die alleen maar erger aan het worden
1 cm slap, 5 cm hard.quote:
ik lik liever je voorbipsquote:
De enige grootte die ik heb genoemd gisteren met Rokje en Loka is 14 cm.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verklappen dat hij maar 5cm is.
Mensen zonder grower.quote:
kleine bomen vangen veel shitquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij voelt je meteen aangesproken terwijl ik alleen Kaneel aansprak.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Fietsenmaker
Werktuigbouwkundigen zijn fietsenmakersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rest heeft andere namen geloof ik![]()
jij dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel vaker, maar dit zou alleen maar voor werkbouwtuig moeten gelden. Elektro -> vonkenboer, Civiele techniek -> betonstorters enzo.
Te veel moeite voor studenten denk ik, iedereen weet meteen wat je bedoelt als je fietsenmaker zegt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel vaker, maar dit zou alleen maar voor werkbouwtuig moeten gelden. Elektro -> vonkenboer, Civiele techniek -> betonstorters enzo.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij voelt je meteen aangesproken terwijl ik alleen Kaneel aansprak.
ik kan moeilijk het scherm likken leeuwtjequote:
Cursisten die geen onderscheid makenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef Casie het volgende:
[..]
Te veel moeite voor studenten denk ik, iedereen weet meteen wat je bedoelt als je fietsenmaker zegt.
Jammer dat het dan al zo snel is, zo'n ongelukje.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Casie het volgende:
[..]
Goed geregeld dan![]()
Ehm drie maanden geleden gehaald. Na een maand aangevraagd dus nu 2 maanden in bezit.
Jij moet naar alle meets komen, WT. Je bent grappig.quote:
Fietsenmakers die verheven doenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cursisten die geen onderscheid maken
telt het ook als je het niet gebruiktquote:
Nodig haar uit je in grot danquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik kan moeilijk het scherm likken leeuwtje
ja verdomme waarom nou nietquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik kan moeilijk het scherm likken leeuwtje
Kut, mezelf verraden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige grootte die ik heb genoemd gisteren met Rokje en Loka is 14 cm.
[..]
Mensen zonder grower.
Nee, puur het bezit is voldoende in deze.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
telt het ook als je het niet gebruikt
vind ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het dan al zo snel is, zo'n ongelukje.
[..]
Jij moet naar alle meets komen, WT. Je bent grappig.
Alleen voor persoonlijk gebruik.quote:
ik weet allesquote:
Gelukkig wel ja!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef system_overload het volgende:
[..]
je zoon lijkt als 2 druppels water
De rozenstruik doe ik niet meer hoor, dat prikte als de motherfucker.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
vind ik ook
stalkalicious kan ik WT rapen in debosjes gnagna
Lekkerquote:
Op deze foto zie je dat "Neuken voor een breezer" oid ook net niet.quote:
Echt he!! We gingen 's middags weg uit Purmerend en mijn zoon had toen een normaal shirt aan!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op deze foto zie je dat "Neuken voor een breezer" oid ook net niet.
Zeker zo'n groengeruit overhemdje en een scheiding hè!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!! We gingen 's middags weg uit Purmerend en mijn zoon had toen een normaal shirt aan!
Nee, een normaal shirt!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker zo'n groengeruit overhemdje en een scheiding hè!
Kom je nou haten op een groengeruit overhemd en een scheiding?quote:
Alleen bij jou is dat sexy gewoon omdat jij uitermate sexy bent!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je nou haten op een groengeruit overhemd en een scheiding?
Ik krijg op mijn werk nog steeds wel eens commentaar op mijn lunchtrommel.quote:
Sowieso mensen die jou niet kennenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik krijg op mijn werk nog steeds wel eens commentaar op mijn lunchtrommel.
Nieuwe mensen op het werk die mij niet kennen.
Haterquote:
Ik ga maar eens poepen. Half naakt. Anders poep ik in mijn broek.quote:
In zijn shower met zijn grower.quote:
Kom op cam dan. Dan kan ik beter oordelen.quote:
quote:
wat is er mis met gratis neuQenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op deze foto zie je dat "Neuken voor een breezer" oid ook net niet.
m'n broekje werd nat :$quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
you like that,baby?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga maar eens poepen. Half naakt. Anders poep ik in mijn broek.
schoenen zijn te mainstream,manquote:Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet naast je schoenen gaan lopen jongedame..
true that tockkkquote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef system_overload het volgende:
[..]
schoenen zijn te mainstream,man
Dat je gratis neuken met een Q schrijft in plaats van met een k.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat is er mis met gratis neuQen
was wel de bedoeling anders is het natuurlijke geen hete pseudo neuQseksquote:
Crocs dan.. Al blijven die wel buiten de deur op de gangquote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef system_overload het volgende:
[..]
schoenen zijn te mainstream,man
deze chimi snapt :$quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
was wel de bedoeling anders is het natuurlijke geen hete pseydo neuQseks
das de joke JWZquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat je gratis neuken met een Q schrijft in plaats van met een k.
uhm....lekkerquote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoor net iets heel verontrustends!!![]()
Mn ma is getrouwd, dat huwelijk is nu op de klippen aan het lopen. De reden hiervoor is dat haar man gewoon een gore alcoholist is.
Ik hoor mn ma praten tegen een vriendin ofzo en ik hoor haar zeggen: Man is soms zo dronken dan valt hij op de bank in slaap en dan in zijn slaap doet hij zijn broek open en begint hij zichzelf af te trekken!
Ik ben nu God op mijn blote knietjes aan het danken dat ik dat gelukkig nog nooit heb gezien
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Crocs dan.. Al blijven die wel buiten de deur op de gang
Neequote:
sleepwanking? DAMNquote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn ma is getrouwd, dat huwelijk is nu op de klippen aan het lopen. De reden hiervoor is dat haar man gewoon een gore alcoholist is.
Ik hoor mn ma praten tegen een vriendin ofzo en ik hoor haar zeggen: Man is soms zo dronken dan valt hij op de bank in slaap en dan in zijn slaap doet hij zijn broek open en begint hij zichzelf af te trekken!
Ik ben nu God op mijn blote knietjes aan het danken dat ik dat gelukkig nog nooit heb gezien
Gewoon op de bank. Mn ma woont in het centrum, begane grond, er lopen hier mensen langs en kinderen!quote:
wtf...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!! We gingen 's middags weg uit Purmerend en mijn zoon had toen een normaal shirt aan!
Alleen Bart en Johan besloten dat het ook anders kon!!
Zodra Bart in de buurt is ben ik al het ouderlijk gezag kwijt!!
Ik heb het doodvermoordquote:
Nouhouquote:
Denken dat ik dat wil, goh ken je me niet zo goed nog hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat je niet zo opnaaien zeg
dat is precies wat kree wil
blijkbaar zijn al die mensen open geweest over hun mening over jou dus er is helemaal niet veranderd
behalve dan dat er een boze kree achter de schermen aan je touwtjes probeert te trekken (over manipuleren gesproken... daar had je het toch met hem over? nou dit is wel stap 1 hoor)
ja mijn gedachten gaan ver! kei ver!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
Denken dat ik dat wil, goh ken je me niet zo goed nog hoor.
En al helemaal niet omdat ik boos ben (ja ben ik wel) maar daarom ga ik niet lopen rellen.
Ze vroeg het zelf en ok weer teleurstelling, beloftes via internet tellen blijkbaar niet?
Had er al spijt van toen ik het vertelde en terecht nouja onderbuikgevoel.
Heb verder niks raars verteld. jaaah...
Jij valt me ook een beetje tegen nu, je trekt wel heel snel conclusies die gebaseerd zijn op niks.
Ja je eigen gedachten en die gaan verder alsdat ik al dacht ok?
Waarom niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja mijn gedachten gaan ver! kei ver!
bijna naar de maan
waar heb je het nou weer oer kerel
laat het gewoon met rust
vind je het gek als mensen continue over je heen vallen? dit was uren, en pagina's geleden
waarom zo graag weer oprakelen? zitten die wasknijpers weer op je tepels?
Het valt me op dat veel ervan amateurfilosofen zijn.quote:
van mij mag het, maar het levert je alleen maar gezeik opquote:Op zondag 20 mei 2012 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Mag dat niet ofzo?
Ik las het hele verhaal niet terug, maar dacht zal wel spytool gebruiken.
Maar ok we houden erover op, maar jou beeld van mij klopt niet echt.
Zielige paardjonsquote:Op zondag 20 mei 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis toch zo!
Truck schept twee paarden in Winterswijk
Ik ontken.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het valt me op dat veel ervan amateurfilosofen zijn.
Nergens last van hoor..quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het valt me op dat veel ervan amateurfilosofen zijn.
Ik ga niet weglopen en huilen zolang het gewoon een meningsverschil is.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij mag het, maar het levert je alleen maar gezeik op
en dan ga je weer huilen en weglopen
zo'n drama gedoe en zo'n nutteloos cirkeltje
Quote voor gebruik in de toekomst.quote:
Jij haalt zelf het verhaal weer naar boven. Dus zo graag wil je het niet laten gaan kennelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef kree het volgende:
Verder is S_O een beetje vaag dat heb ik zelf al gezegd, maar please laat dit verhaal gaan.
Nee ik las 3 uur niet mee en nu lees ik het pas.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij haalt zelf het verhaal weer naar boven. Dus zo graag wil je het niet laten gaan kennelijk.
aardig van je wel myrquote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:
Stop godverdomme nu eindelijk eens met dat gezeik, ik luister al deze hele dag naar gezeik wat me helemaal niets kan schelen, drama die geen drama is maar wel drama gemaakt word. Gaat godverdomme in een hoekje zitten huilen en als je terugkomt is het klaar, niet uren laten nog eens gaan beginnen.
doe dat nou eens voor de verrandering ook eens echt!!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef kree het volgende:
zuuuucht ik kan er gewoon nog een beetje om glimlachen ook nu.
maarja.... nou nee doe maar niet ook, ik zeg er verder niks meer over
DMquote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe dat nou eens voor de verrandering ook eens echt!!
Want je zegt het wel maar doet het niet!
hihihihihihihihiihihih ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef kree het volgende:
hihi je haat me nu he?
Nou ok ander onderwerp maar dan.
Zeg eens wat?
Kap er dan mee achterlijke, hoe simpel ben je in gods naam als je dit al niet eens kan begrijpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik las 3 uur niet mee en nu lees ik het pas.
Mag ik toch nog wel reageren, weet ik veel.
Ik heb maar een paar posts gezien via spytool en ik ga er niet de moeite voor doen om het helemaal te lezen, want denk dat ik het een beetje weet nu.
Maar goed klaar dus.
Andere vragen via dm
Doe me 1 lol, tieft straal op uit mijn DM!quote:
ah ok had het niet tegen jou, tegen bob die kreeg een dm.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in je drama hoor, waarom zouden ze een dm sturen.
Dat kan nog wel even duren dus.quote:
Erger nog, hij wilt het kennelijk dunnetjes over doen via DM en gaat me berichten sturen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in je drama hoor, waarom zouden ze een dm sturen.
Niets helpt, dat is het frustrerende. Het schijnt echt niet in jouw hoofd door te dringen hoe achterlijk je constant doet, maar dan ook echt constant.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren dus.
En doe niet zo grof joh.
Nergens voor nodig en het helpt ook niet trouwens.
Die van jou?quote:
Heel lang. Maar dan ook heel lang.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe me 1 lol, tieft straal op uit mijn DM!
wowquote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef twi het volgende:
Als kree nou gewoon niet meer over zichzelf post of zeurt over anderen, en de anderen niet meer over hem posten, dan is het hier een stuk leuker. Denk ik dan.
Geen idee, hoe zou ik dat moeten weten?quote:
Trust mequote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee, hoe zou ik dat moeten weten?
Mis ik iets?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ah ok had het niet tegen jou, tegen bob die kreeg een dm.
Maaaaar laaat gaan we zijn er wel klaar mee nu denk.
Je vergeet te melden dat kree geen DM en PM berichten moet sturen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef twi het volgende:
Als kree nou gewoon niet meer over zichzelf post of zeurt over anderen, en de anderen niet meer over hem posten, dan is het hier een stuk leuker. Denk ik dan.
Staat nergens dat hij niet welkom is, maar ik word wel een beetje moe van de kree vs. de rest situaties die van beide kanten uitgelokt/volgehouden worden.quote:
Gewoon helemaal die bek houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat kree geen DM en PM berichten moet sturen.
Huhwat?quote:
Ben meer het type, eerst zien dan geloven.quote:
Jij hebt kennelijk een DMquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik ga weg hoor mensen ik ben het helemaal zat.
quote:
quote:
Mag ik je passievol afdrogen?quote:
Hier stopte ik met lezen.quote:
Geweldig hoe hij dat doetquote:
Niet eensquote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben meer het type, eerst zien dan geloven.
[..]
Jij hebt kennelijk een DM
Kreevogel over de Nederlandse taal.quote:
Ik had het Pussywijk genoemd, meteen de grootste stad van Nederland.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Kreevogel over de Nederlandse taal.
[ afbeelding ]
Teringquote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Kreevogel over de Nederlandse taal.
[ afbeelding ]
Ik helaas welquote:
Nee, nu is ie nog grappig.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:19 schreef kree het volgende:
ik ga m'n icoon maar veranderen in die vogel denk
Oei ja wel dus...?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Denken dat zo'n dorpje een eigen taal heeft.
Lijkt me niet zo slimquote:Op zondag 20 mei 2012 22:19 schreef kree het volgende:
ik ga m'n icoon maar veranderen in die vogel denk
Dat is toch geen taal man.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
Oei ja wel dus...?
Nog nooit kattuks ehoord neef?
Dat dacht ik wel.quote:
Ik kan er zo moe van worden........quote:Op zondag 20 mei 2012 22:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is toch geen taal man.
Als je geen Nederlands kan moet je niet met van die smoesjes aankomen.
quote:
Dat dorp is gebouwd op jaren lange inteeld. Dat verklaard bij jou een hoop en dat het dorp een "eigen" taal heeft. Gebrek aan normaal praten door jaren lange inteeld.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
Oei ja wel dus...?
Nog nooit kattuks ehoord neef?
Nee dan wordt hij al helemaal lame.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:21 schreef debeterebob het volgende:
Heloef zullen we die meme over fok verspreiden?
Jij reageert toch zelf op mij? Denk daar maar eens over na.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan er zo moe van worden........![]()
Verbeter me dan ook niet steeds,of althans jij niet, maar je gaat er weer op door.
Wat is daar nou het nut van?
Laat haar nou, ze doet alleen aardig tegen me als ze teveel op heeft.quote:
Dat heb ik ook met sommige mensen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat haar nou, ze doet alleen aardig tegen me als ze teveel op heeft.
ja hoor laten we het over leiduhhhhhh hebben dan of scheveninguhhhhh.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat dorp is gebouwd op jaren lange inteeld. Dat verklaard bij jou een hoop en dat het dorp een "eigen" taal heeft. Gebrek aan normaal praten door jaren lange inteeld.
Mag dat eindelijke ja? Goddank, kenne we eindelijk eens typen zonder na te denken!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:23 schreef Myraela het volgende:
Dan ken ik voortaan ook gewoon Rotterdams gaan typen, is een taal gozer.
Je haalt taal en accent/dialect door elkaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor laten we het over leiduhhhhhh hebben dan of scheveninguhhhhh.
Rotterrrrrrrrrrrdam
Wat een gelul, meeste regio's of dorpen hebben een accent.
Dus wat je nu zegt slaat nergens op.
Best leuk eigenlijk
Ja man, ik hebt toch altijd weer een beetje moeite met goed typen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag dat eindelijke ja? Goddank, kenne we eindelijk eens typen zonder na te denken!
Taal en dialect is iets anders he. Niet goed opgelet op school?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor laten we het over leiduhhhhhh hebben dan of scheveninguhhhhh.
Rotterrrrrrrrrrrdam
Wat een gelul, meeste regio's of dorpen hebben een accent.
Dus wat je nu zegt slaat nergens op.
Best leuk eigenlijk
Wat je zegt wijffie, altijd die stomme spellingscontrol d'r overheen.. ellendig is het..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja man, ik hebt toch altijd weer een beetje moeite met goed typen.
Omdat jij nooit luistert?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef kree het volgende:
waarom kost het twee man twee posts om hetzelfde te vertellen?
Zal ik jou dan eens in 1 post vertellen waarom?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef kree het volgende:
waarom kost het twee man twee posts om hetzelfde te vertellen?
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truckert en passievol gaat niet samen
Bummerquote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar altijd graag aan de lucht drogen.
Kree.gifquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef twi het volgende:
Ik ben geen trucker meer maar touringcar chauffeur, ik ben verfijndquote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
[..]
Bummer
[..]
Kree.gif
Tot over een uur.quote:
Ja die kennen we, maak ons niet blij met een dode vogel aub.quote:
42 is the answer to life, the universe and everything.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
[..]
Bummer
[..]
Kree.gif
Dode vogel, I see what you did there.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die kennen we, maak ons niet blij met een dode vogel aub.
Even aanpassen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die kennen we, maak ons niet blij met een dode kreevogel aub.
Ik snap hem niet?quote:
Hitchhikers Guide To The Galaxy, als ik het goed heb..quote:
Oh ja! Welke film is dat okal weer?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
42 is the answer to life, the universe and everything.
quote:
Whehe, u heeft mij doorquote:
Ja kom er maar in! Het is weer achter de rug dus perfect moment om je ding te doen. Stoken, was even wachten maar je kan weer!quote:
Je kunt een masker opzetten maar dat verhult hooguit je ware gezichtquote:Op zondag 20 mei 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben geen trucker meer maar touringcar chauffeur, ik ben verfijnd
Je doet mee aan de DTM?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben geen trucker meer maar touringcar chauffeur, ik ben verfijnd
Inb4 fb-er die zegt dat kliekje op moet donderen en inb4 user van hier die dit topic gaat verdedigen.quote:
*zoekt dekking*quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inb4 fb-er die zegt dat kliekje op moet donderen en inb4 user van hier die dit topic gaat verdedigen.
Ik heb je aangevuld, zoals we dat bij elkaar doen!quote:
Zal ik een foute grap maken?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb je aangevuld, zoals we dat bij elkaar doen!
Als of je dat moet vragen, tuurlijk mag dat!quote:
Je hebt me overtroffen, ik heb hem nog nooit naar fb gejaagd.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb je aangevuld, zoals we dat bij elkaar doen!
IK VUL MFN LIEVER OP !!!1!!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als of je dat moet vragen, tuurlijk mag dat!
Trots?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt me overtroffen, ik heb hem nog nooit naar fb gejaagd.
Hij vind je wel lief hoor hahahhahahahahahquote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Waaaaaaarom moet die kerel mij er nou weer bijhalen in het fb-topic.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=kree&over=mfn&noreplyfrom=0quote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
vindtquote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij vind je wel lief hoor hahahhahahahahah
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij vind je wel lief hoor hahahhahahahahah
Ik ook niet, was niet eens mijn bedoeling.quote:
Omdat jij hem wel aardig vind, lees je tochquote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh god jaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=kree&over=mfn&noreplyfrom=0
blijft mooi![]()
Uhuh, meestal reageert hij er anders op door die plaat, nu kwam het opeens aan blijkbaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet, was niet eens mijn bedoeling.
[..]
Omdat jij hem wel aardig vind, lees je toch
ik geef het ook opquote:Op zondag 20 mei 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ik ga de fb niet meer in hoor.Wel weer genoeg gedaan vandaag.
Hij snapt het gewoon niet.quote:
Dat dit kan in Nederland! Dat dit kan! Is roch niet te geloven?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij snapt het gewoon niet.
Hij doet het niet eens met opzet, hij snapt het gewoon oprecht niet.
Hoezo dit?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef twi het volgende:
Meet van zaterdag gaat niet door, wil de LaPo hunter die er uit halen in de volgende OP?
Omdat er in twee weken tijd twee extra aanmeldingen zijn gekomenquote:
Denken dat dat ooit zal gebeuren............quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat er in twee weken tijd twee extra aanmeldingen zijn gekomenDan heb ik liever een groepje van 8-12 mensen, zeker als ze een gigantisch leuke strandbarbeque kunnen regelen.
BBQ jihoequote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat er in twee weken tijd twee extra aanmeldingen zijn gekomenDan heb ik liever een groepje van 8-12 mensen, zeker als ze een gigantisch leuke strandbarbeque kunnen regelen.
Hoop doet leven, hoop doet leven!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Denken dat dat ooit zal gebeuren............
Mijn sociale activiteit voor volgende week weer verpest, jammer.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
heb je al vakantie?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn sociale activiteit voor volgende week weer verpest, jammer.
Dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn sociale activiteit voor volgende week weer verpest, jammer.
Nee joh, begin juli pas.quote:
oh maar school is toch ook heel sociaal!quote:
Ik zit daar altijd in een hoekje alleen te werken, omdat niemand me aardig vind op sgool.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar school is toch ook heel sociaal!
dus ik dacht...
nvm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Als jij er bent kom ik sowieso, op alle mogelijke manieren.quote:
NIGGUH WATquote:Op zondag 20 mei 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij er bent kom ik sowieso, op alle mogelijke manieren.
Er is een app hequote:Op zondag 20 mei 2012 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone en dan heb ik geen TC
Ja hij is wel een beetje shabby maar it does the trick!quote:
Ik krijg een massagequote:
avznmgquote:Op maandag 21 mei 2012 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is de naam, ik blijf niet lang, maar wil even testen
haha relaxed, ja ik wacht eigenlijk nog op ons andere zusje om mij te accepterenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg een massage. Hoe is 't met jou dan?
Ik denk niet dat ze dat nog doetquote:Op maandag 21 mei 2012 00:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha relaxed, ja ik wacht eigenlijk nog op ons andere zusje om mij te accepteren
jammer zegquote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat nog doet. Flauw joh.
sausage festquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |