quote:Op zondag 20 mei 2012 19:33 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
met deep throat heeft dat niks meer te maken natuurlijk... meer met beffen eigenlijk
Één op de vijfduizend, schijnt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Niet alles gelezen: maar dat komt toch helemaal niet zo vaak voor, mannen met een echte micropenis? Misschien een kleiner dan gemiddelde penis wel, maar micro is volens mij zeldzaam.
Je zegt je zoekt een man, die anders dan iedereen isquote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Goede ijsbreker wel.
- 'Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Ja toch?'
- 'Oh mijn droomman. Ja, ja. Eindelijk iemand met wie ik op 1 lijn zit.'![]()
- 'Ja, ik heb een micropenis.'
-![]()
Ook niet voor die lucht? De tering...quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha precies lijkt me best afzien. Mannen ook vrijwel altijd meest onzeker over iets van hun pik. Terwijl ik nooit over mijn kut heb ingezeten.
Joh, geef nou maar toe dat je dat geil vind ruikenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook niet voor die lucht? De tering...
Wow inderdaad, nog nooit over nagedacht. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dit is dus DE reden dat je als vrouw nooit TE lang moet wachten met seks. Want als je weken (of maanden) wacht en je bent helemaal in love enzo. En dan GA je eindelijk van bil, nou dan baal je goed hoor.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dit is dus DE reden dat je als vrouw nooit TE lang moet wachten met seks. Want als je weken (of maanden) wacht en je bent helemaal in love enzo. En dan GA je eindelijk van bil, nou dan baal je goed hoor.
Beetje een anticlimax situatiequote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
Dus als je een micropenis hebt moet je gewoon streng Christen worden en wachten tot het huwelijk.
Altijd? Ik zou toch zeggen dat een beetje ervaren vrouw wel beter weet dan dat het formaat in slappe toestand veel zegt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Precies de reden waarom ik altijd even naar het kruis kijk, als je geluk hebt kun je gelijk al zien of de broek een beetje gevuld is...
Bloedlul alertquote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Altijd? Ik zou toch zeggen dat een beetje ervaren vrouw wel beter weet dan dat het formaat in slappe toestand veel zegt.
Toch wel de micropenis er tussen uit filteren...maar je hebt gelijk...ben ook wel eens aangenaam verrast in stijve toestandquote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Altijd? Ik zou toch zeggen dat een beetje ervaren vrouw wel beter weet dan dat het formaat in slappe toestand veel zegt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Plantagehouder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z'n tieten zijn groterman of vrouw?
Are you sure?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Het is een een mannetje (of wat er van over blijft, volgens mij heeft ie klinefeltersyndroom)
Nope...waarom denk je dat ik op Fok zit. Hier is de gemiddelde penislengte 30+ cm. My kind of man...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef Kola het volgende:
Maar zouden jullie (vrouwen/homomannen) een relatie kunnen hebben met iemand die een micro heeft?
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zoiets dus voor de beeldvorming:
NSFW!Heb jij echt 'seks' gehad met iemand met die lengte piemel??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |