Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Lam met kaneel? Klinkt geen goede combi.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
mmh klinkt als een lekkere lamsrack
Ken ik niet.quote:
maar je moest toch weg?quote:
maar ik sla goedquote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat dus al snel mis!!
Plastic bekers enz want die kunnen niet breken. Zodra de eerste gaat kotsen van de drank is het al een aflopende zaak wat betreft de tuin opgeruimd houden
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het succes van elke meet bepaald.
Is het arrogant om mezelf in het lijstje te hebben staan?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef screwloose het volgende:
Ik ruik echt naar aangereden bunzing!
Ff onder de showerrrrr
schelden helpt niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]Kerel.
Denken dat je mij kunt inschatten met je aspergerhersentjes.
Niet weten dat er elke meet speciaal mensen komen voor mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
Dan volgt de rest namelijk vanzelf wel.
EN TWI ZONDER KONTquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
En mur zijn kontje is ook een echte publiekstrekker, dus die moet ook aanwezig zijn.
True story.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
En mur zijn kontje is ook een echte publiekstrekker, dus die moet ook aanwezig zijn.
ik besnuffel mezelf als een malle.. 'nuf saidquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lam met kaneel? Klinkt geen goede combi.
[..]
Ken ik niet.
Praat gewoon mee ipv dat gekanker van je telkensquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
schelden helpt niet hoor
Had je het nog niet door dat ik me daardoor niet laat wegjagen?
Er zijn er meerdere geweest die dat wel deden hier, ja zelfs in het half jaartje dat ik hier nu mee lees.
Grove taal gebruiken? waarvoor eigenlijk?
Denk je dat het helpt?
Daarom staat Faye er in. Als Faye komt, kom jij ook sowieso wel als je tijd/geld hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten dat er elke meet speciaal mensen komen voor mij.
ik hou wel van experimenteren..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ken ik niet.
kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je moest toch weg?
[..]
maar ik sla goed
en kotsen van de drank vind ik wel erg 16 jaar
Ja mee eensquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
Wie of wat is ze dan? Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Murdera het volgende: [..] S_O hoeft het ook niet te proberen hoor.
![]()
serieus gaan we weer?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
schelden helpt niet hoor
Had je het nog niet door dat ik me daardoor niet laat wegjagen?
Er zijn er meerdere geweest die dat wel deden hier, ja zelfs in het half jaartje dat ik hier nu mee lees.
Grove taal gebruiken? waarvoor eigenlijk?
Denk je dat het helpt?
Er zijn dit weekend echt dingen bekend geworden waardoor ik me gewoon maar nooit meer bij meets aan moet meldenquote:
laatste jaquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom staat Faye er in. Als Faye komt, kom jij ook sowieso wel als je tijd/geld hebt.
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
dank je.. normaal care ik niet, maar ik word er nu best wel moe vanquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Praat gewoon mee ipv dat gekanker van je telkens
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn dit weekend echt dingen bekend geworden waardoor ik me gewoon maar nooit meer bij meets aan moet melden
Strawberry hillquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie of wat is ze dan? Heb ik wat gemist?
goede plek! maar ik weet niet of je dan wel een leuke gast bent hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt
maar ik neem je wel mee en verstop je onder de tafel
Minimale aanwezigheid:
c_a
Faye
Monopoly
Ik.
EN JOYSAquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
Maar eigenlijk moet Snarf, Huppel en Samzz er ook in
dat is niet ergquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goede plek! maar ik weet niet of je dan wel een leuke gast bent hoorwant ik ga je afleiden
Alles is lekker tijdens een romantisch diner met kaneel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laptop + wijn + zonquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga even in het zonnetje zitten
Met een briertje
gewoon.... omdat het kan
That's hawt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik besnuffel mezelf als een malle.. 'nuf said
Moet je maar niet halfnakend 3 uur voor de cam liggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn dit weekend echt dingen bekend geworden waardoor ik me gewoon maar nooit meer bij meets aan moet melden
Toch fijn dat je het even wil melden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef dawg het volgende:
ik kom natuurlijk niet. dat leek me wel duidelijk.
Ik wilde hier nu een heel verhaal neerzetten, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Praat gewoon mee ipv dat gekanker van je telkens
Ben ik alleen daar goed voor?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom staat Faye er in. Als Faye komt, kom jij ook sowieso wel als je tijd/geld hebt.
Goed punt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke kreequote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie of wat is ze dan? Heb ik wat gemist?
quote:
Helemaal super.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke kree
[..]the feeling is mutual
Laptop in schaduw, ikzelf in zonquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik nooit wat op het scherm
dacht ik zoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's hawt.
[..]
Moet je maar niet halfnakend 3 uur voor de cam liggen.
ik kom ook niet, vermeld het ook maar ffdan :$quote:
Ik dacht het toch wel rokjuhhhquote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dacht ik zo
[..]
ik kom ook niet, vermeld het ook maar ffdan :$
Gast je bent niet eens welkom. Is die plaat voor je kop nou echt zo dik?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
laatste ja
Maar ik vergeef het je.
En snarf dan, misschien dat ik er dan nog eens over ga nadenken.
Ik heb eens duif gegeten tijdens Valentijn. Dat was niet lekker.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles is lekker tijdens een romantisch diner met kaneel.
Daar heb jij niets over te zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef dawg het volgende:
ik kom natuurlijk niet. dat leek me wel duidelijk.
ik kom wel gewoon zo eens naar jouquote:
Er is nog iemand op fok waar van de ouders met valentijn duif gingen eten !quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens duif gegeten tijdens Valentijn. Dat was niet lekker.![]()
Maar toen had ik me hier nog niet aangemeld.
Als Rokje er niet is, kom ik ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dacht ik zo
[..]
oke waar moet ik heen?quote:
Komt goed.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!
Ik zie iets moois bloeienquote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef ook_gek het volgende:
Geen idee wie je bent. Ben je boven de 18? Dan mag je naast me in bed kruipen. De bank is al bezet
Romantisch wel. Witte duifjes aan komen laten vliegen, Katana van je rug af trekken en klaarmaken die handel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens duif gegeten tijdens Valentijn. Dat was niet lekker.![]()
Maar toen had ik me hier nog niet aangemeld.
Ik ben wel welkom.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast je bent niet eens welkom. Is die plaat voor je kop nou echt zo dik?
Ik ook, zolang het nog kan..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga even in het zonnetje zitten
Met een briertje
gewoon.... omdat het kan
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Rokje er niet is, kom ik ook niet.
je weet t station toch?quote:
Het is dus net zo cliché als ik dacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er is nog iemand op fok waar van de ouders met valentijn duif gingen eten !Ik weet alleen nie tmeer wie :")
Dan zou ik mijn katana's moeten slijpen. Of ik leen die van Roy wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Romantisch wel. Witte duifjes aan komen laten vliegen, Katana van je rug af trekken en klaarmaken die handel.
Ja, eigenlijk vind ik je gewoon een vervelend meisje. Maarja, als jij mensen kan hosselen ben je wel welkom op de meet.quote:
Hoe kan je die twee zinnen samen laten gaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben wel welkom.
Nouja maar kom wel niet jullie haten me toch wel
Wij worden mooier.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen beginnen te verleppen na hun 25e, hebben wji geen last van.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk vind ik je gewoon een vervelend meisje. Maarja, als jij mensen kan hosselen ben je wel welkom op de meet.
En nee, ik heb gewoon alle toffe mensen die ik aanwezig wil hebben beperkt tot een paar waarvan ik weet dat als die komen, dan komen er sowieso meer.
Zei ik plek in mijn bed? Shit dat houd in dat ik nog dronken ben!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke kree
[..]the feeling is mutual
Myr heeft zelf gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je die twee zinnen samen laten gaan?
Gewoon patatkippen met patat eten.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Romantisch wel. Witte duifjes aan komen laten vliegen, Katana van je rug af trekken en klaarmaken die handel.
doet me denken aan een 'vriendin' die haarzelf eens ging uitnodigen toen ik naar 2 andere vriendinnen toe ging.. dat was awkwardquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je die twee zinnen samen laten gaan?
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
Myr heeft zelf gezegd.
Op een meet begin je blanco ongeacht je posts duuuuuuuuuuus
Het is me al eerder opgevallen maar jij bent wel erg goed in dit soort laag bij de grondse opmerkingen is het niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast je bent niet eens welkom. Is die plaat voor je kop nou echt zo dik?
Misschien komen zij wel als ik er benquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij komt als faye en monopoly er zijn, leek mij zo.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen maar jij bent wel erg goed in dit soort laag bij de grondse opmerkingen is het niet?
Ga ook over hem huilen bij de mods.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen maar jij bent wel erg goed in dit soort laag bij de grondse opmerkingen is het niet?
Twi zit al op zijn hoogtepunt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat het bijvoorbeeld bij twi ijdele hoop is. en bij tijn ook.
dan lees jij niet goed want hij niet alleen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die plaat is echt zo dik dusquote:
Ik heb twee paar nieuwe schoenen. Zwarte pumps en wedgesquote:
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb zojuist even jouw gedrag aangekaart jah.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo vechten jullie het dan even met elkaar uit.
Ik ben maar fucking 10 dagen in het hele jaar op vakantie en jullie weten alles precies daarin te peuteren.quote:
Wedges.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee paar nieuwe schoenen. Zwarte pumps en wedges.
Hatelijk is dat altijd ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doet me denken aan een 'vriendin' die haarzelf eens ging uitnodigen toen ik naar 2 andere vriendinnen toe ging.. dat was awkward
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
je weet t station toch?![]()
moet je wel snel zijn hoor, ga je dat redden in 50 min?
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen beginnen te verleppen na hun 25e, hebben wji geen last van.
Ik weet niks. Ik ben lief en onschuldig en maagdelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
laten we het topic opleuken en over seks praten
nee? oh
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hatelijk is dat altijd ja.
Of van die meisjes die ik nooit spreek maar me opeens uitnodigen voor iets in de hoop dat mijn vriend dan ook mee komt, wat denk je zellluuufff.had je me door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Primark?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee? oh
Nee, ik lach me kapot.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zei ik plek in mijn bed? Shit dat houd in dat ik nog dronken ben!
Oh nee hoor dit is gewoon zoals ik ben. Als ik laags bij de grond wil zijn ben ik veel harder, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laat mij mooie wedges zien en ik geef het toe.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hatelijk is dat altijd ja.
Of van die meisjes die ik nooit spreek maar me opeens uitnodigen voor iets in de hoop dat mijn vriend dan ook mee komt, wat denk je zellluuufff.hoezo gaat iemand iemand anders uitnodigen voor zijn/haar aanhang.. heel apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ach, ik en die 2 vriendinnen hebben iig hartelijk gelachen
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Je moet het voor me uitspellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat anderen het net zo goed niet door hebben. welkom op fok! jofu.
Ja. Geen leuke jurkjes gezien. Wel koeienonderbroekjes en die heb ik meegenomenquote:
quote:
Het is dat ik er nog om kan lachen, maar snap je reactie dus niet?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niks. Ik ben lief en onschuldig en maagdelijk.
pics!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik vind die wat ik gekocht heb leukquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat mij mooie wedges zien en ik geef het toe.
En ja, dat is een challenge.
Heb je je ook kapotgelachen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh Loef, ik weet trouwens hoe jij je laatst voelde..
mmmquote:
Omdat myr het zegt vind ik dat ook?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Het is dat ik er nog om kan lachen, maar snap je reactie dus niet?
Myr heeft dat gezegd.
en wat wil jij nu bereiken met je opmerkingen?
Rellen?
oh ja.. godsamme FMLquote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
het is alleen al 2 en half uur met de trein!!!
jou welquote:
ja nee dat gebitch hier dan.. ik word er een beetje sad panda vanquote:
Omdat kansloos kind die weet dat hij niets van haar moet maar hem zo toch in haar huis probeert te lokken?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoezo gaat iemand iemand anders uitnodigen voor zijn/haar aanhang.. heel apart![]()
maar ach, ik en die 2 vriendinnen hebben iig hartelijk gelachen
blijkbaar hebben jullie niet door dat hij geen nee accepteert en toch blijven jullie zeggen dat hij niet welkom is. jullie lijken allemaal op elkaar!quote:
Is ze lesbisch?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh Loef, ik weet trouwens hoe jij je laatst voelde..
Ook dat, genoeg gisternachtquote:
Fotoboek van Kraspandaquote:[..]
ja nee dat gebitch hier dan.. ik word er een beetje sad panda van
nja, snap het wel.. ik kom ook alleen als je licor in huis hebt :$quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat kansloos kind die weet dat hij niets van haar moet maar hem zo toch in haar huis probeert te lokken?![]()
Niet dat ik überhaupt naar dat feest zou gaan hoor maar het motief was wel obvious.
wat draag je nu schatje?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee? oh
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh ja.. godsamme FML
[..]
jou wel
[..]
Oh nee dan is het goed.quote:
Kraspanda, wat een username.quote:
alleraardigst, daar ga ik beste vriendjes mee worden :$quote:
hahahahahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Ik nodig mezelf ook uit met een andere username en ga er dan een puinhoop van maken
een boxer en een hempje en wild haarquote:
Ach, ik laat zometeen de boel ff voor wat het is, pak een biertje en pak de laatste zon op m'n balkon..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh ja.. godsamme FML
[..]
jou wel
[..]
Touché.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
blijkbaar hebben jullie niet door dat hij geen nee accepteert en toch blijven jullie zeggen dat hij niet welkom is. jullie lijken allemaal op elkaar!
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Ik nodig mezelf ook uit met een andere username en ga er dan een puinhoop van maken
quote:
ik ga over 40 minuten wegquote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik laat zometeen de boel ff voor wat het is, pak een biertje en pak de laatste zon op m'n balkon..
Dat had ze hopelijk niet, anders ben ik dat misgelopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, snap het wel.. ik kom ook alleen als je licor in huis hebt :$
mja, vage mensen bestaan er idd!!
Emochick gespot.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat moet een gothic zijn, met al dat zwart en wit.
lieve kree,wil je nu ophouden?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Het is dat ik er nog om kan lachen, maar snap je reactie dus niet?
Myr heeft dat gezegd.
en wat wil jij nu bereiken met je opmerkingen?
Rellen?
ok, ik nodig mijzelf bij dezen uitquote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat had ze hopelijk niet, anders ben ik dat misgelopen.![]()
Maarja heb zelf gelukkig ook nog.![]()
Zekers.
emo'squote:
deze leeftijd heb je toch allang gehad?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat kansloos kind die weet dat hij niets van haar moet maar hem zo toch in haar huis probeert te lokken?![]()
Niet dat ik überhaupt naar dat feest zou gaan hoor maar het motief was wel obvious.
Nee jij bent op het station al vreemde meisjes aan het vingeren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Boeiend, dan zeg je niks.quote:
geen enkele vrouw veilig zeker.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Zo voelen wij ons al maanden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
lieve kree,wil je nu ophouden?
ik begin hoofdpijn te krijgen
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jij bent op het station al vreemde meisjes aan het vingeren.
Dingen laten gaan is iets waar je niet zo goed in bentquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
Boeiend, dan zeg je niks.
beetje te leuk he rellen?
hahahahaha....![]()
Doe ik toch gezellig met je mee?
Onee dan is het kree weer die dit doet blablablablabalbalbala.
Hoe kan het toch steeds maar dat ik prima praat hier totdat jij komt?
of anderen?
Snap het echt niet hoor, maar laat het even lekker gaan, want heb gewoon niet eens zin om me er weer over te moeten verdedigen, helemaal klaar ben ik ermee. Als het je niet aanstaat wat ik zeg, reageer er dan maar niet op. (of ohja jullie willen het graag he die reactie, makkelijk om iemand dan weer de grond in te duwen)
succes
holy tering wat is ditquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahahahaha....![]()
of anderen?
Snap het echt niet hoor, maar laat het even lekker gaan, want heb gewoon niet eens zin om me er weer over te moeten verdedigen, helemaal klaar ben ik ermee. Als het je niet aanstaat wat ik zeg, reageer er dan maar niet op. (of ohja jullie willen het graag he die reactie, makkelijk om iemand dan weer de grond in te duwen)
succes
ik kan een hoop hebben, maar het wordt me allemaal eventjes teveel nu, troost mijquote:
Gezellig.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok, ik nodig mijzelf bij dezen uit![]()
[..]
emo's
ECKTE gothics
Kom maar skatje.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan een hoop hebben, maar het wordt me allemaal eventjes teveel nu, troost mij
Knuffel?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan een hoop hebben, maar het wordt me allemaal eventjes teveel nu, troost mij
Oh nee, we begrijpen dat je gedragsproblemen hebt en daardoor zo vreemd overkomt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
holy tering wat is ditjij begrijpt echt nooit wat ik zeg.
"Een dag geen vreemde chick aangesproken, is een dag niet geleefd"quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Wtf is deze nou weer.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahahahaha....![]()
of anderen?
succes
Ga huilen bij de mods.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh nee, we begrijpen dat je gedragsproblemen hebt en daardoor zo vreemd overkomt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een boxer en een hempje en wild haar![]()
rawrrrr! mag ik je temmen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een boxer en een hempje en wild haar![]()
nommmquote:
quote:
ik kwam en jaquote:
Nee nee, niet hier posten, gewoon huilen bij de mods.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh nee, we begrijpen dat je gedragsproblemen hebt en daardoor zo vreemd overkomt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
"Een dag geen vreemde chick aangesproken gevingerd, is een dag niet geleefd"
-firefly3
Van eckte gothics krijg ik geen stijve plasser.quote:
Geeft niet, ik wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Van eckte gothics krijg ik geen stijve plasser.
gaat wel snel ehquote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje hier posten en een kopje soep eten tegelijk gaat ook gewoon niet he
neem ik een hapje zijn jullie al 20 posts verder
je mag het proberenquote:
ik van emo's nietquote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Van eckte gothics krijg ik geen stijve plasser.
Fixedquote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
"Een dag geen vreemde chick aangesproken gevingerd, is een dag niet geleefd"
-firefly3
maar even heel serieus hequote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahahahaha....![]()
of anderen?
succes
ahh. dat verklaart.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zij is dan ook drie jaar jonger geloof ik.
quote:
Zo goed ben ik nog niet. Bij de metro wilde ik wel ver gaan maar ik hield mezelf tegen :/quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
we? spreek even voor jezelf meisje.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vind ik nou weer leuk dat uitgerekend jij dat zegt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
"Een dag geen vreemde chick aangesproken, is een dag niet geleefd"
-firefly3
dan nog krijg ik m niet omhoog van emo'squote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag je mijn plasser wel lenen.
Ik was wel ooit vrienden met een gothic meisje.quote:
awwquote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was wel ooit vrienden met een gothic meisje.
Ik mis haar een beetje.
Dan kun je ze er mee slaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan nog krijg ik m niet omhoog van emo's
Waarom zijn jullie geen vrienden meer?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was wel ooit vrienden met een gothic meisje.
Ik mis haar een beetje.
digitalgirl is een manquote:
bwehehequote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je ze er mee slaan.
[..]
Waarom zijn jullie geen vrienden meer?
eerst je haar glad strijken..jeetje je bent best schattig eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaat wel snel eh
en true storylekker frissss
[..]
je mag het proberen
Na de middelbare school is het allemaal een beetje verwaterd.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie geen vrienden meer?
dat doet ie al regelmatigquote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Kree zou dit gedrag eens aankaarten in FB bij de mods. Het is duidelijk dat men hier stelselmatig probeert om je weg te pesten. Kan me niet voorstellen dat dit insteek is van fok.
Idd, dat merk ik ook vrij goed hier. Er wordt hier nog meer gepest dan op een middelbare school.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Kree zou dit gedrag eens aankaarten in FB bij de mods. Het is duidelijk dat men hier stelselmatig probeert om je weg te pesten. Kan me niet voorstellen dat dit insteek is van fok.
was dit een tempoging? het lukte bijna en viel bijna stilquote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef system_overload het volgende:
[..]
eerst je haar glad strijken..jeetje je bent best schattig eigenlijk
laat die jongen,hij weet niet beterquote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar even heel serieus he
dit is toch ook niet leuk meer voor jou?
hoe haal jij hier nog plezier uit?
waarom zoek je niet gewoon een ander plekje op fok? het is groot genoeg
Ik zou daar best 11,50 voor betalen om het in 3D te zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bwehehe![]()
nice mental image is nice
Zonde.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Na de middelbare school is het allemaal een beetje verwaterd.
Loop je weer lekker te zuigen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef DigitalGirl het volgende:
ja beetje doorzichtig inderdaad. ik zou gewoon zorgen dat je .. nouja nvmd. het is niet aan de orde. /bleker.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan kan het nog net misschien een beetje. Maar alsnog lame.
Klopt maar net zo als de rest dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dingen laten gaan is iets waar je niet zo goed in bent
Ooooh kijk uit!! Kijk uit!!quote:
Dat heb jij toch al voor hem gedaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef DigitalGirl het volgende:
"swaffelende rokjes, nu in 3d"quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou daar best 11,50 voor betalen om het in 3D te zien.
[..]
Zonde.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
holy tering wat is ditjij begrijpt echt nooit wat ik zeg.
Ze is waarschijnlijk de enige persoon op aarde die altijd moest lachen op mijn grappen.quote:
regelmatig?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doet ie al regelmatig
en het is een reactie op zijn gedrag natuurlijk
als iemand de hele tijd stenen naar je hoofd gooit, gooi je ook een keer terug
dus als iemand zoooo irritant is en niet mee kan doen in een gesprek houdt het eens op
Tell me.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ja beetje doorzichtig inderdaad. ik zou gewoon zorgen dat je .. nouja nvmd. het is niet aan de orde. /bleker.
het was een serieuze vraagquote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
laat die jongen,hij weet niet beter
Scherp dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ooooh kijk uit!! Kijk uit!!
Je gebruikt een smilie, dat is vrouwelijk! Shit je reputatie wat doe je.
okquote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
eens, als mij het niet bevalt in een sc peer ik m en ga ik op zoek naar een anderquote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een serieuze vraag
van mij mag ie blijven (al zou ik er zelf vrolijker van worden als ie het niet doet) maar ik snap gewoon echt niet dat je er zelf nooit moe van wordt
als je zo niet ligt in een groep, waarom wil je er dan nog 'bij horen'?
hij huilt als een meisje.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
digitalgirl is een man
waarom is mij ook volslagen duister
Inderdaad zeg, ik denk niet dat ik het nu nog ooit op hem zou kunnen met dat verwijfde gedoe van hem.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toen ik hier nog regelmatig poste ging je ook regelmatig klagenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij mag ie blijven (al zou ik er zelf vrolijker van worden als ie het niet doet) maar ik snap gewoon echt niet dat je er zelf nooit moe van wordt
Waarom heb je haar niet gehosseld?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk de enige persoon op aarde die altijd moest lachen op mijn grappen.
kusje op je wang en toen moest ik giechelenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was dit een tempoging? het lukte bijna en viel bijna stil
en het staat wel ruig hoor, m'n haar zo
Who even cares?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
Er is een verschil tussen smiley's en een overmaat gebruik aan smiley's. Fucking 4 smileys in 1 reactie is echt overkill.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef ook_gek het volgende:
Kinders ik gaat u verlaten. Ga maar eens bij komen na 4 dagen stappen en niet voor 7uur in bed liggen. Dat breekt je toch wel een beetje op...
Fijne dag verder!
Trusten.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef ook_gek het volgende:
Kinders ik gaat u verlaten. Ga maar eens bij komen na 4 dagen stappen en niet voor 7uur in bed liggen. Dat breekt je toch wel een beetje op...
Fijne dag verder!
Je spreekt nu ook al via fok vrouwen aan en daar heb je hele smileyloze methodes voor?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
Er is een verschil tussen smiley's en een overmaat gebruik aan smiley's. Fucking 4 smileys in 1 reactie is echt overkill.
ik hou wel van een goeie smiley op zijn tijdquote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Who even cares?![]()
Al wil hij 43 smiley's gebruiken. Boeiend.
Het is een onjuiste aanname dat de groep bepaald wie in dit topic wel of niet post. Een ieder is vrij om hier te posten binnen de kaders van fok, aangezien kree nooit geband is kan men stellen het is binnen de kaders van fok.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
i.c.m deze sc a.t.m plus mijn schattigheid, hier een foto van mij :$quote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef system_overload het volgende:
[..]
kusje op je wang en toen moest ik giechelen
Ik vond haar niet aantrekkelijk en ze was verloofd. Ja toen al.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je haar niet gehosseld?
*zucht*quote:Op zondag 20 mei 2012 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i.c.m deze sc a.t.m plus mijn schattigheid, hier een foto van mij :$
[ afbeelding ]![]()
Nee, ik had het over dezequote:Op zondag 20 mei 2012 15:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je spreekt nu ook al via fok vrouwen aan en daar heb je hele smileyloze methodes voor?
ik zeg ook niet dat de groep dat moet bepalen ik vraag alleen wat kree er zelf nog uit haaltquote:Op zondag 20 mei 2012 15:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is een onjuiste aanname dat de groep bepaald wie in dit topic wel of niet post. Een ieder is vrij om hier te posten binnen de kaders van fok, aangezien kree nooit geband is kan men stellen het is binnen de kaders van fok.
Het stelselmatig bejegenen van kree is niet anders dan digitaal pesten, het valt me tegen dat je meedoet aan dit gedrag. Dacht dat je iets opgestoken had van je ellenlange discussies met kingtoppie, want ook daar heb je hetzelfde gedaan telkens de boodschap herhalen van waarom ga je niet weg.
Jammer wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond haar niet aantrekkelijk en ze was verloofd. Ja toen al.
everybody wants to belong to somethingquote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed!!quote:
maar er zijn op fok zo'n 50 sc'squote:Op zondag 20 mei 2012 15:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
everybody wants to belong to something
mensen zijn groepsdieren
Tjah, maar als ik het op het paardrijforum probeer gaat dat gewoon niet lukken, na een tijdje bedenk ik me dan toch dat ik beter naar het viva forum kan gaan toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
mensen zijn groepsdieren
ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef screwloose het volgende:
Ik blijf het raar vinden. Dan heb je zo'n cabine in huis waar je jezelf in schoonmaakt maar het ding presteert het zelf om alsnog vies te worden.
Jezus wat heb ik toch een pleurishekel aan schoonmaken
Waarom dan zo nodig deze SC?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
mensen zijn groepsdieren
quote:
ja, eindelijk vrouwen in vrouwelijke kleding en niet in vormeloze hobbenzakken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed!!
alleen een beetje mijn studiemotivatie kwijt maar morgen pak ik het echt weer op
bijna zomer he
de jurkjes en hakjes komen weer buiten dus wat dat betreft kan het niet beter
er zijn niet genoeg jurkjes op de wereldquote:Op zondag 20 mei 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, eindelijk vrouwen in vrouwelijke kleding en niet in vormeloze hobbenzakken.
Wel veel te veel kleren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn niet genoeg jurkjes op de wereld
vind ik zelf dan
fluffyquote:
vergeet de rokjes niet. rokjesquote:Op zondag 20 mei 2012 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik zelf dan
Noh!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
ik was aan het opruimen!!
ik heb de was gevouwen en toen ging ik de keuken doen maar kreeg ik honger
dus toen maar met soep achter de laptop en nu ga ik natuurlijk weer nooit meer weg
en niet genoeg hakken. er zijn gewoon teveel manwijven.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik zelf dan
de leukste mannen en vrouwen zijn altijdhet eerst af van de datingmarktquote:Op zondag 20 mei 2012 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond haar niet aantrekkelijk en ze was verloofd. Ja toen al.
Grappig dat jij een discussie alleen aan drama kan koppelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:36 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat jullie zo zwart wit denken altijd om een discussie aan te kaarten. Drama?
Ik vind hakken maar niksquote:Op zondag 20 mei 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
en niet genoeg hakken. er zijn gewoon teveel manwijven.
ik niet zoquote:
Vanwege het hoop gescheld en kleinerende uitspraken wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grappig dat jij een discussie alleen aan drama kan koppelen.
Lekker zwart wit gedacht dan van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanwege het hoop gescheld en kleinerende uitspraken wel.
een mooie slanke vrouw op hakken, er is niks sexier.quote:
Kree, je maakt jezelf een beetje een slachtofferquote:Op zondag 20 mei 2012 15:39 schreef kree het volgende:
Ben het serieus zat nu.
DM maar als iemand wat wil weten of zoek lekker een ander slachtoffer.
ik stel voor: alle vrouwen broeken verbrandenquote:
Ook dit is weer een vorm van je eigen straatje schoon vegen, wat je stelselmatig doet tegen kingtoppie en kree en anderen die je niet zint is suggestief opmerkingen maken als wat doe je hier, zou je niet ergens anders gaan posten, etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat de groep dat moet bepalen ik vraag alleen wat kree er zelf nog uit haalt
ik heb tegen kingtoppie trouwens nooit gezegd dat ie hier weg moest
alleen uit mijn dm en pm
Moet je dit nou weer zo nodig posten? Ga gewoon even wat anders doen ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:39 schreef kree het volgende:
Ben het serieus zat nu.
DM maar als iemand wat wil weten of zoek lekker een ander slachtoffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |