Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I baf you.. Das toch wat anders met zo'n Rotterdams accent dan zo'n aangemeten oosterse tong..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg eens I love you maar dan doen alsof je een spraakgebrek hebt
Wil jij beweren dat ik een aangemeten oosterse tong heb?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I baf you.. Das toch wat anders met zo'n Rotterdams accent dan zo'n aangemeten oosterse tong..
Ik heb die van twi gezien.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet nog steeds niemand.
Al probeerden Twi en Myr dat wel tevergeefs te achterhalen.
Nee, niemand heeft het overzicht. Erg jammer.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:34 schreef Casie het volgende:
[..]
1x met de auto langs de band van een andere auto gegaan. Maakte enorm veel geluid maar gelukkig alleen wat lak van de auto af. Voor de rest nog niks. Zie alleen altijd op tegen parkeren waardoor ik de rest ook niet meer leuk vind, terwijl ik wel oke kan rijden alleen parkeren is een ramp.
Niet weten wat er gaat gebeuren/je moet doen is erg vervelend ja. Daarvan ga ik ook erg stressen terwijl ik niet zo'n stresskip ben. Kan het niet duidelijker worden gemaakt door iemand?
Maar dan laat je een foto zien en reageren ze alleen op de bijtactiequote:
baffen? hmmquote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I baf you.. Das toch wat anders met zo'n Rotterdams accent dan zo'n aangemeten oosterse tong..
sambal bij?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat ik een aangemeten oosterse tong heb?
Ghehe maar ik hebt ook een rotterdamse tongval hoor!!quote:
Je hoeft niet te verklappen dat hij maar 5cm is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die van twi gezien.![]()
Gepaard met jouw opmerkingen over je grootte, weet ik dat tenminste twi een grotere heeft.
Dan bof je als je dat niet hoeftquote:
shower/growerquote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verklappen dat hij maar 5cm is.
Fietsenmakerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij voelt je meteen aangesproken terwijl ik alleen Kaneel aansprak.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus.. Kaneel en ik = 2.. dan blijven er 5 over..
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Fietsenmaker
Dat zeggen ze wel vaker, maar dit zou alleen maar voor werkbouwtuig moeten gelden. Elektro -> vonkenboer, Civiele techniek -> betonstorters enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Goed geregeld danquote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die van twi gezien.![]()
Gepaard met jouw opmerkingen over je grootte, weet ik dat tenminste twi een grotere heeft.
[..]
Nee, niemand heeft het overzicht. Erg jammer.
Hoe lang heb je je rijbewijs al?
je zoon lijkt als 2 druppels waterquote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe maar ik hebt ook een rotterdamse tongval hoor!!![]()
Helaas. En sinds ik hier weer in de buurt woon is die alleen maar erger aan het worden
1 cm slap, 5 cm hard.quote:
ik lik liever je voorbipsquote:
De enige grootte die ik heb genoemd gisteren met Rokje en Loka is 14 cm.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verklappen dat hij maar 5cm is.
Mensen zonder grower.quote:
kleine bomen vangen veel shitquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij voelt je meteen aangesproken terwijl ik alleen Kaneel aansprak.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Fietsenmaker
Werktuigbouwkundigen zijn fietsenmakersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rest heeft andere namen geloof ik![]()
jij dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel vaker, maar dit zou alleen maar voor werkbouwtuig moeten gelden. Elektro -> vonkenboer, Civiele techniek -> betonstorters enzo.
Te veel moeite voor studenten denk ik, iedereen weet meteen wat je bedoelt als je fietsenmaker zegt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel vaker, maar dit zou alleen maar voor werkbouwtuig moeten gelden. Elektro -> vonkenboer, Civiele techniek -> betonstorters enzo.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij voelt je meteen aangesproken terwijl ik alleen Kaneel aansprak.
ik kan moeilijk het scherm likken leeuwtjequote:
Cursisten die geen onderscheid makenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef Casie het volgende:
[..]
Te veel moeite voor studenten denk ik, iedereen weet meteen wat je bedoelt als je fietsenmaker zegt.
Jammer dat het dan al zo snel is, zo'n ongelukje.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Casie het volgende:
[..]
Goed geregeld dan![]()
Ehm drie maanden geleden gehaald. Na een maand aangevraagd dus nu 2 maanden in bezit.
Jij moet naar alle meets komen, WT. Je bent grappig.quote:
Fietsenmakers die verheven doenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cursisten die geen onderscheid maken
telt het ook als je het niet gebruiktquote:
Nodig haar uit je in grot danquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik kan moeilijk het scherm likken leeuwtje
ja verdomme waarom nou nietquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik kan moeilijk het scherm likken leeuwtje
Kut, mezelf verraden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige grootte die ik heb genoemd gisteren met Rokje en Loka is 14 cm.
[..]
Mensen zonder grower.
Nee, puur het bezit is voldoende in deze.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
telt het ook als je het niet gebruikt
vind ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het dan al zo snel is, zo'n ongelukje.
[..]
Jij moet naar alle meets komen, WT. Je bent grappig.
Alleen voor persoonlijk gebruik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |